Gå til innhold

mammasom16


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har hun postet et innlegg der hun hemningsløst klager over at bussjåfører og taxisjåfører ikke kan noe om barnesikring. Jeg vet ikke, men jeg blir så irritert når hun gang på gang forventer at samfunnet skal bøye seg etter hennes behov. Det er greit at hun har barn, men det må gå an å faktisk ta ansvar for utfordringer og problemstillinger som dette barnet fører med seg? Uten at hun konstant skylder på at samfunnet ikke er tilrettelagt for henne. Kanskje taxisjåfører bør kunne sikre barn, men det er ikke noe en kan forvente, syns jeg.

 

 

Merkelig, altså. Her på KG risikerer vanligvis hvem som helst som kan oppfattes som i nærheten av skjødesløs med barn og sikkerhet å bli verbalt halshugget. Denne bloggeren, derimot..hun er bare irriterende når hun tar noe så selvsagt som riktig sikring av barn i bil på alvor. 

 

Jo, man skal kunne forvente at en taxisjåfør vet hvordan setene han har med seg skal monteres i bilen, og at han også skal vite hvordan barnet skal sikres i setet.

 

http://www.tv2.no/v/956850/

 

 

 

Edit: skrivefeil

Endret av Aimless
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Merkelig, altså. Her på KG risikerer vanligvis hvem som helst som kan oppfattes som i nærheten av skjødesløs med barn og sikkerhet å bli verbalt halshugget. Denne bloggeren, derimot..hun er bare irriterende når hun tar noe så selvsagt som riktig sikring av barn i bil på alvor. 

 

Jo, man skal kunne forvente at en taxisjåfør vet hvordan setene han har med seg skal monteres i bilen, og at han også skal vite hvordan barnet skal sikres i setet.

 

http://www.tv2.no/v/956850/

 

 

 

Edit: skrivefeil

 

 

Jeg ser at jeg kanskje kom litt hensynsløst ut med innlegget mitt. Selvsagt er det viktig at barnesikring blir tatt på alvor, men poenget mitt var bare at hun klager på omtrent alt i samfunnet som ikke er etter hennes standarder. Som O.G. sier, er det tonen hennes som provoserer meg. Hun lever ekstremt godt til ung mor å være, derfor syns jeg det er fantastisk irriterende når hun uttrykker at alt er galt hele tiden. Jeg sier ikke at alle som lever bra ikke får klage på ting som kunnne vært bedre, men når hun, i annethvert innlegg, skriver så nedlatende om alle andre, da er det nok.

 

Nå vet jeg ikke hva som står i arbeidsbeskrivelsen til en taxisjåfør, men dersom det står at han skal kunne sikre barn, da er det klart at det forventes. Hvis ikke må man faktisk finne ut av dette selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Lost Dreamer

Dette er litt urelevant, men hva skjer med å ta bilde i bare BH? :vetikke:

 

Nei altså jeg personlig syns ikke noe om blogger, og i alle fall ikke sånn unge mødre blogger som blir norgekjente fordi de blir gravide. Det skjer jo nesten hele tida. For ikke å snakke om at det er unødvendig å la barnet vokse opp på den måten, jeg personlig ville ikke likt å vokse opp å la alle vite hvem jeg er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er litt urelevant, men hva skjer med å ta bilde i bare BH? :vetikke:

 

Nei altså jeg personlig syns ikke noe om blogger, og i alle fall ikke sånn unge mødre blogger som blir norgekjente fordi de blir gravide. Det skjer jo nesten hele tida. For ikke å snakke om at det er unødvendig å la barnet vokse opp på den måten, jeg personlig ville ikke likt å vokse opp å la alle vite hvem jeg er...

 

 

Skjønner hva du mener, det kan hurtig bli en alle kjenner apa, men apa kjenner ingen situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kan ikke forvente at alle har svære soverom til barna, eller i det hele tatt, men håper virkelig det er et vindu der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo skrive hva som helst i kommentarfeltet da....

Jeg tviler på at hun lyver om hvorvidt sønnen hennes sover i en bod.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke forvente at alle har svære soverom til barna, eller i det hele tatt, men håper virkelig det er et vindu der.

Er det ikke vinduskarmen vi ser litt av i bilde 3 da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og der kom det et hissigpropinnlegg fra henne igjen, jeg bare gleder meg til å lese kommentarfeltet senere i kveld. :daane:

Hun vet vel at det blir klikk av det.. synes hun er en dårlig blogger. Amatørmessige bilder,kjedelig innhold og dårlig språk. Og hun gjør alt for å virke voksen og å få mest mulig lesere. Så skal hun ha skryt for å være ung mor HELE tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare smelle inn en kommentar her.. blir så provosert!


Voksne mødre jobber fordi det er det man skal! Det er ikke meningen å leve av nav!! Kjenner jeg blir provosert av slike kommentarer. Voksne,ansvarlige mødre jobber for å forsørge seg selv og barnet. De snylter ikke på staten og overeksponerer barnet sitt for å tjene penger. Synes det er så feil å bruke barnet som inntektskilde!

 

Innlegget er ryddet for sitat hentet fra blogg.

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun vet vel at det blir klikk av det.. synes hun er en dårlig blogger. Amatørmessige bilder,kjedelig innhold og dårlig språk. Og hun gjør alt for å virke voksen og å få mest mulig lesere. Så skal hun ha skryt for å være ung mor HELE tiden.

 

Jeg har selv merket meg den der tendensen. 

 

Måtte bare smelle inn en kommentar her.. blir så provosert!

Voksne mødre jobber fordi det er det man skal! Det er ikke meningen å leve av nav!! Kjenner jeg blir provosert av slike kommentarer. Voksne,ansvarlige mødre jobber for å forsørge seg selv og barnet. De snylter ikke på staten og overeksponerer barnet sitt for å tjene penger. Synes det er så feil å bruke barnet som inntektskilde!

 

Det er antageligvis en som har tatt Jessicas budskap til seg og forteller henne det hun vil høre. Personlig så synes jeg det blir feil å sette unge mødre vs eldre mødre opp mot hverandre, for jeg er sikker på at alle gjør sitt beste.

 

Innlegget er ryddet for sitat hentet fra blogg.

- Pavilion, mod

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver at hun egentlig skulle være med i et TV program på den nye tv2 kanalen, men at det ikke ble noe likevel. Heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...