Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

43 minutter siden, Carina Maria skrev:

Det er det som er tøft av Helene at hun er dønn ærlig og ikke fake som mange andre som og hadde vi vert over vektig hadde vi gjort alt for og se mindre ut vi også og det har aldri vert noe galt og ta en slanke operasjon. Skulle hun ha løyet til følgerne sine og sagt at hun har gått ned naturlig som en annen youtuber har gjort? 

Det og ta operasjon er tøft gjort av henne og tøft gjort og søke hjelp. 

Å si hun er ærlig, er bare spekulasjoner. Hun har blitt tatt i løgn flere ganger

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, Miranda16 skrev:

Å si hun er ærlig, er bare spekulasjoner. Hun har blitt tatt i løgn flere ganger

Jeg oppfatter henne som ærlig og hun har ikke blitt tatt i løgn og det er i hvert fall spekulasjoner. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Carina Maria skrev:

Jeg oppfatter henne som ærlig og hun har ikke blitt tatt i løgn og det er i hvert fall spekulasjoner. 

Når man motsier seg selv som hun blant annet har ført til en kjempestor diskusjon de siste dagene er det det samme som å ikke snakke sant

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, Miranda16 skrev:

Når man motsier seg selv som hun blant annet har ført til en kjempestor diskusjon de siste dagene er det det samme som å ikke snakke sant

Hun har ikke motsagt seg selv at du tolker det slik får vere din sak men jeg mener Helene Drage er en ærlig influencer og flere influencere burde vert slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Carina Maria skrev:

Hun har ikke motsagt seg selv at du tolker det slik får vere din sak men jeg mener Helene Drage er en ærlig influencer og flere influencere burde vert slik. 

Tolker ikke noe som helst. Har man fulgt henne så trenger man ikke være rakettforsker for å skjønne.Du kan  ikke si hun er dønn ærlig

Endret av Miranda16
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
9 minutter siden, Miranda16 skrev:

Tolker ikke noe som helst. Har man fulgt henne så trenger man ikke være rakettforsker for å skjønne.Du kan  ikke si hun er dønn ærlig

Har man fulgt henne så ser vi har fulgt henne gjennom prosessen at hun er ærlig men det tåler ikke dem som kritiserer henne og ja jeg kan si at hun er dønn ærlig for det er det hun er og det er vi mange som mener. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Carina Maria skrev:

Har man fulgt henne så ser vi har fulgt henne gjennom prosessen at hun er ærlig men det tåler ikke dem som kritiserer henne og ja jeg kan si at hun er dønn ærlig for det er det hun er og det er vi mange som mener. 

I lige måde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
7 minutter siden, Miranda16 skrev:

I lige måde!

Var ikke myntet på noen spesielle det jeg skrev men vi har forskjellige syns punkt på Helene Drage og jeg det skal begge parter respektere. Vi får være enig at vi er uenig. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Carina Maria skrev:

Har man fulgt henne så ser vi har fulgt henne gjennom prosessen at hun er ærlig men det tåler ikke dem som kritiserer henne og ja jeg kan si at hun er dønn ærlig for det er det hun er og det er vi mange som mener. 

Det eneste jeg har sett, er at HD ikke tåler kritikk. De fleste her sitter inne med samme tanker, altså at det skurrer litt både det ene og det andre. Bortsett fra du da, helt greit. Men du snakker om at man skal respektere at andre har ett annet syn på saken, det burde kanskje du også ta til deg. Bare en tanke. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
4 minutter siden, panzerpølsa skrev:

Det eneste jeg har sett, er at HD ikke tåler kritikk. De fleste her sitter inne med samme tanker, altså at det skurrer litt både det ene og det andre. Bortsett fra du da, helt greit. Men du snakker om at man skal respektere at andre har ett annet syn på saken, det burde kanskje du også ta til deg. Bare en tanke. 

Det er forskjell på kritikk og mobbing som mange har gjort mot hun og du kan ikke nekte på at det er mye som går mot mobbing av Helene Drage og vet du jeg forstår at hun ikke like usaklig kritikk for det er usaklig den kritikken hun har fått. 

Jeg respekterer at andre har et annet syn enn meg men det gjelder flere som er kritiske til hun også for dere går rett i strupen på dem som støtter Helene Drage. Nå sa jeg flere og ingen bestemte. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carina Maria skrev:

Helene Drage er et forbilde for alle dem som sliter med over vekt og hun tør og vise sin sårbarhet med at hun viser kroppen sin og det er det Helen Drage gjør men for dem som rakker ned på henne er alt det Helene Drage gjør galt. 

For noe sludder!! At NOEN har henne som forbilde er mulig, at hun skulle være det for «alle som sliter med overvekt» er det reneste pølsevev! 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, FruenFraHavet skrev:

For noe sludder!! At NOEN har henne som forbilde er mulig, at hun skulle være det for «alle som sliter med overvekt» er det reneste pølsevev! 

Jeg er overvektig og HD er på ingen måte et forbilde for meg idag. Hun sa jo selv for kort tid siden på insta at hun poster avkledde bilder for mest mulig LIKES. Hvordan er det å være et bra forbilde for overvektige? Må man kle av seg for å få frem et poeng? Må man kle av seg for å presisere at man er fornøyd med seg selv? Overvektig eller normalvektig?

