Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Beatbox
31 minutter siden, Megaoctane skrev:

Leste litt i den gamle bloggen hennes. Hun skriver et innlegg om seg selv og Kine, og om å være en "luksusprostituert"? Dette er innlegg hun skrev i 2014. Var ikke hun oppi 141kg på denne tiden?

 

Du mener den gamle bloggen som er slettet totalt? 

Endret av Beatbox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Megaoctane skrev:

Leste litt i den gamle bloggen hennes. Hun skriver et innlegg om seg selv og Kine, og om å være en "luksusprostituert"? Dette er innlegg hun skrev i 2014. Var ikke hun oppi 141kg på denne tiden?

 

Link/tekst på melding please

:ac:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den tråden om henne som gledespike så var det link til en webside som tar kopi av nettsteder i ny og ne. 

http://web.archive.org/

søkte på gledespike. Jeg aaaaner ikke om det er rett blogg. Jeg har sikkert tatt feil. 

Endret av Megaoctane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
1 time siden, Megaoctane skrev:

I den tråden om henne som gledespike så var det link til en webside som tar kopi av nettsteder i ny og ne. 

http://web.archive.org/

søkte på gledespike. Jeg aaaaner ikke om det er rett blogg. Jeg har sikkert tatt feil. 

Ja du tok feil. Hun blogget dengang på VGB..VG sin egen bloggportal og hun har fått den bloggen er fjernet siden den ikke lenger er relevant som det kalles.

Endret av Beatbox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det no galt i å bruke hold-in? Siden hun følte så for å forsvare det? Syne det er genialt jeg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes forresten det er ganske ondskapsfullt å dra opp en tilbakelagt del av livet hennes her. Er jo ikke relevant for denne tråden i det hele tatt?

Selv om dette var noe hun blogget åpent om så er det vel ikke nødvendig å strø salt i såra på denne måten. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy
5 minutter siden, Valetta skrev:

Synes forresten det er ganske ondskapsfullt å dra opp en tilbakelagt del av livet hennes her. Er jo ikke relevant for denne tråden i det hele tatt?

Selv om dette var noe hun blogget åpent om så er det vel ikke nødvendig å strø salt i såra på denne måten. 

Enig! Man skal visstnok ikke få lov å legge noe bak seg og starte med blanke ark. Synes at det er ok at man diskuterer bloggen, men å dra opp forhistorien kan man fint la være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentarer om kropp, spekulasjoner og svar til disse.

Alice i Eventyrland, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, arnoyb skrev:

men mener dere seriøst at hun ikke kan ha ei mening nå som er i strid med noe hun mente for 5/10/15 år siden?

Nei, jeg mener at dobbeltmoralen hennes når det gjelder kropp og hva som er sunt m.m. er påfallende. Både i det hun skriver om seg selv og hvordan hun tidligere har oppført seg mot andre i samme situasjon.

(Og at det ikke kan sammenlignes med klessmak.)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, hufsaaaaa skrev:

Nei, jeg mener at dobbeltmoralen hennes når det gjelder kropp og hva som er sunt m.m. er påfallende. Både i det hun skriver om seg selv og hvordan hun tidligere har oppført seg mot andre i samme situasjon.

(Og at det ikke kan sammenlignes med klessmak.)

Herregud du tok poenget. :nordvesta:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette handler ikke om at umodenhet hva alder angår. En dame som er nesten i midten av 20-årene som har en universitetsutdannelse bak seg burde ha evner til å kunne moderer det hun ytrer.

Skille privatperson og profesjonell? Hvis jeg da som sosialarbeider skulle skrive rasistiske ytringer i medier for så gå inn og jobbe med flyktninger er umoralsk og uetisk. Man hadde garantert blitt innkalt til sjefen og i yterste konsekvens fått sparken. Det ser ikke ut på en jobbsøknad eller CV. Man får ikke den jobben eller andre type jobber i samme bransje.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Cyrus skrev:

Men sier hun dette som PT, eller som privatperson? I hennes tilfelle virker det essensielt å skille mellom disse.

Hun ytrer jo dette budskapet i mange forskjellige medier. -blogg, flere FB grupper, IG, snaps på ulike kontoer, samt på egen podcast. Alt under navnet, Helene Drage. Det er også under dette navnet hun har lansert "Team Drage", og "Beast-mode" treningsprogrammene. Så JA, dette budskapet er noe hun uttaler seg om om i profesjonell sammenheng .:Nikke:

Helene Sommer heter hun egentlig, og dette bruker brukes privat. Det  har hun selv pressisert. 

Endret av Perle
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble visst pizza i dag igjen, gitt. . :alice:

 

Ironisk nok snap fra "sunn fokus" (en gruppe hun gjestesnapper for én dag i uken)

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 2.6.2017 den 0.23, slipset skrev:

Fikk bare lyst til å gi henne en smekk etter den snap-ranten. Djeeeses!

Hva handlet den om? Orker aldri å høre på pjattet hennes :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.6.2017 den 0.23, slipset skrev:

Fikk bare lyst til å gi henne en smekk etter den snap-ranten. Djeeeses!

Du bør seriøst ta deg en lang pause fra some om du får lyst til å slå noen fordi de prater på snapchat. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Miranda16 skrev:

Dette handler ikke om at umodenhet hva alder angår. En dame som er nesten i midten av 20-årene som har en universitetsutdannelse bak seg burde ha evner til å kunne moderer det hun ytrer.

Skille privatperson og profesjonell? Hvis jeg da som sosialarbeider skulle skrive rasistiske ytringer i medier for så gå inn og jobbe med flyktninger er umoralsk og uetisk. Man hadde garantert blitt innkalt til sjefen og i yterste konsekvens fått sparken. Det ser ikke ut på en jobbsøknad eller CV. Man får ikke den jobben eller andre type jobber i samme bransje.

Hun har vel ingen universitetsutdannelse? Er hun ikke kun utdannet PT igjennom AFPT? Det er dessverre ikke noe universitetet... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Maydis8 skrev:

Hun har vel ingen universitetsutdannelse? Er hun ikke kun utdannet PT igjennom AFPT? Det er dessverre ikke noe universitetet... 

Jo, hun har sagt hun har en grad fra universitetet, husker ikke nøyaktig hva det var....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...