Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

56 minutter siden, Carina Maria skrev:

La henne få kle seg som hun vil og hun bruker ikke kroppen for og få oppmerksomhet siden du kritiserer henne går du sikkert aldri med en lårkort kjole eller klær med utringing siden du kritiserer Helene Drage? 

All ære til deg som så innbitt forsvarer henne, men jeg hørte nettopp den siste podcasten hennes og der sa hun rett ut at hun gjør det for oppmerksomhet! Hun sa at hun liker oppmerksomhet og at det gjør alle bloggere, dette er jeg selvsagt enig i, du starter ikke blogg i håp om at ingen skal lese den. Men beklager til deg, hun sa at hun får mer oppmerksomhet med mindre klær og at dette er noe hun gjør bevisst! 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Picketfence
4 minutter siden, Carina Maria skrev:

På det du skrev i kommentaren til meg før det men vi får vere enig at vi er uenig og jeg respekterer deg for dine meninger men krever respekt tilbake. 

 

Jeg forstår ikke hva du snakker om. Hvor er det du ikke får respekt ? Det er iallefall IKKE å respektere andre når du kaller de for hatere og mobbere fordi du er uenig. Jeg synes det er naivt å påstå hardnakket at denne bloggeren har en annen angenda enn alle andre som kler av seg på sosiale media. Jeg hverken hater HD eller har noe imot henne forøvrig. Men jeg synes det er hyklersk å dele så mye kropp samtidig som man nekter for å bidra til kroppsfokus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir stadig overrasket over at folk her inne blir sjokkert over at Helene, på lik linje med de fleste andre bloggere, liker oppmerksomhet? Det er jo ingen tvil om at hun liker å vise frem kroppen sin, og helt ærlig så sliter jeg litt med å skjønne hvorfor man blir så fornærmet over det?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, Pås skrev:

All ære til deg som så innbitt forsvarer henne, men jeg hørte nettopp den siste podcasten hennes og der sa hun rett ut at hun gjør det for oppmerksomhet! Hun sa at hun liker oppmerksomhet og at det gjør alle bloggere, dette er jeg selvsagt enig i, du starter ikke blogg i håp om at ingen skal lese den. Men beklager til deg, hun sa at hun får mer oppmerksomhet med mindre klær og at dette er noe hun gjør bevisst! 

Ingen har rett noe til og rakke ned på noen som tørr og vise kroppen sin samme hva formålet er for det er tøft at noen tørr og gå egne veier og flere skulle vere tøffe. Normalt ser vi rad magre influencere som viser kroppen sin men dem blir mer godtatt dem enn f.eks. Helene Drage og det blir feil. 

Dem verste kritikerne av Helene Drage kritiserer alt hun gjør bare for og kritisere. Hun  blir kritisert for at hun er er et usunt forbilde, at hun tørr og vise kroppen, at hun har selv tillit, at hun tar slanke operasjon, dietten hun spiste etter operasjonen og mye mer. 

Jeg har også hørt på pod casten og den var bra men dem verste kritikerne tåler ikke at Helene Drage viser at hun har selv tillit til sin egen kropp og hun ufarlig gjør det og vise kropp for andre som har litt rundt midjen sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
24 minutter siden, Carina Maria skrev:

Du svarte meg ikke på mitt spørsmålet om hvordan du kler deg og jeg svarer ikke en som sitter på et nett forum og rakker ned på en tøff dame som tørr og vise kroppen sin og tørr og vere stolt av den. 

Du kan pokker ikke sammnelikne influencere som bruker barna sine på og tjene penger på det dem holder på med og dem som bruker kroppen sin for og få treff. Du vet ikke om det er tilfelle om dem bruker kroppen sin en gang for og få treff. Hva med hun jenta som dem snakket med på god morgen Norge i dag? Hun opplever det samme som du og dem andre kritikerne til Helene Drage nemlig stygge kommentarer på nettet fordi dem er tøffe nok til og vise kroppen sin. Det er deres egen kropp og dem skader ingen bortsett fra prippende pepper mø som later som dem er perfekte. 

Etter å ha jobbet mange år i klesbransjen vet jeg å kle meg til hverdag og fest :) Nei man trenger IKKE musemarkise eller utringing ned til navlen for å kle seg sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
4 minutter siden, Birdo skrev:

Jeg blir stadig overrasket over at folk her inne blir sjokkert over at Helene, på lik linje med de fleste andre bloggere, liker oppmerksomhet? Det er jo ingen tvil om at hun liker å vise frem kroppen sin, og helt ærlig så sliter jeg litt med å skjønne hvorfor man blir så fornærmet over det?

