Lee Jones Skrevet 27. desember 2016 #101 Skrevet 27. desember 2016 3 minutter siden, O.G. skrev: Hvordan da? De her kvinnene som du mener bare skal gi menn sex vil jo slite med å få kjæreste hvis hun gir mange menn sex, fordi da er hun jo oppbrukt. Det er jo mantraet her på singelforumet. Jeg sier at det er kvinnen som avgjør om de skal date eller om de bare skal ha tilfeldig sex. Det fordi mannen sjekker og tar initiativ, kvinnen sier ja/nei. Det er en stor ubalanse på markedet der kvinner sitter med mange tilbud, og velger toppsjiktet. Disse mennene har da stor tilgang med mange kvinner --> syting og klaging fra kvinner med hjertesorg.
Lee Jones Skrevet 27. desember 2016 #102 Skrevet 27. desember 2016 13 minutter siden, O.G. skrev: Ja, men vi vil ha sex med menn vi tenner på, ikke med hvem som helst. Noe du er gammel nok til å forstå av deg selv. Jepp, det er jo det som er tema og derfor det er lettere for kvinner på partnermarkedet. Kvinner kan unne seg å ha sengekos med supermodeller. De kan også bestemme hvem de vil bli kjent med over dates. Ergo er valgmulighetene større for kvinner enn menn.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #103 Skrevet 27. desember 2016 Det burde vært obligatorisk som en del av seksualundervisning at jenter måtte administrere en tinderprofil for en helt gjennomsnittlig mann - slik at de fikk en liten forståelse og takknemlighet rundt sin egen ekstremt privilegerte situasjon. Litt som når bortskjemte drittunger blir sendt til u-land for å se hvordan luksusklærne deres blir laget. Anonymkode: 8b7d4...7aa
Lee Jones Skrevet 27. desember 2016 #104 Skrevet 27. desember 2016 17 minutter siden, Sheherasade skrev: La meg trekke frem alle de gangene jeg har vært interessert i en kar... for sex, date og forhold. Men så har ikke han vært interessert. Han sluttet å svare på meldinger, han svarte ikke på forespørselen på nett, han returnerte ikke blikket jeg sendte ham på utestedet. Hundrevis av ganger. Hjertet mitt ble knust, og egoet fikk en juling, hver eneste gang. Jeg fikk meg aldri med meg noen hjem, mens min vakre venninne var omsvermet av menn hver eneste gang vi var ute sammen. Livet er jammen ikke så kult for ei mindre attraktiv dame. Dette handler om å gjøre deg tilgjengelig. Den hvite ridder kommer ikke å banker på døra di. Du kan heller ikke forvente at noen skal være telepatiske og forstå at litt blikk betyr "Kom og sjekk meg, kjekken". Og sluttet han å svare på meldinger ble han vel lei, han hadde sannsynligvis flere muligheter. Slik går det når en sikter etter toppen som alle vil ha. Det var vel sikkert 10 andre fisk i havet.
Gjest antbug Skrevet 27. desember 2016 #105 Skrevet 27. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det burde vært obligatorisk som en del av seksualundervisning at jenter måtte administrere en tinderprofil for en helt gjennomsnittlig mann - slik at de fikk en liten forståelse og takknemlighet rundt sin egen ekstremt privilegerte situasjon. Litt som når bortskjemte drittunger blir sendt til u-land for å se hvordan luksusklærne deres blir laget. Anonymkode: 8b7d4...7aa I så fall burde det vært obligatorisk andre veien også, for dere sytegutta rosemaler vår situasjon til det ugjenkjennelige. Da hadde dere kanskje skjønt at vi ikke har det fullt så enkelt som dere tror.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #106 Skrevet 27. desember 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei. På samme måte som at Norge ikke kan ta imot hele verdens fattige, så trenger ikke kvinner ha sex med alle menn. Men man kan være litt ydmyk og vise litt takknemlighet fordi man har det så utrolig bra, ikke sant? Anonymkode: 8b7d4...7aa Sånn i hovedsak ønsker kvinner seg en kjæreste. Ikke sexpartnere. Men nå må man ha sex med noen for å få seg kjæreste. Ergo har kvinnen det egentlig verre i dag enn i alle andre aldere, i og med at hun må "hore seg ut" for å få kjærlighet. Anonymkode: 13825...36a 5
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #107 Skrevet 27. desember 2016 4 minutter siden, antbug skrev: I så fall burde det vært obligatorisk andre veien også, for dere sytegutta rosemaler vår situasjon til det ugjenkjennelige. Da hadde dere kanskje skjønt at vi ikke har det fullt så enkelt som dere tror. Jeg har faktisk hatt kvinnelig profil på datingsider bare for å se hvordan det var. Så jeg vet veldig godt hva jeg snakker om. Anonymkode: 8b7d4...7aa
Lee Jones Skrevet 27. desember 2016 #108 Skrevet 27. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sånn i hovedsak ønsker kvinner seg en kjæreste. Ikke sexpartnere. Men nå må man ha sex med noen for å få seg kjæreste. Ergo har kvinnen det egentlig verre i dag enn i alle andre aldere, i og med at hun må "hore seg ut" for å få kjærlighet. Anonymkode: 13825...36a Tull. Kvinnen ønsker kanskje kjærlighet, men kun med toppen. Derfor ender mange damer opp med å bli playet mens en brøkdel av menn sår utenfor markedet.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #109 Skrevet 27. desember 2016 5 minutter siden, Lee Jones skrev: Jepp, det er jo det som er tema og derfor det er lettere for kvinner på partnermarkedet. Kvinner kan unne seg å ha sengekos med supermodeller. De kan også bestemme hvem de vil bli kjent med over dates. Ergo er valgmulighetene større for kvinner enn menn. Haha..sorry ass, men nei. Det er ikke pene menn som får mange damer. Det er menn som er utilgjengelige. Uansett årsak. Som regel er det ikke bra egenskaper som gjør en mann utilgjengelig for kvinner=attraktiv. Det er misbruk, kriminalitet og nedsatte empatiske evner. De fleste menn som får mange damer er ikke engang likt av andre menn, men appellerer til kvinner fordi vi har morsinnstinkt og behov for å passe på andre og ser potensiale i håpløse oppussingobjekter. Anonymkode: 6d53a...979 1
Gjest O.G. Skrevet 27. desember 2016 #110 Skrevet 27. desember 2016 22 minutter siden, Lee Jones skrev: Jeg sier at det er kvinnen som avgjør om de skal date eller om de bare skal ha tilfeldig sex. Det fordi mannen sjekker og tar initiativ, kvinnen sier ja/nei. Det er en stor ubalanse på markedet der kvinner sitter med mange tilbud, og velger toppsjiktet. Disse mennene har da stor tilgang med mange kvinner --> syting og klaging fra kvinner med hjertesorg. Ok, så du er sur pga de fine fyrene får pult uten å være i forhold, mens du ikke får? Beklager vennen, men livet er urettferdig.
Gjest O.G. Skrevet 27. desember 2016 #111 Skrevet 27. desember 2016 3 minutter siden, Lee Jones skrev: Tull. Kvinnen ønsker kanskje kjærlighet, men kun med toppen. Derfor ender mange damer opp med å bli playet mens en brøkdel av menn sår utenfor markedet. Ser helt ordinære menn og kvinner i forhold hele tiden.
Lee Jones Skrevet 27. desember 2016 #112 Skrevet 27. desember 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha..sorry ass, men nei. Det er ikke pene menn som får mange damer. Det er menn som er utilgjengelige. Uansett årsak. Som regel er det ikke bra egenskaper som gjør en mann utilgjengelig for kvinner=attraktiv. Det er misbruk, kriminalitet og nedsatte empatiske evner. De fleste menn som får mange damer er ikke engang likt av andre menn, men appellerer til kvinner fordi vi har morsinnstinkt og behov for å passe på andre og ser potensiale i håpløse oppussingobjekter. Anonymkode: 6d53a...979 I noen tilfeller er de så. Fengselsinnsatte får mange kjærlighetsbrev. Men det er som oftest de utenfor murene. De utadvente og kjekke mennene med økonomi, ambisjoner og status.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #113 Skrevet 27. desember 2016 Jeg synes synd på mennene som blir sveipet til venstre, men det betyr ikke at jeg vil ha dem likevel. Man velger ikke partner ut fra medlidenhet. Men alle disse mindre kjekke mennene har jo foreldre (på omtrent samme nivå utseendemessig) som har satt dem til verden, så det betyr jo at uattraktive formerer seg ganske mye, og at det er håp for dem. Beklager at det høres kynisk ut, men det er jo et innlysende faktum. Anonymkode: ea0c6...3a0 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #114 Skrevet 27. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg synes synd på mennene som blir sveipet til venstre, men det betyr ikke at jeg vil ha dem likevel. Man velger ikke partner ut fra medlidenhet. Men alle disse mindre kjekke mennene har jo foreldre (på omtrent samme nivå utseendemessig) som har satt dem til verden, så det betyr jo at uattraktive formerer seg ganske mye, og at det er håp for dem. Beklager at det høres kynisk ut, men det er jo et innlysende faktum. Anonymkode: ea0c6...3a0 Befriende med en kvinne som innrømmer hvor overfladiske dere er. Anonymkode: 8b7d4...7aa
