Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Carina Maria skrev:

Raportert for bruker debatt. 

Tråden om Anne Brith er noe helt annet enn Helene Drage og viss du ikke liker at jeg støtter Helene Drag er det ditt problem og ikke mitt. 

Var inte illa menad, CM, men kom ihåg att du insåg att du hade en upfatning som inte stämde, även om många försökte få dig att se saken från båda hold et bra tag där innan. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, Yng Plyng skrev:

Hadde jeg vært HD hadde jeg vært flau. Hun sier noe og gjør noe helt annet, og det i såpass stor grad at folk følger henne kun for å le. Stygt selvfølgelig, men likefullt fakta. Jeg tror man skal være nokså ærlig om kropp og selvbilde om man skal holde lenge i det gamet der. 

Alvorlig talt og si at du hadde vert flau viss du var Helene Drage. Viss det er en influencer som står frem som ærlig er det Helen Drage men hun får stygg og usaklig pepper for alt hun gjør og hun er ærlig om kropp og selv bilde ❤️❤️❤️❤️❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Yng Plyng skrev:

Hadde jeg vært HD hadde jeg vært flau. Hun sier noe og gjør noe helt annet, og det i såpass stor grad at folk følger henne kun for å le. Stygt selvfølgelig, men likefullt fakta. Jeg tror man skal være nokså ærlig om kropp og selvbilde om man skal holde lenge i det gamet der. 

I dette virket, er troverdighet en stor faktor hvis man skal ha ett annet publikum enn tenåringer, eller perverse følgere. I tillegg til å ha innhold som fenger, i stedet for å spille på kropp 😊 Så her må man nesten velge en vei, å stå for den😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, Hei2016-2 skrev:

Var inte illa menad, CM, men kom ihåg att du insåg att du hade en upfatning som inte stämde, även om många försökte få dig att se saken från båda hold et bra tag där innan. 

Helene og Anne Brith kan ikke sammen lignes men for noen av dere tåles det ikke at man liker en blogger som mange hakker og rakker ned på. Når det gjeleder Helene Drage endrer jeg ikke meningene for jeg ser på flere forum hvor jæv... kritikerne behandler henne for alt hun gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 minutter siden, panzerpølsa skrev:

I dette virket, er troverdighet en stor faktor hvis man skal ha ett annet publikum enn tenåringer, eller perverse følgere. I tillegg til å ha innhold som fenger, i stedet for å spille på kropp 😊 Så her må man nesten velge en vei, å stå for den😊

Helene Drage er en influencer som flere bloggere sier motiverer dem til og vere glade i kroppene sine selv om dem er litt over vektige og Helene Drage når nok ut til eldre lesere enn dem andre og jeg har lest 6 bloggere som skriver at dem mener at Helene Drage er motiverene for dem. Jeg kjenner 3 som er over vektige og dem hyller Helene Drage for sitt på gangsmot og hun ene skal selv ta slanke operasjon nå. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yng Plyng
3 minutter siden, panzerpølsa skrev:

I dette virket, er troverdighet en stor faktor hvis man skal ha ett annet publikum enn tenåringer, eller perverse følgere. I tillegg til å ha innhold som fenger, i stedet for å spille på kropp 😊 Så her må man nesten velge en vei, å stå for den😊

Og det er mange som klarer det. Dog ikke HD.. Hun er kanskje den falskeste jeg har sett av dem. Elsk kroppen din, men husk å holde inn magen og ta selfie i absurde vinkler så du ser tynnere ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Yng Plyng skrev:

Og det er mange som klarer det. Dog ikke HD.. Hun er kanskje den falskeste jeg har sett av dem. Elsk kroppen din, men husk å holde inn magen og ta selfie i absurde vinkler så du ser tynnere ut. 

Det er akkurat det, da henger det liksom ikke på grep for min del. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
3 minutter siden, Yng Plyng skrev:

Og det er mange som klarer det. Dog ikke HD.. Hun er kanskje den falskeste jeg har sett av dem. Elsk kroppen din, men husk å holde inn magen og ta selfie i absurde vinkler så du ser tynnere ut. 

Helene Drage er en av dem få influencerne som er og blir ærlig tvers igjennom og hva pokker er galt og holde inn magen når man tar bilde? Det er typisk kritikerne og kritisere slike fille ting på Helne Drage og det kaller jeg usaklig kritikk. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yng Plyng
1 minutt siden, panzerpølsa skrev:

Det er akkurat det, da henger det liksom ikke på grep for min del. 

Nei, det oser ikke akkurat ærlighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, Yng Plyng skrev:

Nei, det oser ikke akkurat ærlighet. 

Det oser av ærlighet og kjærlighet fra Helene Drage ❤️❤️❤️❤️❤️ Hun bryr seg om andre mennesker og det kommer frem i snappene, på bloggen og instagrammen hennes. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
5 minutter siden, Yng Plyng skrev:

Og det er mange som klarer det. Dog ikke HD.. Hun er kanskje den falskeste jeg har sett av dem. Elsk kroppen din, men husk å holde inn magen og ta selfie i absurde vinkler så du ser tynnere ut. 

Dessuten får man fin holdning når man trekker inn magen og Helene gjør alt rett 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Yng Plyng skrev:

Nei, det oser ikke akkurat ærlighet. 

Hvem er det hun prøver å overbevise, er de tankene jeg har hatt de siste årene. Altså, det har vært så krampaktig, særlig dette med hvor fornøyd og bra hun føler seg. Hvorfor da dette enorme behovet for bekreftelser? Så som du sier, vanskelig å tro på! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yng Plyng
Akkurat nå, panzerpølsa skrev:

Hvem er det hun prøver å overbevise, er de tankene jeg har hatt de siste årene. Altså, det har vært så krampaktig, særlig dette med hvor fornøyd og bra hun føler seg. Hvorfor da dette enorme behovet for bekreftelser? Så som du sier, vanskelig å tro på! 

Ja, hun er vel bitt av bekreftelsesbasillen hun som mange andre, og når man da ikke tror man er bra nok selger man kanskje kroppen for det den er verd? 

Hjelper ikke hva man sier, når det er så tydeligig at det man gjør er noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, panzerpølsa skrev:

Hvem er det hun prøver å overbevise, er de tankene jeg har hatt de siste årene. Altså, det har vært så krampaktig, særlig dette med hvor fornøyd og bra hun føler seg. Hvorfor da dette enorme behovet for bekreftelser? Så som du sier, vanskelig å tro på! 

Hun prøver seg ikke på og overbevise noen men hun er 100% ærlig og en person som ikke hadde vert tro mot seg selv ville aldri kledd av seg og tatt slike flotte bilder som det Helene Drage gjør og gjennom bildene får hun kvinne kroppen til og bli vakker kunst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, Yng Plyng skrev:

Ja, hun er vel bitt av bekreftelsesbasillen hun som mange andre, og når man da ikke tror man er bra nok selger man kanskje kroppen for det den er verd? 

Hjelper ikke hva man sier, når det er så tydeligig at det man gjør er noe annet. 

Fy så stykt skrevet for du frem stiller Helene Drage som noe billig som selger kroppen sin 🤬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Yng Plyng skrev:

Ja, hun er vel bitt av bekreftelsesbasillen hun som mange andre, og når man da ikke tror man er bra nok selger man kanskje kroppen for det den er verd? 

Hjelper ikke hva man sier, når det er så tydeligig at det man gjør er noe 

Nettopp, og hun sier jo selv at lettkledde bilder får mest likes. Men da må hun stå for det, at det er årsaken. Ikke pakke det inn i kroppsaktivisme! 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Yng Plyng
Akkurat nå, panzerpølsa skrev:

Nettopp, og hun sier jo selv at lettkledde bilder får mest likes. Men da må hun stå for det, at det er årsaken. Ikke pakke det inn i kroppsaktivisme! 

Sant. 

Jeg synes egentlig litt synd på mennesker som selger kroppen for likes, jeg lurer på hvordan de har det med seg selv. Ikke bare HD, men alle, både de tynne og de tykke. Men det var en digresjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
3 minutter siden, panzerpølsa skrev:

Nettopp, og hun sier jo selv at lettkledde bilder får mest likes. Men da må hun stå for det, at det er årsaken. Ikke pakke det inn i kroppsaktivisme! 

Det er ikke derfor hun legger ut lett kledde bilder av seg selv har du enda ikke forstått at hun gjør det fordi hun vil at alle skal vere stolt av kroppen sin og vere stolt av seg selv viss dem er litt over vektig og det har hun sakt selv mange ganger så hvordan kan du vri Helene sine  utsagn til og bli noe helt annet enn det hun selv har sakt. Typisk kritikerne (dem som mobber). 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, Yng Plyng skrev:

Sant. 

Jeg synes egentlig litt synd på mennesker som selger kroppen for likes, jeg lurer på hvordan de har det med seg selv. Ikke bare HD, men alle, både de tynne og de tykke. Men det var en digresjon. 

Det er ikke derfor hun legger ut lett kledde bilder av seg selv har du enda ikke forstått at hun gjør det fordi hun vil at alle skal vere stolt av kroppen sin og vere stolt av seg selv viss dem er litt over vektig og det har hun sakt selv mange ganger så hvordan kan du vri Helene sine  utsagn til og bli noe helt annet enn det hun selv har sakt. Typisk kritikerne (dem som mobber). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Yng Plyng skrev:

Sant. 

Jeg synes egentlig litt synd på mennesker som selger kroppen for likes, jeg lurer på hvordan de har det med seg selv. Ikke bare HD, men alle, både de tynne og de tykke. Men det var en digresjon. 

Forstår heller ikke greia der, hva fremmede mennesker syns om kroppen min, gir meg ingenting. Og legger dermed heller ikke ut lettkledde bilder! Tenker at budskap kommer før bilder. Jakten på likes og bekreftelser blir jo sykelig, og da er grensen lav for hva som deles tydeligvis. HD har tapt seg masse de siste årene, nettopp fordi budskap drukner i kropp, virker mot sin hensikt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...