Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er i alle fall positivt å se at Helene har funnet noe hun ønsker å drive med, og som gir henne positiv energi. Da vil nok lysten på trening igjen osv komme tilbake. Det skal jo være lysbetont. Det har ikke treningen vært for Helene de siste årene har det sett ut som. 

Jeg bladde meg tilbake på instagrammen hennes, og selvom hun var mye slankere for to år siden, så er det en mye blidere Helene som frontes nå. Det virker som hun har blitt mer glad i seg selv. Og når alt kommer til alt, så er det det viktigste. 

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den dongeribuksa hun viste frem på snap, var jo fantastisk! 😍 må seriøst få tak i en sånn etter fødsel. 

• Liker 5
Skrevet
15 minutter siden, tunaen skrev:

Den dongeribuksa hun viste frem på snap, var jo fantastisk! 😍 må seriøst få tak i en sånn etter fødsel. 

De jeansene hun bruker er utrolig fine!

• Liker 1
Gjest Beatbox
Skrevet

*jeg har sikkert syndet selv..jeg har sikkert kommentert andres kropp..ikke med onde hensikter*..Så hvorfor kommenterte du da en annen som var overvektig da du selv var overvektig da HD? En eller annen intensjon hadde du..*det er jo ikke akkurat pent* var din kommentar om vedkommende kropp...men heyyy...det er jo hele 6 år siden..fort gjort å glemme slikt ikke sant..

Gjest eksiltronder
Skrevet
51 minutter siden, Beatbox skrev:

*jeg har sikkert syndet selv..jeg har sikkert kommentert andres kropp..ikke med onde hensikter*..Så hvorfor kommenterte du da en annen som var overvektig da du selv var overvektig da HD? En eller annen intensjon hadde du..*det er jo ikke akkurat pent* var din kommentar om vedkommende kropp...men heyyy...det er jo hele 6 år siden..fort gjort å glemme slikt ikke sant..

Vet du, jeg synes faktisk argumentet med at det er 6 ÅR siden er helt innafor! Jeg har i alle fall endret meg en god del og modnet på så lang tid.

Skrevet (endret)
11 minutter siden, eksiltronder skrev:

Vet du, jeg synes faktisk argumentet med at det er 6 ÅR siden er helt innafor! Jeg har i alle fall endret meg en god del og modnet på så lang tid.

Ja hun kan selvfølgelig ha endret s8eg, helt innafor. Men jeg syns faktisk Drage kunne lagt et eget innlegg om hvordan hun selv var en slik mobber før, for hun graver det ned og later som at det aldri skjedde. Og jeg syntes det er noe hun kan stå ansvarlig for.  For hun var brutal i sine kommetarer mot Kristine Fjellestad hvor hun dømte henne for hva matbilder hun la ut og Drage sa klart å tydelig at med bloggerens (Fjellestad) overvekt kunne hun på ingen måte få lov til å være fornøyd med seg selv, for det var på ingen måte pent. Men hun fikk creds for å ha et pent ansikt!

Endret av Meadows
  • Liker 13
Skrevet
4 minutter siden, Meadows skrev:

Ja hun kan selvfølgelig ha endret s8eg, helt innafor. Men jeg syns faktisk Drage kunne lagt et eget innlegg om hvordan hun selv var en slik mobber før, for hun graver det ned og later som at det aldri skjedde. Og jeg syntes det er noe hun kan stå ansvarlig for.  For hun var brutal i sine kommetarer mot Kristine Fjellestad hvor hun dømte henne for hva matbilder hun la ut og Drage sa klart å tydelig at med bloggerens (Fjellestad) overvekt kunne hun på ingen måte få lov til å være fornøyd med seg selv, for det var på ingen måte pent. Men hun fikk creds for å ha et pent ansikt!

Ja og dette tjener Drage penger på.Skremmende :(

Gjest Beatbox
Skrevet
19 minutter siden, eksiltronder skrev:

Modnet såpass at det ikke er mer enn 2 uker? siden HD kommenterte AR sitt puppestunt...øøhhh..hvem av alle bloggere presser puppene sine mest i fleisen på folk? VI har en vinner!! Og det var ikke bare Fjellestad som ble kommentert av HD ang kropp/vekt..Blondinebella og Fotballfruen fikk også passet sitt påskrevet.

Skrevet
6 minutter siden, tutsi123 skrev:

Ja og dette tjener Drage penger på.Skremmende :(

Så lenge hun later som at tidligere meninger aldri ble publisert og ikke tar ansvar til dem, sliter jeg med å ta henne seriøst idag. Da sitter jeg med tanken at om hun klarer å slanke seg igjen så blir hun brutal igjen.

