Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Carina Maria

Synes det er grove og krenkende utsagn av kritikerne og si at Helene Drage selger kroppen sin med lettkledde bilder. Det har Helene aldri sakt for hun har sakt at hun viser kroppen sin for hun synes det er viktig at over vektige skal tørre og vere stolte av kroppene sine og at det er ikke noe og skamme seg over. Kritikerne har fått det for seg at hun gjør det for og få likes og det har Helene aldri sakt.

Helene Drage har sakt at hun vil vise frem at det og vere over vektig ikke skal vere noen hinder for og vise kroppene sine og det er ærlighet for meg ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 

 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som vet hva som ble skrevet om henne på jodel? Jeg ser på snap at hun er sint på noen som skrev om hundene på jodel,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
8 minutter siden, Hjarte skrev:

Noen som vet hva som ble skrevet om henne på jodel? Jeg ser på snap at hun er sint på noen som skrev om hundene på jodel,

Jeg leste det på jodle selv og dem mente at hundene til Helene ikke hadde det bra hos dem for dem fikk for lite mosjon og dem mente at hundene burde blitt fra tatt dem. Hun har all grunn til og vere sint for slike usaklig kritikk og løgner ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
12 minutter siden, Carina Maria skrev:

Jeg leste det på jodle selv og dem mente at hundene til Helene ikke hadde det bra hos dem for dem fikk for lite mosjon og dem mente at hundene burde blitt fra tatt dem. Hun har all grunn til og vere sint for slike usaklig kritikk og løgner ja. 

Hva vet du om det er løgn? Du uttaler deg ganske bastant som at du har sett det med egne øyne og dermed vet at slik er det ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
1 time siden, Beatbox skrev:

Hva vet du om det er løgn? Du uttaler deg ganske bastant som at du har sett det med egne øyne og dermed vet at slik er det ikke..

Hvordan jeg vet det er løgn fordi det er ikke alt vi får se på korte snapper av hundene og Helene Drage har en mann som også tar ansvar for hundene og hundene ser friske, lykkelige og raske ut og jeg avskyr slike grusomme rykter og jeg blir forbannet når noen setter ut slike rykter. 🤬 Skamme seg burde dem 🤬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
47 minutter siden, Carina Maria skrev:

Hvordan jeg vet det er løgn fordi det er ikke alt vi får se på korte snapper av hundene og Helene Drage har en mann som også tar ansvar for hundene og hundene ser friske, lykkelige og raske ut og jeg avskyr slike grusomme rykter og jeg blir forbannet når noen setter ut slike rykter. 🤬 Skamme seg burde dem 🤬

Du sier det jo selv...det er ikke alt vi får se....og når man bare ser noen korte sekunder her og der så kan man verken avkrefte eller bekrefte om det er løgn eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carina Maria
1 time siden, Beatbox skrev:

Du sier det jo selv...det er ikke alt vi får se....og når man bare ser noen korte sekunder her og der så kan man verken avkrefte eller bekrefte om det er løgn eller ikke...

Da velger du og tro på at hundene har det ille? 🤬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
42 minutter siden, BeverTramp skrev:

Er det innafor å lakke negler i forskjellige rosatoner?

Det er innafor viss det er gjennomført stil :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Hei2016-2 skrev:

Lärde du inget av AB-caset där du fick en ögonuppnare (liiiiiiite!) senare enn resten av oss? 

Og eksponering av barn i bloggbsrna-tråden.....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Carina Maria skrev:

Synes det er grove og krenkende utsagn av kritikerne og si at Helene Drage selger kroppen sin med lettkledde bilder. Det har Helene aldri sakt for hun har sakt at hun viser kroppen sin for hun synes det er viktig at over vektige skal tørre og vere stolte av kroppene sine og at det er ikke noe og skamme seg over. Kritikerne har fått det for seg at hun gjør det for og få likes og det har Helene aldri sakt.

Helene Drage har sakt at hun vil vise frem at det og vere over vektig ikke skal vere noen hinder for og vise kroppene sine og det er ærlighet for meg ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 

 

Bortsett fra at jo, hun har det. 

Om du går inn og leser kommentarene hennes på bildet hvor hun poserer i undertøyet for ca en uke siden, så skriver hun det opptil flere ganger, sort på hvitt. Lettkledd-bilder er de som får mest likes og derfor velger hun å legge ut det, i stedet for f eks matoppskrifter. 

Og jeg skjønner jo poenget hennes, at når man skal leve av å være synlig i sosiale medier så er man avhengig av likes for å nå ut til flest mulig. Og om hun vil gjøre det ved å eksponere seg selv med mye hud, så er jo det for så vidt greit, men hun må skjønne at folk blir frustrerte. 

For ja, jeg tror fult og helt på at hun ønsker å fronte kroppspositivitet, og har lyst til å spre budskapet om at alle burde være stolte av kroppen sin uansett om man er overvektig. Jeg tror ikke hun bevisst lyver for å lure oss. Men jeg tror hun lurer seg selv litt, og i samme håndvending så detter vi lesere litt av lasset fordi vi ser selvmotsigelsene. 

Jeg er selv overvektig og jeg får mer vondt inni meg av å se HD sine liksom-positive bilder enn å se typiske instamodeller med perfekte kropper. Fordi hun skal liksom være på «mitt» lag, men jeg sitter igjen med følelsen av at om jeg som overvektig skal være fornøyd så må jeg spille på kropp og sex(pupper osv). 

Det har sitti langt inne for meg å faktisk skrive noe kritisk om HD, for jeg syns hun virker som en god person og vet at hun ikke gjør noe av dette med onde hensikter. Hun er antagelig bare usikker og prøver så godt hun kan å fronte noe hun har lyst til å tro på. Men nå er det en gang slik at hun selv har valgt å være en offentlig influencer og i tillegg har kropp som hovedtema i disse dager hvor den yngre (og eldre for den saks skyld) generasjon blir konstant bombardert med kroppspress. 

Om hun vil være plus size instamodell så go for it og vær stolt! Men ikke lat som det er noe annet enn det det er, for min personlige mening er at det gjør det bare vondt verre..

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen HD blir normalvektig... da får vi se da, om hun har like mye sympati med de overvektige. Der har jeg ingen som helst tro på.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Carina Maria skrev:

Synes det er grove og krenkende utsagn av kritikerne og si at Helene Drage selger kroppen sin med lettkledde bilder. Det har Helene aldri sakt for hun har sakt at hun viser kroppen sin for hun synes det er viktig at over vektige skal tørre og vere stolte av kroppene sine og at det er ikke noe og skamme seg over. Kritikerne har fått det for seg at hun gjør det for og få likes og det har Helene aldri sakt.

Helene Drage har sakt at hun vil vise frem at det og vere over vektig ikke skal vere noen hinder for og vise kroppene sine og det er ærlighet for meg ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 

 

Ser du kun på bildene hennes eller LESER du faktisk det hun skriver, også som svar på kommentarer. For det der nemlig ikke sånn ut! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, Trollmora skrev:

Ser du kun på bildene hennes eller LESER du faktisk det hun skriver, også som svar på kommentarer. For det der nemlig ikke sånn ut! 

Jeg leser absolutt alt Helene skriver og ser ikke bare på bildene ❤️❤️❤️❤️❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Picketfence
På 25.1.2019 den 22.40, Carina Maria skrev:

Helene Drage har altid sagt at dem lettkledde bildene er for og vise at hun tør og vere stolt av kroppen sin og hun har sagt på snap chat at hun vil ikke bidra til usunt kropps fokus og det gjør hun heller ikke. 

 Man kan være stolt av kroppen sin uten å kle av seg på internett. Det tyder nesten på det motsatte, behov for bekreftelse og usikkerhet. 

Uansett, poenget var at hun vil vise seg frem i undertøy i flatterende posisjoner samtidig som hun ikke vil bli anklaget for kroppsfokus. Men hva er det da, om det ikke er fokus på kropp? Om det er negativt for mottaker eller ikke er ikke opp til deg å vurdere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Picketfence
På 26.1.2019 den 0.28, Juvel74 skrev:

Herregud for noen tråder som finnes her inne på KG. Er jo den ene mobbetråden etter den andre. Har ikke folk noe bedre å gjøre enn så sitte å skrive piss om kjendiser og bloggere... 🙄

Voksne folk som skriver om at håret trenger en kur eller i annen tråd driver å rakker ned på at en blogger har blitt alenemamma. Ser virkelig ikke relevansen og det kan heller ikke kalles "konstruktiv kritikk" eller "ta til motmæle". Gidd!!! Fader meg ikke rart at barn mobber...

Vel, som jeg skrev i mitt innlegg om konstruktiv kritikk og motmæle: drittslenging er ikke ok. Det handlet enkelt og greit om hyklersk holdning hos en blogger som publiserer utallige lettkledde bilder og ikke vil innrømme at dette er kroppsfokus som kan påvirke noen negativt. 

Den diskusjonen kunne jeg fint tatt med vedkommende i det virkelige liv. Hvordan håret ser ut, eller kroppen forøvrig er helt uinteressant. Det må gå ann å se bort fra usaklige innlegg og fortsatt ha en diskusjon omkring blogging her, uten at de fjollete innleggene skal få definere hele diskusjonen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...