Gå til innhold

mammasom16


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Drømme seg bort? Det hun poster er bilder av seg selv i treningssutstyr, annonser og jeg har aldri skjønt hvorfor hun defineres som en moteblogg på blogglisten og f.eks Wixen Blogawards. Hun har stil som en i 40-årene og stylingen hennes er ikke akkurat noe å skryte av mange ganger heller. Våger hun seg inn på mix and match, er resultatet nesten harry. Hun er en slave av trender og ofte synes jeg  også at produktet blir tacky. Vil vel heller kategorisere henne som en mamma-, livsstilblogger  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stringfellow1
8 minutter siden, Miranda16 skrev:

Drømme seg bort? Det hun poster er bilder av seg selv i treningssutstyr, annonser og jeg har aldri skjønt hvorfor hun defineres som en moteblogg på blogglisten og f.eks Wixen Blogawards. Hun har stil som en i 40-årene og stylingen hennes er ikke akkurat noe å skryte av mange ganger heller. Våger hun seg inn på mix and match, er resultatet nesten harry. Hun er en slave av trender og ofte synes jeg  også at produktet blir tacky. Vil vel heller kategorisere henne som en mamma-, livsstilblogger  

 så hvorfor gidder du å lese slike blogger da?

 er jo bare tull og idioti alt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Den 12/28/2015 at 22.33, Keikolina skrev:

All PR er god PR sies det jo....

Jepp, fikk du med deg det at hun har begynt som sosionom og rådgiver for 14-årige gravide? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaveret
Den 28.12.2015 at 17.27, Stringfellow1 skrev:

 så hvorfor gidder du å lese slike blogger da?

 er jo bare tull og idioti alt sammen.

Jøss, er det et ferdiglagret svar du har? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Gravid igjen? Hun ble gratulert i kommentarfeltet her om dagen.

Jeg la igjen en kommentar hvor jeg spurte, hun svarte ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varma

Seriøst??? La Jessica være i fred! Hun er 17 og prøver å være en god mamma for sønnen sin. Og ikke sammenlign henne med Anna, de lever på to forskjellige planeter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun prøver for hardt og være voksen.. Hun er helt sikkert en OK mor for barnet sitt, men det lyser igjennom hvor lite moden hun er.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Varma skrev:

Seriøst??? La Jessica være i fred! Hun er 17 og prøver å være en god mamma for sønnen sin. Og ikke sammenlign henne med Anna, de lever på to forskjellige planeter. 

Hun er fortsatt en person som eksponerer barnet sitt forferdelig unødvendig. Hva er problemet med at hun blir diskutert og kritisert når hun fremstiller seg selv som en offentlig person og bretter ut "privatlivet" for alle og enhver? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir seriøst oppgitt over at hun ikke bruker seler i vognen til guttungen. 

Nå er det bare noen uker siden ungen ramlet ut av vognen og slo ut tre tenner, likevel sikrer hun han ikke i vognen. 

Hvor vanskelig kan det være å putte på en unge vognselene?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, skruf skrev:

Jeg blir seriøst oppgitt over at hun ikke bruker seler i vognen til guttungen. 

Nå er det bare noen uker siden ungen ramlet ut av vognen og slo ut tre tenner, likevel sikrer hun han ikke i vognen. 

Hvor vanskelig kan det være å putte på en unge vognselene?

HVAFORNOE slo han ut tre tenner!? Det skal ha vært et hardt fall!

(Jeg leser ikke bloggen) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, skruf skrev:

Jeg blir seriøst oppgitt over at hun ikke bruker seler i vognen til guttungen. 

Nå er det bare noen uker siden ungen ramlet ut av vognen og slo ut tre tenner, likevel sikrer hun han ikke i vognen. 

Hvor vanskelig kan det være å putte på en unge vognselene?

Han mistet tre tenner når hun skle i trappen med han på armen for en stund siden - hvor står det at han har ramlet ut av vognen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til dere som kommenterer at hun ikke kan være str. 32, hun er jo bare 160 cm høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Birdo skrev:

Han mistet tre tenner når hun skle i trappen med han på armen for en stund siden - hvor står det at han har ramlet ut av vognen?

Hun hadde han ikke på armen.

Han satt i vognen, uten seler. Da hun skled så skled vognen også, og ungen datt ut.

Hun fikk krass kritikk for det i kommentarfeltet, at hadde hun hatt seler på så hadde ikke ungen ramlet ut. Hun unnskyldte seg med at hun brukte alltid å feste på han selene etter trappen, men skulle fra nå av begynne å feste på han selene allerede inne før de gikk ut. 

Tviler på at det ble gjennomført siden alle bilder av han konsekvent er uten seler. 

(hun har og fått spørsmål om det i kommentarfeltet, om hvorfor hun ikke bruker seler, og da har hun bortforklart det med at det er pga bildene blir penere uten seler). 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig veldig mye imot ung-mor-overeksponering-av-baby-blogg, men jeg leser hennes. Det er som en ulykke jeg ikke klarer å se bort fra.

Hun har hintet lenge nå om at "noe" har skjedd som hun ikke kan fortelle. Så sier hun at hun er så kvalm (og hun har sagt at hun var så kvalm at hun måtte slutte på skolen forrige gang), og når noen spør om hun er gravid i kommentarfeltet så lar hun kommentaren stå, men svarer ikke. Føler det er litt som VP før hun gikk ut med nyheten.

Er hun det er det vel helt drøyt. To så tette når hun såvidt har fylt 17 år! :ohmy:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, skruf skrev:

Jeg blir seriøst oppgitt over at hun ikke bruker seler i vognen til guttungen. 

Nå er det bare noen uker siden ungen ramlet ut av vognen og slo ut tre tenner, likevel sikrer hun han ikke i vognen. 

Hvor vanskelig kan det være å putte på en unge vognselene?

HææÆæ?? :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...