Gå til innhold

My so-called life...


Samantha

Anbefalte innlegg

Juhuuu!!

Danmarksturen var storarta!! Skikkelig artig rett og slett. Men tida gikk altfor fort!

I`M RICK JAMES BITCH!! SHOW ME YOUR TITTIES!!

(Møtte en fyr som sa det heile tida, så no seier alle vi 10 det heile tida :ler: )

Idag er det Malakoff Rockfestival her på Eid. Det blir sikkert kjempebra. Vorspiel hos Trill, masse bra band, maaaange folk frå overalt osv. Berre synd at det regnar no. Men i følge værmeldingane skal det bli bedre til kvelden, så kryss fingrane for strålande sol her i Nordfjord folkens!!

Eg gledar meg i alle fall!! 3. gangen det blir arrangert, og det har vore heilt topp dei to andre åra. Så eg har trua på det her! :Hehe:

God helg!! :danse::eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, det blir over en måned på hver side det! Men grattis. ;) Har du hatt en fin helg?

Dave Chappelle er utrolig morsom da. Synd programmet hans er blitt tatt av lufta for godt nå.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjonar frå dokke to :bukke:

Coco: Dave Chapelle? Er det der han har "I`m Rick James osv" frå? Var nemlig en danske som babla om det der, men eg skjønte ikkje kva han sa. Fikk med meg nåke om talkshow då :ler:

Malakoff Rock var kjempebra!! Skikkelig artig :klappe:

Svelene (det lokale superbandet) var sjølvsagt best. "Ka e de beste du veit? Ei svele eller tooooo? Ka e de beste du veit? Ei svele eller treeee? JEEEE JEEE JE JE JE JEEEE!!" sang dei, mens dei kasta sveler til publikum. Yehaaw!

Så var jo Span, Big Bang og masse anna bra der :) Suksess!!

No har vi en gjeng ete pizza og sløva. Eg orkar ikkje gjere noko... Ligge berre på sofaen og ser "The Fabulous life of Britney", "The Fabulous life of Britney and Kevin" og "The Fabulous life of Christina". :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Det er han. Han er en komiker som hadde eget program. Han er utrolig morsom.

'What did the 5 fingers say to the face? SLAP, I'm Rick James bitch!'

Dave Chappelle som Rick James:

Anbefaler virkelig programmet hans hvis laster ned fra nettet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ahhhh! Helg!! Me like :hjerte:

Jobba 15-01 tirs- tors. Var veldig kjekt å møte kjentfolk igjen etter 1 mnd fri, men fytti griiiiiisen kor kjedelig det var å jobbe altså! Fikk heldigvis gjere ganske okey ting. Slapp å stå ilag med tamilen som seier "ja ja ja" til alt eg seier, men ikkje skjønnar et kvekk likevel. (Misforstå meg rett: han er kjempesnill, men det er et mareritt å jobbe ilag med fyren...)

Men men!! 30 timar kjem godt med no når studentlivet begynner. Blir sikkert fint med litt ekstra pengar då. :)

Eg og søstra mi har fått oss hybel i Volda. Skal bu ilag med ei anna (som vi ikkje veit kven er) på studenthybel. Felles bad og kjøkken. Så er det inkludert strøm, breiband (jippi!!!) og kabelTV (enda meir jippi!!).

Har bestilt meg bærbar PC og, så ditte blir bra. Gledar meg sånn til eg får den!!

Osso gledar eg meg til semesterstart!! Juhuuu!! På tirsdag er det første dagen med fest om kvelden. Og det blir glamfest, mann!! Ingen ringare enn Wig Wam skal stå for musikken. Det berre måååå bli bra!! :danse: (Får berre håpe eg klarer å bli kjent med nokon då... Søstra mi er i Tyrkia og ho andre eg kjenner er for øyeblikket sjuk---> bli frisk!!!! Men eg har jo alltids andre bekjente der oppe då. Får satse på at det er kjekke folk i faddergruppa mi. Jadda!)

Idag har eg ikkje gjort noko fornuftig. Et lite besøk av Robinie, som har vore i Spania. Fikk fiiiint smykke av ho! Thank you honey!

