Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 minutter siden, Prague skrev:

Synes å ha lest at hun har en bachelor i historie.. 

Yep. Virker ikke som hun har praktisert det, for ikke hørt noe særlig om det. Nå har jeg bare fulgt bloggen hennes hele tiden heller. Sikkert ikke så lett å få seg jobb heller. 

Med en universitetsutdannelse bak seg, så er ikke hennes sterkeste side å tenke kritisk, reflektere før hun setter kommer med en påstand etc.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Miranda16 skrev:

Yep. Virker ikke som hun har praktisert det, for ikke hørt noe særlig om det. Nå har jeg bare fulgt bloggen hennes hele tiden heller. Sikkert ikke så lett å få seg jobb heller. 

Med en universitetsutdannelse bak seg, så er ikke hennes sterkeste side å tenke kritisk, reflektere før hun setter kommer med en påstand etc.

Nei, hun har nok ikke det. Tror ikke det er så greit å få seg jobb med den utdannelsen..

Hun mangler litt der ja. Har bare fulgt bloggen hennes til og fra et års tid, og i starten likte jeg henne, men begynner å bli litt lei. Synes det blir mye av det samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ms. Daisy skrev:

Men kjære vene hvorfor skal hun prate om alt da? Må være måte på hva man skal ta henne på.

Ja for jeg er den som "tar" henne på alt her inne😂🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mange her inne virker helt besatt av å diskutere H.D. Herregud, stopp å følge henne/skrive om henne om dere har så mye i mot henne😳 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentarer om kropp, spekulasjoner og opphavsrett.

ninuska_, adm

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ms. Daisy
10 timer siden, Maydis8 skrev:

Ja for jeg er den som "tar" henne på alt her inne😂🙄

Det var dine ord 🤡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens Snap;"Til alle dere som ikke vil ha meg som PT, jeg vil sikkert ha dere som kunder heller" Skal si den dama er i fyr og flamme om dagen

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men varför är hon så sur jämt? Eller, jag uplever henne så isf. (Hon valgte ju själv en tränad PT då hon behövde en...) Topp för henne om hon får så många förfrågnar att hon kan välja bort kunder hon inte gillar, men måste man bete sig så? Hon surar jämt på IG. Det kan inte va så bra märknadsföring? 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
1 time siden, Miranda16 skrev:

Dagens Snap;"Til alle dere som ikke vil ha meg som PT, jeg vil sikkert ha dere som kunder heller" Skal si den dama er i fyr og flamme om dagen

..eller on the edge of breakdown...Hun gir assosiasjoner til en berg og dalbane...opp og ned..opp og ned....Joda, livet er slik for de fleste av oss, men så er det noe med de vanvittig toppene da! Hun eksploderer for det minste! Virkelig ikke den beste egenreklamen vil jeg påstå!

Endret av Beatbox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trollene må jo elske henne. Hun mater de jo så det koster etter. Både meldinger hun sender og måten hun kjefter på snap må jo være gull for slike troll.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.6.2017 den 20.41, Miranda16 skrev:

Dette handler ikke om at umodenhet hva alder angår. En dame som er nesten i midten av 20-årene som har en universitetsutdannelse bak seg burde ha evner til å kunne moderer det hun ytrer.

Hun er nok en del eldre enn det du antyder her. Hun har fylt 29 år:

http://www.helenedrage.no/tag/bursdag/

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Hun er født i 1987 eller -88 er hun ikke?

Hun er født i 88. Hvis du ser innlegget mitt over, så skrev hun i februar i år at hun fylte 29.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Arabella3 skrev:

Hun er nok en del eldre enn det du antyder her. Hun har fylt 29 år:

http://www.helenedrage.no/tag/bursdag/

Nå mente jeg når hun bodde i Oslo for endel år tilbake og kom med endel uttalelser om overvektige når hun selv var i toppform.

Endret av Miranda16
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Miranda16 skrev:

Nå mente jeg når hun bodde i Oslo for endel år tilbake og kom med endel uttalelser om overvektige når hun selv var i toppform.

Aha. Trodde du snakket om nåtiden. :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det så lite å ta av at dere må ta henne for ting hun sa for 6(!) år siden? Ta dere en pause fra nettet isteden kanskje. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delvis enig @Birdo . Klart man endrer seg på 6 år fra begynnelsen av tyveårene til slutten av tyveårene. 

Kanskje HD heller derfor bør oppføre seg og ikke dømme/mobbe andre offentlig og ha forståelse for at slike ting henger ved henne som offentlig person

Endret av Prinsesse788
Skriveleif
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Delvis enig @Birdo . Klart man endrer seg på 6 år fra begynnelsen av tyveårene til slutten av tyveårene. 

Kanskje HD heller derfor bør oppføre seg og ikke dømme/mobbe andre offentlig og ha forståelse for at slike ting henger ved henne som offentlig person

Hvorfor skal en debatt derie seg om modenhet? Jeg mener at man er ganske voksen når man er i oppe i tyveårene med en utdannelse bak seg. 

Hvorfor kan hun ikke bare komme med en enkel unnskyldning enn la dobbeltmoralen råde? Da tror jeg denne problemstillingen hadde ligget død. 

Endret av Miranda16
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er litt sånn "ung og dum"-unnskyldninger. Bare fordi man er ung skal man åpenbart i følge andre få si og gjøre noe uten konsekvenser 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...