Har du rett til og kritisere henne for det da? Jeg synes hun er tøff som tørr og vise kropp og at hun  ufarlig gjør og vise kroppen sin selv om dem har noen ekstra kilo på kroppen for det er det hun gjør. Heia Helene Drage ❤️❤️❤️❤️❤️

Jeg kjenner noen som er overvektige og dem tørr ikke kle av seg på stranden og ikke vil dem vere med på stranden fordi dem får slengt stygge blikk mot seg og der tror jeg 100% sikkert at Helene Drage kan vere en foregangs kvinne. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Carina Maria skrev:

Har du rett til og kritisere henne for det da? Jeg synes hun er tøff som tørr og vise kropp og at hun  ufarlig gjør og vise kroppen sin selv om dem har noen ekstra kilo på kroppen for det er det hun gjør. Heia Helene Drage ❤️❤️❤️❤️❤️

Jeg kjenner noen som er overvektige og dem tørr ikke kle av seg på stranden og ikke vil dem vere med på stranden fordi dem får slengt stygge blikk mot seg og der tror jeg 100% sikkert at Helene Drage kan vere en foregangs kvinne. 

Du er langt på viddene nå, både Birdo og jeg selv forsvarer HD... Men, det må være lov å si at hun klær av seg for oppmerksomhet uten at du skal klikke i vinkel!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
10 minutter siden, Picketfence skrev:

Jeg forstår ikke hva du snakker om. Hvor er det du ikke får respekt ? Det er iallefall IKKE å respektere andre når du kaller de for hatere og mobbere fordi du er uenig. Jeg synes det er naivt å påstå hardnakket at denne bloggeren har en annen angenda enn alle andre som kler av seg på sosiale media. Jeg hverken hater HD eller har noe imot henne forøvrig. Men jeg synes det er hyklersk å dele så mye kropp samtidig som man nekter for å bidra til kroppsfokus. 

Jeg kaller det ikke respekt når dere på død og liv skal få meg til og mene at Helene Drage er hyklersk for det er hun ikke i mine øyne. 

La Helene Drage få gjøre det hun vil for hun skader ingen med og legge ut bilder av seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
3 minutter siden, Pås skrev:

Du er langt på viddene nå, både Birdo og jeg selv forsvarer HD... Men, det må være lov å si at hun klær av seg for oppmerksomhet uten at du skal klikke i vinkel!

Fordi jeg ikke er enig med dere og aldri kommer til og vere enig med dere er jeg ikke på viddene. La nå Helene Drage få kle av seg  for hun skader ingen bortsett fra dem pripne i bibelbeltet et sted i Norge. 

Jeg reagerer fordi mange av kritikerne kritiserer alt det Helene Drage gjør og det gjelder at hun var over vektig pt, at hun tok slanke operasjon, kritikk av dietten hun spiste etter operasjonen, flere skrev at dem håpte at hun ikke skulle lykkes, kritikk av hår farge og nå bildene og hun ingen med bildene sine. Det er det som er sakens kjerne hos meg. Husk at kropp er kunst og vet du hva jeg er sikker på at Aune Sand hadde funnet noen vakre ord på bildene til Helene Drage :)

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Carina Maria skrev:

Fordi jeg ikke er enig med dere og aldri kommer til og vere enig med dere er jeg ikke på viddene. La nå Helene Drage få kle av seg  for hun skader ingen bortsett fra dem pripne i bibelbeltet et sted i Norge. 

I'm out!

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Picketfence
16 minutter siden, Carina Maria skrev:

Jeg kaller det ikke respekt når dere på død og liv skal få meg til og mene at Helene Drage er hyklersk for det er hun ikke i mine øyne. 

La Helene Drage få gjøre det hun vil for hun skader ingen med og legge ut bilder av seg selv. 

Prøver ikke få deg til å mene noe som helst. Fremsetter kun min egen mening og stiller deg spørsmål knyttet til dette, hvor det du påstår ikke stemmer overens med det Helene Drage selv har uttalt og skrevet i sine medier. Jeg har som sagt ingenting personlig imot henne. Hun står fortsatt fritt til å gjøre hva hun vil. Men det er ikke rart flere reagerer på kroppsfokus når det samtidig som undertøysbildet publiseres innlegg fra Drage hvor hun ønsker seg frabedt anklager om å bidra til kroppfokus. Fokus bidrar hun til i aller høyeste grad, det er udiskutabelt. Hvorvidt det bidrar til noe negativt for leseren er subjektiv, ikke noe hverken du eller jeg kan konkludere med. Dette er ikke det samme som å ta Helene, eller være ute etter å kritisere henne for alt. Jeg har ikke brydd meg om hennes virksomhet eller deltatt i denne debatten før hennes siste post på Instagram før "omleggingen". Og det handler KUN om hennes fremstilling av saken. At du får det til å handle om hat og mobbing får stå på din regning. Det hindrer ingen i å være fan av Helene, og for alt du vet er jeg også Fan, samtidig som jeg stiller meg kritisk til enkelte uttalelser. 

Det må gå Ann å diskutere dette uten å bli anklaget for å være mobber, hater eller respektløs. Det blir bare provoserende. Det er også unødvendig å trekke inn alle usakelige diskusjoner omkring Helene Dragen i denne sammenheng. Det vil dessverre alltid være unødvendig omtale. Det betyr ikke at alt er det. 

Forklar meg gjerne hvem som bidrar til kroppsfokus og hva som er forskjellen. 

Endret av Picketfence
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
3 minutter siden, Picketfence skrev:

Prøver ikke få deg til å mene noe som helst. Fremsetter kun min egen mening og stiller deg spørsmål knyttet til dette, hvor det du påstår ikke stemmer overens med det Helene Drage selv har uttalt og skrevet i sine medier. Jeg har som sagt ingenting personlig imot henne. Hun står fortsatt fritt til å gjøre hva hun vil. Men det er ikke rart flere reagerer på kroppsfokus når det samtidig publiseres innlegg fra Drage hvor hun ønsker seg frabedt anklager om å bidra til kroppfokus. Fokus bidrar hun til i aller høyeste grad, det er udiskutabelt. Hvorvidt det bidrar til noe negativt for leseren er subjektiv, ikke noe hverken du eller jeg kan konkludere med. Dette er ikke det samme som å ta Helene, eller være ute etter å kritisere henne for alt. Jeg har ikke brydd meg om hennes virksomhet eller deltatt i denne debatten før hennes siste post på Instagram før "omleggingen". Og det handler KUN om hennes fremstilling av saken. At du får det til å handle om hat og mobbing får stå på din regning. Det hindrer ingen i å være fan av Helene, og for alt du vet er jeg også Fan, samtidig som jeg stiller meg kritisk på enkelte uttalelser. 

Det må gå Ann å diskutere dette uten å bli anklaget for å være mobber, hater eller respektløs. Det blir bare provoserende. Det er også unødvendig å trekke inn alle usakelige diskusjoner omkring Helene Dragen i denne sammenheng. Det vil dessverre alltid være unødvendig omtale. Det betyr ikke at alt er det. 

Synes det er farligere kropps fokus på f.eks. Sophie Elise som har fylt seg med både dette og hint enn hva Helene Drage har og jeg vil si at kropps fokuset som Helene Drage viser gjennom bildene er langt mer sunnere for hun er 100% ekte uten juks og innsprøytninger. 

Hvordan kan det bli provoserende når det er det som er fakta? Dem verste kritikerne til Helene Drage kritiserer henne for alt og det har noe og gjøre i sammenhengen her ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ekstreme overdrivelsen med store bokstaver osv bør rapporteres, mener å ha lest at det ikke er tillat på forumet å holde på slik. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Carina Maria skrev:

Synes det er farligere kropps fokus på f.eks. Sophie Elise som har fylt seg med både dette og hint enn hva Helene Drage har og jeg vil si at kropps fokuset som Helene Drage viser gjennom bildene er langt mer sunnere for hun er 100% ekte uten juks og innsprøytninger. 

Hvordan kan det bli provoserende når det er det som er fakta? Dem verste kritikerne til Helene Drage kritiserer henne for alt og det har noe og gjøre i sammenhengen her ja. 

Hvis Helen Drage hadde vært så sunn, så hadde hun vel ikke slankeoperert seg?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
10 minutter siden, Suppetuppe skrev:

Hvis Helen Drage hadde vært så sunn, så hadde hun vel ikke slankeoperert seg?

Er det galt og slanke operere seg også nå da :bond:Det er tøft gjort av Helene Drage og be om hjelp. Tøffe Helene Drage ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Beatbox
7 minutter siden, Carina Maria skrev:

Er det galt og slanke operere seg også nå da :bond:Det er tøft gjort av Helene Drage og be om hjelp. Tøffe Helene Drage ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 

Det blir litt merkelig i manges øyne at hun tok den slankeopr når hun tidligere har kritisert andre som har slankeoperert seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Carina Maria skrev:

Har du rett til og kritisere henne for det da? Jeg synes hun er tøff som tørr og vise kropp og at hun  ufarlig gjør og vise kroppen sin selv om dem har noen ekstra kilo på kroppen for det er det hun gjør. Heia Helene Drage ❤️❤️❤️❤️❤️

Jeg kjenner noen som er overvektige og dem tørr ikke kle av seg på stranden og ikke vil dem vere med på stranden fordi dem får slengt stygge blikk mot seg og der tror jeg 100% sikkert at Helene Drage kan vere en foregangs kvinne. 

Pås sa egentlig det som trengtes.👇🏻

51 minutter siden, Pås skrev:

Du er langt på viddene nå, både Birdo og jeg selv forsvarer HD... Men, det må være lov å si at hun klær av seg for oppmerksomhet uten at du skal klikke i vinkel!

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Miranda16 skrev:

Ja, jeg leste det, men poenget er at jeg tror ikke feks influencere bryr seg nevneverdig om det. De er på sosiale medier for å få oppmerksomhet

Hvorfor ta sjansen? Når man kan få flere tusen i bot for å stjele andres bilde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
3 minutter siden, Birdo skrev:

Pås sa egentlig det som trengtes.👇🏻

 

Jeg mener det det blir Helenes egen sak om hun aldri så mye vil kle av seg og hun skader ingen at hun gjør det og er det så iriterende er det bare og slutte og følge henne. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...