Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor bruker hun alltid dette "pen"-filteret på snapchat? Irriterende. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Maryan190686 skrev:

Hvorfor bruker hun alltid dette "pen"-filteret på snapchat? Irriterende. 

Gjør ikke alle det?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Miranda16 skrev:

Gjør ikke alle det?

 

Hehe,  det tror jeg ikke :) Poenget mitt var at ho nok føler seg litt ukomfortabel med utseende sitt (selv om ho er ei pen jente fra før av) og føler seg nødt til å bruke en sånt filter. Bare syns det er litt trist, mer enn irriterende, kanskje. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Prinsesse788 skrev:

Tror det er litt sånn "ung og dum"-unnskyldninger. Bare fordi man er ung skal man åpenbart i følge andre få si og gjøre noe uten konsekvenser 

Ikke sånn jeg mener hvert fall. Hun burde ikke skrevet det hun skrev da heller, men skjønner virkelig ikke poenget med å ta det opp 6 år etter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentarer om kropp og brudd på opphavsrett.

Alice i Eventyrland, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en sutring på snap! "ååh, jeg kan ikke si hva jeg vil uten at folk er uenige med meeeg.."

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Hectine skrev:

Herregud for en sutring på snap! "ååh, jeg kan ikke si hva jeg vil uten at folk er uenige med meeeg.."

Ikke helt ulikt denne tråden! "åååh, hvorfor sier Helene så mye på sin blogg/insta/snap som jeg ikke er enig med når jeg følger henne helt frivillig...." :fnise:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
1 minutt siden, arnoyb skrev:

Ikke helt ulikt denne tråden! "åååh, hvorfor sier Helene så mye på sin blogg/insta/snap som jeg ikke er enig med når jeg følger henne helt frivillig...." :fnise:

Akkurat som de som er her inne frivillig og som må klage på innholdet i tråden..:fnise: Ikke alle følger henne på snap..hun er som myggen..overalt og veldig irriterende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Beatbox skrev:

Akkurat som de som er her inne frivillig og som må klage på innholdet i tråden..:fnise: Ikke alle følger henne på snap..hun er som myggen..overalt og veldig irriterende..

Ja det har du rett i. Teit av meg å bli lei når det på nytt å på nytt diskuteres seks år gamle saker! Skal skjerpe meg å senke forventningene! :danse:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt alvorlig, Helene! Du tror vel ikke at du som har 26000 følgere på Instagram vil møte 26000 følgere som er enige med deg?? Om du får 100 kritiske tilbakemeldinger betyr det vel ikke at hele verden er i mot deg? Kanskje du har 25900 personer som er enige med deg? Offentlig person eller ei, du vil ALDRI få alle på lag med deg. Det at du nå nesten skylder på "hatere" for ditt forferdelig kjipe humør om dagen synes jeg vitner om lav selvfølelse og dårlig selvtillit.

Du som elsker formene dine, har vel såpass god selvtillit og selvfølelse at du hever deg over noen negative kommentarer? Ja, jeg kan skjønne at du vil kjempe en kamp mot mobbere og troll, men den kampen kommer du ALDRI til å vinne. Hverken du eller Angelina Jolie..

Som du sier så fint selv; Du gjør det for de jentene som er usikre på seg selv, men som kommer med tilbakemelding til deg om at du motiverer de. Hvis det er sant at det er disse du gjør dette for, så fokusér på dem! Hva med å heller vise de jentene at man gir en blanke i den type kritikk? At man står med hodet hevet igjennom det. De skal ikke få makten med å trykke deg ned..? Er isåfall DA du evt kommer til å "vinne". 

Hvis ikke, lyger du ikke da for hele Norge? 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Navios
1 time siden, Hectine skrev:

Herregud for en sutring på snap! "ååh, jeg kan ikke si hva jeg vil uten at folk er uenige med meeeg.."

Har de sett innlegget på instagram? Det er EI dame som er ueinig med henne i kommentarfeltet. Og ho er heilt sakleg og hyggelig.

Men for all del, ho må nok slutte med alle sosiale medier etter slik ein motgang????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Navios skrev:

Har de sett innlegget på instagram? Det er EI dame som er ueinig med henne i kommentarfeltet. Og ho er heilt sakleg og hyggelig.

Men for all del, ho må nok slutte med alle sosiale medier etter slik ein motgang????

Latterlig!

Jeg er også enig med hun dama i kommentarfeltet, men ikke søren om jeg gidder å skrive noe til Helene. Snakk om dramaqueen!

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Navios
2 minutter siden, loffen skrev:

Latterlig!

Jeg er også enig med hun dama i kommentarfeltet, men ikke søren om jeg gidder å skrive noe til Helene. Snakk om dramaqueen!

Eg er den første til å innrømme at folk ofte er forferdelege på internett, men dette her er personleg rekord i hårsår, sjølv for ho å være (og det seier litt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Beatbox
12 minutter siden, Navios skrev:

Har de sett innlegget på instagram? Det er EI dame som er ueinig med henne i kommentarfeltet. Og ho er heilt sakleg og hyggelig.

Men for all del, ho må nok slutte med alle sosiale medier etter slik ein motgang????

Sykmeldingsgrunnlag :Nikke:....Ironisk nok er det jo HD som ba alle hårsåre bloggere om å heller skrive dagbok dersom de ikke tålte saklig kritikk..Så HD..kjøp deg dagbok og følg dine egne råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun blokka hun der Dolly på Instagram? No skulle jeg inn å lese kommentarfeltet 😡😭

alle kommentarene hennes er borte vekk 🤣

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Rosasko skrev:

Har hun blokka hun der Dolly på Instagram? No skulle jeg inn å lese kommentarfeltet 😡😭

alle kommentarene hennes er borte vekk 🤣

Hun har innrømt i kommentarfeltet at hun blokkerte dama under ett "svakt øyeblikk"😌😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns ho faktisk burde tatt pause fra SoMe (som ho selv sier) .. Men hvem skal mate egoet hennes da?! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varma
2 timer siden, Miranda16 skrev:

Grunner til at dama er full av selvmotsigelser og da er det ikke rart at folk stiller sp.målstegn med hvordan hun egentlig ser på seg selv

Hun gjør tydeligvis slik alle andre bloggere gjør :" Jeg mener det som gir penger i kassa". Jeg kommer allikevel til å følge henne videre på insta, jeg opplever henne som inspirerende når det gjelder klær og trening :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

HD: Jeg er "Awsome"!! Hat og pekefinger innlegg til alle som ikke tror at jeg føler meg awsome. 

Dagen etter:

HD: "*surve-surve*, føler meg drit.. 

 

Jauda.. :filer:

 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hon upplever d som orättvist när nogon inte tycker som henne. Konstigt... För mig är hon en typ av inspo. Värje gong jag vägrar träna tänker jag på alla hennes ursäkter, hur jag tycker dom låter och hur resultatet blir. Sen springer jag et varv eller åker till gymmet! 😊 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...