Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, pøbelsara skrev:

Jeg tror du glemte de to barseltid-i-undertøy-bildene til Caroline Berg Eriksen nå. 

Dette handler jo ikke CBE , og ei heller om kroppspresset hun har kunne vært med å skape gjennom tiden som blogger. Jeg synes også at det er rart om CBE hadde gått fult påkledd på stranden i 30 varmegrader. 

 

MEN Helene vil ofte være en « kropp er topp» aktivist. Hun viser unødvendig mye hud til feil tid, med et budskap, som egentlig virker å handle mer om antall likes og bekreftelse, enn det hun egentlig prøver å fronte , nemlig kroppspress og fordommer mot overvektige.  

Jeg hadde ikke brydd med om bildene var fra en fotoshoot for et undertøysmerke, et bikinibilde fra stranden, eller om hun trente i sports bh på trening, fordi det hadde vært naturlig!!! Men da kan hun også si « litta Tb til varme og sol på granca», fremfor en bibel om kroppsfokus og presset rundt kropp.  

Jeg synes ikke Helene er noe «værre» enn andre bloggere når det kommer til å vise hud, men hun er noe flinkere til å mene en ting, gjøre en annen ting og bortforklare med en tredje ting.

 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må si st jeg ser ikke de største problemene i feeden til HD. Men story er noe for seg selv. Der er det mye pupp og opptrekking av topp osv. Blir ikke akkurat støtt av å se det men det er jo med på å bidra til kroppsfokus. Helt ok å vise kropp når det er i en naturlig setting eller har en mening bak, men om man skal vise mest mulig hud i enhver anledning blir det veldig rart for meg! Og det spiller ingen rolle om man veier 50 eller 100 kilo.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox

..og da var det å fiske etter oppmerksomhet igjen...The End ? på IG......Mange måter å fiske etter sympati osv på...men den der er bare patetisk. Ønsker hun å gi seg som blogger så er det bare å gjøre det uten stemmesanking i forkant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Beatbox skrev:

..og da var det å fiske etter oppmerksomhet igjen...The End ? på IG......Mange måter å fiske etter sympati osv på...men den der er bare patetisk. Ønsker hun å gi seg som blogger så er det bare å gjøre det uten stemmesanking i forkant. 

Dramaqueen!

Men kred for fint bilde med skjorten ned på snap da :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Beatbox skrev:

..og da var det å fiske etter oppmerksomhet igjen...The End ? på IG......Mange måter å fiske etter sympati osv på...men den der er bare patetisk. Ønsker hun å gi seg som blogger så er det bare å gjøre det uten stemmesanking i forkant. 

Enda et mønster😌

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
20 minutter siden, Halloi skrev:

Enda et mønster😌

Bare trist egt å være så avhengig av alle andres bekreftelser hele tiden...Håper psykologen kan bidra til å snu den type avhengighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Beatbox skrev:

..og da var det å fiske etter oppmerksomhet igjen...The End ? på IG......Mange måter å fiske etter sympati osv på...men den der er bare patetisk. Ønsker hun å gi seg som blogger så er det bare å gjøre det uten stemmesanking i forkant. 

Dette kommer ikke som noen overraskelse, og kanskje hadde det vært til det beste for henne å ta en pause fra sosiale media. Hun skrev jo at hun skulle satse mer på dette her for en stund siden, men tar kritikk så dårlig, å lager så mye drama utav det. Da er det kanskje ikke noe for henne tenker jeg. Hun vil aldri få bare positive tilbakemeldinger, å heller ikke bare ros og skryt. Det er slik det er. Takler hun det ikke, så må man kanskje vurdere noe annet? Å basere seg på andres bekreftelser må være fryktelig slitsomt, og hvis man går i kjelleren hver gang noe butter i mot, da bør det vel kanskje ringe ei bjelle? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
1 time siden, panzerpølsa skrev:

Dette kommer ikke som noen overraskelse, og kanskje hadde det vært til det beste for henne å ta en pause fra sosiale media. Hun skrev jo at hun skulle satse mer på dette her for en stund siden, men tar kritikk så dårlig, å lager så mye drama utav det. Da er det kanskje ikke noe for henne tenker jeg. Hun vil aldri få bare positive tilbakemeldinger, å heller ikke bare ros og skryt. Det er slik det er. Takler hun det ikke, så må man kanskje vurdere noe annet? Å basere seg på andres bekreftelser må være fryktelig slitsomt, og hvis man går i kjelleren hver gang noe butter i mot, da bør det vel kanskje ringe ei bjelle? 

Det er ikke første gangen hun * lufter * tanken om å gi seg...Så kan man bare tenke seg intensjonen med den type oppførsel....Man gjør ikke det med mindre man er ute etter heiarop og trøst..Men hun har vært sånn siden dag èn på blogg...tilbake til VGB-tiden...akkurat det samme da. Det virker fryktelig naivt å tro at man bare kan få positive tilbakemld på all slags type innlegg. Og det var jo faktisk hun som skrev at bloggere bør tåle kritikk og jeg snakker om saklig kritikk. Men selv ikke det tåler hun. Hun burde vurdert dette før hun sa opp jobben på Zizzy.. Jeg har sagt det før og sier det igjen...vet hun hvem og hva hun egt er uten klikk og likes....

Endret av Beatbox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ganger har hun ikke "truet" med å slutte å blogge? Hun tar muligens noen uker fri max men hun er for oppmerksomhetsyk til å gi seg helt.

Antageligvis kommer det(som før)et innlegg om at alt er så vanskelig for henne og buhuhu også får hun masse hjerter og støttekommentarer og legger ut et nytt innlegg om at hun som skal heve seg over såkalt "mobbing og usakeligheter",hvor viktig det er å representere forskjellige kropper osv og bestemmer seg for å fortsette..Det er jo en slags evig sirkel for henne det der..

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 time siden, SunnivaOslo skrev:

Hvor mange ganger har hun ikke "truet" med å slutte å blogge? Hun tar muligens noen uker fri max men hun er for oppmerksomhetsyk til å gi seg helt.

Antageligvis kommer det(som før)et innlegg om at alt er så vanskelig for henne og buhuhu også får hun masse hjerter og støttekommentarer og legger ut et nytt innlegg om at hun som skal heve seg over såkalt "mobbing og usakeligheter",hvor viktig det er å representere forskjellige kropper osv og bestemmer seg for å fortsette..Det er jo en slags evig sirkel for henne det der..

Det er mange som er ufine mot Helene Draga der ute og jeg synes mye av det dem skriver er stygg mobbing og det reagerer jeg på.

Jeg håper du står i det og skjønner at hun har mange følgere som støtter hun og som ser hun for den flotte jenta hun er ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Carina Maria skrev:

Det er mange som er ufine mot Helene Draga der ute og jeg synes mye av det dem skriver er stygg mobbing og det reagerer jeg på.

Jeg håper du står i det og skjønner at hun har mange følgere som støtter hun og som ser hun for den flotte jenta hun er ❤️ 

Tror mange som stiller seg spørsmålet, "Hvem er egentlig HD?" Det er ikke noe galt i det. Å dra mobbekortet  fordi noen er uenig, er misbruk av ordet

Endret av Miranda16
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, cerruti skrev:

Skjønner virkelig ikke vitsen med slike poster.

Vedder på at ønsket er at mange kommenterer «neeeeei ikke gi deg du er sååå flink» 🤯

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Beatbox
4 minutter siden, Maskopi skrev:

Vedder på at ønsket er at mange kommenterer «neeeeei ikke gi deg du er sååå flink» 🤯

Og hun fikk ønsket sitt oppfylt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
24 minutter siden, Rosasko skrev:

Var ikke akkuratt så mange som brydde seg med tanke på alle følgerene hun har da 🤔

Det viser vel bare at folk begynner å bli lei..Lei av kvasse svar selv på de mest saklige kommentarer og dramaqueen poster...Men hun bekrefter jo det som blir sagt...at hun legger ut slike poster for å fiske og holde følgerne interessert...* dere skjønner det om et par dager *...

Endret av Beatbox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Carina Maria
3 timer siden, Miranda16 skrev:

Tror mange som stiller seg spørsmålet, "Hvem er egentlig HD?" Det er ikke noe galt i det. Å dra mobbekortet  fordi noen er uenig, er misbruk av ordet

Det er mange som oppfører seg stygt mot Helene Drage jeg mener på bloggen hennes og andre steder og det er mobbing som jeg ser det for når dem går på kropp og utseende til Helene Drage har dem sunket lavt. 

Det er ikke og dra mobbe koret for det er mobbing. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
2 timer siden, Maskopi skrev:

Vedder på at ønsket er at mange kommenterer «neeeeei ikke gi deg du er sååå flink» 🤯

Det har jeg skrevet til hun for hun er en av dem tøffeste bloggerne jeg vet om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Carina Maria skrev:

Det er mange som oppfører seg stygt mot Helene Drage jeg mener på bloggen hennes og andre steder og det er mobbing som jeg ser det for når dem går på kropp og utseende til Helene Drage har dem sunket lavt. 

Det er ikke og dra mobbe koret for det er mobbing. 

Hun ber jo selv om ikke å dra fram mobbekortet så finner det merksnodig at du som tydeligvis er en ivrig følger faktisk gjør dette. Helene Drage er en offentlig person, hun har valgt dette selv, hun velger selv å posere i de fleste bilder med puppene framme, hun stiller opp på bilder for nettbutikken "lille frekke", hun steamer live med en kløft jeg velger kun å vise til min sambo, hun selger kroppen sin på sosiale media for likes - og du velger å si at hun blir mobbet når noen faktisk kommenterer det hun velger å vise frem?!

Mobbing er når min 13 åring, som kler seg helt normalt og er helt normalt utviklet får slengt etter seg av flere i gymmen og i garderobesituasjoner på skolen at hun har for små pupper og de lyver å sier at hun har bomull i BH'en og ler av dette så hun hører det. Ikke at det kommenteres bilder av HD på noe hun tjener klikk og penger på!

Nei til bruk av mobbekortet i hennes situasjon!

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
16 minutter siden, Trollmora skrev:

Hun ber jo selv om ikke å dra fram mobbekortet så finner det merksnodig at du som tydeligvis er en ivrig følger faktisk gjør dette. Helene Drage er en offentlig person, hun har valgt dette selv, hun velger selv å posere i de fleste bilder med puppene framme, hun stiller opp på bilder for nettbutikken "lille frekke", hun steamer live med en kløft jeg velger kun å vise til min sambo, hun selger kroppen sin på sosiale media for likes - og du velger å si at hun blir mobbet når noen faktisk kommenterer det hun velger å vise frem?!

Mobbing er når min 13 åring, som kler seg helt normalt og er helt normalt utviklet får slengt etter seg av flere i gymmen og i garderobesituasjoner på skolen at hun har for små pupper og de lyver å sier at hun har bomull i BH'en og ler av dette så hun hører det. Ikke at det kommenteres bilder av HD på noe hun tjener klikk og penger på!

Nei til bruk av mobbekortet i hennes situasjon!

:takke: Nemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...