Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For å skyte inn noe positivt til alle her inne som er allergisk mot Helene-pupp; dagens streaming foregikk(Hvert fall utifra snap) i t-skjorte uten utringning.👌🏼

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, Birdo skrev:

For å skyte inn noe positivt til alle her inne som er allergisk mot Helene-pupp; dagens streaming foregikk(Hvert fall utifra snap) i t-skjorte uten utringning.👌🏼

Ja, og fine bilder på gårsdagens blogginnlegg :)  Kanskje hun har tatt selvkritikk?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trollmora skrev:

Ja, og fine bilder på gårsdagens blogginnlegg :)  Kanskje hun har tatt selvkritikk?

Hun skrev jo hvert fall at hun skulle ta det til etterretning😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har mannen hennes lagt ut på snap hvor Helene står og disser den store rompa si mot kamera, mens mannen filmer. Det kan godt henne det skal være morsomt, men synes det er pussig at mannen legger ut slikt på sin snap. Et spesielt par nå jeg si. Fokus på kroppsdeler, denne gang rompa. Det er da hun får oppmerksomhet, og det lever hun på. Trist at det ikke er godt nok å kun være henne for å få oppmerksomhet. 

 

 

 

 

 

 

Endret av Lin10
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lin10 skrev:

Nå har mannen hennes lagt ut på snap hvor Helene står å disser den store rompa si mot kamera, mens mannen filmer. Det kan godt henne det skal være morsomt, men synes det er pussig at mannen legger ut slikt på sin snap. Et spesielt par nå jeg si. Fokus på kroppsdeler, denne gang rompa. Det er da hun får oppmerksomhet, og det lever hun på. Trist at det ikke er godt nok å kun være henne for å få oppmerksomhet. 

 

 

 

 

 

 

Men altså, for en måte å ordlegge seg! Her er akkurat det som gjør denne tråden og debatten håpløs! Dette er på nivå med usaklig positivitet! Blir så lei! En slik måte å ordlegge seg er bare for å trykke ned en person.

De er jo et par som tøyser mye. Jeg tar denne videoen som bare gøy og tøv. 

Kan dere heller ikke se det positive, her får dere en video uten positurer som er unaturlig, ingenting er gjort for å få henne til å fremstå som mindre enn hun er. Her er de avslappa, tøvete og bare seg selv. Som du sier i din siste setning, her er de jo bare seg selv og det er jo det influencere får oppmerksomhet for!  Om du ikke liker det så er jo ikke bloggen hennes noe for deg!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lin10 skrev:

Nå har mannen hennes lagt ut på snap hvor Helene står å disser den store rompa si mot kamera, mens mannen filmer. Det kan godt henne det skal være morsomt, men synes det er pussig at mannen legger ut slikt på sin snap. Et spesielt par nå jeg si. Fokus på kroppsdeler, denne gang rompa. Det er da hun får oppmerksomhet, og det lever hun på. Trist at det ikke er godt nok å kun være henne for å få oppmerksomhet. 

 

 

 

 

 

 

Hva heter han på IG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, cerruti skrev:

Hva heter han på IG?

Dragehubby  på snap. 

Endret av Lin10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lin10 skrev:

Dragehubby  på snap. 

Ok på Snap altså. Da må man vel være venner der da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, arnoyb skrev:

Men altså, for en måte å ordlegge seg! Her er akkurat det som gjør denne tråden og debatten håpløs! Dette er på nivå med usaklig positivitet! Blir så lei! En slik måte å ordlegge seg er bare for å trykke ned en person.

De er jo et par som tøyser mye. Jeg tar denne videoen som bare gøy og tøv. 

Kan dere heller ikke se det positive, her får dere en video uten positurer som er unaturlig, ingenting er gjort for å få henne til å fremstå som mindre enn hun er. Her er de avslappa, tøvete og bare seg selv. Som du sier i din siste setning, her er de jo bare seg selv og det er jo det influencere får oppmerksomhet for!  Om du ikke liker det så er jo ikke bloggen hennes noe for deg!

Trykke ned? Hun må vel stå for det hun gjør når det legges ut offentlig. Du opplever det som bare gøy. Jeg synes det nok en gang er påfallende hvor hun sier en ting, at hun er mer en kropp, og at kroppen ikke definerer henne osv..., mens det legges ut bilder, snap, hvor fokus er kroppsdeler, da gjerne rompe og pupper. 

Nei, nå har hun gått ned 20 kilo+, nå da tør hun i større grad vise seg som hun er. Det har hun ikke bestandig gjort. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, cerruti skrev:

Ok på Snap altså. Da må man vel være venner der da? 

Jeg vet ikke hvorfor det kom opp, jeg fikk det bare inn på snap, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lin10 skrev:

Trykke ned? Hun må vel stå for det hun gjør når det legges ut offentlig. Du opplever det som bare gøy. Jeg synes det nok en gang er påfallende hvor hun sier en ting, at hun er mer en kropp, og at kroppen ikke definerer henne osv..., mens det legges ut bilder, snap, hvor fokus er kroppsdeler, da gjerne rompe og pupper. 

Nei, nå har hun gått ned 20 kilo+, nå da tør hun i større grad vise seg som hun er. Det har hun ikke bestandig gjort. 

Den stygge måten din å ordlegge deg! Du må komme med den "store rompa". Det at du føler det okey å kommentere det slik sier bare alt om at det å få en normal debatt er umulig.

Du må gjerne si at du ikke liker kropsfokuset, selv om du ikke bare følger henne men også mannen hennes, men ordlegg deg på en måte som du faktisk ville ha gjort til en person du snakker med "live" så kan vi slutte å dra debatten ned i søla.

