Gå til innhold

My so-called life...


Samantha

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv

Skal holde deg oppdatert ang. mitt fantastisk interessante liv her jeg :)

nå skal jeg ut en tur og besøke gamle-jobben min... Ha en koselig fredags-kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Juhu!

Eg e spent- ken snakka du med på MSN?

Var det Eminem du sku gifte deg med? Trudde han?

Skjønna godt at du gløyme å oppdatere dagboka di.Eg har kjøpt A-plan men har ikkje skreve et ord i den enda..

Skal begynne på mandag.

Du må legge inn sjokoladekake oppskrifta di inn her- den var fantastisk GOD!

No må eg legge meg.

Eg kan ikkje sove so lenge som deg veit du.

....

Håpe M søve te 08- det e et KRAV frå mi side.

Nattaa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Libertas: Heihei!! Har nesten ikkje sove middag i det siste altså ;)

Tàri: Heia! Håpa alt er bra over there.

Lilleulv: Ja, du må oppdatere meg her. Eller evt lage til ei ny dagbok :sjarmor:

Trill: Juhuuu! Uff... Har ikkje skrive i A-planen min på 2 veker. Eg som skulle bli sååå flink i år. Jaja! Skal legge ut oppskrifta til mi fantastiske sjokoladekake ja :sikle:

Heisann heisann!!

No er det temmelig lenge sidan siste oppdatering. Har ikkje vore så mykje på KG i det siste heller, av en eller annen merkelig grunn. :klø: Kanskje fordi eg har blitt hekta på blink!? Well well...

Og kva har eg gjort sidan sist?

Jobba og kopa mandag og tirsdag.

På onsdag var på skulen og om kvelden var eg opp med nokre bekjente og spelte radiobingo. Vart desverre ingen gevinst, men koselig var det. Dei har 4 kattar og folk røyker inne der, så det resulterte i at Samantha fikk allergi. Hehe, tyyypisk! Og det resulterte igjen i at eg ikkje gikk på skulen på torsdag...

På onsdag hadde kjæresten bursdag, men han var på forretningsreise man-tors. Så på torsdag laga eg god middag til han. Biff, fløtegratinerte poteter, peppersaus og paprika, løk og champignon. Nam nam!!

Om kvelden fikk vi litt besøk, og då åt vi kaka som eg hadde laga. Vart heldigvis ikkje heilt fiasko.. Eg er IKKJE en bake-kake-person. Trur alle likte den, dei sa i alle fall det :ler:

No på lørdag var det firmafest. :oops: Æ vart litt full jaaa! Fikk i meg 1,5fl vin før kl.19 + vin til middagen og en del drinkar etter middag. Det gjorde susen det gitt!! Var vel 190 stk på det julebordet, og eg trur eg er uoffisielt kåra til årets fyllesvin. Tok tittelen ifrå ho som har blitt kåra dei 2-3 siste åra :ler: Skal ikkje gå inn på detaljar her trur eg :wink:

Søndag låg eg i sofaen i mange timar og glana på TV`en og sjefa kjæresten min rundt. "Må ha cola!" "Må ha meir cola!" "Kan du hente chips? No?" osv.

Så utpå dagen når eg begynte å fungere igjen, så hang eg ilag med søstra mi og venninda hennar. Vi åt pizza og slarva heile dagen og kvelden. Såg Idol, skreiv en erotisk stil og sånn.

Igår var eg på jobb. Pinlig pinlig! Til og med dei eg nesten aldri har snakka med hadde kommentarar til meg på lur. "Næmmen... E du våkna då? Fått sove ut rusen?" "Godt med snus?" "Har du blåkula idag?" og sånne ting. Eg skjønte ikkje kva dei mente med halvparten. :o Gikk i alle fall og rødma nesten heile dagen. Dei eg kjenner best gikk selfølgelig virkelig inn for å gjere meg flau. Typisk! Dei snakka veldig høgt om alt mulig, og når eg begynte å rødme og gå vekk, så brølte dei: "Ka du rødma for Samantha?! Du e jo heilt knallrød jo!! FOLKENS!! BILLIGE TOMATAR INN PÅ BEISEN I DAG!!"

Som dokke skjønnar, så har eg veldig modne kollegaar :ler: Kjekke folk i alle fall, sjølv om dei likar å plage meg!!

