Gå til innhold

Helene Drage

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest paramount

Det er vel ganske vanlig at man ikke nødvendigvis har selvinnsikt nok/er ærlige nok med seg selv/ønsker å dele på bloggen slike ting. Men for så vidt en trøst (om enn mager) at dere hadde synes denne mobbingen var i overkant dersom det faktisk lå en sykdom i bunn.

Mobbing?? Så lenge man diskuterer på et saklig nivå er det ikke mobbing slik jeg ser det. For reaksjoner må man regne med når man selv går hardt ut og krever at folk må stå for sine tidligere og kanskje veldig dumme valg. Men når man selv ikke vil stå for de valgene man selv har gjort og fakta kommer på bordet, og da kaller andre for både mobbere og patetiske...vel.....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GlutenBlaster

Du svarte for øvrig ikke på det eneste spørsmålet jeg hadde. HVA er det dere diskuterer? Slik jeg ser det er det eneste dere gjør å dvele ved noe gammel dritt, som dere poster igjen og igjen, men det har vel ingenting med diskusjon å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Du svarte for øvrig ikke på det eneste spørsmålet jeg hadde. HVA er det dere diskuterer? Slik jeg ser det er det eneste dere gjør å dvele ved noe gammel dritt, som dere poster igjen og igjen, men det har vel ingenting med diskusjon å gjøre.

Den opprinnelige diskusjonen gikk på om hun fortsatt ble sponset og så gled den ut...as usual...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GlutenBlaster

For å forsøke å sette standarden, så er dette faktisk en ting som jeg har reagert veldig på i bloggen til Helene Drage, nemlig at hun i innlegg etter innlegg publiserer blåkopier av andres oppskrifter med bilder osv, siden hun ikke klarer å lage dem selv. Jeg er klar over at dette med opphav til oppskrifter og slikt er litt mer ullent enn annen opphavsrett, men når hn sier selv at det er klipp og lim av kokeboka(!!) til en annen blogger synes jeg det er litt teit? Særlig når Kristine Weber har kommentert på sin egen blogg tidligere at hun ikke liker når folk reposter oppskriftene hennes.

http://www.helenedrage.com/oppskrift-peanutt-cookies/

Endret av GlutenBlaster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

For å forsøke å sette standarden, så er dette faktisk en ting som jeg har reagert veldig på i bloggen til Helene Drage, nemlig at hun i innlegg etter innlegg publiserer blåkopier av andres oppskrifter med bilder osv, siden hun ikke klarer å lage dem selv. Jeg er klar over at dette med opphav til oppskrifter og slikt er litt mer ullent enn annen opphavsrett, men når hn sier selv at det er klipp og lim av kokeboka(!!) til en annen blogger synes jeg det er litt teit? Særlig når Kristine Weber har kommentert på sin egen blogg tidligere at hun ikke liker når folk reposter oppskriftene hennes.

http://www.helenedrage.com/oppskrift-peanutt-cookies/

Ikke bare teit, men ganske så frekt syns jeg! Virker lite oppfinnsom må jeg si.....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GlutenBlaster

Ikke bare teit, men ganske så frekt syns jeg! Virker lite oppfinnsom må jeg si.....

Jeg skjønner at en del livsstilsbloggere tror at dette oppskriftsgreiene er "obligatorisk" og hvis man ikke klarer å lage egne sunne kaker, får man stjele andres. Men jeg synes det er dobbelt frekt fordi hun ganske åpenbart gjør dette for å tjene penger på annonselinker til sponsoren sin X-life og helt skamløst bruker andres åndsverk til det.

Når jeg kan Google meg frem til store deler av Kristine Webers kokebok hos andre bloggere, får jeg jo ikke spesielt lyst å kjøpe den selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest paramount

Jeg skjønner at en del livsstilsbloggere tror at dette oppskriftsgreiene er "obligatorisk" og hvis man ikke klarer å lage egne sunne kaker, får man stjele andres. Men jeg synes det er dobbelt frekt fordi hun ganske åpenbart gjør dette for å tjene penger på annonselinker til sponsoren sin X-life og helt skamløst bruker andres åndsverk til det.

Når jeg kan Google meg frem til store deler av Kristine Webers kokebok hos andre bloggere, får jeg jo ikke spesielt lyst å kjøpe den selv.

Selvsagt ikke! Mye annet man kan bruke pengene sine på :) Det handler også om respekt for andres arbeid/ting...hun har tydeligvis ingen hemninger med å *låne* andres oppskrifter f.eks...men stakkars den djevelen som *låner* noe fra hennes blogg.....Hva er det hun ikke forstår??

Endret av paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: ....Så spørs det hvor lenge det varer.....Og nei..jeg tror fortsatt ikke på at hun har gått ned 60 kg...

kan hende hun har gått ned 60 kg til sammen med all jojo slankingen :fnise: for hvis jeg regner på det, har nok jeg også gått ned 60 kg tilsammen gjennom alle årene hvor jeg har slanket meg/ lagt på meg for så å slanke meg for så å legge på meg igjen :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

kan hende hun har gått ned 60 kg til sammen med all jojo slankingen :fnise: for hvis jeg regner på det, har nok jeg også gått ned 60 kg tilsammen gjennom alle årene hvor jeg har slanket meg/ lagt på meg for så å slanke meg for så å legge på meg igjen :laugh:

Ikke skryt da...hihihiii :) Jeg slår rekorden din glatt..sikkert gått opp/ned 150 kg...minst :) Mvh JOJO.. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke skryt da...hihihiii :) Jeg slår rekorden din glatt..sikkert gått opp/ned 150 kg...minst :) Mvh JOJO.. :fnise:

:fnise: jo nå tenkte jeg å legge det ut på instagram og hashtagge #motivasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

:fnise: jo nå tenkte jeg å legge det ut på instagram og hashtagge #motivasjon

:skratte: ....Hva er det NIKE sier i sin reklame...JUST DO IT :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest paramount

Lurer på hvem man prøver å lure i blant....

Forstår man ikke at man lurer seg selv er det noe vesentlig man mangler...selvinnsikt f.eks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest paramount

Noen andre som har vært innom denne bloggen?

Jeg har flere ganger følt at når Helene publiserer et innlegg, så kommer en kopi fra Anja kort tid etterpå.

Anonymous poster hash: 3a9ac...125

...og det samme skjer idag...siste innlegget til Anja er en kopi av Helene Drage sitt....Idètørke kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GlutenBlaster

Hele internett oppfører seg som en saueflokk da. En dag er det Hard Kåre for alle pengene, en annen dag er det kun å lytte til jobben og ikke jobbe så hardt, for det er jo slitsomt.

zzzzzzzzzzzz

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...