Det at hun har brukt positurer for å se slankere ut er jo noe hun har reflektert over og snakka mye om i det siste, men her på kg så skal vi holde en person til det de sa 4 april 1972. Mente du det da, så mener du det jaggu fortsatt!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lin10 skrev:

Det er hennes budskap over lengre, tid, samtidig som hun gjør noe annet. Hun skulle slutte å bruker beuatufilter for en tid siden også, for det viste jo ikke hvem hun er egentlig, men det ble bare ord...

Dette har ikke noe med størrelsen, men hensikten og vinklingen som blir gjort.

Måten DU ordlegger deg gjør dette til noe som har med størrelsen å gjøre!

 

På snap er da filterbruken minimal nå.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, arnoyb skrev:

Den stygge måten din å ordlegge deg! Du må komme med den "store rompa". Det at du føler det okey å kommentere det slik sier bare alt om at det å få en normal debatt er umulig.

Du må gjerne si at du ikke liker kropsfokuset, selv om du ikke bare følger henne men også mannen hennes, men ordlegg deg på en måte som du faktisk ville ha gjort til en person du snakker med "live" så kan vi slutte å dra debatten ned i søla.

Det at hun har brukt positurer for å se slankere ut er jo noe hun har reflektert over og snakka mye om i det siste, men her på kg så skal vi holde en person til det de sa 4 april 1972. Mente du det da, så mener du det jaggu fortsatt!

Den er jo stor, det er jo et faktum. og hun er vel fornøyd med den, siden hun viser den frem offentlig på den måten. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, arnoyb skrev:

Måten DU ordlegger deg gjør dette til noe som har med størrelsen å gjøre!

 

På snap er da filterbruken minimal nå.

Ja, ser at hun la ut noe i dag som ikke var med filter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Lin10 skrev:

Den er jo stor, det er jo et faktum. og hun er vel fornøyd med den, siden hun viser den frem offentlig på den måten. 

Hva har størrelse med saken å gjøre? Rumpe er rumpe. Yndlingsbloggeren din viser fram rumpa sin så ofte hun kan. Forsiden av et magasin og kanskje du husker mannens runkebilde "babys back" på IGen hans? Uttalelsene dine er dobbeltmoralske.  

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Inocybe skrev:

Hva har størrelse med saken å gjøre? Rumpe er rumpe. Yndlingsbloggeren din viser fram rumpa sin så ofte hun kan. Forsiden av et magasin og kanskje du husker mannens runkebilde "babys back" på IGen hans? Uttalelsene dine er dobbeltmoralske.  

Hva har det du skriver med saken å gjøre. Du misser poenget. Jeg har til dags dato ikke sett noen andre bloggere som viser seg frem på den måten hun gjør eller har hatt et slikt dobbelbudskap som denne blogger har hatt over lengre tid. Kan jo virke som hun omsider har innsett det selv, siden det tyder på en forandring på hva hun legger ut. Men, helt borte blir der nok ikke, når hun har en bedre halvdel som støtter henne på de litt mer seksualiserte poseringene.

Endret av Lin10
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, Lin10 skrev:

Hva har det du skriver med saken å gjøre. Du misser poenget. Jeg har til dags dato ikke sett noen andre bloggere som viser seg frem på den måten hun gjør eller har hatt et slikt dobbelbudskap som denne blogger har hatt over lengre tid. Kan jo virke som hun omsider har innsett det selv, siden det tyder på en forandring på hva hun legger ut. Men, helt borte blir der nok ikke, når hun har en bedre halvdel som støtter henne på de litt mer seksualiserte poseringene.

Det er ikke seksualisert når man tøyserister på baken foran kamera på Snap. Det er tøys og tull og kanskje litt selvironi. Evt bearbeiding med humor av at Helene Drage selv nødvendigvis går gjennom mye nå mht selvbilde og kroppsfiksering når kroppen pga operasjonen endrer seg i stor fart. Litt fjas er ikke å forakte akkurat da.

Når man stiller opp med naken sterkt photoshop-brushet rumpe på forsiden av Det Nye derimot, og later som om man er selvironisk, men i virkeligheten spiller på sex (med sedvanlig stålregi) for å ufarliggjøre og tåkelegge at man har lurt og løyet for leserne sine med falske kommentarer i en årrekke... Vel.

Du satte selv i gang diskusjonen om fokus på størrelse ved ordvalget ditt. Problemet er tydeligvis ikke rumpefokuset i seg selv, siden du hyller det i en annen tråd, men, for å sitere deg, at Helene Drage "disser" den "store rumpa si" mot kamera. Da ber du om reaksjoner, og nå fikk du det igjen - akkurat som bestilt.

Endret av Aricia
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene Drage er vel heller ikke den eneste som har en mann som tar seksualiserte bilder av fruen sin... 

(hun har iallefall ikke ett kom-å-ta-meg-blikk på bildene sine sånn som en annen blogger) 

Endret av skruf
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Lin10 skrev:

Hva har det du skriver med saken å gjøre. Du misser poenget. Jeg har til dags dato ikke sett noen andre bloggere som viser seg frem på den måten hun gjør eller har hatt et slikt dobbelbudskap som denne blogger har hatt over lengre tid. Kan jo virke som hun omsider har innsett det selv, siden det tyder på en forandring på hva hun legger ut. Men, helt borte blir der nok ikke, når hun har en bedre halvdel som støtter henne på de litt mer seksualiserte poseringene.

Jeg misser ingenting. Jeg bemerker at du skryter av en bloggers eksponering av rumpe og pupper mens du hakker på en annen for å gjøre akkurat det samme. Eneste forskjell er størrelsen på bloggeren. Måten du uttaler deg på framstiller deg ikke i noe godt lys. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...