Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat det med altfor små t-skjorter er jeg helt på linje med HD i. Det er for dårlig at det kun tilbys slim fit- skjorter i str L som det største alternativet der hun er. En del av oss nordiske damer er høye, muskuløse, bredskuldra, har en lang overkropp og er det brede over ryggtavla. Har man i tillegg litt realt med pupper kan slim fit str L være ei skikkelig utfordring. Det trenger faktisk ikke være snakk om et uttalt vektproblem heller. Noen er faktisk bygd slik at det bare er sånn. Dårlig av arrangør å kun tilby L da, mener jeg. Det skulle vært mulig å tilby XL i herrestr for å favne de fleste..

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo vært på dette arrangementet flere ganger, så skjønner ikke hvorfor hun gjør så big deal ut av det nå. Var hun der i fjor, så kunne hun jo kommet med feedback.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, rebella81 skrev:

Akkurat det med altfor små t-skjorter er jeg helt på linje med HD i. Det er for dårlig at det kun tilbys slim fit- skjorter i str L som det største alternativet der hun er. En del av oss nordiske damer er høye, muskuløse, bredskuldra, har en lang overkropp og er det brede over ryggtavla. Har man i tillegg litt realt med pupper kan slim fit str L være ei skikkelig utfordring. Det trenger faktisk ikke være snakk om et uttalt vektproblem heller. Noen er faktisk bygd slik at det bare er sånn. Dårlig av arrangør å kun tilby L da, mener jeg. Det skulle vært mulig å tilby XL i herrestr for å favne de fleste..

Selv om man har kroppen til en strl L eller mindre - er faktisk ikke en selvfølge at man ønsker å trene i slim fit, nei :) Jeg syntes noen ganger det er veldig komfortabelt å trene i litt løs overdel når man hopper å spretter omkring... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden burde vært stengt og slettet for lengst! Dette er direkte mobbing over hele linja! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, RandiO skrev:

Denne tråden burde vært stengt og slettet for lengst! Dette er direkte mobbing over hele linja! 

For min del er jeg ikke ute etter å mobbe på noen som helst måte og jeg må si jeg har sett mye stygge kommentarer her inne.

Jeg gir kun respons på det hun uttaler seg om på Snap og blogg, ikke noe annet 😊 Ord som pølseskinn kom fra hennes munn i går på snap btw. Jeg er ikke ute etter å ta Drage på noen som helst måte, men se nå hva jenta holder på med!!

At hun virkelig sliter med vekta si og det blir diskutert her inne er vel ikke å bryte med regler? Men igjen, det har vært mye usakelig dritt her som bl.a synsinger om hennes fortid og hennes ekteskap. Synes forøvrig det er mye dritt som blir slengt om andre type bloggere her inne: se Anna Rasmussen forum. Det kalles mobbing med stor M. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg slarvekjerring for å si at jeg synes synd på henne også nå..

Så jo på snappen venninna delte at en størrelse fra eller til ikke hadde spilt noen rolle. 

Det var hun selv som laget et stort nummer ut av dette. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
1 minutt siden, Silje92 skrev:

For min del er jeg ikke ute etter å mobbe på noen som helst måte og jeg må si jeg har sett mye stygge kommentarer her inne.

Jeg gir kun respons på det hun uttaler seg om på Snap og blogg, ikke noe annet 😊 Ord som pølseskinn kom fra hennes munn i går på snap btw. Jeg er ikke ute etter å ta Drage på noen som helst måte, men se nå hva jenta holder på med!!

At hun virkelig sliter med vekta si og det blir diskutert her inne er vel ikke å bryte med regler? Men igjen, det har vært mye usakelig dritt her som bl.a synsinger om hennes fortid og hennes ekteskap. Synes forøvrig det er mye dritt som blir slengt om andre type bloggere her inne: se Anna Rasmussen forum. Det kalles mobbing med stor M. 

 

Å legitimere at Drage mobbes med at en annen blogger også blir det, sier seg selv at er tåpelig.

Jeg har ingen personlig mening om H.Drage, og forstår at når man velger å eksponere segselv slik hun gjør så må man tåle kritikk. Men det som skrives i tråden her er helt hinsides.

 Brystene hennes latterliggjøres. At hun er overvektig er kommentert negativt i 98% av innleggene dere skriver.

ALT hun gjør er så som si galt.

Hvorfor følger dere noen på både snap, Instagram og blogg, om dere mer eller mindre avskyr dem??

Det eneste dere gjør er jo å rekke ned på henne. 

Helt seriøst; gjør dere dette fordi dere føler dere bedre enn henne? Og da bedre med dere selv? Jeg forstår bare ikke motivet med å oppsøke noen så mye for å så sitte å rakke ned ned etterpå... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
15 minutter siden, loffen skrev:

Er jeg slarvekjerring for å si at jeg synes synd på henne også nå..

Så jo på snappen venninna delte at en størrelse fra eller til ikke hadde spilt noen rolle. 

Det var hun selv som laget et stort nummer ut av dette. 

Jeg aner ikke hvor mye du har deltatt i denne tråden, men kan du svare helt ærlig; hvor mange innlegg om Helene Drage antar du at du har skrevet her og hvor mange av de innleggene var positive ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
24 minutter siden, Silje92 skrev:

Hadde du sett og hørt hvordan hun snakker om sin egen kropp på hadde du forstått hva dette dreide seg om. Hun snakker om den ene pølsa foran og tre stk bak..  hvilket menneske snakker sånn om sin egen kropp? 

Kanskje snakker hun sånn om sin kropp fordi hun får høre/lese det av så mange andre ? Slik som i tråden her? Så hun omtaler den slik for å avvæpne situasjonen ? Forsøker å bruke humor ? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raven.WritingDesk skrev:

Kanskje snakker hun sånn om sin kropp fordi hun får høre/lese det av så mange andre ? Slik som i tråden her? Så hun omtaler den slik for å avvæpne situasjonen ? Forsøker å bruke humor ? 

 

....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
6 minutter siden, Silje92 skrev:

....

Hvorfor følger du henne på så mange sosiale media om du synes hun er så horribel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Jeg aner ikke hvor mye du har deltatt i denne tråden, men kan du svare helt ærlig; hvor mange innlegg om Helene Drage antar du at du har skrevet her og hvor mange av de innleggene var positive ? 

Jeg.. 🤔? Ikke så mange. Ikke vært medlem så lenge heller. Jeg skrev at jeg hadde sett en del stygge kommentarer her og helt ærlig har jeg ikke lest alle disse sidene. Jeg har også full forståelse for at tråden har blitt stengt flere ganger! For det har vært mye usaklig dritt her. 

Kan jeg spørre hvorfor det ikke er lov å diskutere t-skjortestørrelsen hun klagde over i x-antall videosnutter? Hun røsker seg i håndtakene og ler... merkelig oppførsel 🤔

Men hvorfor bruker du tiden her inne på denne tråden? 

Endret av Silje92
Skrivefeil
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Hvorfor følger du henne på så mange sosiale media om du synes hun er så horribel? 

Har jeg sagt hun er horribel?

Jeg synes oppriktig synd på jenta og det behovet for konstant bekreftelse på at hun er bra nok. At hun må poste daglige bilder eller snaps med magen eller undertøysbilder med elsk deg selv tekster. 

Jeg tror selvtilliten er bånn i bøtta og at hun virkelig bør bruke energien sin på noe annet enn konstant bekreftelse på sosiale medier. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
Akkurat nå, Silje92 skrev:

Jeg.. 🤔? Ikke så mange. Ikke vært medlem så lenge heller. Jeg skrev at jeg hadde sett en del stygge kommentarer her og helt ærlig har jeg ikke lest alle disse sidene. Jeg har også full forståelse for at tråden har blitt stengt flere ganger! For det har vært mye usaklig dritt her. 

Kan jeg spørre hvorfor det ikke er lov å diskutere t-skjortestørrelsen hun klagde over i x-antall videosnutter? Hun røsker seg i håndtakene og ler... merkelig oppførsel 🤔

Men hvorfor bruker du tiden som her inne på denne tråden? 

Jeg er på KG så det er mange tråder jeg svipper innom. Som du kan se er jeg en aktiv bruker her på KG, ut ifra antall innlegg jeg har skrevet. 

Jeg er på KG fordi jeg liker KG. KG er ikke en enkelt person sin blogg. 

De fleste innlegg og tråder jeg deltar i handler om tema jeg liker å diskutere. Bloggere interesserer meg svært lite så jeg har så som si aldri skrevet innlegg om dem.

Det dukker opp flere tråder her, eksempelvis endel kvinnefiendtlige. Eller rasistiske. Eller homofobiske. Det synes jeg er kjipt, og selv om tråden i seg selv ikke er noe jeg er en jeg synes noe om, kan jeg si ifra om at jeg synes kvinnefiendtlige ytringer, rasisme og homofobi ikke er greit! 

Akkurat som at jeg sier ifra nå, om ar mobbing ikke er greit! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Raven.WritingDesk skrev:

Jeg er på KG så det er mange tråder jeg svipper innom. Som du kan se er jeg en aktiv bruker her på KG, ut ifra antall innlegg jeg har skrevet. 

Jeg er på KG fordi jeg liker KG. KG er ikke en enkelt person sin blogg. 

De fleste innlegg og tråder jeg deltar i handler om tema jeg liker å diskutere. Bloggere interesserer meg svært lite så jeg har så som si aldri skrevet innlegg om dem.

Det dukker opp flere tråder her, eksempelvis endel kvinnefiendtlige. Eller rasistiske. Eller homofobiske. Det synes jeg er kjipt, og selv om tråden i seg selv ikke er noe jeg er en jeg synes noe om, kan jeg si ifra om at jeg synes kvinnefiendtlige ytringer, rasisme og homofobi ikke er greit! 

Akkurat som at jeg sier ifra nå, om ar mobbing ikke er greit! 

 

Så jeg er en mobber fordi jeg skrev om en litt for liten t-skjorte? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
1 minutt siden, Silje92 skrev:

Har jeg sagt hun er horribel?

Jeg synes oppriktig synd på jenta og det behovet for konstant bekreftelse på at hun er bra nok. At hun må poste daglige bilder eller snaps med magen eller undertøysbilder med elsk deg selv tekster. 

Jeg tror selvtilliten er bånn i bøtta og at hun virkelig bør bruke energien sin på noe annet enn konstant bekreftelse på sosiale medier. 

Du har jo tydelig store antipatier imot henne? Hun er jo ikke en person du har noe til overs for? Det oppfattes ikke som medlidenhet at du/dere sitter å hetser henne i innlegg etter innlegg.

Å unnskylde seg med at du synes "oppriktig synd på henne" fremstår veldig tynt.

Og om du nå virkelig synes så synd på henne så kan du jo unnlate å tråkke henne lenger ned i søla med nedlatende og kritiske ytringer om henne ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
1 minutt siden, Silje92 skrev:

Så jeg er en mobber fordi jeg skrev om en litt for liten t-skjorte? 

 Dette handler ikke om skjorten. Og jeg er ikke ute etter å "ta" deg, jeg aner ikke hva spesifikk du har skrevet, men kollektivt virker alle som deltar i denne tråden til å være ute etter å sitte å slenge dritt om Helene Drage. Kollektivt fremstår det da som utelukkende hets og mobbing. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raven.WritingDesk skrev:

 Dette handler ikke om skjorten. Og jeg er ikke ute etter å "ta" deg, jeg aner ikke hva spesifikk du har skrevet, men kollektivt virker alle som deltar i denne tråden til å være ute etter å sitte å slenge dritt om Helene Drage. Kollektivt fremstår det da som utelukkende hets og mobbing. 

Akkurat nå føles det ut som du er ute etter å ta meg. Du setter meg i kategorien "dere" aka mobberne. Les hva jeg har skrevet før du uttaler deg 😊 Takk. 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...