Gjest 2JZ Skrevet 3. september 2015 #101 Del Skrevet 3. september 2015 Virker pr kåt. Er nok eneste grunnen til at bloggen er blitt opprettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolita1990 Skrevet 7. september 2015 #102 Del Skrevet 7. september 2015 Noe så kleint at voksne mennesker sitter å rakker ned på yngre på et forum. Er det sånn dere har blitt opplært? Og er det sånn dere lærer deres egne barn at er greit? Snakk om å være bra forbilde. Hva hadde dere gjort om deres barn hadde blitt mobbet på denne måten? Jeg regner med at dere hadde reagert, for ingen vil ha noe av det. Hvordan kan dere selv sitte å mobbe en mindreårig? Noen spørsmål dere kan tenke over her. Hun er en mamma og et menneske. Gi litt respekt for at hun klarer dette. Klarer dere ikke det, la vær å skriv noe som helst. Helt enig! Håper ingen av dere som sitter å rakker ned på andre på denne måten har barn selv. Tørr ikke tenke på hvilken oppdragelse de ville hatt.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 11. september 2015 #103 Del Skrevet 11. september 2015 Virker pr kåt. Er nok eneste grunnen til at bloggen er blitt opprettet. Virker sånn, også med andre mamma-bloggere. Det er liksom en trend å bli gravid for så å kunne blogge om alt de kan og vet om alt😐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 12. september 2015 #104 Del Skrevet 12. september 2015 Jessica virker egentlig bare helt herlig, men hun er umoden og påståelig ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elmukake Skrevet 13. september 2015 #105 Del Skrevet 13. september 2015 Nå har hun postet et innlegg der hun hemningsløst klager over at bussjåfører og taxisjåfører ikke kan noe om barnesikring. Jeg vet ikke, men jeg blir så irritert når hun gang på gang forventer at samfunnet skal bøye seg etter hennes behov. Det er greit at hun har barn, men det må gå an å faktisk ta ansvar for utfordringer og problemstillinger som dette barnet fører med seg? Uten at hun konstant skylder på at samfunnet ikke er tilrettelagt for henne. Kanskje taxisjåfører bør kunne sikre barn, men det er ikke noe en kan forvente, syns jeg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 13. september 2015 #106 Del Skrevet 13. september 2015 Nå har hun postet et innlegg der hun hemningsløst klager over at bussjåfører og taxisjåfører ikke kan noe om barnesikring. Jeg vet ikke, men jeg blir så irritert når hun gang på gang forventer at samfunnet skal bøye seg etter hennes behov. Det er greit at hun har barn, men det må gå an å faktisk ta ansvar for utfordringer og problemstillinger som dette barnet fører med seg? Uten at hun konstant skylder på at samfunnet ikke er tilrettelagt for henne. Kanskje taxisjåfører bør kunne sikre barn, men det er ikke noe en kan forvente, syns jeg. Enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 13. september 2015 #107 Del Skrevet 13. september 2015 Enig. Det er vel slik at når man bestiller taxi, så kan man be om at den tar med barnesete? Hvis man ikke sier noe, kan man jo ikke forvente at de skjønner det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 13. september 2015 #108 Del Skrevet 13. september 2015 Jeg rister på hodet av denne jentungen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 13. september 2015 #109 Del Skrevet 13. september 2015 Jeg rister på hodet av denne jentungen. Så så. Ikke vær misunnelig, uten liv og feit nå da😂 det er jo bare barnet! Respekt vet du😜 Når man prøver å oppføre seg som voksen, og ikke klarer det, bør man høre litt på andre som vet.👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 13. september 2015 #110 Del Skrevet 13. september 2015 Så så. Ikke vær misunnelig, uten liv og feit nå da det er jo bare barnet! Respekt vet duNår man prøver å oppføre seg som voksen, og ikke klarer det, bør man høre litt på andre som vet. Prøver for harde livet å være en voksen selv innimellom. Siden vi alle er mennesker vet vi at det kan være hardt noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 13. september 2015 #111 Del Skrevet 13. september 2015 Prøver for harde livet å være en voksen selv innimellom. Siden vi alle er mennesker vet vi at det kan være hardt noen ganger. Oh yes! Men vi som har levd litt, er nok flinkere til å høre på råd og ta imot kritikk (så lenge den er berettiget, vel å merke) ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 13. september 2015 #112 Del Skrevet 13. september 2015 Oh yes! Men vi som har levd litt, er nok flinkere til å høre på råd og ta imot kritikk (så lenge den er berettiget, vel å merke) ☺️ Vel, vi vet med oss selv når vi har gått over grensene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 13. september 2015 #113 Del Skrevet 13. september 2015 Vel, vi vet med oss selv når vi har gått over grensene. DER sa du det😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gankeakar Skrevet 14. september 2015 #114 Del Skrevet 14. september 2015 Det er vel slik at når man bestiller taxi, så kan man be om at den tar med barnesete? Hvis man ikke sier noe, kan man jo ikke forvente at de skjønner det. Tja, er vel ikke alltids slik at taxisjåførene vet hva de driver med når det kommer til barnesikring.. http://www.tv2.no/a/7330406 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tss Skrevet 14. september 2015 #115 Del Skrevet 14. september 2015 Jeg ville uansett aldri latt noen jeg ikke kjente feste bilsetet til datteren min. Hadde ikke følt meg trygg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 14. september 2015 #116 Del Skrevet 14. september 2015 Ja, ja, om hundre år er allting glemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 14. september 2015 #117 Del Skrevet 14. september 2015 Synes NESTEN kommentarfeltet hennes begynner å ligne på R.H sitt 😐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 14. september 2015 #118 Del Skrevet 14. september 2015 Synes NESTEN kommentarfeltet hennes begynner å ligne på R.H sitt Hvilket innlegg tenker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den røde fare Skrevet 14. september 2015 #119 Del Skrevet 14. september 2015 Hvilket innlegg tenker du på? Først og fremst det med taxi og barnesete. Var et innlegg for noen dager siden (?) der en anonym påstod at hun var med og utestengte denne personen, det ble noen kommentarer frem og tilbake😜 Nå tenker jeg først og fremst på måten å svare på, heldigvis er ikke folk så slemme mot henne som mot R.H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 14. september 2015 #120 Del Skrevet 14. september 2015 Først og fremst det med taxi og barnesete. Var et innlegg for noen dager siden (?) der en anonym påstod at hun var med og utestengte denne personen, det ble noen kommentarer frem og tilbake Nå tenker jeg først og fremst på måten å svare på, heldigvis er ikke folk så slemme mot henne som mot R.H Hmm, det der om utestenging har jeg ikke fått med meg, men jeg har lest en del av Jessicas svar til sine lesere og hun er godt nok frekk hvis ikke folk spiller på lag med henne, men er uenige, så hvis det begynner å ligne Rannveigs kommentatorfelt så betyr det at folk holder på å gå lei av henne og da må hun passe seg. Hvis ikke vil de snart møte en fremtid hvor eneste inntekten er Fredriks lærlingelønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg