AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #361 Del Skrevet 16. september 2014 Jeg kom foressten til å tenke på noe. Kan det være at drage har vært gravid og mistet? Kanskje derfor hun er så deppet og ikke klarer å gå ned. Anonymous poster hash: 1f68f...6f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #362 Del Skrevet 16. september 2014 Det er mer enn hva man kan si om henne nå...uansett hvilken anstrengt positur hun prøver på....Men hvem faen er disse 3000 som følger henne blindt?? Er de virkelig så naive eller vet de ikke bedre.... Anonymous poster hash: d49bc...d46 Ja okey så er hun i godt hold nå, men herregud. La nå dama leve livet sitt, det er ikke så lett å gå ned i vekt. Anonymous poster hash: 1f68f...6f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #363 Del Skrevet 16. september 2014 Ja okey så er hun i godt hold nå, men herregud. La nå dama leve livet sitt, det er ikke så lett å gå ned i vekt. Anonymous poster hash: 1f68f...6f7 Åhh gjesp! I januar er det faktisk 4 år siden hun startet kampen mot kiloene...FIRE ÅR...haallooo...Jeg gik ned 40 kg i lpet av 13 mnd uten coacher, PT osv osv...Hun lider av vondt i vilja...ferdigsnakka!! Anonymous poster hash: d49bc...d46 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2014 #364 Del Skrevet 16. september 2014 Jeg kom foressten til å tenke på noe. Kan det være at drage har vært gravid og mistet? Kanskje derfor hun er så deppet og ikke klarer å gå ned. Anonymous poster hash: 1f68f...6f7 Det kan godt tenkes! Anonymous poster hash: d49bc...d46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 16. september 2014 #365 Del Skrevet 16. september 2014 Ryddet for latterliggjøring, sitering av blogg og svar til disse. Grunnet gjentatte ryddinger stenges nå tråden. Niennas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #366 Del Skrevet 14. oktober 2014 Er ikke Helene Drage sponset av X-life.no lenger? Før var omtrent annenhvert innlegg reklame for X-life, nå er det sjeldent.Anonymous poster hash: 287e2...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 14. oktober 2014 #367 Del Skrevet 14. oktober 2014 Typisk at det kom et rent sponsorinnlegg i dag da. Men er mye mindre enn før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #368 Del Skrevet 14. oktober 2014 Typisk at det kom et rent sponsorinnlegg i dag da. Men er mye mindre enn før. hun her er verre, det er seriøst i hvert bidige innlegg!!! http://julierafoss.com Anonymous poster hash: 42e3f...7b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #369 Del Skrevet 14. oktober 2014 hun her er verre, det er seriøst i hvert bidige innlegg!!! http://julierafoss.com Anonymous poster hash: 42e3f...7b5 Hun blir sikkert sponset med mer enn Helene da. Helene var også sånn før. Hun har vel aldri vært 100% sponset, sånn som Silje Mariela og Kristine Weber.Anonymous poster hash: 287e2...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #370 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hva mener hun med det siste innlegget? Når hun gikk ned i vekt viste hun stadig rumpa. Nå mener hun hva? Det er så mye frem og tilbake. Jeg skjønner ikke hva hun mener.Anonymous poster hash: 287e2...81b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #371 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hva mener hun med det siste innlegget? Når hun gikk ned i vekt viste hun stadig rumpa. Nå mener hun hva? Det er så mye frem og tilbake. Jeg skjønner ikke hva hun mener.Anonymous poster hash: 287e2...81b ..og velkommen i klubben Hun vet jo ikke selv hva hun mener..så hvordan kan vi andre være i nærheten av å forstå....1 dag aksepter deg selv..neste dag...trene..trene..trene...3.dag..føler meg stor....baaah. Anonymous poster hash: 97148...2d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #372 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hun har vel offisielt bestemt seg for å gi opp, da. Hun har ikke klart å vedlikeholde vektnedgangen som hun til stadighet trekker frem som sin personlige suksesshistorie, og nå ser det ut til at man er sakte men sikkert på vei tilbake til start. Jeg får veldig vondt av henne, for jeg heiet mye på henne etter hvert som hun faktisk tok seg sammen og jobbet litt for å få resultater. Men hver eneste periode med hardt arbeid og selvoppofrelse avløses jo av en ny periode med "Skal bare kose seg litt" som blir til vektoppgang, manglende mestringsfølelse og tilbake til å lytte til kroppen, vente på motivasjonen og blæææ. Det er jo ingen tvil om at hun ikke trives i den kroppen hun er i ut ifra ting hun skriver om at hun føler seg stor, at hun plages av magen sin osv. og da blir det så fortvilende når hun igjen og igjen skriver innlegg der hun prøver å overbevise seg selv om at _NÅ_ bryr hun seg ikke om sånne ting lenger, når hun åpenbart gjør det. For under to uker siden ( LINK ) skrev hun nettopp at hun ikke ble spesielt motivert av prestasjonsfremgang men heller kroppens utseende, og nå har hun liksom ombestemt seg igjen og alt fokuset skal være på prestasjon igjen. Når det gjelder kommentarer om ulike lettkledde bilder: Hun er jo som resten av #Fitness-gjengen utrolig opptatt av å late som om hun står veldig mye lenger unna kroppspress og nakenfokus enn "alle andre" men hun har jo en 10-20 bilder på instagram der hun poserer i G-streng, men hvem faen bryr seg, det er hennes valg. Håper bare hun ikke sitter om et par år og river seg i håret nærmest tilbake igjen på startvekt fordi hun har rotet bort noe bra ved å bytte strategi annenhver uke.... Anonymous poster hash: 5d13b...640 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 16. oktober 2014 #373 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Hun har vel offisielt bestemt seg for å gi opp, da. Hun har ikke klart å vedlikeholde vektnedgangen som hun til stadighet trekker frem som sin personlige suksesshistorie, og nå ser det ut til at man er sakte men sikkert på vei tilbake til start. Jeg får veldig vondt av henne, for jeg heiet mye på henne etter hvert som hun faktisk tok seg sammen og jobbet litt for å få resultater. Men hver eneste periode med hardt arbeid og selvoppofrelse avløses jo av en ny periode med "Skal bare kose seg litt" som blir til vektoppgang, manglende mestringsfølelse og tilbake til å lytte til kroppen, vente på motivasjonen og blæææ. Det er jo ingen tvil om at hun ikke trives i den kroppen hun er i ut ifra ting hun skriver om at hun føler seg stor, at hun plages av magen sin osv. og da blir det så fortvilende når hun igjen og igjen skriver innlegg der hun prøver å overbevise seg selv om at _NÅ_ bryr hun seg ikke om sånne ting lenger, når hun åpenbart gjør det. For under to uker siden ( LINK ) skrev hun nettopp at hun ikke ble spesielt motivert av prestasjonsfremgang men heller kroppens utseende, og nå har hun liksom ombestemt seg igjen og alt fokuset skal være på prestasjon igjen. Når det gjelder kommentarer om ulike lettkledde bilder: Hun er jo som resten av #Fitness-gjengen utrolig opptatt av å late som om hun står veldig mye lenger unna kroppspress og nakenfokus enn "alle andre" men hun har jo en 10-20 bilder på instagram der hun poserer i G-streng, men hvem faen bryr seg, det er hennes valg. Håper bare hun ikke sitter om et par år og river seg i håret nærmest tilbake igjen på startvekt fordi hun har rotet bort noe bra ved å bytte strategi annenhver uke.... Anonymous poster