Gå til innhold

mammasom16


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, MissEi skrev:

Trist at det har blitt poppis å være 16 , gravid og kage blogg ut av det

Veldig poppis er det jo ikke. Det er bare media som blåser opp de få som gjør det. Resten av oss ungdommer synes de er rimelig idiotiske, med unntak av noen få. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, yupyup skrev:

Veldig poppis er det jo ikke. Det er bare media som blåser opp de få som gjør det. Resten av oss ungdommer synes de er rimelig idiotiske, med unntak av noen få. 

Skummelt mange som finner det spennende å lese denne typen blogger

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.3.2016 den 15.18, MissEi skrev:

Skummelt mange som finner det spennende å lese denne typen blogger

Endret av nelipot
Anger
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, nelipot skrev:

Det blir jo ikke helt det samme som at det er "poppis" å være 16 år, gravid og lage blogg ut av det. Ta bloggen til Anna Rasmussen f.eks., det er jo tydeligvis ekstremt mange som synes at det er spennende å lese den, men det er nok bare fåtallet som kunne tenkt seg å holde på slik hun gjør.

 

7 timer siden, nelipot skrev:

Det blir jo ikke helt det samme som at det er "poppis" å være 16 år, gravid og lage blogg ut av det. Ta bloggen til Anna Rasmussen f.eks., det er jo tydeligvis ekstremt mange som synes at det er spennende å lese den, men det er nok bare fåtallet som kunne tenkt seg å holde på slik hun gjør.

Tror det er flere og flere som lager en blogg når de blir gravide som 16 åringer i håpe om å bli den "nye" mammatilmichelle

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, MissEi skrev:

 

Tror det er flere og flere som lager en blogg når de blir gravide som 16 åringer i håpe om å bli den "nye" mammatilmichelle

Definitivt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Valetta skrev:

Definitivt. 

Og DET er en tragisk tanke. Synd at de har så mange unge lesere som trur det er lett å ha barn. Det de sikkert ser for seg (som disse mammabloggerne gjør) er at de kan styre og stelle hjemme, og kle opp ungen i søte klær. Det virker ikke som de tenker lenger fram, at til større barna blir, til mer arbeid er det. Lekser, klesvask etter våte dager, fritidsaktiviteter osv. Da bør det ikke være mye tid til blogging-mindre penger. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste denne bloggen før, men slutta sånn rundt når de slo opp. Så fant jeg just ut dette med at hun har blitt gravid igjen. Synes det var rart fordi jeg trodde Jessica og Fredrik ikke var sammen, og da ga det ikke helt mening. SÅ jeg gikk inn på bloggen og leste innlegget, og sånn helt ærlig, jeg synes det at Anna ble gravid igjen var et mye større sjokk. Føler alltid at Jessica har vært litt moden, selv om jeg synes det begynte å dabbe litt når jeg har lest litt inn i denne tråden.
Men, ja, egentlig så synes jeg det innlegget var veldig reflektert og bra! Jeg synes hun har tatt et tøft valg, og jeg føler siden hun gikk på prevansjon, og ble gravid (igjen), så var det rett for henne å beholde barnet, selv om hun ikke vet hvordan fremtiden blir med henne og Fredrik. Ja, jeg synes egentlig at det er greit at hun ble gravid igjen, er jo hvertfall med samme far, og hun gjør det som er riktig for seg selv! :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for brukerdebatt, hets, innlegg som omhandler privatpersoner og svar til spekulasjoner

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns tidligere at Jessica virket smart og moden for sin alder! Har herved endret mening. Jeg ble selv gravid uten å ville det ved en anledning, beholdt og er jo glad for det. Ble det aldri igjen uten at vi faktisk ville ha flere barn. Nei, jeg syns det hele virker søkt det med mammasom16-bloggeren. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, silje1989 skrev:

Hvor står det at hu ønsker keisersnitt igjen ?

I kommentarfeltet, og hun har sagt det tidligere. 

Hun driver også å anklager Anna Rasmussen for å "herme" etter hennes innlegg. Det er skikkelig pinlig å lese om. Hun mener at AR gjør dette hele tiden og at AR har blokkert henne overalt sånn at hun kan fortsette å herme. Som at J først postet hva hun trodde kjønnet ville bli, og samme dagen skrev AR om det - bare at AR hadde OUL den dagen, så da var det vel naturlig for AR å skrive om det. Hun gir flere sånne dumme eksempler - hallo de er jo gravid samtidig! AR har jo kommet en del uker lenger og klart at noen temaer blir like!

Jeg tror ikke AR trenger å herme etter Jessica sin blogg for å få ting til å gå rundt, altså. Blir like dumt som om AR skulle si at J hermet etter henne med graviditeten... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Anna har kopiert bloggen hennes ihvertfall en gang før. Sto i denne tråden. Anna sletta innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, Keikolina skrev:

Anna har kopiert bloggen hennes ihvertfall en gang før. Sto i denne tråden. Anna sletta innlegget.

Stemmer! Det husker jeg nå når du sier det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pizzaface

Mamma som 16 har lagt igjen hilsener i kommentarfeltet til Villa Paprika som er 27 og gravid hun og. Hun truer leserne med anmeldelser akkurat som Villa Paprika om det kommer kritiske kommentarer i bloggen, og jeg synes det er litt synd om hun blir veldig inspirert av den bloggen mtp. hvordan det er der for tida. 

Likevel har jeg litt sansen for den her unge bloggeren. Hun skriver mye bedre enn Villa Paprika og mange andre mammablogger, og med unntak av hele bloggkonseptet med mye eksponering oppfatter jeg henne som ganske kvikk i toppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, nelipot skrev:

Nytt innlegg ute nå. Hun venter tvillinger. Med mindre det er aprilsnarr. 

 

I dag tror jeg ikke på noe :fnise: Helt klart en "spøk"..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tss skrev:

I dag tror jeg ikke på noe :fnise: Helt klart en "spøk"..

Litt av en ting å spøke om... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?

Hun tror hun finansierer et keisersnitt fordi hun betaler "mye" skatt?

Hoyhoy, javel ja!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mjauritz skrev:

Hæ?

Hun tror hun finansierer et keisersnitt fordi hun betaler "mye" skatt?

Hoyhoy, javel ja!

Mens en vanlig, ukomplisert fødsel koster samfunnet 22 000 kroner, ligger kostnadene for et keisersnitt på cirka 55.000 kroner.

Hvis hun tjener så mye som hun skal ha det til så har hun vel betalt det hittil i skatt.

Penger tjent på å utlevere sønnen sin. men det er en annen sak.:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...