Idag har eg fri. Gadd ikkje jobbe, for eg hadde så lyst til å sove lenge... Og det har eg gjort!

No skal eg sjå 7th Heaven og ete frukost.

Så skal eg vaske klede :husarbeid: (Men ikkje med like stor glede som Ninakanin :ler: )

Høgz and løøøøøv fråm tha Samantha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg måtte le av din mors hardisc sitat :) Morro! Ikke at jeg burde si noe.. *kremt* data og teknologi er et av mine svakeste punkt!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No sitte eg på høgskulen i Volda. Første dag her...

Hei!

Så du studerer i Volda ;)

Jeg har besteforeldre der, og har selv bodd der i 3 år,..

Hva studerer du?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Digger deg, jeg :ler:

Håper du får en knallhelg, men kanskje med litt mindre promille enn den forrige?! :tunge1: *Erte*

:klem: fra Libertas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilleulv

Hellu :)

how's it going? er på jobb jeg... avtalt med samboer (eks-kjæreste) at vi skal si opp leiligheten i dag. jeg har bestemt meg for å reise til oslo jeg... hvis ikke noe drastisk skjer snart da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

:oops: Long, time, no seen.... :oops:

bustetroll: :vinke: Heihei der! Du kan umulig vere like ille som mamma. Eg syns i alle fall det er veldig underholdande når folk som ikkje har peiling på data uttalar seg på det området. Haha!

Clea: Helluuu! Tar skuleretta samf.fag i Volda. Det er ein del av allmennlærar utdanninga. (Går ikkje lærar altså, men det er under vurdering) Budde du der pga besteforeldra dine eller har du studert der? Volda er ganske nært der eg bur, så eg pendlar. :-)

Libertas: KOR HAR DU BLITT AV?!?!? Kom tilbake!! :frustrert:

Lilleulv: Hva skjeeer`a bagera? Har du flytta til Oslo? Kva skjer med deg og kjæresten? Har ikkje vore så aktiv på KG i det siste, så eg har ikkje fått med meg kva som skjer i livet ditt. Fill me in! :klem:

Fighter: :vinke: Kjekt at du kikar innom!!

Tàri: Heihei! Uff... Går dårlig med nyttårsforsetta. Måtte nesten tenke meg om for å huske kva det var. Vel... Har ikkje brukt tanntråd meir enn den eine gangen. Og eg ete potetgull når eg har lyst på det! :ler:

Takk for helsingar folkens! Koselig at nokon pustar bittelitt liv i dagboka mi, når eg er så sløv sjølv. Har vurdert å gje opp heile prosjektet, men det er jo kjekt å skrive her ein gang i blant.

Trur ikkje eg skal begynne å fortelle om alt eg har gjort sidan sist, då blir eg jo sittande her... Noko som igjen resulterar i at eg går glipp av både Slankekrigen og Big Brother. Gud forby! :wink: (No høyrtes det forresten ut som om eg har opplevd veldig mykje sidan siste innlegg, noko som ikkje er tilfelle. :ler: )

Men eg kan jo opplyse dokke om at eg har vore i gjennom en alvorlig operasjon no. På onsdag fjerna eg mandlane. Ser dokke at dei er vekk? ---> :hoho:

Var på langt nær så ille som eg hadde trudd. Var nesten litt trivelig å ligge på sjukehus etpar dagar. Møtte litt folk og fikk masse oppmerksomhet frå sjukepleiarane. Ganske greit når folk spør om eg har det bra og om det er noko eg vil ha kvar halvtime. Det kunne eg blitt vandt til!

No går eg og fjasar her heime, heilt aleine... Har ikkje lov å gå ute (fordi det er kaldt) eller køyre bil (fordi eg er neddopa på smertestillande), så då sitter eg her då! Og ikkje har eg lyst på besøk heller, sidan eg føler meg så shabby. Resultat: TV, internett og bok. Fint liv!

Kjæresten er på gutterølpetur i Miami i 2 veker, så ikkje kan han dulle med meg heller. *sukke tungt* Men han har lovt at han skal pleie meg heile påska, så det gledar eg meg til. (Eg er nok frisk og rask då, men eg er en god skodespelar, så han skal få å henge fingrane i! :ler: ) Dessuten har han kjøpt mange gaver til meg. Så alt-i-alt har eg ingenting å klage på!

Trur eg gjer meg her... Skal lage tomatsuppe til Slankekrigen begynner, så eg må rive meg laus frå KG snart.

Yours truly

-Samantha- :bukke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, da var du (litt) tilbake! :vinke:

Gøy at operasjonen gikk bra da!

Var forresten inne på linken du har som hjemmeside i går. Så gjennom aaaaalle bildene og for en rå tur det så ut som!!

Misunner deg grusomt! Hvordan fikk du råd til alt det?

*vil også på sånn tur*

Er det forresten du som er Jorunn? Mange jenter der å holde styr på. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Må ikke finne på å slutte med dagboka! :fy:

Nå har jeg også sett gjennom noen av bildene (orka ikke alle, hehe). Må si jeg falt for han "surfeduden" på stranda!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Men eg kan jo opplyse dokke om at eg har vore i gjennom en alvorlig operasjon no. På onsdag fjerna eg mandlane. Ser dokke at dei er vekk? ---> :hoho:

:Hehe:

Ja! Ikkje ein einaste mandel!

God betring! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤
Men eg kan jo opplyse dokke om at eg har vore i gjennom en alvorlig operasjon no. På onsdag fjerna eg mandlane. Ser dokke at dei er vekk? ---> :hoho:

Var på langt nær så ille som eg hadde trudd. Var nesten litt trivelig å ligge på sjukehus etpar dagar. Møtte litt folk og fikk masse oppmerksomhet frå sjukepleiarane. Ganske greit når folk spør om eg har det bra og om det er noko eg vil ha kvar halvtime. Det kunne eg blitt vandt til!

No går eg og fjasar her heime, heilt aleine... Har ikkje lov å gå ute (fordi det er kaldt) eller køyre bil (fordi eg er neddopa på smertestillande), så då sitter eg her då! Og ikkje har eg lyst på besøk heller, sidan eg føler meg så shabby. Resultat: TV, internett og bok. Fint liv!

Kjæresten er på gutterølpetur i Miami i 2 veker, så ikkje kan han dulle med meg heller. *sukke tungt* Men han har lovt at han skal pleie meg heile påska, så det gledar eg meg til. (Eg er nok frisk og rask då, men eg er en god skodespelar, så han skal få å henge fingrane i! :ler: ) Dessuten har han kjøpt mange gaver til meg. Så alt-i-alt har eg ingenting å klage på!

Godt at operasjonen ble vellykka :tommelsmil: Greit å ha en god grunn til å chille foran TV og dataen også av og til.

Heldig kjæreste du har!!!! Jeg vil også til USA :kul:

Ha en fantastisk dag videre :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena

:fy: Du må slutte å tørke ostepopen på sofaen!

:ler: Det er omtrent det ekklaste eg har lest i dag :ler:

Moroklomp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta
:oops: Long' date= time, no seen....

Clea: Budde du der pga besteforeldra dine eller har du studert der? Volda er ganske nært der eg bur, så eg pendlar. :-)

Jeg gikk på videregående der i 3 år, og bodde da hos mine besteforeldre. Er Sunnmøring, så Volda er ganske nært "mitt" hjemsted. :)

Var i Volda mandag faktisk. Spiste sjokoladekake med søskenbarnet mitt på lærerhøgskolen. (Hvis ikke du har smakt sjokoladekaken, må du gjøre det, den er kjempegod!! :) )

Ha en fin kveld!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Lilleulv

Hei Samantha!

Har vært lite på KG i det siste... Mye som har skjedd i livet mitt vet du. Men nå skal jeg oppdatere deg litt :) Jeg flytta jo til Romerike i Akershus da, hjem til mamma og pappa. Og var i en haug med intervjuer. Og så var det ferie :)

formen er ikke så bra, vært litt stor påkjenning for meg alt dette. Så vi får se hvordan det går fremover. Hviler stort sett bare om dagen. Savner Kristiansand mer enn jeg hadde trodd jeg kom til å gjøre da. Fine byen *sniff* Men men, det går vel over det også.

Hva driver du med om dagen da? Kikka litt i dagboka di som vanlig, og det er lenge siden du har oppdatert. Det reagerer jeg på ass!!

Du får skrive til meg når du er tilbake :)

Klem den lille, snille ulven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...