hash: 5d13b...640 A. Hun er kjent for å vri litt på sannheten ved behov.....f.eks startvekt som har variert fra 114 til 135 så til 141...så hvor mange kg har hun egentlig gått ned? Suksesshistorie? Jeg gikk ned 40 kg på egenhånd i løpet av 14 mnd..uten PT eller noe annet. Hemmeligheten? Jeg brukte sunn fornuft....mindre mat inn..mer bevegelse og stålvilje. Jeg syns synd på henne...hun må ha ekstremt vondt i viljen og det må være ufattelig slitsomt å leve på en løgn slik hun gjør...og har gjort. Er derfor vi får 4 innlegg i uken om tankekaos? B. Hun sliter veldig med motivasjon i lange perioder..men som PT skal hun altså motivere andre??? Endret 16. oktober 2014 av paramount Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #374 Del Skrevet 16. oktober 2014 A. Hun er kjent for å vri litt på sannheten ved behov.....f.eks startvekt som har variert fra 114 til 135 så til 141...så hvor mange kg har hun egentlig gått ned? Suksesshistorie? Jeg gikk ned 40 kg på egenhånd i løpet av 14 mnd..uten PT eller noe annet. Hemmeligheten? Jeg brukte sunn fornuft....mindre mat inn..mer bevegelse og stålvilje. Jeg syns synd på henne...hun må ha ekstremt vondt i viljen og det må være ufattelig slitsomt å leve på en løgn slik hun gjør...og har gjort. Er derfor vi får 4 innlegg i uken om tankekaos? Jeg må ærlig innrømme at jeg driter ganske langt i hvorvidt hun veide X Y eller Z da hun begynte å slanke seg og jeg forstår ikke hvorfor folk skal være så opphengte i dette. For meg var det svært enkelt å se at hun gikk (mye) ned i vekt i en periode etter å ha slitt med overvekt som åpenbart ikke har klart å holde det vedlike fordi hun ikke klarer å gjennomføre en plan i mer enn en uke før hun spinner videre på noe nytt. Og det er synd (men jeg får litt mark av at hun skal presentere det som det moralsk høyverdige alternativet også). Anonymous poster hash: 5d13b...640 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 16. oktober 2014 #375 Del Skrevet 16. oktober 2014 Jeg må ærlig innrømme at jeg driter ganske langt i hvorvidt hun veide X Y eller Z da hun begynte å slanke seg og jeg forstår ikke hvorfor folk skal være så opphengte i dette. For meg var det svært enkelt å se at hun gikk (mye) ned i vekt i en periode etter å ha slitt med overvekt som åpenbart ikke har klart å holde det vedlike fordi hun ikke klarer å gjennomføre en plan i mer enn en uke før hun spinner videre på noe nytt. Og det er synd (men jeg får litt mark av at hun skal presentere det som det moralsk høyverdige alternativet også). Anonymous poster hash: 5d13b...640 Hvorfor drite i det? Det viser jo bare at hun lyver.....hadde hun veid 114 da hun startet hadde hun gått ned *bare* 33 kg...men ved 141 kg så er det 60 kg ned. Dèt blir det oppmerksomhet av..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsesseNila Skrevet 16. oktober 2014 #376 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Er så lei av at hun stadig er fremmet gjennom x-life og fitnessbloggen med "suksesshistorien" hennes. Suksess my ass. Viss hun i det heletatt gikk ned så mye som hun sier har hun gått opp en god del igjen. Er det 60 kg hun påstår å ha gått ned? 141kg - 60kg er 81 kg, 135 kg - 60 kg er 75 kg. Jeg har veid begge deler (81kg og 75 kg) og er lavere enn henne, og hun veier med hundre prosent sikkerhet IKKE under 90kg. Jeg tipper nærmere 100. Dessuten vrir hun stadig på sannheten. Synes det er merkelig hun blir sponset i det heletatt. Det er jo bare en evig runddans av "å nei jeg sporet av men det går bedre nå!" og tankespinn, forferdelige poseringer og ordet "jantelov". Hun har utrolig stort fokus på vektnedgang til å faktisk utrette så lite. Hun har faktisk bare blitt større det siste året mens hun stadig blogger om å skjerpe seg. Hva skjedde med at hun skulle ha ukentlige oppdateringer med mål av kroppsdeler og vektnedgang i kg? Det er ikke SÅ vanskelig. Jeg har gått ned 30 kg selv, og det kun ved hjelp av kosthold. Lover dere, hun sitter og propper seg med sjokolade og boller i skjul mens hun blogger om tankespinn og jantelov Edit: Påstår hun ikke at hun er norgesmester i ett eller annet hun ikke kan bevise også? Endret 16. oktober 2014 av PrinsesseNila 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 #377 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hvorfor drite i det? Det viser jo bare at hun lyver.....hadde hun veid 114 da hun startet hadde hun gått ned *bare* 33 kg...men ved 141 kg så er det 60 kg ned. Dèt blir det oppmerksomhet av..... Fordi det ikke betyr noe. Ikke for meg, ikke for deg, og ikke i den store sammenhengen. Når folk går ned i vekt er det viktigste at de slutter å være feite, ikke at de går ned X antall kilo. Jeg vil anta at du ikke først og fremst anser din egen suksess i vektnedgang i antall kilo du gikk ned heller? Det er det jo faktisk ingen som ser, med mindre de følger deg på vekten fra gang til gang Anonymous poster hash: 5d13b...640 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 16. oktober 2014 #378 Del Skrevet 16. oktober 2014 Fordi det ikke betyr noe. Ikke for meg, ikke for deg, og ikke i den store sammenhengen. Når folk går ned i vekt er det viktigste at de slutter å være feite, ikke at de går ned X antall kilo. Jeg vil anta at du ikke først og fremst anser din egen suksess i vektnedgang i antall kilo du gikk ned heller? Det er det jo faktisk ingen som ser, med mindre de følger deg på vekten fra gang til gang Anonymous poster hash: 5d13b...640 Det betyr noe med tanke på at man holder leserne sine for narr...Og som tidligere overvektig er det ganske viktig hvor mange kg man har gått ned. Det handler om det mentale...Og de aller fleste overvektige husker hva det sto på vekten da de var på sitt største.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsesseNila Skrevet 16. oktober 2014 #379 Del Skrevet 16. oktober 2014 Fordi det ikke betyr noe. Ikke for meg, ikke for deg, og ikke i den store sammenhengen. Når folk går ned i vekt er det viktigste at de slutter å være feite, ikke at de går ned X antall kilo. Jeg vil anta at du ikke først og fremst anser din egen suksess i vektnedgang i antall kilo du gikk ned heller? Det er det jo faktisk ingen som ser, med mindre de følger deg på vekten fra gang til gang Anonymous poster hash: 5d13b...640 Problemet her er at hun lyver om det og blir omtrent tilbedt på sosiale media og forum for noe hun ikke har utrettet, bare løyet om. Selvsagt har hun gått ned, men det er løgnen som er problemet. Dette ser jeg i facebookfeeden min ukentlig fordi jeg følger fitnessbloggen og x-life: "Helene takket nei til slankeoperasjon og gikk ned 60 kg!" Hun blir omtrent tilbedt og idolisert for noe hun lyver om... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest paramount Skrevet 16. oktober 2014 #380 Del Skrevet 16. oktober 2014 Jeg skjønner heller ikke hvorfor så mange henger seg opp i antall kg. 114 eller 141, kan for alt vi vet være en skrivefeil. Det er jo tydelig at hun har gått opp en del i vekt, og det er også tydelig at hun ikke er så fornøyd med dette og forsøker å overbevise seg selv om at dette likevel er greit. Jeg får forøvrig vondt av disse poseringene hennes, må hun stå på tå med den ene foten i hvert eneste innlegg? Anonymous poster hash: 914c3...fd4 Hun har selv skrevet...114...så 135...så 141....så jeg tror ikke på dette med skrivefeil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg