Miranda16 Skrevet 28. september 2017 #5941 Skrevet 28. september 2017 (endret) ..... Endret 28. september 2017 av Miranda16
Gjest Sisti Skrevet 28. september 2017 #5942 Skrevet 28. september 2017 At folk er villige til å betale for alle de rare kursene og private tullestudiene er meg en gåte. Det går jo inflasjon i både det og PT-studier. Noen av studiene koster ganske mye mer enn 10 000 også, noen tar jo en hel bachelorgrad. Enda rarere at folk betaler for å få råd av disse. Det er jo ikke unikt for HD, men ganske mange. Ser det på treningssentrene også, flust av PT-er som har et kurs fra Bali. Hadde vært uaktuelt for min del å betale for noe sånt uten mer erfaring å vise til, men det funker tydeligvis...
Miranda16 Skrevet 28. september 2017 #5943 Skrevet 28. september 2017 (endret) .. Endret 28. september 2017 av Miranda16
maomao Skrevet 29. september 2017 #5944 Skrevet 29. september 2017 Så gøy at hun har fått butikksjef jobb på Zizzi. Tror dette er mer i hennes gate enn PT yrket. Hun og mannen ser ut til å ha det veldig bra sammen om dagen, det er koselig. 23
Gjest Gillians Skrevet 29. september 2017 #5945 Skrevet 29. september 2017 Ja, det er flott for henne å ha fått fast jobb! Jeg ble litt skuffa, da, trodde liksom det var en litt større nyhet hun dreiv og teasa om i flere dager, men det er jo sånn de får klikk.
Miranda16 Skrevet 29. september 2017 #5946 Skrevet 29. september 2017 (endret) 7 minutter siden, Gillians skrev: Ja, det er flott for henne å ha fått fast jobb! Jeg ble litt skuffa, da, trodde liksom det var en litt større nyhet hun dreiv og teasa om i flere dager, men det er jo sånn de får klikk. Tenkte kanskje hun hadde blitt ambassadør for Ellos eller en annen svensk kleskjede. Visste ikke at man måtte gjennom ledelsen på toppen for å rykke opp som butikksjef? Er det vanlig? Endret 29. september 2017 av Miranda16 2
Gjest Gillians Skrevet 29. september 2017 #5947 Skrevet 29. september 2017 6 minutter siden, Miranda16 skrev: Tenkte kanskje hun hadde blitt ambassadør for Ellos eller en annen svensk kleskjede. Visste ikke at man måtte gjennom ledelsen på toppen for å rykke opp som butikksjef? Er det vanlig? Ja, trodde også det var noe bloggrelatert, ny modelljobb/kleskolleksjonssamarbeid eller no. Aner ikke angående ansettelsen, men hvis de har hovedkontor i Göteborg er det kanskje ikke så rart, et eller annet intervju måtte hun jo sikkert på. Er det ikke lang reisevei for henne? Vet ikke hvor Nordby er, men skjønner det er i Sverige.
