Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest noe tilfeldig
Akkurat nå, Silje92 skrev:

Akkurat nå føles det ut som du er ute etter å ta meg. Du setter meg i kategorien "dere" aka mobberne. Les hva jeg har skrevet før du uttaler deg 😊 Takk. 

 

Du svarte meg, og jeg svarer deg. Jeg har lest endel av det du skriver, og jeg har ikke sett en eneste positiv kommentar om Helene Drage.

Har du skrevet mange positive innlegg om henne her som du kan vise til? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Meadows skrev:

Er det ikke dragen som kjører og julie som snapper?

Uansett hvem av dem som kjører så er begge to litt for opptatt av snapping enn å følge med på veien... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raven.WritingDesk skrev:

Du svarte meg, og jeg svarer deg. Jeg har lest endel av det du skriver, og jeg har ikke sett en eneste positiv kommentar om Helene Drage.

Har du skrevet mange positive innlegg om henne her som du kan vise til? 

Så hvis noe ikke er direkte positivt er det mobbing? Skjønner...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
Akkurat nå, Silje92 skrev:

Så hvis noe ikke er direkte positivt er det mobbing? Skjønner...

Om du bidrar til å spre negativitet om en person som andre også står å hetser og mobber så er du åpenlyst endel av problemet ja. 

Er det virkelig vanskelig for deg å forstå ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Silje92 skrev:

For min del er jeg ikke ute etter å mobbe på noen som helst måte og jeg må si jeg har sett mye stygge kommentarer her inne.

Jeg gir kun respons på det hun uttaler seg om på Snap og blogg, ikke noe annet 😊 Ord som pølseskinn kom fra hennes munn i går på snap btw. Jeg er ikke ute etter å ta Drage på noen som helst måte, men se nå hva jenta holder på med!!

At hun virkelig sliter med vekta si og det blir diskutert her inne er vel ikke å bryte med regler? Men igjen, det har vært mye usakelig dritt her som bl.a synsinger om hennes fortid og hennes ekteskap. Synes forøvrig det er mye dritt som blir slengt om andre type bloggere her inne: se Anna Rasmussen forum. Det kalles mobbing med stor M. 

 

Omtrent hele dette kvinneguideopplegget består av mobbing av andre personer... Og hvorfor gidde å bruke tiden sin på å diskutere andre sin vekt?! Altså koman... Det er latterlig. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Å legitimere at Drage mobbes med at en annen blogger også blir det, sier seg selv at er tåpelig.

Jeg har ingen personlig mening om H.Drage, og forstår at når man velger å eksponere segselv slik hun gjør så må man tåle kritikk. Men det som skrives i tråden her er helt hinsides.

 Brystene hennes latterliggjøres. At hun er overvektig er kommentert negativt i 98% av innleggene dere skriver.

ALT hun gjør er så som si galt.

Hvorfor følger dere noen på både snap, Instagram og blogg, om dere mer eller mindre avskyr dem??

Det eneste dere gjør er jo å rekke ned på henne. 

Helt seriøst; gjør dere dette fordi dere føler dere bedre enn henne? Og da bedre med dere selv? Jeg forstår bare ikke motivet med å oppsøke noen så mye for å så sitte å rakke ned ned etterpå... 

👏🏼

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Jeg aner ikke hvor mye du har deltatt i denne tråden, men kan du svare helt ærlig; hvor mange innlegg om Helene Drage antar du at du har skrevet her og hvor mange av de innleggene var positive ? 

Værsågod, siden du er så jævla interressert i hva jeg har skrevet i tråden: Jeg har ikke fått noen innlegg slettet, så dette skal være alle. Synes forøvrig at du kunne lest tråden selv, så slapp jeg å scrolle gjennom hele og kopierer alle innleggene mine istedenfor å gå og legge meg. :natti:
Hvorfor lurer du på hvorfor vi som følger henne på blogg og SoMe, snakker om det hun deler i denne tråden?
Har du ikke noe bedre å finne på? Jeg rapporterer deg for brukerdebatt.
Beklager, moderator, for at jeg svarer.

 

På 29.1.2017 den 14.04, loffen skrev:

Bare annerledes. Sikkert fordi hun ikke poserte, men stod rett opp og ned.
Kan jo ikke skrive noe annet her.

