Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Luka_S skrev:

 

Nei, det var ikke på jobben. Hun var på shopping på fridagen sin, skriver hun.

Ok. Men da trekker jeg tilbake det jeg sa, leste bare på insta. Og er ellers helt enig med det hun sier, altså. Utrolig korttenkt å snakke nedsettende om egen kropp, når tenåringen din hører på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, Miranda16 skrev:

Hun tar opp et viktig tema hvordan foreldre snakker foran barna, men jeg tenker at de fleste foreldre i dag er så opplyste og reflekterte at dette tema HD tar opp forhåpentligvis ikke er et stort problem. Det er andre faktorer som har større påvirkningskraft idag på hvordan barn og unge ser på seg selv på dette området

Det tas vel stadig opp at dette er et utstrakt problem. Så jeg er ikke enig med deg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ellevill skrev:

Det tas vel stadig opp at dette er et utstrakt problem. Så jeg er ikke enig med deg. 

Samtidig er det også et stort fokus på hvilke forbilder foreldre skal være for barn. Renger med hvordan man ser det, er avhengig av hvor man "kommer fra"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentarer om kropp og spekulasjoner,

ninuska_, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes håret hennes har kommet seg, ser bra ut nå synes jeg. Og fin sminke hadde hun i dag også.

Synd hun har en dårlig dag, håper det blir bedre i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde dagens innlegg handlet om at hun endelig skulle være ærlig.

Men nei, handlet om merking av reklame

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer aldri til å forstå meg på konseptet hennes, der hun idag på snap drikker vin med skjorta åpen for å blotte hele bh'en :P Helt random

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun lagt ut video på snap der hun sier at denne gangen er det ikke hennes feil at hun er drøy, det er nemlig knappene som spratt av på kjolen hennes. Dårlig reklame for Zizzi eller? Hjelper som regel å kjøpe en størrelse større ✌🏻

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Hyaluronica skrev:

Nå har hun lagt ut video på snap der hun sier at denne gangen er det ikke hennes feil at hun er drøy, det er nemlig knappene som spratt av på kjolen hennes. Dårlig reklame for Zizzi eller? Hjelper som regel å kjøpe en størrelse større ✌🏻

Det meste av de klærne hun kjøper er flere str for lite. Når man jobber i en klesbutikk, burde hun lunne dette. Kjedelig for kundene å komme hjem med for små plass og et snitt som ikke passer dem. Den blomstrete kjolen som hun har lagt ut som viser hele "hoan" er bare flaut, Hvis man ikke jobber på en strippeklubb, så burde ingen damer uansett alder eller fasong bruke slike plagg

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
5 minutter siden, Miranda16 skrev:

Det meste av de klærne hun kjøper er flere str for lite. Når man jobber i en klesbutikk, burde hun lunne dette. Kjedelig for kundene å komme hjem med for små plass og et snitt som ikke passer dem. Den blomstrete kjolen som hun har lagt ut som viser hele "hoan" er bare flaut, Hvis man ikke jobber på en strippeklubb, så burde ingen damer uansett alder eller fasong bruke slike plagg

Helt enig, den muse-markisen....den kunne hun ha droppet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hyaluronica skrev:

Nå har hun lagt ut video på snap der hun sier at denne gangen er det ikke hennes feil at hun er drøy, det er nemlig knappene som spratt av på kjolen hennes. Dårlig reklame for Zizzi eller? Hjelper som regel å kjøpe en størrelse større ✌🏻

Hvorfor la hun det ut da???

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
10 minutter siden, Monky skrev:

Hvorfor la hun det ut da???

Hva gjør man ikke for litt oppmerksomhet...:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det hun viser hele hoan, som noen skrev? Ser ikke antydning til noe jeg. Bruker jo korte skjørt selv, men er dog under halve henne da. Syns ikke det er galt å bruke korte kjoler når det er så varmt ute egentlig (så lenge musevisa ikke er på utstilling da) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Butternut skrev:

Hvor er det hun viser hele hoan, som noen skrev? Ser ikke antydning til noe jeg. Bruker jo korte skjørt selv, men er dog under halve henne da. Syns ikke det er galt å bruke korte kjoler når det er så varmt ute egentlig (så lenge musevisa ikke er på utstilling da) 

"viser" da. Denne kjolen er så kort at om man beveger seg, sitter så vil man garantert seg de private delene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Butternut skrev:

Hvor er det hun viser hele hoan, som noen skrev? Ser ikke antydning til noe jeg. Bruker jo korte skjørt selv, men er dog under halve henne da. Syns ikke det er galt å bruke korte kjoler når det er så varmt ute egentlig (så lenge musevisa ikke er på utstilling da) 

Altså, kjolen i det siste innlegget hennes er skummelt kort. Bøyer hun seg en anelse fram vises det nok litt vel mye av understellet.

Hvorfor ha på seg så korte kjoler at man ikke kan bevege seg uten å blotte seg?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, Miranda16 skrev:

"viser" da. Denne kjolen er så kort at om man beveger seg, sitter så vil man garantert seg de private delene.

Kjolen selges på H&M Divided (strl 44), og på modellen ser man klart å tydelig at kjolen er ment til å være lengre og løsere. Her har hun atter igjen valgt en kjole som er alt for liten og hun har null sjanse for å bøye seg uten å blotte. Kjoler og jakker gjør hun ofte bommert på og kjøper for smått slik at det er for stramt, kort eller ikke kan lukkes igjen. Ref skjorta hennes på snap og. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Meadows skrev:

Kjolen selges på H&M Divided (strl 44), og på modellen ser man klart å tydelig at kjolen er ment til å være lengre og løsere. Her har hun atter igjen valgt en kjole som er alt for liten og hun har null sjanse for å bøye seg uten å blotte. Kjoler og jakker gjør hun ofte bommert på og kjøper for smått slik at det er for stramt, kort eller ikke kan lukkes igjen. Ref skjorta hennes på snap og. 

Var det akkurat det samme med et av alternativene hun viste til 17.mai, den svarte med broderiene, den var knelang på modellen som var høyere. Kjolen var også for liten på toppen. Begynner å lure på om hun kjøper mindre plagg for å føle bedre, mens hun egentlig trenger 3 str større?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Miranda16 skrev:

Var det akkurat det samme med et av alternativene hun viste til 17.mai, den svarte med broderiene, den var knelang på modellen som var høyere. Kjolen var også for liten på toppen. Begynner å lure på om hun kjøper mindre plagg for å føle bedre, mens hun egentlig trenger 3 str større?

Hihi, sånn gjorde vi med sko i fjortis-alderen: alle ville ha nette, små føtter og kjøpte sko i 36 til føtter i 39🙊😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...