Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm... Leverandør av treningstøyet må jo skjønne hvor SYKT dårlig reklame det der er, i alle fall. Ikke pokker at jeg vil trene i gjennomsiktig tights. Jeg vil ikke utsette folk for å måtte tilfeldig se meg i stringen på en plass hvor ofte ikke engang singlet er lov. Både uhygienisk med tanke på hvor tynt den tightsen må være strukket, men også skikkelig ukomfortabelt å plutselig se ræva og fronten til fremmede folk da! I uansett form eller størrelse! Men.. kanskje er den dritcomfy i rett størrelse, og en skikkelig bra tights.. Who knows? I verste fall rævva (pun intended) reklame, i beste fall fullstendig villedende for merket.. Putereklame er i allefall det jeg vil kalle det. Blir så flau. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tightsen er ikke ny. Hvis dere leser innlegget, så skriver hun at shortsen er gammel og slitt, og at det er derfor den er gjennomsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er så greit å kunne skylde på noe annet enn faktum. Ingen hadde vel brydd seg om man ikke hadde et enormt behov for å vise seg frem? Ingen hadde sett hvor gjennomsiktig klærne er om man lar vær.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hummel34
41 minutter siden, Monky skrev:

Hvorfor drar hu opp singleten???? 

Sønnen min på ett år driver også og drar opp tshorta for å vise frem magen for tiden. Får tro de begge vokser det av seg når de skjønner hvor rart det er ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
52 minutter siden, Monky skrev:

Hvorfor drar hu opp singleten???? 

For å glede sine mannlige følgere...hun var jo Gledespike en gang i tiden og gamle vaner er vonde å vende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all verden. Så utrolig aggressiv og på hugget hun var på Snapchat angående spørsmål om hold in!!! Det er holdningene og attituden på sånt som gjør at jeg ikke kjøper at hun er så siiinnsykt fornøyd. Stemmeleie og alt sier jo noe helt annet. Synes bare det virker nedverdigende.

Problemet er ikke at hun "elsker seg selv", problemet er  at hun fremstår som utrolig lite ydmyk. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Beatbox skrev:

For å glede sine mannlige følgere...hun var jo Gledespike en gang i tiden og gamle vaner er vonde å vende..

Hæ?! Kan du utdype?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Yaki skrev:

Hæ?! Kan du utdype?

Gledespike er vel et veldig pent ord for noe annet. De aller aller fleste vet om dette nå. Det er dog noen år siden hun var det.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Butternut skrev:

Gledespike er vel et veldig pent ord for noe annet. De aller aller fleste vet om dette nå. Det er dog noen år siden hun var det.

What???? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner på p og slutter på rostituert. 

 

Og dette er ikke spekulasjoner,  moderatorer. Hun blogget jo som "gledespiken" i gamle dager. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ricecrispies
2 timer siden, Rubella skrev:

Begynner på p og slutter på rostituert. 

 

Og dette er ikke spekulasjoner,  moderatorer. Hun blogget jo som "gledespiken" i gamle dager. 

Herregud 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fy søren så slemme mange av dere er, gjemt bak anonymitet her på KG. 

Må være knalltøft for henne å lese her.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, cerruti skrev:

Fy søren så slemme mange av dere er, gjemt bak anonymitet her på KG. 

Må være knalltøft for henne å lese her.

Hun legger da hodet lagelig til for hugg også da. Holder det gående på tre snap-kontoer, en IG-konto, samt blogg óg podcast.

Som man "roper i skogen får man svar".. :tre:

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste litt i den gamle bloggen hennes. Hun skriver et innlegg om seg selv og Kine, og om å være en "luksusprostituert"? Dette er innlegg hun skrev i 2014. Var ikke hun oppi 141kg på denne tiden?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Megaoctane skrev:

Leste litt i den gamle bloggen hennes. Hun skriver et innlegg om seg selv og Kine, og om å være en "luksusprostituert"? Dette er innlegg hun skrev i 2014. Var ikke hun oppi 141kg på denne tiden?

 

Hvor fant du den?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...