 

På 30.1.2017 den 14.43, loffen skrev:

Bra hun endelig innrømmer det alle har sett lenge.
Får håpe at dette hjelper henne på rett spor igjen og at hun får det bedre med seg selv. Fornektelse hjelper ingen.

 

 

På 28.2.2017 den 1.10, loffen skrev:

Det heter Nordby kjøpesenter og ikke Nordbyen. :Nikke: 

 

På 11.4.2017 den 12.31, loffen skrev:

Spent på å se hvordan håret blir denne gangen. :hoppe:

 

På 8.5.2017 den 12.58, loffen skrev:

Jeg følger henne på Snap fordi hunden hennes er så morsom. Sånn som da den ikke gidder være med på tur, men heller ligge under dyna. :laugh:

 

På 12.5.2017 den 0.53, loffen skrev:

Bare opplyser om at jeg også har sett mange snapper av hunden som løper tulling løs i skogen. Tror det er på morran at den ikke har lyst til å gå ut på tisserunden, før HD skal på jobb.
Ballen blir også lekt med.
Herlighet, dette blir for dumt, men måtte bare si det. :ler:

 

På 6.6.2017 den 16.45, loffen skrev:

Latterlig!

Jeg er også enig med hun dama i kommentarfeltet, men ikke søren om jeg gidder å skrive noe til Helene. Snakk om dramaqueen!

 

10 timer siden, loffen skrev:

Flere som ble svimmel av bildeopphenget på stua hennes? :P 

Synes idrettsarrangementer ofte har alt for små trøyer. Jeg er normalt slank og måtte ha en i XL på et arrangement jeg var med på for noen år siden, og de som virkelig kunne trengt den størrelsen, fikk kanskje bare tak i en M (fordi de selvfølgelig hadde flest i S og M), og måtte bruke den som skjerf!

 

 

9 timer siden, loffen skrev:

Ja, i bilen? Hun så svært annerledes ut! :Nikke:

 

9 timer siden, loffen skrev:

Tror det ikke hadde hjulpet med XL i den trøya uansett. Stakkars.

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
4 timer siden, loffen skrev:

Værsågod, siden du er så jævla interressert i hva jeg har skrevet i tråden: Jeg har ikke fått noen innlegg slettet, så dette skal være alle. Synes forøvrig at du kunne lest tråden selv, så slapp jeg å scrolle gjennom hele og kopierer alle innleggene mine istedenfor å gå og legge meg. :natti:
Hvorfor lurer du på hvorfor vi som følger henne på blogg og SoMe, snakker om det hun deler i denne tråden?
Har du ikke noe bedre å finne på? Jeg rapporterer deg for brukerdebatt.
Beklager, moderator, for at jeg svarer.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tråden er på 49 sider, jeg har ingen intensjon om å sitte å lese gjennom 49 sider for å se hva akkurat du har skrevet. 

Jeg undret dog over om du og/eller dere som skriver hyppig her inne har mye positivt å vise til? For de gangene jeg har klikket meg inn har det utelukkende vært kritikk, spesielt rettet mot vekta hennes, utseendet hennes. Og endel som rett og slett er god gammeldags latterliggjøring, hets og mobbing. 

Jeg leser som sagt ikke en blogg av ett menneske jeg ikke har noe til overs for (slik dere ser ut til å gjøre) jeg svarer i en tråd som engasjerer meg, fordi jeg synes ikke latterliggjøring, håning og hetsing er greit. Uansett. Derfor er jeg her i tråden. 

Jeg lurer genuint på hva som får folk som kun snakker nedlatende om henne og håner henne, over lengre tid, fortsetter å oppsøke henne og skrive om henne  ?

Hvorfor følge henne på så mange ulike SoMe når man åpenlyst ikke synes særlig mye positivt om henne? 

Personlig har jeg bloggere jeg kanskje ikke synes så mye om, men da leser jeg jo bare ikke bloggen deres..? 

Du må gjerne anmelde for brukerdebatt, men som sagt så er det ikke en person her jeg er ute etter, det er hele tråden som er problemet. Kollektivt sett.

Derfor håper jeg den blir stengt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger henne på snap, og jeg synes hun har virket glad å lykkelig i helga. Hun har nok hatt det veldig kjekt, og hun og venninnen er virkelig et radarpar sammen :) 

Hun er nok fullstendig klar over at hun har et overvektsproblem, men etter at hun på en måte "aksepterte" det så virker hun generelt gladere. Det ser man bare på at hun har begynt å interessere seg for klær og antrekksammensetning (jeg synes forresten hun er flink å sette sammen antrekk og kle seg etter fasongen sin) Generelt etter at hun begynte å jobbe på Zissi så har hun blomstret opp. 

Har skrevet dette før også, men jeg synes det er bra at PT-er kommer i forskjellige kroppsfasonger. Jeg vil tro at for en som er overvektig selv så kan det være lettere å komme i gang med trening når man får hjelp av en PT som selv ikke har en strøken sixpack, bulende muskler og thight gap, en personlig trener som selv har vær der du er. Terskelen for å komme i gang blir kanskje lettere. 

Jeg ser heller ikke negativt på at hun av og til kommer med et "klageinnlegg" i ny og ne. Alle har sin grense, og HD får nok sin del av stygge kommentarer og meldinger som vi ikke ser. Ingen er 100% lykkelig og positiv hele tiden heller. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, skruf skrev:

Jeg følger henne på snap, og jeg synes hun har virket glad å lykkelig i helga. Hun har nok hatt det veldig kjekt, og hun og venninnen er virkelig et radarpar sammen :) 

Hun er nok fullstendig klar over at hun har et overvektsproblem, men etter at hun på en måte "aksepterte" det så virker hun generelt gladere. Det ser man bare på at hun har begynt å interessere seg for klær og antrekksammensetning (jeg synes forresten hun er flink å sette sammen antrekk og kle seg etter fasongen sin) Generelt etter at hun begynte å jobbe på Zissi så har hun blomstret opp. 

Har skrevet dette før også, men jeg synes det er bra at PT-er kommer i forskjellige kroppsfasonger. Jeg vil tro at for en som er overvektig selv så kan det være lettere å komme i gang med trening når man får hjelp av en PT som selv ikke har en strøken sixpack, bulende muskler og thight gap, en personlig trener som selv har vær der du er. Terskelen for å komme i gang blir kanskje lettere. 

Jeg ser heller ikke negativt på at hun av og til kommer med et "klageinnlegg" i ny og ne. Alle har sin grense, og HD får nok sin del av stygge kommentarer og meldinger som vi ikke ser. Ingen er 100% lykkelig og positiv hele tiden heller. 

Men det er jo nettopp som er kjernen i mye av kritikken hun høster!

Hun har tusen baller i lufta og er generelt sett "høyt giret", og amazing i alle kanaler hver dag 24/7. Også et par dager så dipper det igjen.

Da er det på med summingen fra hårføneren, og innlegg om at hun gruer seg til alt fra 17-mai til fotograferinger, at hun har et tankekaos, hun er i villrede og at hun leter etter motivasjonen... 

Det er derfor en får en bismak når en ser disse overhappy snappene. Det blir så utrolig krampeaktig og påtatt, og det er liten tvil om at selvbedraget er stort. 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Silje92 skrev:

Hadde du sett og hørt hvordan hun snakker om sin egen kropp på hadde du forstått hva dette dreide seg om. Hun snakker om den ene pølsa foran og tre stk bak..  hvilket menneske snakker sånn om sin egen kropp? 

Hvem? Veldig mange!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ironisk at hun som tjater om å elske kroppen sin, skriver at hun er awesome og snakker om hvor viktig det er å snakke positivt om kroppen sin, plutselig er den samme dama som står og "disser" valkene sine....

Det er slike ting som engasjerer i denne tråden, for det er så utrolig falskt. Hun prøver å være noen hun ikke er, og det blir bare så....rart...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Ellevill skrev:

Hvem? Veldig mange!!

Ja jeg vet at det dessverre er mange som gjør det... Men flesteparten holder ikke på sånn i det offentlige 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Perle skrev:

Men det er jo nettopp som er kjernen i mye av kritikken hun høster!

Hun har tusen baller i lufta og er generelt sett "høyt giret", og amazing i alle kanaler hver dag 24/7. Også et par dager så dipper det igjen.

Da er det på med summingen fra hårføneren, og innlegg om at hun gruer seg til alt fra 17-mai til fotograferinger, at hun har et tankekaos, hun er i villrede og at hun leter etter motivasjonen... 

Det er derfor en får en bismak når en ser disse overhappy snappene. Det blir så utrolig krampeaktig og påtatt, og det er liten tvil om at selvbedraget er stort. 

 

Har ikke alle sånne dager da?

Jeg har iallefall dager der jeg bare kunne tenkt meg å trekke dyna over hodet og bare bli der. Man kan ikke være positiv og et muntrasjonsråd 24/7. Men jeg blogger ikke..

Skulle hun bare ha blogget om hvor fantastisk alt er og ikke vise leserene sine at også hun har dager hvor livet er kjipt?

Nå har jeg aldri vært igjennom en så stor vektreduksjon som HD, men jeg kan tenke meg at det er en lang reise der både det fysiske og det psykiske blir utfordret. Jeg synes det er bra at hun viser begge sidene av denne reisen hun er i gang med. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Silje92 skrev:

Ja jeg vet at det dessverre er mange som gjør det... Men flesteparten holder ikke på sånn i det offentlige 

Det er ikke lenge siden hun stilte spørsmål hvorvidt en mor var et godt forbilde, etter å ha snakket nedsettende om egen kropp foran barnet sitt.

Hun kan vel da spørre seg selv om hun er et godt forbilde for leserne sine, basert på hvordan hun omtaler egen kropp. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, BeverTramp skrev:

Det er ikke lenge siden hun stilte spørsmål hvorvidt en mor var et godt forbilde, etter å ha snakket nedsettende om egen kropp foran barnet sitt.

Hun kan vel da spørre seg selv om hun er et godt forbilde for leserne sine, basert på hvordan hun omtaler egen kropp. 

Godt poeng 👌

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, skruf skrev:

Har ikke alle sånne dager da?

Jeg har iallefall dager der jeg bare kunne tenkt meg å trekke dyna over hodet og bare bli der. Man kan ikke være positiv og et muntrasjonsråd 24/7. Men jeg blogger ikke..

Skulle hun bare ha blogget om hvor fantastisk alt er og ikke vise leserene sine at også hun har dager hvor livet er kjipt?

Nå har jeg aldri vært igjennom en så stor vektreduksjon som HD, men jeg kan tenke meg at det er en lang reise der både det fysiske og det psykiske blir utfordret. Jeg synes det er bra at hun viser begge sidene av denne reisen hun er i gang med. 

Reisen hun er i gang med? Du har fått med deg at hun har "reist i retur" for lenge siden? Hun gikk ned 60 kg. for så å legge på seg alt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Biri skrev:

Reisen hun er i gang med? Du har fått med deg at hun har "reist i retur" for lenge siden? Hun gikk ned 60 kg. for så å legge på seg alt igjen.

Så om man går ned for så å bli dær sunn å frisk, så er det ei reise og om man sliter så er det ikke d da er man bare mislykka? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Biri skrev:

Reisen hun er i gang med? Du har fått med deg at hun har "reist i retur" for lenge siden? Hun gikk ned 60 kg. for så å legge på seg alt igjen.

Fullstendig klar over det.

Men som med alt annet her i livet så har man gjerne noen feilsteg før man kommer på rett vei. Bare pga hun har feilet en gang så betyr det ikke at hun aldri kommer til å nå målet sitt.

Jeg f.eks sluttet å røyke for 8 år siden. På veien til å bli en ikke-røyker så sprakk jeg heftig og begynte på igjen iallefall 5 ganger. Jeg gikk hardt ut og erklærte meg endelig-ikke-røyker før jeg gikk på en smell og sprakk også, full oppdatering på facebook og erklæring til familie og venner at nå var jeg en ikke-røyker... Men nå har jeg klart det. Til tross for alle de mislykka slutteprosjektene. 

Ja, det er en reise HD er i gang med. Hun har feilet, og hun har reist seg igjen. Og går igang med ny giv. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, arnoyb skrev:

Så om man går ned for så å bli dær sunn å frisk, så er det ei reise og om man sliter så er det ikke d da er man bare mislykka? 

Drage er ikke så veldig mye eldre enn meg, men hun har ikke mulighet til å gjøre utfall pga dårlige knær. Jeg skal ikke påstå at det er pga kiloene, men høyst sannsynlig er det pga det. Er man sunn og frisk da? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...