Gå til innhold

Det Glade Hjem


Aintnofun

Anbefalte innlegg

Det heter "kran", ikke "krane". Har sett du har skrevet det flere ganger, så du tror sikkert det heter det. Bare det at du lager innlegg på bloggen og IG om en jævla kjøkkenkran, sier litt om hverdagen din. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, lenemor1 skrev:

Det heter "kran", ikke "krane". Har sett du har skrevet det flere ganger, så du tror sikkert det heter det. Bare det at du lager innlegg på bloggen og IG om en jævla kjøkkenkran, sier litt om hverdagen din. 

Neimen ærlig talt, hva er vitsen med dette? Jeg er helt for å diskutere blogger og bloggere, altså, men man får da holde det på en nogen lunde saklig nivå. Hvorfor ordlegge seg så stygt? Dette er jo mobbing!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Onbothsides
4 timer siden, lenemor1 skrev:

Det heter "kran", ikke "krane". Har sett du har skrevet det flere ganger, så du tror sikkert det heter det. Bare det at du lager innlegg på bloggen og IG om en jævla kjøkkenkran, sier litt om hverdagen din. 

Dialekt, du som er så tøff at du skriver som en kirkebrenner burde vite at det er noen ord som er ulike på dialekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Onbothsides skrev:

Dialekt, du som er så tøff at du skriver som en kirkebrenner burde vite at det er noen ord som er ulike på dialekt. 

Der var du tilbake ja;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, lenemor1 skrev:

Det heter "kran", ikke "krane". Har sett du har skrevet det flere ganger, så du tror sikkert det heter det. Bare det at du lager innlegg på bloggen og IG om en jævla kjøkkenkran, sier litt om hverdagen din. 

Ine er fra Sunndalsøra, og der sier de krane. Unødvendig kritikk, for det er veldig mange utrykk som blir brukt sørpå som også er feil, men det brukes mye på Nett. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Smugleseren skrev:

Ine er fra Sunndalsøra, og der sier de krane. Unødvendig kritikk, for det er veldig mange utrykk som blir brukt sørpå som også er feil, men det brukes mye på Nett. 

Jeg sier også krane, er fra samme fylke. 

Men jeg vet da at det skrives kran for det!!!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Snusen skrev:

Siste blogginnlegg er vel kopiert fra VP, synes jeg har lest det før

Ja det siste ang skjerming av barna, det er fra villapaprika

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Cookie123 skrev:

Jeg sier også krane, er fra samme fylke. 

Men jeg vet da at det skrives kran for det!!!

Du har sikkert gått på skole, og jobber og tjener pengene dine selv også. Kanskje du i tillegg er stemplet 100% frisk av legen din :) Syns det er fint å vise litt forståelse for det rundt seg jeg da, men for meg er det IKKE forståelig å direkte prøve å kopiere omtrent hele livet til en annen!! Da vi var små, så lekte vi at vi var den og den fra tv-verdenen, men som voksen er det normalt å skape sitt eget liv, -ikke sant?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Jennybella skrev:

Ja det siste ang skjerming av barna, det er fra villapaprika

Hahaha... Skjerming av barna ja... Fra paprikaen 😂😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutes ago, elisaday said:

Hahaha... Skjerming av barna ja... Fra paprikaen 😂😂

Ja, VP er litt av et forbilde der!

Endret av Ovnsbakt Paprika
Fjernet link
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, elisaday skrev:

Hahaha... Skjerming av barna ja... Fra paprikaen 😂😂

Det er nå hva hun skrev i innlegget

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jennybella skrev:

Det er nå hva hun skrev i innlegget

Whatever. Det har ingenting å si hva hun skrev i innlegget når man vet hva hun holder på med selv. At gladehjem velger å kopiere det VP skriver om vern av barn viser jo bare hvor desperat hun er etter tekster. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kaktuspotte
På 30.8.2017 den 16.27, LizbethOsnes skrev:

Hva heter hun på snap, og hvilken Snapchat er det hun overtar fra tid til annen? 

Jeg skulle likt å vite hva hun tenker i det hun kopierer andres innlegg. Det er nesten ikke til å tro at hun"tør" år etter år, og det selv etter at opphavsmannen til originalinnlegget har gitt beskjed. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaktuspotte
2 minutter siden, elisaday skrev:

Tror ikke denne bloggeren har en velutviklet konsekvens tenking. 

Ikke hunden vår heller. * går og vasker munnen min*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg begynte å følge de der bloggerfruene på snap kun for å se hvordan hun er. Men guud, så kjedelig. Hun sitter jo med filter og leser fra et manus. Dessuten irriterer jeg meg over alt med henne, sminken, kopieringen osv. Får avsmak i munnen av å se den dama, det hun gjør er råttent. Stakkars barn som har en mor som er så kort, forstår hun ikke at det hun gjør kommer til å gå utover dem? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om noen har spurt de andre bloggerfruene om de er klar over at de har en copycat på "laget"? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Ranunkelen skrev:

Jeg begynte å følge de der bloggerfruene på snap kun for å se hvordan hun er. Men guud, så kjedelig. Hun sitter jo med filter og leser fra et manus. Dessuten irriterer jeg meg over alt med henne, sminken, kopieringen osv. Får avsmak i munnen av å se den dama, det hun gjør er råttent. Stakkars barn som har en mor som er så kort, forstår hun ikke at det hun gjør kommer til å gå utover dem? 

Jeg og, var nysgjerrig på hvordan hun var, og syntes hun virket ganske normal, som noen andre her også påpekte. 

Men guud så kjedelig hele bloggerfrue-opplegget var uansett. Fremmede folks hverdagsliv med småbarn og oppussing, nei takk, de ble fort unfollowa igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Ranunkelen skrev:

Jeg begynte å følge de der bloggerfruene på snap kun for å se hvordan hun er. Men guud, så kjedelig. Hun sitter jo med filter og leser fra et manus. Dessuten irriterer jeg meg over alt med henne, sminken, kopieringen osv. Får avsmak i munnen av å se den dama, det hun gjør er råttent. Stakkars barn som har en mor som er så kort, forstår hun ikke at det hun gjør kommer til å gå utover dem? 

Alle på den snappen bruker filter da. Og for å ikke glemme duckface🙄

Endret av lenemor1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...