Gå til innhold

My so-called life...


Samantha

Anbefalte innlegg

Hei hei!!

Ja no har eg endelig tatt det store skritt å registrert meg, so tenkte eg måtte legge igjen ei lita helsing i my so called life. Kan ikkje sei den blir oppdatert for ofte..

Travelt å vere lærarstudent kanskje??! :sjarmor:

Ser eg har en meeget kjedelig profil, men må sette meg litt inn i sakene før ting kan skje..

Ka eg skulla sagt... ser du lika deg bra på hybelen! -og det e bra!! Eg og Trill skulla hatt oss en tur opp til deg (og rota litt.. hehe)

Sitte å ete after eight eg no.. Mmmm so godt.. :Nikke: Minne meg om jul. Såg forresten at nåken her ville opne juleforumet allerede!! Gaaad!

Nei, du får ha ei fortreffelig veke, osso snakkast vi vel snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

Så bra at du trives så godt i den nye situasjonen. Koselig at du og Spidergirl bor sammen da. Det visste jeg ikke. Traff dere hverandre her på KG eller var dere venninner fra før?

Håper du har en fin mandag. :klem:

Heisann!! Vi har aldri møtt kvarandre før, vi. Så det var litt festlig! :ler:

:klem:

hahhha  ja det samme må du gjera i mi bok klaga altså. Du tør vel ikkje ant enn å sei at eg e kjekk :ler: Da e du og by the way.

Tør ikkje anna nei!! ;)

Ja, no føle eg virkelig at eg får med meg ka som skjer i livet ditt- og godt e det

Gler meg til eg skal på besøk. :sjarmor:

Håpe berre G. "slepp" kjøre taxi- haha. Han vil jo sjøl.

Ja, DKNY var meir meg. Eg syns den er bra. Frisk lukt.

Kjækkt for meg å ikkje få sove altso.

Klokka e 04 om natta.

Håpe berre at M. søve litt lenge i mårra.

Han var lys våken kl.11 i kveld. Eg var nemlig på homeparty med AL- så lisjesysta passa. Han e liten- men merka jammen fort når noke uventa skjer mens han søve. Då skal IKKJE han sove vertfall.

Phhhh... No MÅ eg sjå om eg får sove.

Eg hata dette. Du e jo vant til det.. Å ikkje få sove meina eg. Eg helde på å tørne..

Homeparty?? Det dere moppepartyet? Kjøpte du noko då? Må innrømme at eg lo litt for meg sjølv also!! :ler: Har aldri før høyrt om moppeparty, eg!!

Er det noko nytt i ditt liv? Er ikkje lenge til du skal begynne å jobbe no! Spennande!!

:klem:

hihihi, så artig at du og #spidergirl# bor sammen :ler: ser man det, verden er liten

Venninnene mine er nok ikke så brutale på håret som meg nei

Men du burde høre det på dialketa,haha!

Sleep gooody!

Verden er jammen liten ja!!

Kor det går med deg då? Eg får latterkrampe av dagboka di og han der Kjetil altså! Oh my Goooood! :ler:

Ojoj! Skal du bli allmennlærer eller førskolelærer, eller??  Pedagoger er best :sjarmor:

Vi hadde også MYE drama i fjor. Digg å slå seg løs og være skuespiller. Kan si og gjøre HVA SOM HELST da. Er jo liksom ikke meg selv, hehe

God helg :klem:

Allmennlærar it is!! :) Kor det går med deg på skulen då? Kjekt?

Drama var kult ja!! Søstra mi tar det som årsstudium, virkar artig!

:klem:

Hei hei!!

Ja no har eg endelig tatt det store skritt å registrert meg, so tenkte eg måtte legge igjen ei lita helsing i my so called life. Kan ikkje sei den blir oppdatert for ofte..

Travelt å vere lærarstudent kanskje??!  :sjarmor: 

Ser eg har en meeget kjedelig profil, men må sette meg litt inn i sakene før ting kan skje..

