Gå til innhold

mammasom16


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig ble det slutt. 

Det blir alltid slutt når to barn velger å få barn.

Det kom ikke som en bombe at det vill bli over for de der før Leo var året. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://mammasom16.blogg.no/1448546005_jeg_er_forberedt_p_ha.html

Jeg liker ikke Jessica, synes hun har en blogg med mye oppgulp og sutring. Eksponeringen av sønnen er et kapittel i seg selv. Grusomt... Dette med at hun påstår at hun er så moden er bare piss. Hun er 17 og det merker jeg.

Men kroppen hennes er flott. Det kan ingen ta fra henne. Hun er så absolutt ikke stor eller gjennomsnittelig.For meg virker det som om hun har gått ned mange KG siden badeland-innlegget. der så hun stor ut. 

Det teiteste med den eksponeringen var hvor utrolig bastant hun var på at det skulle hun IKKE gjøre, og hun skulle IKKE legge ut NOEN bilder av Leo hvor ansiktet syntes..

Også ble han født da. Syntes hun eksponerer han mer enn både AR og RH gjør, egentlig.

Og hvorfor kroppen hennes er et tema er for meg et spørsmålstegn. Hun er 17 år, og var tynn før hun fikk barn også. Hun er jo fremdeles under vekst :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det teiteste med den eksponeringen var hvor utrolig bastant hun var på at det skulle hun IKKE gjøre, og hun skulle IKKE legge ut NOEN bilder av Leo hvor ansiktet syntes..

Også ble han født da. Syntes hun eksponerer han mer enn både AR og RH gjør, egentlig.

Og hvorfor kroppen hennes er et tema er for meg et spørsmålstegn. Hun er 17 år, og var tynn før hun fikk barn også. Hun er jo fremdeles under vekst :fnise:

Helt enig. Hun har bare ikke tatt igjen AR helt med tanke på å bruke barna som reklameplakater enda.

Kroppen hennes er et tema fordi noen nevnte at hun var stor og diskuterte klesstørrelsen hennes. Hun kan helt tydelig være en 32.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett hva slags størrelse Jessica bruker så er ikke det noe vi skal diskutere. 

dere diskuterer jo alt annet, så hvorfor ikke👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://mammasom16.blogg.no/1448546005_jeg_er_forberedt_p_ha.html

Jeg liker ikke Jessica, synes hun har en blogg med mye oppgulp og sutring. Eksponeringen av sønnen er et kapittel i seg selv. Grusomt... Dette med at hun påstår at hun er så moden er bare piss. Hun er 17 og det merker jeg.

Men kroppen hennes er flott. Det kan ingen ta fra henne. Hun er så absolutt ikke stor eller gjennomsnittelig.For meg virker det som om hun har gått ned mange KG siden badeland-innlegget. der så hun stor ut. 

For meg ser det ut som hun er gjennomsnittlig. Sier ikke hun er flink, sier ikke hun er stor, men at hun er strl. 34/xxs tror jeg ikke noe på.

Uansett, 1 1/2 måned siden jeg skrev det, hvorfor dra det opp? Jeg leser ikke blogge hennes engang, orker ikke all det "jeg er best" opplegget...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva slags størrelse Jessica bruker så er ikke det noe vi skal diskutere. 

http://mammasom16.blogg.no/denne_ukens.html

Vel vel. I min verden er ikke dette gjennomsnittelig. 

Jeg har forøvrig sett henne i virkeligheten opp til flere ganger og kan bekrefte at hun kan være en XXS. 

 

Hvorfor skal vi ikke kunne diskutere dette,mye annet i denne tråden som er irrelevant.Det er hun som velger å blottlegge livet sitt på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://mammasom16.blogg.no/denne_ukens.html

Vel vel. I min verden er ikke dette gjennomsnittelig. 

Jeg har forøvrig sett henne i virkeligheten opp til flere ganger og kan bekrefte at hun kan være en XXS. 

 

Hvorfor skal vi ikke kunne diskutere dette,mye annet i denne tråden som er irrelevant.Det er hun som velger å blottlegge livet sitt på denne måten.

Det er et godt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk denne bloggen snart ikke har noe særlig lesere lenger.

Hun poster aldri noe interessant eller nytt, og innleggene er meningsløse og korte. Kun masse bilder av sønnen. Hun deler heller ikke noe spennende, alt er bare basic som at hun drikker kakao eller har sovet lenge. Ser også i kommentarfeltet at hun begynner å bli direkte ufin mot leserne sine, og hun har falt en del på plasseringen i det siste.

Følger hun også på insta og så her om dagen at hun "shouta" en venninne. Liksom "følg, følg, følg!!!!!". Trodde bloggen var jobben hennes, da er vel det max uprofesjonelt...

Jeg føler nesten jeg gjør litt veldedighet med å fortsette å klikke meg inn på den triste bloggen for det er jo sånn hun tjener penger til mat til sønnen. Heller at hun tjener penger på blogg enn at hun begynner å snylte på skattepenger, egentlig.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk denne bloggen snart ikke har noe særlig lesere lenger.

Hun poster aldri noe interessant eller nytt, og innleggene er meningsløse og korte. Kun masse bilder av sønnen. Hun deler heller ikke noe spennende, alt er bare basic som at hun drikker kakao eller har sovet lenge. Ser også i kommentarfeltet at hun begynner å bli direkte ufin mot leserne sine, og hun har falt en del på plasseringen i det siste.

Følger hun også på insta og så her om dagen at hun "shouta" en venninne. Liksom "følg, følg, følg!!!!!". Trodde bloggen var jobben hennes, da er vel det max uprofesjonelt...

Jeg føler nesten jeg gjør litt veldedighet med å fortsette å klikke meg inn på den triste bloggen for det er jo sånn hun tjener penger til mat til sønnen. Heller at hun tjener penger på blogg enn at hun begynner å snylte på skattepenger, egentlig.

 

Jeg aner en desperasjon i innleggene hennes de seneste ukene og jeg tror du har rett det er best at hun blogger for pengene enn at hun får OS, hun kan ikke "være komplisert" med Fredrik da. 

 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har merket at alle bloggene dør ut? Er omtrent bare sophieelise som holder seg aktiv og på toppen. De andre på topplisten blogger om kjedelige ting, uinteressante klikk-bait innlegg og tar pauser helt uten videre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har merket at alle bloggene dør ut? Er omtrent bare sophieelise som holder seg aktiv og på toppen. De andre på topplisten blogger om kjedelige ting, uinteressante klikk-bait innlegg og tar pauser helt uten videre.

En ting er at innleggene deres er kjedelige, det kan jeg leve med, dårlige bilder derimot er utilgivelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er at innleggene deres er kjedelige, det kan jeg leve med, dårlige bilder derimot er utilgivelig.

Når vi snakker om dårlige bilder... Sjekk det nye innlegget hennes...

Har hun brukt paint for å redigere det øverste bildet?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når vi snakker om dårlige bilder... Sjekk det nye innlegget hennes...

Har hun brukt paint for å redigere det øverste bildet?? :fnise:

Hvis det er profft arbeide så er det en slett jobb i hvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tror Jessica begynner å bli desperat nå. Ser hun har falt litt på plasseringen på blogg.no, og at hun har begynt å kjøpe sånn blogg-shout (sånn at innlegget ditt kommer på forsiden på blogg.no) og hun tok selvfølgelig innlegget som het "du kommer til å angre" og heter mammasom16. Sånn kommer det lesere av. Innlegget hadde forsåvidt ingenting med det å være ung mor å gjøre.

Hun har begynt å poste mange innlegg om dagen som er med en kort standar tekst (typ hva du skriver i en mail til en gammel venn - alt er bare positivt og hyggelig, og kort fortalt) og en del bilder. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, mjauritz skrev:

Tror Jessica begynner å bli desperat nå. Ser hun har falt litt på plasseringen på blogg.no, og at hun har begynt å kjøpe sånn blogg-shout (sånn at innlegget ditt kommer på forsiden på blogg.no) og hun tok selvfølgelig innlegget som het "du kommer til å angre" og heter mammasom16. Sånn kommer det lesere av. Innlegget hadde forsåvidt ingenting med det å være ung mor å gjøre.

Hun har begynt å poste mange innlegg om dagen som er med en kort standar tekst (typ hva du skriver i en mail til en gammel venn - alt er bare positivt og hyggelig, og kort fortalt) og en del bilder. 

Jeg synes bare synd på Jessi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har så godt som like mange lesere hver dag, så slapp nå av. Bruk romjula på noe annet enn å irritere dere over ting som ikke har noe med dere å gjøre. God jul, og vær like hyggelig med mennesker dere ikke kjenner og møter i virkeligheten, som over nettet;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...