Osso var mamma på besøk, med en haaaug brev til meg og søss. Kjekt for meg å forfalske underskrifta hennar X antall gongar. Hehe, hyyyyysj!! ;) Men nokon må tross alt ta ansvar og skaffe ho skuleplass, hybel og lån/stipend. :ler:

I morgon trur eg det blir bryggedans. Blir sikkert kjekt det :)

Kanskje eg skal køyre et flyttelass og, men trur kanskje eg hallar mot å ta det søndag og mandag i staden. Jepp jepp.

Ellers berre velstand å melde frå dinne kanten av landet! Passe fint vær, god pizza og grei musikk på TV.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeeh! No er eg litt nervøs for i morgon. :sjenert:

Gruar meg til å stå der og måpe heilt aleine... Uff!!

Nei, eg overlever sikkert. Har starta på skule ensom og forlatt ganske mange gangar faktisk, og det har alltid gått fint. Men er som vanlig litt nervøs på forhånd... Blir sikkert kjekt! :prøver å overbevise meg sjølv: ;)

Blir i alle fall veldig spennande å sjå kordan hybelen ser ut og kordan ho vi skal bu ilag med er. Er veldig spent på det! Gledar meg til å begynne å dille og dalle med å gjere istand hybelen. :)

No skal eg sove etpar timar tenker eg. Sov skikkelig dårlig inatt. Låg våken til 5-6 og sov til 12.30. For ei døgnrytme! Håpar eg ikkje blir liggande å stirre i taket like lenge no.

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

du er jo blitt riktig så flink til åoppdatere her jo :danse:

ooh, jeg vil og være med på wig wam glam!!! heheh!

Blir sikkert kjempemorro der oppe skal du se :)

Volda? hhmm, tror et par venninner av meg bor der oppe nå for tida.. om du støter på Ina og Anette, så må du hilse :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg snuppa :)

Du har vel sovna du kansje..

Kjekt at du har internett på hybelen. Syns du skal oppdatere dagboka di kvar dag so eg får følge med på ditt festlige liv :)

Du kan bere sende PM til meg og- for eg e innom nesten kvar dag.

Sa eg at eg bytta parfyma mi?

Nei- det sakje eg.

Den J-Lo parfyma vettu- som ikkje var heilt "meg".

Fekk bytta den i en DKNY parfyme frå ei kjekke jente her på KG :)

Takk for tipset om *Byttebørsen*

Eg gler meg til å besøke deg!

Natta honni! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei! Masse oppdateringer her jo!!

Det blir nok bra på ny skole skal du se, masse gudd løkk!!

Thaaank you! Gikk så bra atte!! ;)

du er jo blitt riktig så flink til åoppdatere her jo

ooh, jeg vil og være med på wig wam glam!!! heheh!

Blir sikkert kjempemorro der oppe skal du se

Volda? hhmm, tror et par venninner av meg bor der oppe nå for tida.. om du støter på Ina og Anette, så må du hilse

Jaaa, sant eg har vore flink i det siste?

Kva går dei vennindene dine på då? Skal speeeide etter dei i kantina og sånn! Viss dei har samme hår og sånn som deg, så kan det jo faktisk hende eg kjenner dei igjen :ler: Du må ta og komme oppover og besøke dei då!!

:hoppe:  :vinke: natta ja

Hellu der roomie!! :vinke: Så artig at du og var her då!!

Så når du er misfornøgd med at eg vaskar for dårlig i vaskeveka mi, brukar for lang tid på badet, spelar for høg musikk eller snorkar for høgt, så kan du berre skrive det her! :ler:

Hei på deg snuppa :)

.....

Sa eg at eg bytta parfyma mi?

Nei- det sakje eg.

Den J-Lo parfyma vettu- som ikkje var heilt "meg".

Fekk bytta den i en DKNY parfyme frå ei kjekke jente her på KG :)

Takk for tipset om *Byttebørsen*

Eg gler meg til å besøke deg!

Natta honni! :)

:klem:

Ååå, så bra då!! Lukta DKNY godt? Va den meir deg? :)

Gleda meg kjempemasse til du kjeme på besøk! Det blir kjekt :klem:

Tuddeluh!! :hoppe:

Jeppjepp, då er eg på plass her i Volda med hybel, PC, internett og heile pakka! Gode greier!

Er kjempefornøgd med hybelen. Etter Sogn Studentby hadde eg virkelig ikkje forhåpningar om noko meir enn det aller verste, så eg er superhappy!! :)

Rommet mitt er lyst og fint med greie møblar. Badet er lyst, ganske stort og flislagt. Kjøkkenet er fint og med masse skapplass. I tillegg er der ei lita stove med en hjørnesofa og en liten platting ute med nokre stola. Konklusjon: Samantha er fornøgd!! Og #Spidergirl# som vi då bur ilag med er selfølgelig kjempekjekke :) Festlig å få KG-damer som sambuar! Tjihi!

Klassa mi virka forøvrig veldig kjekk og. Vi er 48stk til sammen og delt i 2 seminrgrupper, som igjen er delt i basisgrupper med ca. 4 stk på kvar. Har hatt en del drama, det var faktisk ganske festlig. Grudde meg litt, for eg trudde det stort sett gikk ut på å måtte drite seg ut for masse folk en ikkje kjenner. Men vi har leika og blitt kjent og berre hatt det morsomt. Idag hadde vi norsk og matte, som ikkje er fullt så givande. Hehe! Og imorgon skal vi ha KRL og pedagogikk. (Dei 4 første vekene er kun "Om å vere lærarstudent", så vi har ikkje heeeilt skikkelig undervisning enda). Er litt spent på pedagogikken, for det skal vi ha mykje, og eg har egentlig ikkje så mykje peiling på kva det går ut på. Altså; eg veit faktisk kva pedagogikk er, men ikkje kva VI skal gjere ;)

Etter skulen idag føler eg at eg har fått gjort mykje. Var i sentrum og handla og åt ilag med systa og ei venninde av ho. Vi åt på en Kinarestaurant, Kylling i karri, nam nam!! Det var godt :sikle:

Så sov eg en halvtime, handla på Rimi, såg Hotell Cæsar, laga betasuppe til meg og systa, såg Prinsessedrømmen og The Apprentice. No har eg tatt en laaang dusj og barbert leggane (eg lovar: det var på høg tid!! :ler: ) og alt er berre velstand. Skal oppdatere meg litt på KG og lese Cosmopolitian no. Herlig!!

:sjarmor:

(Var det detaljert nok, Trill? No veit du alt eg styrer med om dagane *knegg knegg* )

:sur: ARGH! Koffør kjeme det at eg har for mange smiletegn i forhold til det som er lov? Dei må jo ta i betraktning kor langt innlegget er og dååå for pokker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. :)

Så bra at du trives så godt i den nye situasjonen. Koselig at du og Spidergirl bor sammen da. Det visste jeg ikke. Traff dere hverandre her på KG eller var dere venninner fra før?

Håper du har en fin mandag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest #Spidergirl#

hahhha ja det samme må du gjera i mi bok klaga altså. Du tør vel ikkje ant enn å sei at eg e kjekk :ler: Da e du og by the way. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, no føle eg virkelig at eg får med meg ka som skjer i livet ditt- og godt e det :)

Gler meg til eg skal på besøk. :sjarmor:

Håpe berre G. "slepp" kjøre taxi- haha. Han vil jo sjøl.

Ja, DKNY var meir meg. Eg syns den er bra. Frisk lukt. :)

Kjækkt for meg å ikkje få sove altso.

Klokka e 04 om natta.

Håpe berre at M. søve litt lenge i mårra.

Han var lys våken kl.11 i kveld. Eg var nemlig på homeparty med AL- så lisjesysta passa. Han e liten- men merka jammen fort når noke uventa skjer mens han søve. Då skal IKKJE han sove vertfall.

Phhhh... No MÅ eg sjå om eg får sove.

Eg hata dette. Du e jo vant til det.. Å ikkje få sove meina eg. Eg helde på å tørne..

:sur::sur::sur::sur::sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

hihihi, så artig at du og #spidergirl# bor sammen :ler: ser man det, verden er liten ;)

Venninnene mine er nok ikke så brutale på håret som meg nei ;)

Men du burde høre det på dialketa,haha! :D

Sleep gooody! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Ojoj! Skal du bli allmennlærer eller førskolelærer, eller?? ;) Pedagoger er best :sjarmor:

Vi hadde også MYE drama i fjor. Digg å slå seg løs og være skuespiller. Kan si og gjøre HVA SOM HELST da. Er jo liksom ikke meg selv, hehe :ler:

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...