Ka eg skulla sagt... ser du lika deg bra på hybelen! -og det e bra!! Eg og Trill skulla hatt oss en tur opp til deg (og rota litt.. hehe)

Sitte å ete after eight eg no..  Mmmm so godt.. Minne meg om jul. Såg forresten at nåken her ville opne juleforumet allerede!! Gaaad!

Nei, du får ha ei fortreffelig veke, osso snakkast vi vel snart! 

Kjeme du hit og det første du gjer e å begynne å klage over oppdateringane mine!! Du veit jo kor stressande det er å vere lærarstudent :ler:

Du må ta og få deg avatar og en signatur ja, det gjere seg!!

Og hold deg unna blå-fargen frå no av thænk ju verri møtsj ;)

Ta deg en tur på besøk en gang då!!

Hallooo?? =) Har ikkje prøvd ditte her før.. men no prøva eg! Go natt å sov godt samantha =)

Halla på`rei schnuppa!! :sjarmor:

På tide at du rota deg inn her no. Rekna med du blir fast inventar her frå no av? På førehand takk!!

Tar vi oss en fest idag då?? Viss eg får nåken øl eller litt vin med deg då vel og merke ;)

Smask!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuuuu!! :vinke:

Idag har eg hatt sånt basisgruppegreier. Måtte skrive ei oppgåve (ca. 3 side), lese det høgt for gruppa + veiledaren vår og få og gje respons. Grudde meg ltt på forhånd, men det gikk veldig fint.

I går var vi og ei anna gruppe på besøk på skulen i Folkestad, fordi det er der vi skal vere i praksis seinare. Det blir spennande!! :overrasket:

Og idag blir det vel en tur ut. Onsdag er den store ut-dagen her i Volda, så... Hadde ikkje tenkt meg ut egentlig. Men eg har fri imorgon (dvs: skrivedag, men eg er ferdig) og *doriz* og co skal ut, så då blir det vel til at eg tar turen eg og.

Jada... Sånn går no dagane!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaja sitte no igjen her eg :grine2:  Men skal sjå harry potter ferdig

:ler: kom ikkje gjennom boka

:ler: Va de bra film?

HOOOLA!!!!!!!!

Æ vart full jaaaa.... :overrasket:

Det vart verken øl eller vin, men derimot sprit. Cirka en halv liter trur eg!

Eg va i seng før klokka 12. :ler:

Huska ingenting!! Veit at eg prata i telefonen, men... Uff! Bra eg hadde vet til å komme meg heim i alle fall, så slapp eg å lage skandale ute!

Men det følest litt bortkasta å ha brukt så masse sprit og en heile dag med fyllesjuke uten å ha komt meg ut på livet en gong. Men vorspielet var artig då i det minste ;)

Det morsomme er at eg ringte til han vi var på vorspiel med når eg våkna og høyrte om veska og fotoapparatet mitt låg igjen der nede. Hadde litt angst for å ha rota det vekk... Han lo godt, for *Doriz* (søstra mi) hadde sendt sms til han då ho stod opp for å spørre om veska hennar låg der. ;) Han kunne ikkje sjekke med en gong, for roomien låg og sov, men skulle sende mld når han hadde fått sjekka. Så fikk eg mld etter ei stund om at neeeei, inga veske eller noko der. Så då tok eg og plukka opp jakka som eg brukte igår (låg på golvet) og under der låg selfølgelig veska. :ler: Og AKKURAT det samme hadde *Doriz* gjort. Steik also, ikkje snakk om å reise seg fra senga og leite litt før en sette i gang leiteaksjon nei. Så han syns vi er to gode rotehaud. Jadda! Vi er vel kanskje det då...

Dusje no!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjækkt for dokke to systrene å være litt vimsete! Heheh :)

Har ikkje du hørt om moppeparty? :ler:

Det e veldig festlig skal du vete.