Verdt å lese fra bloggen hennes tidligere om treningsmoral og bloggkritikk:

http://www.helenedrage.no/archiveposts/velger-du-a-blogge-sa-far-du-faktisk-tale-litt/

http://www.helenedrage.no/archiveposts/smabarnsmodre-burde-faktisk-ta-seg-tid-til-a-trene/

• Liker 10
Skrevet
42 minutter siden, eksiltronder skrev:

Hun var da ingen fjortis. Hun hadde universitetsutdannelse, noe man sjelden har med mindre man er voksen.

19 minutter siden, Meadows skrev:

Så lenge hun later som at tidligere meninger aldri ble publisert og ikke tar ansvar til dem, sliter jeg med å ta henne seriøst idag. Da sitter jeg med tanken at om hun klarer å slanke seg igjen så blir hun brutal igjen.

http://www.helenedrage.no/archiveposts/velger-du-a-blogge-sa-far-du-faktisk-tale-litt/

http://www.helenedrage.no/archiveposts/smabarnsmodre-burde-faktisk-ta-seg-tid-til-a-trene/

Faren med å poste disse linkene her, er at de blir slettet fra bloggen ganske snart.

• Liker 6
Skrevet
17 minutter siden, Meadows skrev:

Hjelpe meg så patetisk den om småbarnsmødre var hahahaha ler høyt her nå.Dama tror hun har greie på alt,aboslutt alt.Som småbarnsmor var jeg ute hver eneste dag,og hadde et veldig høyt aktivitetsnivå med lange turer og lek med barna når de vokste seg til.Overvekt var ikke til stede,så å være småbarnsmor er ikke ensbetydende med å være overvektig/innaktiv og å ha behov for trening.Som tidligere aktiv idrettsutøver så må jeg si jeg er rystet over Drage,og det er trist at så mange beundrer henne som om hun skulle være en guru på noe som helst.Hun bør først og fremst ta vare på seg selv,er mitt tips.

• Liker 3
Skrevet

De fleste av kommentarene hun publiserte som andre har  mottatt, er forferdelig lavmål at det er en skam. Det vil alltid være noen som har fordommer og ikke har begrep på hvilke signaler de sender ved å komme med slike uttalelser. I svært mange tilfeller handler dette om uvitenhet,

Vi har alle fordommer, men det er hva vi gjør med dem som betyr noe. De aller fleste ville aldri kommunisert dette direkte til mennesker og det er viktig å huske på og mange bloggere må slutte å generalisere.

MEN, bloggere burde også tenke seg om 1, 2 og 3 ganger før de publiserer noe. Disse oppfatningene vil for alltid sveve rundt i web verdnenen. Til syvende og sist er bloggere er akkurat som oss andre, mange er også dømmende og har fordommer som alle oss alle.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Meadows skrev:

:hakeslepp: Hadde vært forferdelig flau over dette. Gjemt meg inne i et skap. 

• Liker 4
Skrevet
4 timer siden, Meadows skrev:

HELT enig med deg!

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, tutsi123 skrev:

Hjelpe meg så patetisk den om småbarnsmødre var hahahaha ler høyt her nå.Dama tror hun har greie på alt,aboslutt alt.Som småbarnsmor var jeg ute hver eneste dag,og hadde et veldig høyt aktivitetsnivå med lange turer og lek med barna når de vokste seg til.Overvekt var ikke til stede,så å være småbarnsmor er ikke ensbetydende med å være overvektig/innaktiv og å ha behov for trening.Som tidligere aktiv idrettsutøver så må jeg si jeg er rystet over Drage,og det er trist at så mange beundrer henne som om hun skulle være en guru på noe som helst.Hun bør først og fremst ta vare på seg selv,er mitt tips.

Ser ikke helt problemet?

Syns hun har et godt poeng. Om man er misfornøyd, gjør noe med det. Man finner alltids tid til det man vil. Det handler om hva man vil prioritere. 

Ser ikke at hun dro parallellermellom å være mor og å være overvektig, men det å være overvektig og ikke gjøre noe med det selv om overvekten plager en. 

• Liker 6
Skrevet
23 minutter siden, tunaen skrev:

Ser ikke helt problemet?

Syns hun har et godt poeng. Om man er misfornøyd, gjør noe med det. Man finner alltids tid til det man vil. Det handler om hva man vil prioritere. 

Ser ikke at hun dro parallellermellom å være mor og å være overvektig, men det å være overvektig og ikke gjøre noe med det selv om overvekten plager en. 

Noen vil lese det de vil lese. HD har som oss alle sagt og skrevet noe dumt tidligere - som man ikke ville gjort i dag. Fint å se at folk forandrer seg. 

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for kommentarer om kropp. 

Mynona, mod.

Skrevet

Enkelte er så merkelig aggressive her. Det er for meg vanskelig å forstå at Helene Drage kan provosere dere noe så innmari. 😊

• Liker 7
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Papirfly, mod.

Skrevet

Ny jobb og det er jo flott skulle en tro,men merkelig at det er så mye sutring og klaging på bloggen.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...