Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bortsett fra prowler'en så syns jeg dette var likt på øvelsene på power-timer på Elixia. Der er det også gående utfall med vridning, burpees (uten armhevinger), stående roing, markløft etc og jeg har enda til gode at instruktøren går rundt og retter på teknikken. MEN instruktøren deltar alltid på alle øvelsene selv og sier alltid igjen og igjen hvordan de skal utføres. Lurer på om de som trener med henne får avslag i prisen for å la seg filme.

Ang snap'ene fra når hun kuttet seg i hånden. Hadde ikke lyd på så vet ikke hva hun sa men det slo meg at hun må være veldig ensom? Eller ha veldig behov for oppmerksomhet? Siden hun bruker så mye tid på snap til og fra legen? De gangene jeg trenger akutt legehjelp så er sosiale medier det aller, aller siste jeg har i hodet..Har hun ingen å snakke med?

Å vente på å komme inn til legen er jo gørr kjedelig, så akkurat der kan jeg godt forstå de som tyr til sosiale medier. Ventetiden kan jo være på mange timer (og hun måtte vente lenge).

Hvem er det du mener man skal snakke med, egentlig, mens man sitter i legekø...? :klo:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvem er det du mener man skal snakke med, egentlig, mens man sitter i legekø...? :klo:

Mulig jeg er rar, men jeg snakker ikke med noen i legekø hvis jeg ikke har noen med meg - og det inkluderer sosiale medier. Uansett hvor kjedelig det er å vente. 

Edit: jeg syns bare det ville være mer naturlig å ta en telefon til kjæreste/mann/venninne/mor hvis man følte for å snakke med noen, enn å snakke med snap. Derfor lurte jeg på om hun var ensom.

Endret av Nana
Gjest gundagrynte
Skrevet

Mulig jeg er rar, men jeg snakker ikke med noen i legekø hvis jeg ikke har noen med meg - og det inkluderer sosiale medier. Uansett hvor kjedelig det er å vente. 

Edit: jeg syns bare det ville være mer naturlig å ta en telefon til kjæreste/mann/venninne/mor hvis man følte for å snakke med noen, enn å snakke med snap. Derfor lurte jeg på om hun var ensom.

Ikke første gangen hun føler hun må fortelle hele verden hva som har skjedd...Først var det overfallet av henne og hunden og så var det da mannen måtte på legevakten..Da ble det også lagt ut flere bilder...Virker krampeaktig spør du meg!

Skrevet

Familie og mann var vel kanskje på jobb, da. ;) da er det naturlig å ikke ringe dem.

Dama lever jo av sosiale medier, så jeg syns ikke det er så rart at hun bruker de sosiale mediene i kjedelige situasjoner. Å tolke det til at hun er ensom syns jeg er litt drøyt.

• Liker 3
Gjest gundagrynte
Skrevet

Familie og mann var vel kanskje på jobb, da. ;) da er det naturlig å ikke ringe dem.

Dama lever jo av sosiale medier, så jeg syns ikke det er så rart at hun bruker de sosiale mediene i kjedelige situasjoner. Å tolke det til at hun er ensom syns jeg er litt drøyt.

Mannen lå hjemme og sov...iflg henne. Og hun lever vel for sosiale medier! Siden hun har fulltidsjobb og har hatt det hele tiden mens hun har drevet bloggen så klarer hun ikke å leve av den..eller?

Gjest gundagrynte
Skrevet

Og for n`te gang skal hun altså ikke drikke PepsiMax på en stund.....Man har en mening inntil det kommer en ny..var det noen som sa!

Skrevet

Ingen kunstig søtning. Dvs ingen proteinbarer, proteinpuddinger, Questbars, suketter.... ? Antar hun vet det.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Skrevet

Ingen kunstig søtning. Dvs ingen proteinbarer, proteinpuddinger, Questbars, suketter.... ? Antar hun vet det.

Jammen, er det ikke hele kostholdet hennes det da? Hun spiser jo ikke annet.

• Liker 1
Skrevet

Jammen, er det ikke hele kostholdet hennes det da? Hun spiser jo ikke annet.

Jeg vet ikke hva hun spiser, men har sett snap av en proteinpudding. Antar den er kunstig søtet, slik som proteinbarer ofte er.

Skrevet

Tråden er ryddet for kommentar til moderering. Dette tas på ris og ros eller direkte til moderator. 

Yvonne (mod)

Skrevet

Her er grunnen til at hun kaller seg Drage hvis noen lurer. Hun tror/trodde drager var ekte.

post-31225-0-26254800-1445266818_thumb.j

• Liker 1
Skrevet

Her er grunnen til at hun kaller seg Drage hvis noen lurer. Hun tror/trodde drager var ekte.

Det kan vel være slik noen synes det er sjarmerende/ søtt å være litt barnslig?

Skrevet

Har alltid trodd at Drage var det ekte etternavnet hennes :-)

• Liker 2
Skrevet

:hakeslepp: Det må da være en spøk?

Skrevet

Hun tok seg navnet Drage... Så nei.

Skrevet

Nope, det ble gjentatt i nærmest annethvert blogginnlegg for et par år siden.

Skrevet (endret)

Det kan vel være slik noen synes det er sjarmerende/ søtt å være litt barnslig?

Kjempesøtt og utrolig sjarmerende.

Som evt ny kunde ville jeg nok tatt PT Helene Sommer mye mer seriøst enn PT Helene Drage...som tok navnet fordi at hun tror på drager...

Førsteinntrykk betyr endel når man prøver å skaffe klienter i et så utrolig kompetitivt marked.

Endret av neiognei
  • Liker 4
Skrevet (endret)

..

Endret av pippip
  • Liker 3
Skrevet

Nå reklamerer hun for frossenpizza på instagram og snap...

Altså hun må jo få gjøre det hun vil, men det er jo litt rart å kutte ut alt med søtstoff og så trøstespise pizza fordi man er syk. Synes forøvrig at hun ofte skriver at formen ikke er på topp. Kansje det er bare meg men, man er da ikke syk 1-2 ganger i mnd hele tiden?

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...