Eg brukte 700kr på kluta. Trudde G. skulle få slag.

Eg skal ha party her på tirsdag. Då skal folk handle så mykje at eg får en GRATIS mopp-holdar og en gratis mopp. Håpar eg- vel å merke.

Jaja.

Eg satt ute å drakk Smirnof Ice med nabon i sta. Det sa eg jo forresten til deg. Vart nesten litt susen i haudet- ja, du veit no meg.

Trur eg skal legge meg snart (det har eg sagt i snart 3 tima no :roll: ).. Håpe M søve til vertfall 09 i mårra. Det hadde vore herlig!

Vi kan no snakkes. Imåra skal G på jobb 01- så vi blir nok heime heile kvelden..

Heimelaga pizza og en dvd tenke eg(fordela med jobben ;))

Kjempekjekt å å jobbe-fresten :) Mykje meir å sette seg inn i enn eg trudde- men det e knall-artig. KJIKKELIG faktisk. So det.

Ja, vi snakkes! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du! Ser du at eg har fått avatar??!! :hoppe:

Slær ikkje din då men...

Må berre le av dissa fest-episodane dåkka altso! Blir litt å sjå tilbake på! :ler:

Forresten, viss du syns trill brukte mykje penga på moppe-partyet skulla du berre visst ka eg brukte.. :sjenert: Gamle, innbarka husmora so eg e!! :sprettoy:

Men dei kjem sikkert vel me en gong når vi flyttar ut ifrå ditte store palasset vi bur i no..

PS: Eg vart heilt overbevist av lappen du gav meg på standen på laurdag! -veit ka eg skal stemme på valget no ja!

:sjarmor:

Endret av *Sparkling*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Herregud- kor tida fyke. No har G. hatt fri i ei veke- og eg har ennå ikkje komt meg opp til deg. Eg har jobba- og vore skutt når eg kjem heim frå jobb- og har lagt M. og sånn.. G. har kjørt taxi... Så det har ikkje blitt tid.I tillegg har eg hatt moppeparty. Jada- eg invistera :roll::sjenert:

Veit ikkje når eg skal jobbe vidare- det e opning onsdag- så eg rekna med det blir fullt kjør heile den veka. Pjuhh- begynne å grue meg litt til den helga.. Blir nok TJUKKT i folk- bokstavlig talt...Mykje å sette seg inn i og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp! :vinke:

Herregud- kor tida fyke. No har G. hatt fri i ei veke- og eg har ennå ikkje komt meg opp til deg. Eg har jobba- og vore skutt når eg kjem heim frå jobb- og har lagt M. og sånn.. G. har kjørt taxi... Så det har ikkje blitt tid.I tillegg har eg hatt moppeparty. Jada- eg invistera :roll::sjenert:

Veit ikkje når eg skal jobbe vidare- det e opning onsdag- så eg rekna med det blir fullt kjør heile den veka. Pjuhh- begynne å grue meg litt til den helga.. Blir nok TJUKKT i folk- bokstavlig talt...Mykje å sette seg inn i og...

Men vi snakkast snupp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

seroxata: Jada, kjempesøte! Hehe :ler: Kor det går me den jenta då?

Sparkling: Kjempefin avatar då!! Nusselig :) Bra eg første deg i riktig retning mht valget. Å jaaadaaaa ;)

#spidergirl#: Joda, eg stod no på en stand en lørdag. Kva syns du om valget då? SV gjorde det jo ikkje så veldig bra akkurat... SP derimot!! :)

Trill: Var det mange folk på moppepartyet ditt då? Handla folk så masse at du fikk gratis mopp og moppeholdar? ;) Gleda meg i alle fall til Eidamessa. Ska bli kjekt å sjå den nye arbeidsplassen din!!! Skal du ut? *smoooch*

Har vore litt lite oppdateringa her i det siste ser eg... :rødme:

Har egentlig ikkje gjort så mykje spennande i det siste. Går fint på skulen, har blitt kjent med masse kjekke folk. :) Lika meg skikkelig godt her i Volda! Heilt supert syns eg!

Imåra er det første dag i praksis. Det blir spennande! Er heldigvis berre observasjonspraksis dinne første veka. Men dei vil jo at vi skal ta aktiv del og blabla då... Blir sikkert kjekt! Alle seie at en finne først ut om yrket er noko for en etter at en har vore i praksis, så vi får sjå kva eg seier om ei vekes tid :ler: Kanskje sluttar eg tvert på skulen etter ei veke med rampete 4.klassingar!

Dessuten har eg fått nye gardiner på hybelen no! *Doriz* fiksa til både meg og #Spidergirl#, so no ser det mykje bedre ut her. Liiiitt bedre enn dei rosa/lilla/blå-rutete hybelgardinene. Heilt ufattelig stygge var dei!

Nok for no!! :klem::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Gjett ken som eg gåen då?

At eg e våken til over midnatt er kun fordi eg skal jobbe seint i mårra.. Får sove en time lenger. Har lagt meg kl.21 og 22 i det siste :roll:

Skikkelig kjekt å begynne å jobbe igjen- være litt sosial- osv.

Skal jobbe heile helga- så det blir ikkje ut på meg. Like greit- sidan økonomien og energien ikkje er på topp :sjenert:

G. begyndte på nattevakt i kveld igjen- kjedelig å være aleine om kveldane.

Grattis med nye gardine! Dei e sikkert flotte!

Praksis no allerede?

Kan sikkert være greit- så ser du ka du går te ;)

Grattis med valget- snupp! Det vart rødgrønt ja!

Blir spennande ka dei får til- hahahah... ;)

Blir vel bere skatta og avigifte tenke eg- for en plass må dei no ta pengane frå.

AP og SP er jo for so vidt greit- men SV og Kr. Halvorsen virka jo ikkje heeeilt gode.. Meg om de..

Vi snakkast ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Eg elska lørdaga!! Sov til 14.30 idag :sjarmor:

Føle eg har fått so lite søvn i det siste, så det var utrulig herlig å sove lenge. Har stått opp før 7 pga praksis ei veke. Og no har eg vore heime sia tirsdags kveld og jobba ons-fre, så då har eg stått opp før 7 og. Og det er faktisk litt forskjell i forhold til det sløve studentlivet eg har vent meg til! ;)

Har ei oppgåve eg prøvar å jobbe med, men det er lettare sagt enn gjort. Er eksamensoppgåva i pedagogikk. Skal gjere ferdig innleveringa og disposisjonen for resten av oppgåva til tirsdag. Eller... Det må blir ferdig i morgon, så vi kan sende det til resten av gruppa på mail. Så skal vi framføre og få respons på tirsdag. *hyyyyle* Eg har ikkje skrive et ord enda og veit ikkje kordan eg skal begynne. Står bom fast! Men satsar på eg får kladda ned nokre visdomsord i morgon...

Menyen idag: Ytrefilet med bakt potet, peppersaus og paprika, løk og champignong. Yumyum!!

Har akkurat sett "Along came Polly", og no er den beste filmen som nokon gong har blitt laga akkurat begynt. Lovlig blond! Heilt suveren film, spør du meg!

God helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-"I`m going to Harvard!!"

-"What do you mean? Like on vacation? Yeah!! Let`s all go! ROADTRIP!! Yeeeeeeeeeah!! *hyle og skrike og hoppe*"

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-"I`m going to Harvard!!"

-"What do you mean? Like on vacation? Yeah!! Let`s all go! ROADTRIP!! Yeeeeeeeeeah!! *hyle og skrike og hoppe*"

:ler:

:ler: den filmen er jo rett og slett bare skikkelig herlig!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...