Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kroppspress... Tror generelt veien å gå er å gjøre kropp litt mindre viktig, enn å være så SYKT fornøyd, elske seg selv og i det hele tatt være så utrolig opptatt av kropp! Og uansett hvordan man vrir og vender på det, så er det ikke til å komme bort fra at hun er utrolig opptatt av kropp! Alle kan ikke være kjempesexy og vakre og nydelige i alles øyne. Noen er veldig pene, noen ikke. Sånn er det bare. Vi må bare gjøre forskjellene mindre viktige. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Navios
45 minutter siden, Kartoffel skrev:

Kroppspress... Tror generelt veien å gå er å gjøre kropp litt mindre viktig, enn å være så SYKT fornøyd, elske seg selv og i det hele tatt være så utrolig opptatt av kropp! Og uansett hvordan man vrir og vender på det, så er det ikke til å komme bort fra at hun er utrolig opptatt av kropp! Alle kan ikke være kjempesexy og vakre og nydelige i alles øyne. Noen er veldig pene, noen ikke. Sånn er det bare. Vi må bare gjøre forskjellene mindre viktige. 

^Dette!

"Vi går mot kroppspresset ved å si at alle er like nydelege og vakre" er jo knapt ein motreaksjon. Kva med å heller seie "Det er ikkje så nøye om ein er vakker eller ikkje?"

Tegnehanne har for øvrig ein fantastisk ein om dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
13 timer siden, Perle skrev:

 

HD: Jeg er "Awsome"!! Hat og pekefinger innlegg til alle som ikke tror at jeg føler meg awsome. 

Dagen etter:

HD: "*surve-surve*, føler meg drit.. 

 

Jauda.. :filer:

 

..og der kom innlegget du så riktig spådde. Du er synsk du :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Beatbox skrev:

..og der kom innlegget du så riktig spådde. Du er synsk du :Nikke:

Dragen trenger å finne ut hvem hun er uten sosiale medier. Hva som gir henne glede i hverdagen uten å være avhengig av oppmerksomhet diverse medie platformer. Om det så er i forbindelse med trening, vekt eller seksualitet. Slutte å bruke så mye av fokuset sitt på andre som klart og tydelig ser at hun trenger å ta det fokuset tilbake på seg selv - for hun har det ikke bra slik det er nå, uansett hvor mye hun klistrer på "ny mandag ny sjanse" smilet sitt. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får så vondt av henne, desperasjon kler ingen:icon_frown: Hun sitter sikkert på mye kunnskap, men jeg hadde aldri valgt en PT som sliter så mye. Blir litt som om jeg ikke ville ha valgt en regnskapsfører som er betalingsudyktig. Som sagt, hva jeg ville valgt.  Tror hun virkelig hadde hatt godt av en lang sommerferie med kun fokus på seg selv. Kan nok ikke være enkelt å leve for likes og oppmerksomhet (det gjelder alle, ikke kun HD).

 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Navios

Ho sletta innlegget igjen. Kanskje ikkje så rart når ho ikkje fekk skredet med sympati ho kanskje venta....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Tråden er ryddet for kommentarer rundt kropp,  innhold med opphavsrett og svar til dette.

Tekola, teamleder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Dragoste skrev:

Hun snapper jo mere enn hun trener...

Kan skjønne det når hun har ikke trent på måneder 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
35 minutter siden, Hei2016 skrev:

Hon har lagt ut på Insta at hon tycker dom som arrangerer träningshelgen hon är med på borde gjort tröjarna dom måste ha på sig i större storlekar. Hon gillar inte at hennes valkar syns, sager hon. Men hon visar sig jo uten tröja på massa andra kort på Insta och ser ju likedan ut som hun gör med tröjan på. Så självfortoande är bättre utan kläder fast hon inte vil visa up hur hon är? 

Og igjen så skal andre klandres...at arrangøren ikke har tatt hensyn....Er det mulig!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som ble svimmel av bildeopphenget på stua hennes? :P 

Synes idrettsarrangementer ofte har alt for små trøyer. Jeg er normalt slank og måtte ha en i XL på et arrangement jeg var med på for noen år siden, og de som virkelig kunne trengt den størrelsen, fikk kanskje bare tak i en M (fordi de selvfølgelig hadde flest i S og M), og måtte bruke den som skjerf!

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var interresant å se video av henne nå på snap som hun ikke har regien på. Et ganske annerledes fremstilling av seg selv når det ikke er planlagte poseringer. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, ~Mocca~ skrev:

Synes det var interresant å se video av henne nå på snap som hun ikke har regien på. Et ganske annerledes fremstilling av seg selv når det ikke er planlagte poseringer. 

Ja, i bilen? Hun så svært annerledes ut! :Nikke:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, loffen skrev:

Ja, i bilen? Hun så svært annerledes ut! :Nikke:

Ja, de videoene fra bilen..

Hun ser ut på snap sånn som hun ser ut i virkeligheten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tralalol

Hvilket klage-innlegg er det hun slettet på bloggen 7. juni?? Rakk ikke se :sad:

Endret av tralalol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, ~Mocca~ skrev:

Synes det var interresant å se video av henne nå på snap som hun ikke har regien på. Et ganske annerledes fremstilling av seg selv når det ikke er planlagte poseringer. 

:hakeslepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke skaffe varierte størrelser, så kan man som arrangør ikke gjøre det obligatorisk å bruke klærne man deler ut. Det er ikke komfortabelt å trene i altfor trange, korte, stramme klær. Er man litt selvbevisst med tanke på egen kropp fra før, så hjelper det heller ikke.

Nå som alle disse damebladene har funnet ut at det lønner seg (ka ching!!) å (late som å) være opptatt av kroppslig mangfold og "empowerment" og "curves" og "awesomeness", så er det litt artig at de selv ikke evner å inkludere deltakere i forskjellige størrelser.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...