Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Lin10 skrev:

Vel, å påstå og spekulere om at en bloggere suger magen inn på HVERT bilde, er vel noe annet en fokus på riktig reklamemerking. Slutt å gjør deg selv til en helgen..

Du er ihvertfall verdensmester i å snu på betydningen av ting. Det var jo et spørsmål til deg om hvorfor det ene er greit og ikke det andre. 

Svar gjerne på spørsmålet.

Endret av Infinity
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som er positivt den siste tiden er mindre fokus på rompe og pupper på Instagram. At hun må innse at verdien i henne som menneske er ikke i hvordan hun ser ut og «likes» hun får på rompe og puppebilder. Hvis hun innser det, så er det mer i samsvar med det budskapet hun har ønsket formidle til sine blogglesere. For å ha troverdighet som blogger, nå det være samsvar mellom liv og lære. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
1 time siden, Wenda skrev:

Usj for en stygg tråd dette er 😢

Hvorfor er da du og dine likesinnede med på å holde liv i tråden? For som dere sier til oss kritikerne; det er jo bare å slutte å følge henne. Jammen da er det jo bare å slutte å kommentere i tråden!

Endret av Beatbox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Beatbox skrev:

Hvorfor er da du og dine likesinnede med på å holde liv i tråden? For som dere sier til oss kritikerne; det er jo bare å slutte å følge henne. Jammen da er det jo bare å slutte å kommentere i tråden!

Fordi når dere "kritikerne" får drive på uforstyrra tar det helt av her inne. Nå håper jeg moderator har rydda en del, men mye av det som skrives i denne tråden er så stygt at noen må motsi det. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carina Maria
10 minutter siden, Porcelain skrev:

Fordi når dere "kritikerne" får drive på uforstyrra tar det helt av her inne. Nå håper jeg moderator har rydda en del, men mye av det som skrives i denne tråden er så stygt at noen må motsi det. 

Det håper jeg også for dette er langt fra greit og mye som skrives på tråden er stygt og jeg mister lysten til og skrive på tråden her. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
34 minutter siden, Keikolina skrev:

Hd blander ikke kroppsbildene sine på bloggen med barn ihvertfall, sånn som CBE, det ser bare totalt sykt ut.

Det er den store forskjellen og vesentlig punkt i debatten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å opprette en ny tråd "Helene Drage vs. CBE"?

Siden det er umulig å diskutere HD uten å dra inn CBE til det kjedsommelige. 

Endret av BeverTramp
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Keikolina skrev:

Hd blander ikke kroppsbildene sine på bloggen med barn ihvertfall, sånn som CBE, det ser bare totalt sykt ut.

Hun har ikke barn, men hundene ser vi mye til..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lin10 skrev:

Hun har ikke barn, men hundene ser vi mye til..

Synes du set er mer kritikkverdig å vise frem hunder enn barn i SoMe? 

Unnskyld meg, men :fnise: 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke @Lin10 kritisert at hunder ble vist frem i SoMe, eller at hun samenlignet hunder med barn. Hun skrev bare " Hun har ikke barn, men hundene ser vi mye til" Man trenger jo ikke ta alt i værste mening hele tiden, jeg leste det ikke slik i det hele tatt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Aricia skrev:

PS: Jeg synes denne rumperistingen var helt ok siden den var gjort på en så delikat måte. 

Nemlig. Bare å legge til beskrivelser som delikat og classy og så kan det ikke kritiseres. :nigo: Slik er det nemlig toppbloggere forsvarer handlingene sine. :jepp:

PS Hvis noen faller av lasset her så refererer det til tidligere diskusjoner. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, morhjertegod skrev:

Tror ikke @Lin10 kritisert at hunder ble vist frem i SoMe, eller at hun samenlignet hunder med barn. Hun skrev bare " Hun har ikke barn, men hundene ser vi mye til" Man trenger jo ikke ta alt i værste mening hele tiden, jeg leste det ikke slik i det hele tatt. 

 

12 minutter siden, Lin10 skrev:

Det med hunder var relatert til en kommenter om at HD ikke legger ut bilder av barn, noe som er logisk siden hun ikke har barn.

Vel, der bekrefter hun selv at det er sammenligning som ligger bak ordene. Så skjønner virkelig ikke hvorfor "Du tok poenget." Passet til kommentaren som forsvarte ordene.  Det ligger i ordene at dersom hun hadde hatt barn hadde hun postet mye av barn siden hun poster mye om/av hundene. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 6.6.2018 den 13.39, Hot mess skrev:

Det er helt vilt hvordan legitim kritikk mot andre bloggere blir tøyd så langt som mulig (og litt lengre, som her), for å kunne brukes mot denne bloggeren. Jeg er litt overrasket over at ingen har forsøkt å problematisere eksponeringen av hundene hennes.

 

 

 

44 minutter siden, Lin10 skrev:

Hun har ikke barn, men hundene ser vi mye til..

LOL. Altså, nå må jeg faktisk få sitere mitt eget innlegg fra juni. Jeg trodde egentlig jeg overdrev og spissformulerte, jeg.😂

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Inocybe skrev:

Nemlig. Bare å legge til beskrivelser som delikat og classy og så kan det ikke kritiseres. :nigo: Slik er det nemlig toppbloggere forsvarer handlingene sine. :jepp:

PS Hvis noen faller av lasset her så refererer det til tidligere diskusjoner. 

Det et en forskjell på å legge ut litt sexy, classy og delikate bilder, uansett kroppsfasong. Hvis det blir for lettkledd og mye fokus på enkelte kroppsdeler, så mener jeg det trår over en grense og kan blir noe vulgært. Har en blogger på seg en kort kjole som viser litt kløft eller viser bikini på stranden, så er det noe helt annet enn å stå i sin egen stue i bh og truse og se rett i kamera, mens låra klemmes sammen, så de skal se mindre ut. Det er smak og behag selvfølgelig. Hennes mannlige følgere på Instagram, foretrekker nok det sistnevnte. 

Den som tar bildene og instruerer har mye å si den sammenhengen, med hvordan de blir seende ut. Hun har vel kun mannen som fotograferer, og han er ikke så veldig skolert synes jeg. Forstår jo også at det blir kostbart å leie inn noen andre. De siste bilden hun har lagt ut, har ikke dette kroppsfokuset, og det er positivt. Hvem ønsker hun å ha som følgere av bloggen? Det er noe hun bør tenke over.. Ser at hun fortsatt er avhengig av beautifilter, men det er jo ikke uvanlig å retusjere bilder for å se freshere ut. 

Endret av Lin10
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Lin10 skrev:

Det et en forskjell på å legge ut litt sexy, classy og delikate bilder, uansett kroppsfasong. Hvis det blir for lettkledd og mye fokus på enkelte kroppsdeler, så mener jeg det trår over en grense og kan blir noe vulgært. Har en blogger på seg en kort kjole som viser litt kløft eller viser bikini på stranden, så er det noe helt annet enn å stå i sin egen stue i bh og truse og se rett i kamera, mens låra klemmes sammen, så de skal se mindre ut. Det er smak og behag selvfølgelig. Hennes mannlige følgere på Instagram, foretrekker nok det sistnevnte. 

Den som tar bildene og instruerer har mye å si den sammenhengen, med hvordan de blir seende ut. Hun har vel kun mannen som fotograferer, og han er ikke så veldig skolert synes jeg. Forstår jo også at det blir kostbart å leie inn noen andre. De siste bilden hun har lagt ut, har ikke dette kroppsfokuset, og det er positivt. Hvem ønsker hun å ha som følgere av bloggen? Det er noe hun bør tenke over.. Ser at hun fortsatt er avhengig av beautifilter, men det er jo ikke uvanlig å retusjere bilder for å se freshere ut. 

Det er denne grenseoppgangen din her som blir temmelig kryptisk for meg. For å si det forsiktig.

Ufaglærte fotografer i blogger er det jo ellers nok av der ute, så hva det har med saken å gjøre skjønner jeg minst like lite av.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Lin10 skrev:

Det et en forskjell på å legge ut litt sexy, classy og delikate bilder, uansett kroppsfasong. Hvis det blir for lettkledd og mye fokus på enkelte kroppsdeler, så mener jeg det trår over en grense og kan blir noe vulgært. Har en blogger på seg en kort kjole som viser litt kløft eller viser bikini på stranden, så er det noe helt annet enn å stå i sin egen stue i bh og truse og se rett i kamera, mens låra klemmes sammen, så de skal se mindre ut. Det er smak og behag selvfølgelig. Hennes mannlige følgere på Instagram, foretrekker nok det sistnevnte. 

Den som tar bildene og instruerer har mye å si den sammenhengen, med hvordan de blir seende ut. Hun har vel kun mannen som fotograferer, og han er ikke så veldig skolert synes jeg. Forstår jo også at det blir kostbart å leie inn noen andre. De siste bilden hun har lagt ut, har ikke dette kroppsfokuset, og det er positivt. Hvem ønsker hun å ha som følgere av bloggen? Det er noe hun bør tenke over.. Ser at hun fortsatt er avhengig av beautifilter, men det er jo ikke uvanlig å retusjere bilder for å se freshere ut. 

Dette kan lett skrives om til kritikk av den "unevnelige bloggeren" for der passer kritikken din virkelig spot on! 👍 På alle punkter. Både vulgært lettkledd, mannen som burde tenke om hvem som er målgruppe og ikke tenke sitt eget private album, poseringer og redigeringer for å se tynnere ud og ja alt du skriver. Den andre bloggern er alt annnet enn classy, delikat og lekkert sexy selv om hun kanskje selv tror det. Du burde legge det inn i den andre tråden. :Nikke:

Jeg sliter med å hisse meg opp over HDs lettkleddbilder like mye som deg. De er i det minste ikke blandet med barnebilder (selv om hundene selvfølgelig er med 😂). 

Ellers enig i at det er flott om HD tenker over målgruppen sin. Ønsker hun kvinner, bør sex og kropp tones ned tenker jeg og kanskje hun har det i bakhodet alt nå? Jeg har tro på at HD skal finne en fin balanse. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...