Gå til innhold

mammasom16


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Ja, jeg lurer på hvor hen foreldrene hennes er hen i dramaet med samlivsbrudd.

Er det så mye drama der da? 

Og hva skulle egentlig foreldrene hennes gjort? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så mye drama der da? 

Og hva skulle egentlig foreldrene hennes gjort? 

Jeg kan bare snakke for hva jeg hadde gjort og det var og hentet Jessica og mitt barnebarn hjem  og lagt ned bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare snakke for hva jeg hadde gjort og det var og hentet Jessica og mitt barnebarn hjem  og lagt ned bloggen.

er det ikke bra at de heller prøver å fikse forholdet?? Hadde jeg gjort om jeg hadde hatt et barn i hvertfall! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan bare snakke for hva jeg hadde gjort og det var og hentet Jessica og mitt barnebarn hjem  og lagt ned bloggen.

Er vel enklere sagt enn gjort da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg må bare si at denne bloggen faktisk rett og slett irriterer meg.

Jeg har fulgt henne fra starten og syntes hun skrev ganske bra, helt til hun snudde helt. Hun klarer jo ikke ta kritikk i det hele tatt i kommentarfeltet! Og da mener jeg ikke hets, men kritikk over at hun (som alle oss andre dødelige) noen ganger gjør feil og blir rådet til å endre på noe, men neeeeida, da er man troll og slem. 

Og hun mener så bastant at hun er såå moden for alderen, det er hun ikke. Hun kverulerer på alt og vet alt best hele veien. Hun legger også ut masse bilder av kroppen sin (ser til og med at hun har lagt det øverst på facebook) også skal hun sitte å kverulerer på hvor moden hun er! 

De fleste 16/17 åringer klarer å gjøre en grei jobb med et så lite barn, det er ikke hjernekirurgi når ungen din er så liten. Hun vil heller ikke ha barnet i barnehage før om lenge og hun tror vist at hun kan leve av bloggen for alltid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at denne bloggen faktisk rett og slett irriterer meg.

Jeg har fulgt henne fra starten og syntes hun skrev ganske bra, helt til hun snudde helt. Hun klarer jo ikke ta kritikk i det hele tatt i kommentarfeltet! Og da mener jeg ikke hets, men kritikk over at hun (som alle oss andre dødelige) noen ganger gjør feil og blir rådet til å endre på noe, men neeeeida, da er man troll og slem. 

Og hun mener så bastant at hun er såå moden for alderen, det er hun ikke. Hun kverulerer på alt og vet alt best hele veien. Hun legger også ut masse bilder av kroppen sin (ser til og med at hun har lagt det øverst på facebook) også skal hun sitte å kverulerer på hvor moden hun er! 

De fleste 16/17 åringer klarer å gjøre en grei jobb med et så lite barn, det er ikke hjernekirurgi når ungen din er så liten. Hun vil heller ikke ha barnet i barnehage før om lenge og hun tror vist at hun kan leve av bloggen for alltid.

Den siste uken har hun vært meget stor underholdning her jeg har sittet med stiv nakke. Den der posten om at hun skulle være åpen med leserne gav meg sånn latteranfall at jeg trodde jeg skulle levere inn. Det er Anna R nr 2. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun jenta der, altså!

Begynner å merke veldig at hun kun er på søken etter likes eller ros. Hun skriver alltid fra "den gode" siden, som gjerne skal ha noe med hennes eget liv å gjøre. Sånn at hun på en måte skal vise at hun gjør alt rett.

Ser det på innlegget om barn med forskjellige fedre - så klart hun mener det er ok, det er jo slutt med barnefar og sannsynligheten for at hun får barn med noen andre senere er veldig stor (med tanke på alderen, hun har tross alt svært mange år på seg til å forstørre familien). Hadde hun skrevet innlegget mens hun og barnefar fremdeles var sammen tror jeg det hadde vært helt annerledes. Noe typ; "Unge foreldre holder sammen og gifter seg, og jeg skal aldri få barn med noen andre enn Fredrik".

Og innlegget om pris på gaver - hun er vel klar over at når Leo kommer i den alderen at hun må kjøpe gaver så har hun vel ikke råd til spesielt mye. Det er jo naturlig det, hun er jo ikke akkurat gammel og det er ikke å forvente at en 17 åring har en høy inntekt. Men selv om hun skriver sånn så kjøper hun jo konstant nye ting og klær til barnet.

Og som en annen her sa, skrivemåten hennes. Hun tror det får hun til å virke moden eller "profesjonell" men jeg sitter med stikk motsatt inntrykk. Hun truer jo med å spore IP adressen og krever navn i kommentarfelt. Hvis hun får positiv tilbakemelding så krever hun derimot ikke navn.

:rolleyes:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun jenta der, altså!

Begynner å merke veldig at hun kun er på søken etter likes eller ros. Hun skriver alltid fra "den gode" siden, som gjerne skal ha noe med hennes eget liv å gjøre. Sånn at hun på en måte skal vise at hun gjør alt rett.

Ser det på innlegget om barn med forskjellige fedre - så klart hun mener det er ok, det er jo slutt med barnefar og sannsynligheten for at hun får barn med noen andre senere er veldig stor (med tanke på alderen, hun har tross alt svært mange år på seg til å forstørre familien). Hadde hun skrevet innlegget mens hun og barnefar fremdeles var sammen tror jeg det hadde vært helt annerledes. Noe typ; "Unge foreldre holder sammen og gifter seg, og jeg skal aldri få barn med noen andre enn Fredrik".

Og innlegget om pris på gaver - hun er vel klar over at når Leo kommer i den alderen at hun må kjøpe gaver så har hun vel ikke råd til spesielt mye. Det er jo naturlig det, hun er jo ikke akkurat gammel og det er ikke å forvente at en 17 åring har en høy inntekt. Men selv om hun skriver sånn så kjøper hun jo konstant nye ting og klær til barnet.

Og som en annen her sa, skrivemåten hennes. Hun tror det får hun til å virke moden eller "profesjonell" men jeg sitter med stikk motsatt inntrykk. Hun truer jo med å spore IP adressen og krever navn i kommentarfelt. Hvis hun får positiv tilbakemelding så krever hun derimot ikke navn.

:rolleyes:

Jessica har overgått seg selv i kleine innlegg siden bruddet, det virker desperat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Piiiip

Så å kommentere på utseende er ugreit, men å kommentere hvordan ei 16-17 år gammal jente skriver det er greit? Ja hun er ung og husk det. Var deres skriveferdigheter så perfeksjonerte da dere var så unge`? Jeez enig med de som sier alt man skal henge seg oppi.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, hets, avsporinger og latterliggjøring, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så å kommentere på utseende er ugreit, men å kommentere hvordan ei 16-17 år gammal jente skriver det er greit? Ja hun er ung og husk det. Var deres skriveferdigheter så perfeksjonerte da dere var så unge`? Jeez enig med de som sier alt man skal henge seg oppi.

Du kan faktisk ikke sammenligne utseendet med skrivemåte. Å kommentere noen sitt utseende er fullstendig irrelevant for noe som helst som er verdt å debattere, og dersom man gjør det har man gått tom for argumenter. Å kommentere skrivemåte, og da spesielt på en blogg er jo høyst relevant. Personlig syns jeg ikke Jessica skriver spesielt dårlig, men heller ikke spesielt bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa aldri det? Sier hun ser større ut enn meg, men påstår hun er størrelse 32. JEG er undervektig, ikke gjennomsnittskvinnen.

http://mammasom16.blogg.no/1448546005_jeg_er_forberedt_p_ha.html

Jeg liker ikke Jessica, synes hun har en blogg med mye oppgulp og sutring. Eksponeringen av sønnen er et kapittel i seg selv. Grusomt... Dette med at hun påstår at hun er så moden er bare piss. Hun er 17 og det merker jeg.

Men kroppen hennes er flott. Det kan ingen ta fra henne. Hun er så absolutt ikke stor eller gjennomsnittelig.For meg virker det som om hun har gått ned mange KG siden badeland-innlegget. der så hun stor ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der var det visst slutt mellom henne og barnefaren...

Selvfølgelig ble det slutt. 

Det blir alltid slutt når to barn velger å få barn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...