Det er ivertfall ikke et budskap jeg ønsker å gi videre til den yngre generasjonen som vokser opp idag. Det skal være mulig å være en influencer idag uten å måtte kle av seg for å bli likt og nå ut til folk. Det er der ikke mange influerencere idag som kan si! Så der gir jeg et lite heiarop til f.eks Kristine Gjelsvik :) Det ironiske er jo at HD har kritisert andre influencere på akkurat dette, hvor hun refererte til MammatilMichelle (AR). 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carina Maria skrev:

Jeg oppfatter henne som ærlig og hun har ikke blitt tatt i løgn og det er i hvert fall spekulasjoner. 

For noe fjas.

Et eksempel er jo hennes tanker rundt slankeoperasjonen, hvor hun skulle være "dønn ærlig". I lang tid la hun frem at hun var så usikker, at hun ikke ante hva hun skulle velge, og at hun ikke hadde bestemt seg. Det eneste hun visste var at hun ikke skulle på rehab.

Når hun endelig valgte operasjonen, fortalte hun i podcasten at dette var noe hun hadde bestemt seg for, for lenge siden. Hun hadde bare ikke turt å si det, med tanke på reaksjonene som ville komme.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carina Maria
13 minutter siden, BeverTramp skrev:

For noe fjas.

Et eksempel er jo hennes tanker rundt slankeoperasjonen, hvor hun skulle være "dønn ærlig". I lang tid la hun frem at hun var så usikker, at hun ikke ante hva hun skulle velge, og at hun ikke hadde bestemt seg. Det eneste hun visste var at hun ikke skulle på rehab.

Når hun endelig valgte operasjonen, fortalte hun i podcasten at dette var noe hun hadde bestemt seg for, for lenge siden. Hun hadde bare ikke turt å si det, med tanke på reaksjonene som ville komme.

Det er ikke fjas i det hele tatt og vi er mange av hennes faste følgere som oppfatter henne som ærlig samme hva du og dem andre kritikerne måtte mene. 

Klart hun var usikker på hva hun skulle velge for det er ikke bare positivt med en slanke operasjon og det er ikke galt og vere usikekker.

Jeg skjønner Helene Drage at hun drøyde og fortelle det for hun visste at dem kritikerne ville rakke ned på valgt hennes samme hva hun gjorde og slik at det alltid vert. Feil var i følge kritikerne at hun var over vektig og jobbet som pt og feil var det da hun ble slanke operert.

Kjærlighet og omtanke til Helene Drage for at hun er tøff som hun er ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
33 minutter siden, FruenFraHavet skrev:

For noe sludder!! At NOEN har henne som forbilde er mulig, at hun skulle være det for «alle som sliter med overvekt» er det reneste pølsevev! 

Det er ikke sludder for hun har mange som ser på henne som forbilder og det har jeg sett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
1 minutt siden, Carina Maria skrev:

Det er ikke sludder for hun har mange som ser på henne som forbilder og det har jeg sett. 

Hvor lenge har du fulgt henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Carina Maria
21 minutter siden, Sahara_ skrev:

Jeg er overvektig og HD er på ingen måte et forbilde for meg idag. Hun sa jo selv for kort tid siden på insta at hun poster avkledde bilder for mest mulig LIKES. Hvordan er det å være et bra forbilde for overvektige? Må man kle av seg for å få frem et poeng? Må man kle av seg for å presisere at man er fornøyd med seg selv? Overvektig eller normalvektig?

Det er ivertfall ikke et budskap jeg ønsker å gi videre til den yngre generasjonen som vokser opp idag. Det skal være mulig å være en influencer idag uten å måtte kle av seg for å bli likt og nå ut til folk. Det er der ikke mange influerencere idag som kan si! Så der gir jeg et lite heiarop til f.eks Kristine Gjelsvik :) Det ironiske er jo at HD har kritisert andre influencere på akkurat dette, hvor hun refererte til MammatilMichelle (AR). 

Det er ikke det som det handler om for Helene Drage når hun viser kroppen sin for hun har sagt selv at det er fordi hun vil vise at dem som er overvektig kan vere stolt av kroppen sin som hun er det og hun har en flott gi faen holdning men det ser ikke dem som kritiserer henne for dem vrir på det som Helene selv har sakt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, Beatbox skrev:

Hvor lenge har du fulgt henne?

Jeg har flugt henne i 4-5 år eller 3-4 husker ikke  nøyaktig. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
1 minutt siden, Carina Maria skrev:

Jeg har flugt henne i 4-5 år eller 3-4 husker ikke  nøyaktig. 

De hardeste kritikerne er de som har fulgt henne helt siden VG-bloggen...10 år tilbake og det er mye du ikke vet om henne. Ting hun har sagt osv osv...så ikke det minste rart at du forsvarer henne med nebb og klør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, Beatbox skrev:

De hardeste kritikerne er de som har fulgt henne helt siden VG-bloggen...10 år tilbake og det er mye du ikke vet om henne. Ting hun har sagt osv osv...så ikke det minste rart at du forsvarer henne med nebb og klør. 

Jeg forsvarer når mange holder på og mobber henne og det godtar jeg ikke men husk jeg sa ikke hvor mobbingen skjer og jeg forsvarer  når jeg ser en blogger blir rakket ned på og kritisert for det minste lille ting som hun gjør og har gjort. Alt er galt i følge kritikerne som at hun jobbet som pt og var over vektig, at hun tok slanke operasjon, at hun tørr og vise frem kroppen sin, at hun tørr og vere seg selv, etter veksten på håret, fargen på håret, hundene og alt dette og mer til er og rakke ned på en person :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...