Gå til innhold

My so-called life...


Samantha

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Idag har eg hatt fylleangst. Veldig masse. Urgh.

Litt for masse :perebrus: og :kjempesinna: og :kysse: og sånn...

Hadde det heilt utrulig kjekt igår! Berre velstand! Beste festen på lenge. Men det var ikkje like kjekt idag. Ikkje fysisk dårlig, kun psykisk. Og det er 1000x verre!! (Ok. Litt fysisk og. I ribbeina. Ikkje enkelt å danse swing med 7 i promille og høge, glatte støvlettar)

Nok om det.

Har akkurat vore på kino, "Man on fire". Syns den var kjeeempebra!! Veldig positivt overraska.

Sove no. Jobb kl.7 imorgon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Hellu! Stikker bare innom med en hilsen til deg. Du har vært så flink til å hilse på i min dagbok! God jul og godt nyttår til deg, Samantha!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juhhu!

Skal du begynne å slanke deg ette jul??

I so fall skal eg og du begynne å gå tur..

Trur det e passelig trim for oss... Kansje eg blir med å svømme en dag- om en ca 10kg.. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Heia! Må bare legge en aldri så liten hilsen inn i dagboka di! Jeg må innrømme at jeg smugleser litt i ny og ne og du virker som ei grepa dame!

Ha en fortsatt fin romjul og tvitvi med ribbeina!

Go vestlandet! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: til Trill og Sniglå!!

Koselig med helsingar! Og veldig kjekt at folk sniklese litt :wink:

Aloooha!! :P

Leeenge sidan eg har skrive noko fornuftig her no. Orkar ikkje å begynne å ramse opp alt eg fikk til jul, kva eg har styrt med og sånn.

Har i alle fall hatt det kjempefint! Søsken og tanteungar på besøk, masse god mat, fine julegaver, artige festar++ Heeeilt supert!!

Mine nyttårsforsett:

-Ikkje ete potetgull kvar dag

-Begynne å bruke tanntråd

Ikkje ei veldig lang og uoppnåelig liste, som eg gjer opp etter ei veke i år. Det der BØR gå greit, men eg tvilar uansett på at det går... Jau jau, time will show!! Skal prøve så godt eg kan.

Idag har eg ikkje gjort noko fornuftig. Sov leeenge, tassa rundt her og sånn... Ganske herlig med fri!

Ikveld såg eg første episode av "Slankekrigen" på TvNorge. Eg eeelskar reality! :avhengig: Synd for meg at det begynne sånn cirka 100 nye reality-greier på TvNorge no over nyttår. Shit! Kjeme ikkje til å få tid til noko som helst.

Og etter det, så gikk eg og kjæresten på tur. Regna og hagla, men det gjere ikkje noko med mi nye, flotte jakke :ler:

Såååå har vi sett "What Women want" på TV2.

Fin dag, alt-i-alt!!

Godt nyttår alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, glemte og ønske deg godt nyttår tilbake i dagboken min. Så jeg får gjøre det her! ;)

Ser ut som du har fått en fin start på året! :D

Lykke til med nyttårsforsettene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuuuu, it`s oooonly meeee! (Sitat Colleen i Home and Away)

Rah: Takk for det!! Stilig avatar :-)

Lilleulv: Heihei! Håpar du har hatt en bra dag, og at det gikk fint på 2.dag i nye-jobben.

Jaaaa... Kva har eg styrt med sidan sist? Fint lite, for å oppsummere kort.

Har jobba 07-15 og sløva etter jobb. Er inne i ei dårlig rutine... Sovnar etter Friends kl.17, søv et par timar og er lys våken no. Dvs at eg kjeme ikkje til å få sove før i 2-3-tida inatt (som igår) og då er eg trøtt etter jobb, må kvile middag og sånn går nuh dagan! :ler: Men imåra skal eg skjerpe meg! Skal IKKJE sove middag.

Viss dokke er interessert i kva eg har styrt med på jobb, så kan eg godt fortelle litt om det. Særs interessant! Eg har skalka og sortert. Jadda!! Dvs: Eg får en drøss med karmar (vi snakkar mange hundre), sjekkar om det er skader på dei, fiksar evt skader, sorterar dei etter farge og lengde, og legg dei på rett palle. Kjekt? Å jaaaada! :ler: Neida, det er ikkje så ille... Ikkje så fysisk tungt som andre ting eg ofte gjer. Pluss at eg står liksom og puslar for meg sjølv, gjer alt på min måte, høyrer på radio, tar pause når eg vil og sånn. Dessuten er den "skalkeplassen" midt i fabrikken, så alle går forbi der. Dvs: Samantha får skravle litt med dei fleste kanalljane på jobb iløpet av dagen. :P

No ikveld har eg prøvd å sette meg inn i ymse skulegreier. Skal ta skuleretta samfunnsfag dette semesteret. Det begynte egentlig idag, men eg startar neste veke. Hadde lovt meg vekk til jobbing, så det kræsja litt... Tenke ikkje så langt når eg seie ja til ting eg! Men det er greit med litt kæsj på konto $$ I need it!

