Gå til innhold

My so-called life...


Samantha

Anbefalte innlegg

Juhuuuu!! :vinke:

Tenkte eg skulle lage meg ei dagbok eg og, sidan "alle" andre har det.

No har eg fått på meg ei herlig pysjbukse og tjukkesokka, tatt fram chipsen min og er klar for litt Bonderomantikk. Aaahh!!

To be continued!! :-)

Over og ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snart sengetid no... *gjespe*

Idag jobba eg frå 07-15 og det var egentlig temmelig kjedelig. Var dødstrøtt og lei av alle fjasefolka, for å seie det mildt! :ler:

Men det var bedre når eg klarte å lure meg unna overtid i morgon. Tanken på å stå opp 4.30 lørdags morgon for å beise karmar legger liksom en liten dempar på humøret....

Etter jobb var eg og :hjerte: Mr.Soprano :hjerte: heim til mamma og pappa en tur. Åt middag, fiksa mailen til mamma, leita fram nokre SAK-bøker til en kompis og litt sånn....

Og ikveld har vi kun slappa av... Hærlig hærlig! Har ligge på sofaen og sett TV og kosa oss i heile kveld.

Dagens nedtur: Kjipt på jobb

Dagens hødepunkt: Beat for Beat? :-)

Dagens sitat: "Kan de vere nåke gale me dinna harddisk-greia so e i dataen sia mailen min ikkje funka?" (Mamma)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei!!

Gløymte heilt dinne eg..

Veldig bra dagens sitat- dei e also so festlige dissa foreldrene!! :hoho::hoho:

Akkurat sann so pappa kunne sagt!

Lag link te dagboka i profilen din- viss ikkje kjem eg ikkje te å huske å gå innpå..

Nattii!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lørdagskveld, nærmar seg midnatt og eg skal snart legge meg... :Gjesp: Brukar som regel å vere festligheter av et eller anna slag på lørdagane, så det skal bli deilig å våkne frisk og rask i morgon.

Idag har eg kun kopa... Passar meg veldig fint :-)

Bekymrar meg litt for ex.phil-eksamenen som nærmar seg faretruande. Men gjer eg noko med det? Nix... :oops:

Eg og gubben har i alle fall ete lasagne og sett video/TV ikveld. Vurderte å gå ut og ta et par øl, men vi slo det ifrå oss... Men no skriv lisjesøstra mi sms og vil at eg skal ta en tur, så eg vurderar det nesten igjen.. *Hmmm* Trur ho er en smuuule bedugget. Var nokre merkelige skrivefeil og ho skreiv noko om julesnop og sterk mint midt inni det andre. Øhhh? Så då trur eg at eg droppar det igjen! Ho er ei meget travel frøken når ho har tatt ei øl for mykje :ler:

Dagens nedtur: Dagen gikk alt for fort

Dagens høgdepunkt: Sade - By your side

Dagens sitat: "Kjerneved!! Kjerneved!!" (Mr.Soprano`en min)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok meg en liten tur innom her jeg, siden du var så snill og skreiv i dagboka mi. :D

Jeg er litt seint ute men får si grattis med dagbok tilbake da. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann snuppa. Endelig fikk du dagbok også. Jeg har store forventninger til denne :D

Sitter på jobb akkurat nå, og kan vel ikke si at jeg drukner i arbeid heller. Jeg jobber veldig hardt med å late som om jeg jobber ;)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk for helsingar Rah, Linn3c, starie, Phair og Pepita. For ikkje å gløyme Robinie og Trill :klem:

Idag skal eg liksom lese på eksamen. Yes sir!! Var på jobb igår, men har tatt fri resten av veka. Reiser til Oslo fredag... Skal kjøpe julegaver og flytte utav hybelen min lørdag og søndag. Så skal eg vere barnevakt ilag med søstra mi mandag og ha eksamen tirsdag. Med andre ord: eg har kun idag, imorgon og torsdag på å lese. SHIT!! Har ikkje opna bøkene enda. Nuh slit æ littegrande jaaaa..... Klarer berre ikkje å samle ihop viljestyrke for å lese. Stod opp kl.12 og har vore her på KG stort sett heile tida etter det. Klokka 14.10 skal eg sjå "7th heaven" og 15.40 skal eg sjå "Home and Away". Så kjem kjæresten heim frå jobb, så eg kan skylde på han for at eg ikkje får lest... God plan!!

Fytta katta for et vær!! Regnar trollkjerringar ute. Boff!

