Gå til innhold

My so-called life...


Samantha

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta

juhu snuppa!

du har jammen vore flink med dagboka di i det siste! *imponert*

og fyllehistoriene må du berre fortsette å komme med! hehe, kjekt lesestoff...!

no har eg sotte heile 2 tima på kvinneguiden.. no skal eg sjå siste del av ungkarskvinnen.. trur ho føle seg litt vel pressa fra alle hold:)

du bist best!

:kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ¤Chanela¤

Samantha da! :fy: :ler:

Skole er slitsomt!!! Jeg burde lest meg grønn nå. Skal ha eksamen på torsdag... :hår:

Omkommer snart av eksamensangst!! :sjokk::kvalm:

Lykke til med prosjektet :wink:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seleena: Haha! Då skjønnar eg faktisk at ho har hatt fylleangst ei stund. :ler: Det der kan du plage ho med ei stund!

Robinie: Hei kjære! Jepp, ganske fornøgd med min egen innsats her i dagboka og, om eg kan få skryte litt. Syns du burde ta å oppdaterte røyke-dagboka di. Hehe, vart det med dei to innlegga eller? :wink:

¤Chanela¤: Takk for det! :-) Har fått lest mykje på eksamen? Lykke til i alle fall! Skal tenke på deg på torsdag. :klem:

God kveld i natten! (*mjuk nattønske-stemme*)

Tadaaaaaaaaaaa!!! Eg er ferdig med prosjektarbeidet. Er ganske fornøgd med meg sjølv og føler meg minst 10 kilo lettare. Skikkelig herlig å vere ferdig med det.

:hoppe::klappe::Hehe::tommelsmil:

Ei :dagensrose: til meg sjølv (tvilar på kjæresten dukkar opp med noko sånt, så eg får ta til takke med ei god gammaldags cyberrose!)

I morgon skal eg sove lenge me god samvittighet, så skal eg jobbe 15-01. Gledar meg faktisk til det, følest som eg ikkje har vore på jobb på hundre år. Savnar alle folka og å beise vinduskarmar! :tunge1:

Og på torsdag skal eg begynne å lese på eksamen. Skal ha skriftlig 8.juni. Gledar meg ikkje akkurat til det... Men eg ser positivt på det og tenker: "Flaks at det ikkje er muntlig!!" Det kunne nemlig blitt veldig pinlig.

:flau:

Natti natt til alle som måtte forville seg inn hit i det såkalla livet mitt!

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

hehe, du er nå god da:D Sertfikat i fyllesykling? OJOJ! det hadde vært noe det!

Forresten, du skal få en :dagensrose: av meg og, siden du har vært så flink! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dark angel og ¤Chanela¤: Thank yooou! :klem:

HOLA CHIIIICA!!! :vinke:

Då er både prosjektoppgåve og eksamen overstått, og eg er ganske fornøgd med meg sjølv. Kan godt hende eg stryker på begge deler, men eg har i det minste levert og møtt opp!! :ler:

Fikk om Palestinakonflikten på eksamen, det var eg storfornøgd med!! :-) Hadde lest veldig lite, men hadde skikkelig flaks med oppgåvene. Skulle velge mellom to oppgåver både på A og B, og eg kunne faktisk klart å svare på alle 4. Så eg håpar at eg står i det minste...

Herlig å kunne sjå TV og lese blad uten å få dårlig samvittighet. I luuuuv it!!

Så no skal eg berre jobbe når eg føler for det (regn) og kose meg når eg føler for det (sol). :kul:

Skal på jobb kl.8 i morgon. Burde egentlig legge meg, men mååå berre vere litt til på KG. Dessuten sov eg middag idag, så eg er ikkje akkurat trøtt :oops:

Kjøpte forresten vaskemaskin idag! Den vi hadde gikk til donders. Gubben kjøpte den, men eg skal betale tilbake (minus det eg betalte for hagemøblane). Så vaskemaskina blir mi og hagemøblane hans. Fin ordning.

For den dag eg flyttar, så kjem eg til å ha bruk for vaskemaskin. Han har stor hage og har dermed bruk for møblane.

Her kjem eg med en hemmelighet: Mora hans vaskar nemlig kleda hans, så han har ikkje bruk for vaskemaskin i det heile tatt. Ho bur rett over veien og det er jo så "snerte" å sende med ho skitnekleda, sidan ho likevel skal ha på ei maskin. :ler: Men hyyyysj! Har ikkje lov til å seie det til folk. (Ps: Han er 27 år og har budd aleine i 5-6 år.)

Nattaaaaa!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

hehehehehe :hoho: eg leeeer meg ilhel av dinna søte kjærasten din!:)

no skal eg faktisk prøve å oppdatere dagboka mi litt og.. burde komt på det oftare, e jo her x-antall tima i veka!!

*smoooch*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

hihihi, typen din er jo litt søt da :ler: "mamma, her er ukas vask" :o

Håper du har ei fordundrende bra helg!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeei! :)

NÅ er det lenge siden jeg har vært her.

Bare moro å 'sladre' litt om typen da. :tunge1:

Koselig å se at du oppdatere dagboka jevnlig nå. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*dytte fram til side 1* (Tror vi er på side 2 nå :klø: Husker neimen ikke).

Uansett!! Håper du har en fin uke. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jezez Kreist!!

No er det lenge sidan eg har skrive her. Faktisk over 1 mnd sidan eg var på KG sist. Ny rekord!

En smule forvirra no... Syns nye-KG var vanskelig.... Men kjem sikkert snart inn i det!

Og whats up me skriftstørrelsane? Alt eg har skrive med lita skrift før er jo diiigert no! :ler: Ser ganske koko ut, hehe!

Takk for helsingar dokke som har skrive her!! :klem:

Men eg gidder ikkje skrive ei lang avhandling om kva eg har styrt med sidan sist no altså.

Kort oppsummert:

-Eg stod på eksamen og prosjektoppgåve (jippi jippi!)

-Det er slutt mellom meg og kjæresten (Men vi har akkurat vore på ferietur ilag likevel... Ehhh :rodme: )

Sånn!! Då er dokke oppdatert på mitt liv :briller:

No skal eg surfe litt rundt på KG og sjå om eg forstår litt meir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest seroxata

jøss! jeg tror nesten ikke mine egne øyne! en oppdatering???? :smile:

hehe!

Flott at du stod på eksamen!! wuuhu!

mindre flott at det er slutt mellom deg og kjæresten:(

håper du har det fint nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida, så dumt at det ble slutt mellom deg og typen! Går det bra?! :klem:

Håper du tar deg en tur innom oss igjen snart da! :)

Og grattis med eksamen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seroxata og CocoPuff: :klem: Dokke er jammen snilde som gidder å stikke innom den nesten livlause dagboka mi! Fortsett sånn!! :kyss:

Sommaren går altfor fort!

Blir heilt fortvila av kor fort tida går og over kor lite eg får gjort. Typisk... "Berre det blir sommar så skal eg ditt og datt og ditt og datt". Så er pluttselig hausten der og eg huskar knapt at det har vore sommar. Jaja!

Men eg har i det minste ete masse jordbær då! Og eg har vore masse ilag med tanteungar. Og eg har vore til Bø i Telemark (juhuu!) og København. Osso har eg vore på pubquiz kvar onsdag og ute kvar lørdag. Joda, litt har eg fått gjort dååå...

På torsdag reiser vi en heile gjeng (10 stk trur eg) til Danmark. ColorLine til Hirtshals, så to netter i Ålborg. Blir sikkert kjempeartig! Gleda meg til det

:Hehe::smoke::tommelsmil::perebrus::eeeh::briller::danse:

Så får vi berre krysse fingrane for at det er karaoke på båten! *yehaaw* :ler:

No lastar eg ned Village People- YMCA, typisk danskebåt-sang.

VAAAAAAAJ EEEEEEM SIIIII EEEEEEJ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir heilt fortvila av kor fort tida går og over kor lite eg får gjort. Typisk... "Berre det blir sommar så skal eg ditt og datt og ditt og datt". Så er pluttselig hausten der og eg huskar knapt at det har vore sommar. Jaja!

Vet akkurat hvordan du har det. :roll: Jeg sitter alltid og lager masse planer i hodet mitt om alt jeg skal gjøre bare sommeren kommer og nå er den snart slutt og jeg har ikke fått gjort mye. :sjenert:

Håper du får en fin Danmarks tur da. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...