Gå til innhold

Helene Drage

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

haha nooot... Hvis hun har gått ned 4 kg uten vannvekt, så synes jeg synd i kroppen hennes :/

Anonymous poster hash: aa629...0cb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haha nooot... Hvis hun har gått ned 4 kg uten vannvekt, så synes jeg synd i kroppen hennes :/

Tror ikke på det hun skriver lenger, og igjen..virker jo helt merkelig at hun ikke vil si hvor mye hun la på seg, men å fortelle hele verden at hun har gått ned ...no problema!!?? Er man en ærlig blogger så forteller man om opp og nedturene...ferdigsnakka! Mistenker dog at en eller flere her forteller hva som blir skrevet om henne.....For igår var det mye aktivitet på denne tråden før moderator gjorde jobben sin..og akkurat da var det 2 kommentarer hos Dragen på det innlegget om at KG er et nettforum for mobbing...Ikke helt tilfeldig det.....

Anonymous poster hash: d49bc...d46

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun har lest denne tråden og fått litt noia, for denne uken har hun visst gått ned nesten 4kg og 15 cm :) høres veldig sannssynlig ut.

Og jeg har blitt verdensmester i ertestabling med boksehansker....heeeeeelt sant asså ... :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele bloggkonseptet hennes er ganske facinerende hvis man tar et skritt tilbake og observerer utenfra:

-En jente som har variert innenfor ulike områder av skalaen av tjukk, kjører trikk og trener på et bodybuildergym.

-Hun legger daglig ut utrolig anstrengte poseringsbilder av kroppen sin iført altfor trangt treningstøy. Dag ut og dag inn over flere år.

-Kritiske kommentarer slipper aldri gjennom sensuren.

-De samme gjentagende innleggene hver dag om tankespinn, varierende motivasjon og dagens økt.

Hvem er disse menneskene som applauderer dette og hvorfor :murvegg:

Anonymous poster hash: 457dc...006
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele bloggkonseptet hennes er ganske facinerende hvis man tar et skritt tilbake og observerer utenfra:

-En jente som har variert innenfor ulike områder av skalaen av tjukk, kjører trikk og trener på et bodybuildergym.

-Hun legger daglig ut utrolig anstrengte poseringsbilder av kroppen sin iført altfor trangt treningstøy. Dag ut og dag inn over flere år.

-De samme gjentagende innleggene hver dag om tankespinn, varierende motivasjon og dagens økt.

Tror man kan si det så enkelt som at: Like barn leker best....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt observert! Og ser man på bildet på dagens første innlegg...kommer sikkert flere idag...og sammenligner det med bildene på gårsdagens innlegg...forskjellen er hvor mange kilo?? 10-15 kg..? Hvordan er det mulig å fremstå så til de grader variabel i kroppsstørrelse da...i løpet av 1 døgn??? Den superkuren vil jeg ha også.. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Jeg ville ikke hatt henne som PT...en som fortsatt er overvektig, og som sliter så med motivasjonen som det hun gjør...det sier ganske mye. Det er noe med at hvordan man behandler seg selv er ofte slik man behandler andre. Flere som sier at hun ikke behandler folkene i Team Helene Drage så veldig allright heller...Hvis det stemmer så er det totalt uforståelig. Hun er jo den som har skrevet side opp og ned om hvor fordømmende folk har vært mot henne da hun var på det største...da burde jo hun være den første til å behandle de overvektige med respekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk at mange kommer til å velge Helene Drage som PT. Ser for meg at for endel overvektige som er litt mere enn vanlig lubben kan det være lettere å ta steget for å oppsøke PT når vedkommende har slitt med overvekt selv. Helene Drage har jo vært endel i media, så mange vet hvem hun er. Kanskje lettere å oppsøke henne som man kan relatere seg til hvis man er i samme vektklasse kontra en snasen 6-pack superfit knallform PT..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Det kan tenkes og jeg forstår tankegangen og argumentene dine. Det er bare det at flere og flere forteller om ei dame som er ganske aggressiv, tåler ikke å bli motsagt osv osv..og sier selv at hun ikke har dette med det psykiske på plass. Hvordan kan man da hjelpe andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner ikke jeg Helene Drage, og leser bare bloggen hennes innimellom.

Om hun er aggresiv eller ikke har jeg ikke peiling på, men jeg ser bare for meg at hun fort kan få klienter som har vært/er i samme vektklasse som hun var i. Hun har jo gått ned, så noe korrekt må hun jo ha gjort.

Har aldri hatt vektproblem selv, så det å gå ned så masse kan jeg ikke helt sette meg inn i. Men, jeg vil tro at det er en prosess som ikke bare ibefatter det fysiske, men også at det er et psykisk aspekt i det. Vil tro at det er ganske vanlig med tankekaos og at man går på noen smeller på en så omfattende slankevei.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Hun har fått mye kritikk for at hun ikke tåler verken konstruktiv kritikk eller å bli konfrontert....Jeg har selv sett at hun har bannet til folk som har kommentert på en hyggelig måte, men kanskje ikke oppfattet hennes svar slik at de har stilt spørsmålet på nytt...Svar som *jammen i helvete da...er det mulig*....Ehhh....svært upassende for en PT dersom hun ikke klarer å skilne mellom jobb og blogg....Hun sier selv at hun har vært overvektig nesten hele livet og dette tankekaoset hun skriver mye om...Hva vil hun anbefale sine potensielle kunder å gjøre dersom de spør *Hva skal jeg gjøre med alle tankene ang mat/vekt*....Det er bare et svar på det....finn en god terapeut. De aller fleste overvektige har kjørt seg fast i et tankemønster og trenger proff hjelp for å lære å snu tankegangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye som tyder på at en av venninnene til Dragen er på tråden og rapporterer...Hvis de tror det stopper kjeften på meg tar de feil.... :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun så da slankere ut her enn det hun gjør i dag. Dette er forøvrig innlegget hvor hun har glemt at hun veide 141 kilo.

Anonymous poster hash: 6d5e7...294
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun så da slankere ut her enn det hun gjør i dag. Dette er forøvrig innlegget hvor hun har glemt at hun veide 141 kilo.

Anonymous poster hash: 6d5e7...294

Fort gjort å glemme at man egentlig veier 141 kg....ehh nei :) Og ja, hun så myye slankere ut da enn nå! Og nei..tror ikke det er fordi hun har fått så mye muskler...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*pillow moment 2*

Dagens facebookbilde med bildet som viser "Ååh så flaut at tightsen er helt gjennomsiktig"... Ja så flaut at det må fotograferes og legges ut i alle medier. Og tightsen er i medium :sjokkert: Det er jo ikke rart det blir gjennomsiktig når tightsen presses over en kropp som er 2-3 størrelser for stor. Tettheten i stoffet blir jo mye lavere enn det det er beregnet for.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

*pillow moment 2*

Dagens facebookbilde med bildet som viser "Ååh så flaut at tightsen er helt gjennomsiktig"... Ja så flaut at det må fotograferes og legges ut i alle medier. Og tightsen er i medium :sjokkert: Det er jo ikke rart det blir gjennomsiktig når tightsen presses over en kropp som er 2-3 størrelser for stor. Tettheten i stoffet blir jo mye lavere enn det det er beregnet for.

Tror vi oppgraderer fra pillow til dynemoment......tenk om noen gikk glipp av hvor flaut det var og ikke minst...hun må jo ikke gå glipp av en mulighet til å vise frem rompa...som strengt talt ikke er så fin...Hun har trent nå i 3 år og ikke mer resultater enn det....hmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, bare meg eller har hun fjerna det som stod om at hun var profesjonell danser/ Norgesmester i en eller annen dans? Finner det ikke under "om meg" der jeg mener jeg leste det sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...