No skal eg leite fram bøker, penn, papir og sånn og legge det klart på bordet sånn at eg kan lese etter "7th heaven."

Idag fikk eg forresten Saltsild i julekalendaren min. Jada, har en så søt kjæreste at han har laga pakkekalendar til meg. :kline:

Samantha :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lilleulv: :vinke: Koslig at du tok deg en tur innom.

Rah: Takk takk!

Eg oooorkaaaar ikkje lese meir!

Det er så kjedelig. Syns veldig synd på meg sjølv no.

Har i alle fall fått lest litt om Platon og Aristoteles. Ikkje dårlig berre det... Men trur ikkje eg er så mykje klokare enn eg var tidligare idag uansett. Huskar ingenting av det eg har lese. Aldri so nøye! Eksamen er ikkje alt her i livet. :-)

Har ikkje gjort så mykje fornuftig idag. Åt tomatsuppe til middag og ostepop til kvelds.

Har akkurat sett Joey og det var ikkje så himla morsomt idag heller akkurat. :Gjesp:

Trur eg berre skal putle meg til sengs no... I morgon SKAL eg komme meg opp tidlig og lese. Skal lese litt meir enn 5 sider i repetisjonshefte i alle fall. :wink:

Viss dokke har ex.phil-tips, så kom gjeeerne med dei her: ]http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...t=107856

Natti natta alle sammen!! *ZzZZzzZ*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess jess! I morgon reiser eg til Oslo og er laaangt fra komt gjennom pensum. *sukk* Trur dokke berre må krysse fingrane og sende gode tankar. Håpar eg får lette oppgåver og at flaksen er med meg. :P Vil berre stå!! Men tar det ikkje så tungt om eg stryke... Hadde vore kjekt om 40% av lånet vart stipend da men... Har sikkert allereide stråke (øøhh!) på psykologien, så det er ikkje så nøye. Får forresten vite karakteren på den eksamenen på tirsdag. Spanandes!!

Igår/idag har eg og kjæresten hatt en heidundrandes krangel. Eg var virkelig seriøst forbanna og med slå-opp-tankar. "Bedre å vere singel enn å vere stuck med dinna idiooooten der!", overbeviste eg meg sjølv om. Hehe! Så eg har absolutt ikkje klart og konsentrere meg om å lese. Har berre stirra på det samme avsnittet kvar gong eg har prøvd å lese litt... Men no er vi venna igjen, så alt er berre velstand. :hjerte:

Vi har laga pizza og sett "Jakten på kjærligheten". Synd det er ferdig!! Kjempekoselig program.

Dessuten har eg skrive mange lister idag. Lister over kven eg skal kjøpe julegave til (19 stk), kva eg skal kjøpe til nokon av dei, kva eg skal kjøpe til meg sjølv, kva eg ønsker meg til jul og kva eg må huske å pakke ned imorgon. Jepp jepp!!

Tenk på meg på tirsdag då, mellom 09 og 13. På førehand takk!! :ler:

God helg :P

Dagens nedtur: Krangle med kjæresten

Dagens høgdepunt: Bli venn igjen med han :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, då var eksamen over! :ler: Trur ikkje vi seier meir om den saken for øyeblikket...

Fikk i alle fall handla mange julegaver mens vi var i Oslo! Og maaaasse dilldall på Ikea. Blant anna ei bokhylle-greie som vi skal prøve å få ihop no snart.

Vart forresten tatt for sniking på t-bana og. Eg var såååå flau!! :oops: Utrulig kjipt. Eg snike ALDRI, hadde kjøpt flexikort og alt. Men kjæresten min har absolutt ikkje noko imot å snike og hoppa inn på t-bana før eg fikk stempla. Så eg satt deg med hjertet i halsen og bankande hjerte. :roll: Lenge sidan eg har vore med på noko så pinlig altså... Stod og høyrte på alle dei idiotiske unnskyldningane til alle dei andre som var blitt tatt. Eg sa ikkje et ord, berre drog kortet og stakk av med halen mellom beina, 750kr fattigare. No skal det og seiast at min kjære la seg langflat og har sagt han skal betale. Han er altså 1500kr fattigare og eg er berre en pinlig opplevelse rikare. :ler:

Jau jau... Var deilig å flytte ut for godt frå den superekle hybelen min på Sogn Studentby. VELDIG deilig! Skal aldri meir tilbake dit.

Men turen heim var ikkje så komfortabel. Bilen var stappfull av tinga mine + alt vi handla iløpet av helga. Så eg satt som ei søndagsskulejente med knea fram i "dæsj"bordet. Men det gikk overraskande fint. Hadde to store puter, så eg satt litt på skrå. :P

Idag har eg jobba 07-15, var heilt greit. Etter jobb hadde eg besøk av Trill og minien. Nååh, så søt! Nokre veker sidan eg har sett han, og han veks jammen fort! Vi satt og prata, mens han kava rundt på golvet. :-)

Trur eg helde på å bli sjuke... Har hovne mandlar (verre enn til vanlig), haudeverk og er snufsete. Og ja; det er lov å sutre litt i dagboka si.

Men eg har bursdag i morgon, så eg kan ikkje vere vekke fra jobb. :oops: Må sjå om folka der huska på det. Veldig internt!

I kalendaren: En boks med slikkepinnar

Høgdepunkt: Besøk av Trill

Nedtur: Litt småsjuk

No skal eg: Surfe litt på KG og sette opp hylla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe..Eg må berre flire når eg lese i dagboka di.

Besøk av Trill og Minien.

Trill e egentlig et fantastisk dårlig "Nick" om en ska kalle det de.. Jaja! Gidde rett å slett ikkje å skifte

Men det va kjækkt det! På besøk also. Din tur neste gong.

So e eg veldig intrisert i ka du og Mr. Sopranos krangla om.. Det må du fortelle meg en dag..

Eg e spent på om dokke får opp hylla- har hørt at IKEA e noke herk å få opp!

Gudd LØKK!

Snakkast!

(Fy søren- eg må jazze på for å ta igjen deg på innlegg.. Kansje eg ska sitte på Snikk-snakk resten av natta..eller kansje ikkje!)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vart selfølgelig sjuk eg! Visste egentlig igår kveld at det kom til å bli sånn, men... Våkna idag tidlig med mandlar så store som golfballar. *urk* Haudeverk og snufsete. Så eg ringte til sjefen og sa eg ikkje hadde så lyst på jobb... Jaja! Ingen bursdagsklemmar på meg frå alle på jobb i år.. :cry:

Kopa heile dagen. Sov lenge, såg på TV og sånn. Så monterte Mr.Soprano ferdig bokhylla, eg lagde kråkelortar (ristoppar/risbollar?) og vi ommøblerte. Er ikkje heilt ferdige i stova, men trur det blir fint! :P

Fikk besøk av Robinie og fikk parfyme + bodylotion av ho (Burberry Brit. Mmmm!). Så kom lisjesøstra mi og venninda hennar på besøk. Av søss fikk eg to lysestakar i mørkt tre, veldig fine. Ho hadde og med gave frå bruttern, "Mobile Disk". Eg visste egentlig ikkje kva det var, men Robinie seie det er heilt genialt, så då er den saka grei! Veldig fine gaver med andre ord :) Pluss at eg får meir dei neste dagane veit eg. Kjekt å ha bursdag og ha snille folk rundt seg!!

Blir forresten bursdag og julegave i ett frå kjæresten i år. Han har kjøpt Norrøna goretex jakke til meg, og det er jo ikkje akkurat billig, så... :-)

På lørdag skal vi "jentene" ha julebord. Skal berre ete en juletallerken på en pub, så opp til oss og ha vorspiel. So då får eg feira bursdagen min skikkelig. Det blir sikkert kjempekjekt! Eg gledar meg i alle fall, og har planar om å vere 110% frisk til då. Så no knaskar eg C-vitaminar og drikke te for harde livet.

I kaldendaren: Pulverpadder og massasjedings (til rygg++ altså!!)

Høgdepunkt: Bursdag!! :bursdag:

Nedtur: Sjuk....

No skal eg: Sove!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten Trill!!

Eg syns Trill er et flott nick, eg! Men eg syns du må få deg en avatar. Det ser så "tomt" ut uten... :-)

Dessuten trur eg du ska streve litt med å ta meg igjen på antall innlegg. Kanskje du klare det viss eg fordufta til sydligare strøk i år og :wink:

Smask! :Gjesp:

*Tina* : Jepp! Det vart bedre enn forventa. Såg mørkt på det idag tidlig. Hehe... Men eg kosa meg egentlig. Kjæresten lagde tomatsuppe til meg og pleia meg, så... :P Og det er jo alltid koselig å få besøk.

Natti natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...