Miranda16 Skrevet 29. september 2017 #5948 Skrevet 29. september 2017 Akkurat nå, Gillians skrev: Ja, trodde også det var noe bloggrelatert, ny modelljobb/kleskolleksjonssamarbeid eller no. Aner ikke angående ansettelsen, men hvis de har hovedkontor i Göteborg er det kanskje ikke så rart, et eller annet intervju måtte hun jo sikkert på. Er det ikke lang reisevei for henne? Vet ikke hvor Nordby er, men skjønner det er i Sverige. Det er ikke så langt når hun kjører fra Fredrikstad 2
miagunda Skrevet 29. september 2017 #5949 Skrevet 29. september 2017 Nordby er ikke så veldig langt fra norske grensa. Ved Halden. 2
maomao Skrevet 29. september 2017 #5950 Skrevet 29. september 2017 45 minutter siden, Miranda16 skrev: Tenkte kanskje hun hadde blitt ambassadør for Ellos eller en annen svensk kleskjede. Visste ikke at man måtte gjennom ledelsen på toppen for å rykke opp som butikksjef? Er det vanlig? Man må som gjennom de på toppen for å bli butikksjef🙈 2
Miranda16 Skrevet 29. september 2017 #5951 Skrevet 29. september 2017 31 minutter siden, maomao skrev: Man må som gjennom de på toppen for å bli butikksjef🙈 Kjeder har jo franchise som har endel myndighet, så snakk om byråkrati, men nå er hun uansett ferdig
Li.ols1 Skrevet 29. september 2017 #5952 Skrevet 29. september 2017 Er det ikke moren som driver butikken i Nordby? Ikke så veldig spennende at moren har "ansatt" sin egen datter som butikksjef.. Uansett virker som det er en jobb som passer henne godt, en plass der hun virkelig får jobbe med noe hun er opptatt av og som tydeligvis gjør henne mye gladere en hva jobben på treningssenter gjorde! Dessuten er det innafor å kle seg litt harry når en jobber i butikk :-) 3
Wenda Skrevet 29. september 2017 #5953 Skrevet 29. september 2017 44 minutter siden, Li.ols1 skrev: Er det ikke moren som driver butikken i Nordby? Ikke så veldig spennende at moren har "ansatt" sin egen datter som butikksjef.. Uansett virker som det er en jobb som passer henne godt, en plass der hun virkelig får jobbe med noe hun er opptatt av og som tydeligvis gjør henne mye gladere en hva jobben på treningssenter gjorde! Dessuten er det innafor å kle seg litt harry når en jobber i butikk :-) Moren har sluttet og ville at HD skulle ta over 2
Mildemoses Skrevet 29. september 2017 #5954 Skrevet 29. september 2017 Hva står i artikkelen i Aftenposten?
maomao Skrevet 29. september 2017 #5955 Skrevet 29. september 2017 3 timer siden, Miranda16 skrev: Kjeder har jo franchise som har endel myndighet, så snakk om byråkrati, men nå er hun uansett ferdig Noen vil forsikre seg mer enn andre. Sånn er det. Ikke noe rart med det. Jeg hadde også ønska å se/snakke med den som evt. skulle ha åpna en butikk for merket mitt. Postitivt at Helene får denne sjansen. 2
Rosalie Skrevet 29. september 2017 #5956 Skrevet 29. september 2017 Zizzi har både kjedebutikker og franchisedrevne butikker. Utvalget ved Zizzi Nordby sier meg at det er en kjededrevet butikk, uten at jeg kan si noe sikkert. Jeg syns det er suverent at hun har fått seg en jobb hun virker å ha veldig lyst på. 7
MarianneE Skrevet 30. september 2017 #5957 Skrevet 30. september 2017 5 timer siden, Rosalie skrev: Zizzi har både kjedebutikker og franchisedrevne butikker. Utvalget ved Zizzi Nordby sier meg at det er en kjededrevet butikk, uten at jeg kan si noe sikkert. Jeg syns det er suverent at hun har fått seg en jobb hun virker å ha veldig lyst på. Zizzi Nordby er I kjeden og var tidligere en del av Zizzi Norge men er nå tilbake som Zizzi Sverige. Det blir færre og færre av franchisen da de blir tatt over av kjeden en etter en.
Mynona Skrevet 30. september 2017 #5958 Skrevet 30. september 2017 Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett og omtale av kropp. Mynona, mod.
maomao Skrevet 1. oktober 2017 #5959 Skrevet 1. oktober 2017 Spennende at hun har blitt ambassadør for fashionnova curvy, følger de på insta. De har mye fint. Både til curvy og ikke curvy. 1
Gjest Navios Skrevet 2. oktober 2017 #5960 Skrevet 2. oktober 2017 (endret) På 29.9.2017 den 23.49, Mildemoses skrev: Hva står i artikkelen i Aftenposten? Den seier det som står i overskrifta. At ein kan ha god helse og samtidig være kraftig overvektig er ein myte. Dei (forskningspersoner på anerkjente universitet) underbygger det med ny forskning. Helene Drage (person med 30 studiepoeng i trening) blir brukt som ei falsk "motvekt", ho meiner det ikkje er tilfelle fordi det er negativt for sjølvbildet å ikkje være nøgd med seg sjølv, og ho har ikkje opplevd negative kroppslege konsekvenser av overvekt. Endret 2. oktober 2017 av Navios
Fremhevede innlegg