Gå til innhold

My so-called life...


Samantha

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke::vinke: HEIA!! :vinke::vinke:

Høh? Nærmar det seg 1 mnd sidan sist eg skreiv her? Umulig! Syns eg nettopp skreiv eg... Trudde seriøst at det ikkje var meir enn ei veke sidan.

Men ok fans!! Her er eg igjen! :ler:

Tàri: Jorunn her ja! (Men det skreiv eg vel i dagboka di? :klø: ) Kjekt at du passar på at dagboka mi ikkje forsvinn heilt til siste sida her i P-T! :klem:

Sniglå: Surfeduden er MIN! :sjarmor:

Pepita: Heisann og takk for det! :-)

¤chanela¤ : :vinke: Hellu der du! Kor det går? Fortsatt på barnerov? :wink:

Seleena: Hmmm... Øhh... Altså.... Har nesten slutta heilt å tørke ostepop på sofaen. :oops: Gubben må berre dressere meg litt meir først.

Clea: Så du er Sunnmøring du. Vi Nordfjordingar er ikkje så glade i sånne, vi! Makan til brautete og travelt folkeslag skal en leite lenge etter. :ler: Neida!! Berre tulla. Skal prøve sjokoladekaka. Takk for tipset!! :-)

Lilleulv: Håpar formen er bedre no. Korleis er buforholda? Virka ikkje som om livet heime hos mamma og pappa var heilt bra for deg. Håpar det ordnar seg i alle fall! Viktigaste er at du passar på deg sjølv veit du. :klem: Men du skal ikkje klage på at eg ikkje oppdaterar så ofte, du som sletta heile dagboka di! :evil: :wink:

:klem: til dokke alle sammen. Kjempekoselig å få helsingar i dagboka!!

HOLD KJEFT OG KYYYYYSS MEG!!!

Sitter her og diggar litt Postigirobygget, eg! :plystre: Den sangen er berre utrulig kul. *trallalaaalaaa*

Har koko døgnrytme no. Jobbar 15-01 dinne veka, så eg er våken til 04 og søv til 13. Jaja! Fint liv det :-)

Eg kan jo fortelle om alle gavene kjæresten kjøpte til meg i USA, sidan det var det eg slutta med sist.

-iPod :hoppe:

-parfyme (Romance)

-3 t-skjorter

-sko

Trur eg skal sende han på Amerika-reise litt oftare. :sjarmor:

Men som mange av dokke har lest i eit anna innlegg eg har skrive, så har det vore kraftige turbulensar med oss etter det. Tufsen altså! Men det har sånn halveis ordna seg no. Time will show om det er meninga at vi skal vere ilag for alltid! Yes sør!

Alle mine venner tror at jeg er streit, men det er noe de ikke veit. Jeg er en engel i fra helvete, uten vinger, uten glorie. *nynne* Blant kjente går jeg helst i mooooteklær, i det private er det sort og lær. Jeg er medlem av en menighet, men tilber Satan som en sann profet. Jeg er ikke den som alle tror, men en engel som bedriver hor! Det er meg. Ja!! Det er meeeeeg!!

For en fantastisk tekst!

Lenge lenge sidan eg har høyrt Postgirobygget no. Men eg og Trill hadde en liten periode då det vart spelt ganske høgt mens vi råna rundt i streeten her. Og når vi var på fest var det selfølgelig "Beautifull" som vart satt på repeat :ler: Det var tider det!

Nei... No er eg trøtt! Hadde egentlig tenkt å sjå Frustrerte Fruer og ete mat, men eg gidde ikkje. Fryse på fotane fordi eg vart våt når eg gikk heim, så eg må inn og varme meg på den sovande kjæresten min.

Natti natt!! :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh mai gaad!

Eg har heilt gløymt Beautifull!

Eg blir heilt sjemde når eg tenke på det altså..

Gode gud!

Eg trur at viss noken hadde oppført seg sånn som vi gjor då hadde eg sett på dei som ganske barnselige- hihi!

Godt at den tid er forbi, hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilleulv

Lilleulv: Håpar formen er bedre no. Korleis er buforholda? Virka ikkje som om livet heime hos mamma og pappa var heilt bra for deg. Håpar det ordnar seg i alle fall! Viktigaste er at du passar på deg sjølv veit du. :klem: Men du skal ikkje klage på at eg ikkje oppdaterar så ofte, du som sletta heile dagboka di!  :evil:  :wink:  

:oops: *3. hehe... Nå går det mye bedre. Formen har vært stigende de siste dagene! I går hadde jeg en lang prat med mamma og pappa. Jeg fortalte hvordan jeg hadde det og hva jeg synes ikke fungerte, og de gjorde det samme... Virka som de fikk litt dårlig samvittighet. I hvert fall følte jeg at vi fant litt ut av det, og tror det kan gå bra fremover :) Ellers har jeg snakka med en god kamerat om å flytte sammen. Sånn som Will og Grace, bortsett fra at han ikke er homo og jeg ikke har rødt hår. Ååååååååååååå det gleder jeg meg til :D

På mandag begynner jeg i nye jobben. Det blir spennende. Så må lille ulven opp kl 0600 om morgenen :o kan ikke helt se det for meg men... Har lang vei til jobb. Må finne meg en leil. nærmere.

Håper du har en fin helg Samantha!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

¤chanela¤ : :vinke: Hellu der du! Kor det går? Fortsatt på barnerov? :wink:

Hejja snuppa!

Jeg har det helt strålende per dags dato :sjarmor:

Beautifull, ja! Har prøvd å laste ned, men får det ikke til...! Ååååh, vil ha mer fet, norsk musikk :danse:

Snill type du har, forresten :wink: Hihi, jeg og vil ha kjæreste som reiser til USA og kjøper masse stæsj til meg :wink: Hvordan går det med dere to? Går det bra? Funnet ut om dere er meant to be?

GOOOOD HELG TIL DEG :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tàri: Jorunn her ja! (Men det skreiv eg vel i dagboka di? :klø: ) Kjekt at du passar på at dagboka mi ikkje forsvinn heilt til siste sida her i P-T! :klem:

Ja, skrev det der. :)

Tusen takk for trøsten i dagboka mi. :klem: Setter pris på det.

Hvordan har du hatt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

:vinke:

Alle dokke som har holdt dagboka mi i live: :kysse:

Over en mnd sia sist eg skreiv. Jeeezez kor fort tida går altså!!

Hard helg det her! Fest fredag, lørdag og mandag (reknar eg med). Uff... Har så mykje skulearbeid eg burde ha gjort, men eg kjem aldri i gang med det. Jaja!

Gubben var i alle fall full igår *haha*, komisk! No ligger han og syns synd på seg sjølv i senga. :ler:

Eg tok 125 bilder og 3 filmsnuttar igår. Satt og såg på dei istad. Festlig! Typisk meg å ta litt bilde på fest..

Seinare idag skal vi to, systa og to andre vennar heim til mamma og pappa og ete klubb. Nam nam! Gledar meg.

Love you guys!! :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Juhuuu!!! En oppdatering i dagboka!!!

:hoppe:

:ler:

Ha en flott 17.mai, krysser fingrene for sol og fint vær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: Gøy med oppdatering!

Kan tenke meg de bildene du tok var artige å se på i ettertid. :ler:

Håper du har hatt en fin kveld og har en super 17. mai i morgen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wooooow, no overgår eg meg sjølv her! Enda ei oppdatering :klappe:

Sniglå og CocoPuff: Takk for det!! Håpar dokke kosar dokke idag dokke og. (Sniglå: Er det ikkje på tide med ei dagbok no? Eg looovar å vere fast lesar isåfall.) :-)

:flagg: HIPP HIPP HURRAAAAA!!! :flagg:

Gratulerer med dagen alle sammen!!

Eg stod opp kl.13 idag; uffa meg. Ikkje nokon fanatisk tog-gåar kan en seie. :ler: Men eg har sett på NrK1 då, så eg er glad i 17.mai altså!

Om 1 time kjem mamma og pappa ned og då skal vi og systa (og kanskje kjæresten, viss eg får liv i han) ut og ete middag. Koselig.

Skulle egentlig på fest i går, men var ikkje heilt i form. Dessuten var eg på fest både fredag og lørdag, så det frista egentlig ikkje å peise ned på med vin og Baileys :ler:

Så eg besøkte Trill, som er blitt nabodama mi. Hehe.. To andre venninder var der og. Kjekt det :P Meeeeen; når eg trakka meg heim ca.1 om natta, så var strømmen i huset gått. Og eg var heime aleine, for kjæresten var på fest... Uff! Er litt pysete når det gjeld det å vere heime aleine til vanlig, men uten lys? *skriiiik* Så eg sprang bort til Nabodama igjen og fikk låne ei lommelykt. Så då overlevte eg likevel! Thank God! :ler:

No skal eg sjå om eg får liv i gubben, så han kan hoppe i dusjen og sånn. Blir spennande å sjå kordan det går... (Han er heilt håplaus dagen-derpå altså..)

Kos dokke idag alle sammen!!

Her regnar det forresten... Ikkje så veldig fristande å gå i tog!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

Visste ikke du hadde dagbok!!!!

:klem:

Gratulerer litt forsinkeeeeet!!!!

:hoppe:

Og gooood 17. Maaaai!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...