Gå til innhold

mammasom16


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dag oppdaget jeg en ny ung mammablogg. Hun er 16 og gravid. Tipper hun kommer på topplisten ganske raskt.

Jeg ville aldri tillot dattera mi å utlevere seg selv på blogger i en slik tilstand (ung og gravid).

http://mammasom16.blogg.no/

 


Anonymous poster hash: c578d...6a5

 

Endret av Papirfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neppe! Utrolig dårlig blogg, og forfatteren virker veldig umoden og lite reflektert. Hvis denne bloggen kommer høyt på lista, så tipper jeg det er fordi hun blir en snakkis på en negativ måte. Litt som malinelskerlucas.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som at mange gravide 16-åringer får mye hets og dritt slengt etter seg. Jeg skjønner det på en måte - hvorfor må de ha barn så tidlig? Kan de ikke vente til de har fått seg en utdanning og jobb? Hva haster så?

Bloggen var ikke så mye å skryte av akkurat..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge nav støtter de med veldig store aleneforsørger summer, så vil det alltid være mange tenårings graviditeter.



Anonymous poster hash: 4f4ce...5c3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm ... Jeg syns hun er litt for god i rettskrivning til å være en random 16-åring.

Hun påstår forresten at hun kan få tak i fullt navn på de som skriver kommentarer anonymt. Hvilke ressurser er det hun sitter på?

Skeptisk.

:sove:



Anonymous poster hash: 6c031...0bb
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag oppdaget jeg en ny ung mammablogg. Hun er 16 og gravid. Tipper hun kommer på topplisten ganske raskt.

Jeg ville aldri tillot dattera mi å utlevere seg selv på blogger i en slik tilstand (ung og gravid).

http://mammasom16.blogg.no/

Anonymous poster hash: c578d...6a5

har du ikke bedre å finne på? Anbefaler deg å gå en tur i høstværet eller kjøpe deg en bok. Gjerne en bok som handler om at man ikke skal dømme andre og bruke energi på eget liv, og ikke andres. Lykke til!

Anonymous poster hash: e01b9...657

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, nå må denne bloggetrenden snart gå å legge seg. Hvem bryr seg om andres hverdag? Er det ikke irrelevant hva andre spiser til middag, eller hvor ofte de trener?

Når dere kikker på bloggere så får de mer penger. Kan tro de ler godt på vei til banken!! Easy money.



Anonymous poster hash: 7cf30...c45
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm ... Jeg syns hun er litt for god i rettskrivning til å være en random 16-åring.

Hun påstår forresten at hun kan få tak i fullt navn på de som skriver kommentarer anonymt. Hvilke ressurser er det hun sitter på?

Skeptisk.

:sove:

Anonymous poster hash: 6c031...0bb

nå har jo de fleste 16-åringene gått på skole i 10 år, så er ikke så rart at hun er flink i rettskrivning.. men det at hun påstår at hun har fått tak i fullt navn på de som skriver de negative kommentarene, er nok bare BS.. forøvrig så syntes jeg ikke denne bloggen var noe bra, stygt desing, kjedelige innlegg, dårlig bilder plus gjenbruk av det samme bilde hele tiden.. tviler på at dette blir en veldig populær blogg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jo de fleste 16-åringene gått på skole i 10 år, så er ikke så rart at hun er flink i rettskrivning.. men det at hun påstår at hun har fått tak i fullt navn på de som skriver de negative kommentarene, er nok bare BS.. forøvrig så syntes jeg ikke denne bloggen var noe bra, stygt desing, kjedelige innlegg, dårlig bilder plus gjenbruk av det samme bilde hele tiden.. tviler på at dette blir en veldig populær blogg..

jeg pleide også å si sånt på min blogg /hjemmeside (piczo the old days) da jeg var ung

Anonymous poster hash: 3a457...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dette er blogger som kommer høyt på lista fremover, og det gjerne er ungdommer som leser disse bloggene, kommer det til å bli en epidemi av ung og gravid. "Oisann, jeg ble gravid som 16 åring. La oss lage blogg!!!". Supert... :glare:

Eller enda verre: "Jeg vil bli kjent så jeg lager en blogg. Mammablogger er jo populært og jeg er jo ung. Eneste jeg mangler nå er å bli gravid, men det er heldigvis den gøye delen<3 lol"

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så lenge nav støtter de med veldig store aleneforsørger summer, så vil det alltid være mange tenårings graviditeter.

Anonymous poster hash: 4f4ce...5c3

Enig. Mange av disse ungjentene får jo ler penger enn de noen gang har hatt når de blir gravide. Så lever de på det, dropper utdanning og så er vi i gang... Bra os reduseres til ett år nå hvertfall.

Anonymous poster hash: a4bfe...e8b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dette er en så dårlig og ukjent blogg, mistenker jeg at det er bloggeren selv som har startet tråden. Det er ikke ukjent for bloggere at diskusjoner på KG gir masse klikk.

Anonymous poster hash: d9c42...21f

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for hets og latterliggjøring, samt svar til moderering.

Irrlys, mod.

Endret av irrlys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden dette er en så dårlig og ukjent blogg, mistenker jeg at det er bloggeren selv som har startet tråden. Det er ikke ukjent for bloggere at diskusjoner på KG gir masse klikk.

Anonymous poster hash: d9c42...21f

Sier du det? Har dere noen gamle røverhistorier om dette?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...