Lee Jones Skrevet 27. desember 2016 #115 Skrevet 27. desember 2016 6 minutter siden, O.G. skrev: Ok, så du er sur pga de fine fyrene får pult uten å være i forhold, mens du ikke får? Beklager vennen, men livet er urettferdig. Du avsporer igjen. Ser du ikke forskjellen på at kvinner har det lettere enn menn på partnermarkedet og om jeg er misunnelig på de fine fyrene? Men jeg skal svare deg på noe som ikke har noe med tråden å gjøre. Jeg er frustrert fordi jeg ser skjevheten på partnermarkedet. Jeg er frustrer fordi jeg ikke får sjansen på et forhold for tilfeldig sex er ikke noe for meg.
Gjest O.G. Skrevet 27. desember 2016 #116 Skrevet 27. desember 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det burde vært obligatorisk som en del av seksualundervisning at jenter måtte administrere en tinderprofil for en helt gjennomsnittlig mann - slik at de fikk en liten forståelse og takknemlighet rundt sin egen ekstremt privilegerte situasjon. Litt som når bortskjemte drittunger blir sendt til u-land for å se hvordan luksusklærne deres blir laget. Anonymkode: 8b7d4...7aa Men du har forstått det at kvinner flest ikke driver og leiter etter å pule mest mulig partnere ikke sant? Akkurat nå, Lee Jones skrev: Du avsporer igjen. Ser du ikke forskjellen på at kvinner har det lettere enn menn på partnermarkedet og om jeg er misunnelig på de fine fyrene? Men jeg skal svare deg på noe som ikke har noe med tråden å gjøre. Jeg er frustrert fordi jeg ser skjevheten på partnermarkedet. Jeg er frustrer fordi jeg ikke får sjansen på et forhold for tilfeldig sex er ikke noe for meg. Det har ikke kvinner nei, det er menn som bestemmer om det skal bli et parforhold eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #117 Skrevet 27. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Befriende med en kvinne som innrømmer hvor overfladiske dere er. Anonymkode: 8b7d4...7aa Ja, når det gjelder valg av partner spiller utseende en rolle. Den jeg skal ha sex må være attraktiv. Jeg har ikke problemer med å innrømme det. Alle de som ikke mener det samme får leve etter det, men valg av partner påvirker jo etterkommere utseendemessig også. Anonymkode: ea0c6...3a0
Gjest O.G. Skrevet 27. desember 2016 #118 Skrevet 27. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Befriende med en kvinne som innrømmer hvor overfladiske dere er. Anonymkode: 8b7d4...7aa Er ikke noe verre at kvinner er overfladiske enn at menn er det. Vi kvinner må få sette krav vi også.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2016 #119 Skrevet 27. desember 2016 2 minutter siden, O.G. skrev: Det har ikke kvinner nei, det er menn som bestemmer om det skal bli et parforhold eller ikke. Dette er 50/50. Men det er kvinner som bestemmer om det i det hele tatt skal bli en relasjon - så dere sitter med bukta og begge endene. Anonymkode: 8b7d4...7aa
Gjest antbug Skrevet 27. desember 2016 #120 Skrevet 27. desember 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har faktisk hatt kvinnelig profil på datingsider bare for å se hvordan det var. Så jeg vet veldig godt hva jeg snakker om. Anonymkode: 8b7d4...7aa Var det kvalitetsmenn som svarte deg, synes du? Ville du datet dem hvis du faktisk var kvinne, eller anbefalt din søster/datter å gjøre det? Antar du hadde en alminnelig kvinne på eventuelle bilder og ikke en drømmedame for å få et realistisk bilde av det hele, og at du ikke laget en lokkeprofil som spilte på sex bare for å få mange svar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå