Ranunkelen Skrevet 21. august 2017 #1041 Del Skrevet 21. august 2017 3 timer siden, fjær skrev: nei, synes det høres ut som hun snakker dialekta si iblandet"bokmålsord" Hmm, det varierer litt ser jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 22. august 2017 #1042 Del Skrevet 22. august 2017 Normal og normal... Til og med på snap klarer hun å kopiere. Først sier Rebekka Mæla på Mammabanden "#denfølelsen når det er mandag og alle tre ungene er i seng". Så sier Ine på bloggerfruene din snap "#denfølelsen når det er mandag og begge ungene er i seng." Syns hun er skikkelig cringe på snap. Monoton opplesning av manus, lager "deilige" grimaser til kamera og viser fram huset sitt om og om igjen. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirrevippe Skrevet 22. august 2017 #1043 Del Skrevet 22. august 2017 26 minutter siden, maipai skrev: Normal og normal... Til og med på snap klarer hun å kopiere. Først sier Rebekka Mæla på Mammabanden "#denfølelsen når det er mandag og alle tre ungene er i seng". Så sier Ine på bloggerfruene din snap "#denfølelsen når det er mandag og begge ungene er i seng." Syns hun er skikkelig cringe på snap. Monoton opplesning av manus, lager "deilige" grimaser til kamera og viser fram huset sitt om og om igjen. Er vel for at folk ønsker å se litt mer fra huset. Du har vel ikke så mye du skulle sakt som sitter her å kritiserer fra A til Å! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 22. august 2017 #1044 Del Skrevet 22. august 2017 1 time siden, Spirrevippe skrev: Er vel for at folk ønsker å se litt mer fra huset. Du har vel ikke så mye du skulle sakt som sitter her å kritiserer fra A til Å! Kan være. Kan være åpen for at noen ønsker å få rundtur på kjøkkenet opptil flere ganger om dagen. Men hva med kopieringen? Du må gjerne være GH-fan, men du kan ikke bare lukke øynene for fakta. Ines kopiering vil jo ingen ende ta! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suckers Skrevet 22. august 2017 #1045 Del Skrevet 22. august 2017 Ine: i stedet for å sitte hjemme og bekymre deg for barna dine, hvorfor ikke heller bruke tiden på å jobbe? Altså en ordentlig jobb, ikke vaske huset og flytte om på Mille Moi-produktene dine. Dette er ting vi andre gjør utenom jobb og familietid. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 22. august 2017 #1046 Del Skrevet 22. august 2017 (endret) Tråden er ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt. Mynona, mod. Endret 23. august 2017 av Mynona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supah Skrevet 22. august 2017 #1047 Del Skrevet 22. august 2017 Caroline har fått beskjed om kopieringen, og skriver at hun selv har gitt beskjed til Ine.. Spennende å se om det skjer noe mer. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eamane Skrevet 22. august 2017 #1048 Del Skrevet 22. august 2017 Skal si moderatorene er på saken her mye raskere enn i villa tråden! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1409 Skrevet 22. august 2017 #1049 Del Skrevet 22. august 2017 4 minutter siden, Supah skrev: Caroline har fått beskjed om kopieringen, og skriver at hun selv har gitt beskjed til Ine.. Spennende å se om det skjer noe mer. Så bra! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 22. august 2017 #1050 Del Skrevet 22. august 2017 1 time siden, Supah skrev: Caroline har fått beskjed om kopieringen, og skriver at hun selv har gitt beskjed til Ine.. Spennende å se om det skjer noe mer. Veldig bra 👍🏻👍🏻👍🏻 Sendte du henne en mail? Håper det skjer noe snart vedr. kopieringen til Ine. Hun er heldig som har sluppet unna så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ricecrispies Skrevet 22. august 2017 #1051 Del Skrevet 22. august 2017 2 timer siden, Supah skrev: Caroline har fått beskjed om kopieringen, og skriver at hun selv har gitt beskjed til Ine.. Spennende å se om det skjer noe mer. Imgur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suckers Skrevet 22. august 2017 #1052 Del Skrevet 22. august 2017 Er det noen som kan ta tak i dette, så er det CBE/LKE. Håper kopieringen hennes får store konsekvenser. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 22. august 2017 #1053 Del Skrevet 22. august 2017 På 21.8.2017 den 14.21, Stinkerbell skrev: Så rart, det kommer ingen nye snaps opp på story hos meg! Samme her. Virker som jeg blir blokkert eller noe hver gang det er Ine som tar over snappen. Veldig rart, for jeg har aldri skrevet noe som helst til henne 🙄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idapita Skrevet 22. august 2017 #1054 Del Skrevet 22. august 2017 19 minutter siden, richbitch skrev: Samme her. Virker som jeg blir blokkert eller noe hver gang det er Ine som tar over snappen. Veldig rart, for jeg har aldri skrevet noe som helst til henne 🙄 Samme her. Har aldri sett noe til glade hjem på snap. Bare de andre. Veldig kjedelig å bli "utelatt" om de kan velge hvem de vil dele med? Eller har hun slettet meg? Selv om jeg aldri har skrevet noe, og begynte å følge før hun ble en del av dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 22. august 2017 #1055 Del Skrevet 22. august 2017 Ine la ut ett bilde på instastory med to kjoler, tenkte "hmmm har jeg ikke sett det før?", Jupps samme bilde og kjoler som Caroline. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eamane Skrevet 22. august 2017 #1056 Del Skrevet 22. august 2017 Hun har nok koll på både det ene og det andre. Hun la ut et bildet av bordet sitt for en stund siden, jeg spurte henne hvor jeg hadde sett det bordet før? Det var jo egentlig ikke spydig ment, men jeg visste jeg hadde sett det bordet før 😏 Jeg ble fjernet og blokkert. Ikke har jeg blitt godtatt på snap kontoen heller, har samme Nick på snap og instagram! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jennybella Skrevet 22. august 2017 #1057 Del Skrevet 22. august 2017 Nå er Camilla i syden,lite som skjer på interiør fronten, så da er det Caroline hu kopierer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinkerbell Skrevet 22. august 2017 #1058 Del Skrevet 22. august 2017 47 minutter siden, richbitch skrev: Samme her. Virker som jeg blir blokkert eller noe hver gang det er Ine som tar over snappen. Veldig rart, for jeg har aldri skrevet noe som helst til henne 🙄 26 minutter siden, idapita skrev: Samme her. Har aldri sett noe til glade hjem på snap. Bare de andre. Veldig kjedelig å bli "utelatt" om de kan velge hvem de vil dele med? Eller har hun slettet meg? Selv om jeg aldri har skrevet noe, og begynte å følge før hun ble en del av dem? Hvem har kontoen i dag? Jeg ser ingen snap'er i dag heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snusen Skrevet 22. august 2017 #1059 Del Skrevet 22. august 2017 1 time siden, Eamane skrev: Hun har nok koll på både det ene og det andre. Hun la ut et bildet av bordet sitt for en stund siden, jeg spurte henne hvor jeg hadde sett det bordet før? Det var jo egentlig ikke spydig ment, men jeg visste jeg hadde sett det bordet før 😏 Jeg ble fjernet og blokkert. Ikke har jeg blitt godtatt på snap kontoen heller, har samme Nick på snap og instagram! 😂 Du visste nok godt hvor du hadde sett det bordet før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eamane Skrevet 22. august 2017 #1060 Del Skrevet 22. august 2017 4 minutter siden, Snusen skrev: Du visste nok godt hvor du hadde sett det bordet før Selfølgelig. Men her skal folk slettes og ignoreres så fort noen konfronterer henne. Og slik får hun følgere, og slik mister hun dem også. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg