Gå til innhold

My so-called life...


Samantha

Anbefalte innlegg

Heisann kanina!! :) Så kjekt at du var innom her!

Trur eg skal begynne å gjere dagbok-oppdateringa enkel for meg sjølv. Kan berre klippe ut og lime inn fra sida mi på blink. Ah-haaa, kjempeide`!! Er ikkje så dum som eg ser ut til nei :ler:

Dagens dato: 20.mai 2005

Klokka e: 14.27

Dagens sysselsettingar: Sove og sett Ungkaren så langt ;)

Dagens form: Heilt vanlig

Dagens opptur: Max Marius e festlig

Dagens nedtur: Klare ikkje å logge meg på msn

Dagens mat: Karbonade og skjeve ista

Dagens snop: Melkesjokolade

Dagens sang: Don`t phunk with my heart

Dagens TV: Ungkaren, H&A, HC, Idol

Dagens sitat: "Vil du ta imot den hærran rosæn?"

Dagens vær: Overskya

Dagens person: Max Marius

Dagens tanke: *Mykje kjekkare å sjå TV og surfe på nettet enn å gjere prosjektarbeid...*

Dagens pengeforbruk: Ingenting

Sånn! Ferdig. :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppdaterer du dne listenHVER dag på blinksiden din?? ;)

God helg!!! :vinke:

Nja... Ikkje kvar dag akkurat. Nesten! Men har berre gjort det ei veke då... :oops: Så det varer nok ikkje lenge!

God helg til deg og :P

Idag har eg hatt en sløv, men fin dag! Har ikkje gjort noko fornuftig i det heile tatt.

Sidan kl. 19.30 har eg vore på besøk hos en kompis. Har sett Idol og ete godteri. :) Også såg vi "From dusk till dawn". Makan til sjuk film altså!! :o

Sov så lenge idag at eg ikkje er trøtt enda... Surfe litt til, kanskje sjå litt TV? Jepp, det er planen!

God helg til alle :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er eg i slaget, så eg trur eg tar og oppdaterar eeenda ein gong eg!

seroxata og CocoPuff: :kysse:

Herlig med helg!! Beste som fins! :hjertesmil:

Har litt dårlig samvittighet for at eg fortsatt ikkje har begynt på det digre Afrika-prosjektet mitt. Har tatt fri frå jobb og greier, men eg gjer eg noko likevel? Neida... Og 1.juni nærmar seg med stormskritt! Sliter litt no ja... Men men! Skal jobbe mandag og tirsdag, såååå skal eg få ræva i gir.

:rosaengel:

Idag sov eg og gubben lenge. Har ete kokt egg til frukost. Koselig :-) Blir nok en skikkelig kope-søndag. Det likar eg!

Er fortsatt ikkje komt over at Wig Wam ikkje vann i går... :cry: Hadde skikkelig trua på dei! Folk kjenner ikkje igjen god musikk altså... Koko!!

No skal eg ta å lausrive meg frå KG snart. Sjå litt video og ete litt digg er planen!

God søndag everybody!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia! God søndag til deg også! Kokte egg er digg til søndagsfrokost! jømmi!

Sniglå: Er det ikkje på tide med ei dagbok no? Eg looovar å vere fast lesar isåfall.)

jooo...kanskje...Er ikke så masse som skjer for tiden. tenkte kanskje å vente til etter sommerferien, da blir det sikkert masse morsomme historier om alle de rare pasientene jeg får i stolen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerert

Hei Samantha!

Har oppdaga at du ofte er her om natta sånn som meg.

Sov godt, når den tid kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniglå: Gratulerer med dagbok!! :hoppe: På tide!

Sukkerert: Jepp, er nok litt natteravn sånn som du :wink: Ha en fin dag!!

Oh dear Lord....

Har skallebank og ser dobbelt!

Våkna kl.8.30 fullt påkledd i senga. :o Huska ikkje at eg la meg en gang.

:perebrus::danse::perebrus::plystre::perebrus::Hehe::perebrus::smoke::perebrus:

Skulle på vinklubb og sjå kamp på puben ilag med nokre kompisar i går. Men dei hadde ikkje fått inn kvitvin, så det vart ølklubb og kamp istaden :wink: Eg drikke sjelden øl, og vart ganske full trur eg. Drakk 8 stk? (Sjølv om eg absolutt ikkje har råd...)

Sa visst ikkje ifra til folket at eg for heim heller, for idag tidlig hadde eg etpar sms og tapte anrop på telefonen :ler: Sykla i alle fall en annen fyr heim (eller han sykla, eg satt på, så tok eg over sykkelen når han va komt heim). Er det lov å fyllesykle forresten? :o Burde i alle fall ikkje vere lov viss det er lov... Eg sykla inn i en hekk og datt av sykkelen. Håpar ingen såg meg!! :oops: Har i alle fall skikkelig vondt på leggen no. Og utenom den episoden, så var det fleire nesten-ulykker på den korte veien heim. :ler: Trur eg skal vere glad eg ikkje havna i elva, for det var close....

Dessuten hadde eg ringt kjæresten (som er på forretningsreise) når eg kom heim. Så ringte eg igjen 2 minutt etterpå og huska ikkje at eg nettopp hadde prata med han visstnok. Øhh... Kva pokker var det i den øla? Eg brukar ikkje å bli sånn.

:klø:

Jaja!! Eg overleve vel! Var i alle fall en bra kamp! Utrulig spennande! :-)

No skal eg berre prøve å komme meg i gjennom dagen på best mulig.

Og for dei som lurer: Nei, eg har ikkje begynt på prosjektarbeidet mitt enda. :ler::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg sykla inn i en hekk og datt av sykkelen. Håpar ingen såg meg!! :oops:

:hoho: Nå fikk jeg meg en god latter!!!

Tror faktisk at det er ulovlig å fyllesykle, men skal ikke si det til noen! :wink:

Begynne på prosjektet ditt nå! :fy: Jeg sitter her og vrenger hjernen og prøver å skrive selv, det er starten som er verst... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt ikkje komt over at Wig Wam ikkje vann i går... :cry: Hadde skikkelig trua på dei! Folk kjenner ikkje igjen god musikk altså... Koko!!

Ååh, jeg er så enig! Jeg satt og ropte på TV'en nærmest når alle andre fikk poeng og ikke Norge. Europa har dårlig smak de. :tunge1:

Synes jeg ser deg sjanglende på den sykkelen da. :ler: Tanta mi hadde tatt seg en sykkel-tur i fylla her om dagen og nesten kræsja med 3 elger. Hun er vanligvis liiiivredd for elg men hun hadde bare stoppa opp og spurt de hvordan det gikk. :hoho:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

:hoho::hoho::hoho: JEg ser scenen med sykkelen og deg for meg hele tiden nå! *repeat, repeat, repeat*

Du er vel god du! :ler: Fyllesykling har jeg vært borti før, eksen min stjal alltid sykler i fylla, for å komme seg fortere hjem!

Ikke at det gikk fortere, for han sykla alltid feil vei!HAHA!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har sånn fylleangst.... :o

Huskar INGENTING frå i går. Eg helde på å krepere her...

Kan dokke være så snill å komme med nokre beroligande ord og klemmar?? I NEED IT!!!!

:oops: :klø: :grine::klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sukkerert

Hei Samantha.

Husk at de andre også var fulle og du er nok ikke den eneste med fylleangst i dag. Flere som sikkert ikke husker alt heller. Det dumme med fylleangst, er at man får det uansett om det er grunn til det eller ikke.

*adressere fylleangsten til noen andre*

:kose:

Hjalp bittelitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Sukkerert!! Snilde du :klem: Det hjalp faktisk litt!! Det er uansett bedre no enn det var idag tidlig. Har fått "ordna" opp i den verste situasjonen, så no føler eg meg mykje bedre. Kan konkludere med at det var en artig fest og at eg ikkje skal drikke sprit neste gang. :-)

Sniglå, Coco og seroxata: Bra eg kan more dokke med fyllesyklinga mi! Hehe :ler: Lot sykkelen stå heime igår. Har ikkje lyst til å miste lappen heller.

Etpar kompisa fann ut at det hadde vore veldig festlig om dei tok og meldte meg og eg hadde mist sertifikatet pga fyllesykling. Makan! Hadde ikkje forundra meg om dei gjorde det altså.

I tillegg fikk dei meg til å tru at eg hadde flasha puppane igår og at dei hadde tatt bilde og lagt ut på deiligst.no. Fikk heilt hetta her!!

Koffør har eg sånne vennar? Ikkje snille i det heile tatt jo. :evil: :wink:

Ha en flott dag alle sammen!!! Smask!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena

Hei Samantha :ler:

Har ei venninne som har hatt fylleangst i over ei veke no. Så du er nok ikkje den einaste ;) Så lenge du vakna i di eiga seng aleine, så har alt gått bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤Chanela¤

Fylleangst er ikke bra :wink: Men folk glemmer heldigvis fort! Enig med Seleena, jeg, så lenge du våknet i din egen seng alene så... :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seelena: Oj oj! Fylleangst i ei veke? *hoho* :ler: Stakkars dame!! Ho har min djupaste medfølelse. Har ho grunn til å ha det då eller? :wink: Vart heldigvis berre nokre timar for min del.

¤Chanela¤: Hei og hopp!! Kordan går ded den jenta? :klem:

Damn altså!! Eg er søren meg heilt utrulig.

Innleveringsfrist er 1.juni. Eg har visst om det her sidan januar. Har tatt fri nesten 2 veker frå jobb for å jobbe med prosjektet. Idag er det 30.mai og eg har fortsatt ikkje skrive et ord.

Sjølvdisiplin? Aaaaldri høyrt ordet før! :ler:

SAMANTHA IS IN DEEP SHIT :o

....to be continued!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena
Seelena: Oj oj! Fylleangst i ei veke? *hoho*  :ler: Stakkars dame!! Ho har min djupaste medfølelse. Har ho grunn til å ha det då eller?  :wink:

Ho reiv opp buksa mi (!Eg var edru!) , la seg på asfalten fordi ho lo sånn og snakka litt for mykje... :ler:

Kanskje det har litt fordi eg ler sånn av ho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...