Så no har eg prøvd å finne ut kva dei delane av faget eg skal ta går ut på, kva bøker eg skal kjøpe o.l. Litt meir innvikla enn det høyrtest ut som altså!

Dessuten makkar eg med å få lånet mitt for hausten 2004. *ARGH* Eg blir gaaaal av Lånekassen! Søkte i august og det har vore tusen tulleting, så eg har ikkje fått det enda. Igår purra eg ENDA en gang, fordi eg ikkje har høyrt nåke på 1,5mnd (då sa dei: "det er under behandling." Haha...). Og idag fikk eg svar. Eg må sende bevis på at eg faktisk budde i Oslo til desember, fordi eg hadde sendt et brev til dei og brukt adressa mi her heime. Pluss at eg må sende bevis på at eg var oppmeldt til eksamen og kopi av semesterkortet mitt. Greit nok det. Men det går an å seie ifrå liksom? *klikke* :evil:

Så no har eg leita fram:

-siste giro frå Studentsamskipaden, for leige desember 2004

-Studentbevis + semesterkort

-Printa ut oppmeldinga til eksamen frå Studentweb

Skal kopiere og sende i morgon etter jobb.

Det bør funke. Oder was?

Skal ikkje vere lett å vere student! :wink:

Trur eg skal putle meg til køys no... Er ikkje trøtt, men det hjelper i alle fall ikkje å sitte her.

Sov søtt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helluuuuuu!!! :flekke:

I tilfelle dokke helde på å krepere av nyskjerrighet:

Eg har ikkje sove middag idag! :klappe: Flinke jente!

Dessuten sov eg dårlig inatt og, kjæresten snorkar noko vanvittig. Og i tillegg blir han irritert når eg knip og puffar i han...

Ei av samtalane våre inatt:

Han: "Ååååh! Skjerp deg dååå!"

Eg: "Jammen so slutt å snork då!"

Han: "Jammen eg må sove... Ska på jobb imåra."

Eg: "Ja? Og de skakje eg? En time før deg tilogmed! Og du har i tillegg sove i 3 timar allereide! *knurre*"

Så snudde han seg på hi sida, sovna og snorka lykkelig vidare. Eg la meg med haudet i fotenden og med puta over haudet og sovna til slutt. Happy ending? Jaadaaa :ler:

Men ærlig talt... Han har aldri snorka før! Kun no i 2005. Folka på jobb trur han har som nyttårsforsett å gjere meg gala. KoKo! Han er i alle fall godt på vei. Thats for sure!!! :eeeh:

Oppdatering mht til nyttårsforsetta mine:

-Eg åt nokre flak chips idag etter jobb, men utenom det har eg ikkje smakt sorten sidan mandag

-Brukte tanntråd 1.jan, men har ikkje gjort det sidan då.

Hmm... Kanskje ikkje så veldig imponerande, men heilt klart framgang. :-)

Dagens stikkord: Jobb, TV, pannekaker og koping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Rah... Vi var nok ikkje så veldig søte der vi låg, dritsure i senga :ler:

Vil du vite kva han sa til meg om igår tidlig? :evil: Han sa rett og slett: "Haha, du ser ikkje ut." GJETT om eg vart sur då. Mensen, morgengretten og i tillegg få det slengt i trynet. Hoho! Litt pissed då, kan du seie! *tjihi*

God kvelden, godt folk!!

Ahhh, I love helg! Beste i verden. :Hehe:

Idag jobba eg 09.30-15. Perfekt! Var utkvild, hadde en fin dag på jobb og var ikkje trøtt etterpå. Superdupert!

Og ikveld har eg og mannjen kosa oss med pizza og TV. No er han ute og spelar kort med eit par kompisar, mens eg sitte her og kosar meg :-)

Dagens høgdepunkt: At det ikkje var et ork å stå opp for å gå på jobb

Dagens nedtur: There is no such thing

No gjer eg: Skriv her og fjasar med ei venninde på msn

Skal snart: Sjekke om det er noko fornuftig på TV eller kanskje sette på en video

Eg har forresten ikkje ete chips idag! Og det er lørdag. :hår:

Men eg har favoritten i skapet, så kanskje eg skal ta den fram viss eg finne noko å gløtte på på skjermen.

Ha en fortsatt flott aften dokke som måtte finne på å lese dette! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuddeluh!! :vinke:

Hadde egentlig ambisjonar om å skrive her kvar dag, men det er enklare sagt enn gjort ja... :oops: Ikkje det at eg gjer så innmari mykje spennande eg kan fortelle om då!

No sitte eg på høgskulen i Volda. Første dag her... Aldri så veldig kjekt å komme ensom og fortumla til 1.skuledag. Men det har gått veldig greit faktisk :P Har fått fiksa det eg skulle fikse, faga virkar interessante og eg har til og med sett et par halvkjente fjes. Det er jo ikkje aaaakkurat like stort og uoversiktlig her, som på Universitetet i Oslo då, så det skulle berre mangle at dette gikk som en leik :wink:

Men trur det blir litt stress å pendle. Buss 6.45 (dvs: må stå opp tiiidlig), så 1 time og 15 min med buss og cirka 15 min å gå frå bussen til skulen. Så er det samma greia når eg skal heim igjen. Blir med andre ord ikkje mulighet for en liten svipptur innom skulen her nei... Vurderar hybel, men må tenke litt på det. Yes yes!

På søndag kræsja min kjære... Det var ikkje så veldig kjekt. Her kan dokke sjå bilen om dokke vil: http://www.fjordabladet.no/nyhet.cfm?nyhetid=97

Men det går heilt fint med han, og då er ikkje bilen så nøye.

Mandag og tirsdag jobba eg 7-15 pluss litt overtid på mandagen. Ellers har det vore det samma som alltid: koping. Det eg likar aller aller best! :ler:

No skal eg trakke litt rundt og finne ut kor dei forskjellige tinga er hen, så føler eg meg kanskje ikkje så lost in space imorgon. :wink:

Ha en flott dag!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det gikk bra med kjæresten din da! Jeg så at det hadde vært en ulykke og håpte at det ikke var noen jeg kjente.

Håper du får en fin dag!

*nerde nerde*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg syns Samantha må bli LITT flinkare til å oppdatere dagboka si!

Vi e jo så nyskjerrige på ka som skjer i livet ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

starie: *nerde nerde* TG next! :wink:

Robinie: Jada jada, veit eg er en utruuulig interessant person. Men du veit... Eg er ei så travelt opptatt dame at det blir vanskelig å få tid til å oppdatere dagboka så ofte som du skulle ønske. Har nok med A-planen min! :ler:

Hola chiiiiica!! :)

No sitte eg her og trykke foran PC`en. Kjæresten har lagt seg og eg skal snart tusle etter.

Idag jobba eg 05-13.30. LITT hardt å stå opp 4.30 på en lørdag, men det gikk overraskande bra. Flink jente! :klappe: Jobba ilag med lisjesøss og ei anna ei, så det var kjekt. Dessuten er det fint med litt ekstra cash. Eg klør i fingrane etter å shoppe litt no!

Så sov eg etpar timar då... :oops: Må det for å fungere resten av dagen/kvelden. Laga nachos og såg TV ilag med :hjerte: . Sååå kom Robinie på besøk. Vi såg "100 most hottest hotties" på VH1 og sånn :sikle: Mykje fint å kike på der ja! Så tok vi en tur på puben. Eg drakk ei øl og fjasa med kjentfolk. Var kjekt det!

Etter det har eg sett 2 eps med Friends (sesong 9) og surfa litt. Yes yes!! Som alltid ei veldig spennande oppdatering av min dag. :ler:

No snakka eg med en gammal kompis på msn. Han lagra meg tidligare idag (eg vart veldig overraska!) og no er han online. Har søren ikkje snakka med han på over 5 år trur eg, og då meinar eg NULL kontakt. Så ditta var litt artig! :P

Dagens høgdepunkt: Kope ilag med Robinie

Dagens nedtur: Ekkel middag på jobb.

Dagens vær: Vind og litt regn

Dagens sang: Incubus- Drive

Haha, no spurte han eg pratar med på msn om eg er ilag med XXXXX fortsatt. Og eg sa "Jada, vi skal gifte oss snart!". Han: "Ojsann! Gratulerer då.Det må eg seie!"

*fniiiise* 4-5 år sidan det vart slutt og eg har hatt 3 typar etter han. Veldig festlig altså!!

Nattaaaa!!! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...