Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Xmasclovn skrev (41 minutter siden):

Hadde vi alle vært så kravstore og hatt urimelige krav så tidlig i bekjentskapet/datingen så hadde vi alle også vært single (og desperate)….

Hehe, vel det er en gaaaanske stor del av befolkningen som er nettopp det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-Turtle skrev (På 5.4.2024 den 8.32):

Holy macaroni! Frokosten hun har bestilt seg.... 

Så enorme mengder mat. Hun kommer jo til å spise minimalt av det der 😭

Tipper denne flytende matbuffeeten liggende å duppe i vannet i sterk sol er årsaken til matforgiftningen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (11 minutter siden):

Hehe, vel det er en gaaaanske stor del av befolkningen som er nettopp det.

Det vet jeg ingenting om hvor stor del av befolkningen som falle inn under ovennevnte beskrevne.  Jeg synes ikke Isabel er en man skal se opp til hva gjelder å være «bestemte og tydelige på hva vi forventer av mannfolk vi er involvert med» som du skrev. Hennes krav er ofte urimelige og til menn hun ikke kan få, særlig sett opp mot hva hun selv har å tilby og bringe inn i et seriøst forhold.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (4 minutter siden):

Det vet jeg ingenting om hvor stor del av befolkningen som falle inn under ovennevnte beskrevne.  Jeg synes ikke Isabel er en man skal se opp til hva gjelder å være «bestemte og tydelige på hva vi forventer av mannfolk vi er involvert med» som du skrev. Hennes krav er ofte urimelige og til menn hun ikke kan få, særlig sett opp mot hva hun selv har å tilby og bringe inn i et seriøst forhold.

Kravene hennes er en helt annen sak.

Men å være tydelig/bestemt på hva en forventer av en dame/mann er noe alle bør være så godt det lar seg gjøre, DET sier jo seg selv - Isabel Raad eller ei.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (9 minutter siden):

Kravene hennes er en helt annen sak.

Men å være tydelig/bestemt på hva en forventer av en dame/mann er noe alle bør være så godt det lar seg gjøre, DET sier jo seg selv - Isabel Raad eller ei.

Da har jeg misforstått ditt opprinnelige innleg siden jeg forstod det som at det var et forsvar for de spesifikke kravene Isabel stiller til en relativt ny flamme. At alle generelt bør være åpne om forventninger fra start er vi enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xmasclovn skrev (6 minutter siden):

Da har jeg misforstått ditt opprinnelige innleg siden jeg forstod det som at det var et forsvar for de spesifikke kravene Isabel stiller til en relativt ny flamme. 

Nei, for all del. :D

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (39 minutter siden):

Sier folk som KUN har info om denne personen fra Isabel. 

Grow up.

Når hun kun er ute etter mannfolk som skal stå på pinne for henne 24/7 og blir sur fordi han ikke varter opp med roser så fortjener han noen andre

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (4 minutter siden):

Når hun kun er ute etter mannfolk som skal stå på pinne for henne 24/7 og blir sur fordi han ikke varter opp med roser så fortjener han noen andre

For alt vi vet er fyren en skikkelig nasty type, vi vet ingenting annet enn det han har overbevist Isabel om at han er som hun har formidlet videre.  Da blir det for dumt å romantisere fyren som at han fortjener noe bedre og bla bla.

Jeg for min del, har NULL tro på at de tingene Isabel fant på badet hans, var noe han selv brukte.  NULL.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoyogirl skrev (5 minutter siden):

Er denne mannen fra Dubai, eller var han britisk? Følger ikke med på snap 

Nederland visstnok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (32 minutter siden):

For alt vi vet er fyren en skikkelig nasty type, vi vet ingenting annet enn det han har overbevist Isabel om at han er som hun har formidlet videre.  Da blir det for dumt å romantisere fyren som at han fortjener noe bedre og bla bla.

Jeg for min del, har NULL tro på at de tingene Isabel fant på badet hans, var noe han selv brukte.  NULL.

Han sa jo ikke att det var noe han selv brukte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (8 minutter siden):

Jo, det sa han. Bortsett fra en bodywash type ting som en dame hadde glemt igjen, så brukte han liksom alt det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (3 minutter siden):

Jo, det sa han. Bortsett fra en bodywash type ting som en dame hadde glemt igjen, så brukte han liksom alt det andre.

Ok... For meg må hun gjerne være ilag med en dasstønmer fra Moss.. men ikke kom og si at Isabel oppførte seg bra under turen til Paris i påsken. Men så lenge det er dama som er slik så er det innafor men nåde mannen om han gjør slike ting..

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (12 minutter siden):

Ok... For meg må hun gjerne være ilag med en dasstønmer fra Moss.. men ikke kom og si at Isabel oppførte seg bra under turen til Paris i påsken. Men så lenge det er dama som er slik så er det innafor men nåde mannen om han gjør slike ting..

Skjønner ikke helt,  hva gjorde hun i Paris som ikke var bra? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (7 minutter siden):

Facetima i grisefylla fordi han sms’et for lite😬

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (34 minutter siden):

Jo han sa så, vippeserum og face roller. Litt rart var det😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hatsumomo skrev (29 minutter siden):

Masse facetime utover natta om meldinger fordi han ikke viet henne nok oppmerksomhet.. å hun mente derfor han var utro

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (51 minutter siden):

Jo han sa så, vippeserum og face roller. Litt rart var det😬

Hvis man ser litt på de «mannfolka» hun har vært sammen med siden hun steg inn i rampelyset…blir vi egentlig overrasket dersom de bruker vippeserum og faceroller?😅

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (Akkurat nå):

Hvis man ser litt på de «mannfolka» hun har vært sammen med siden hun steg inn i rampelyset…blir vi egentlig overrasket dersom de bruker vippeserum og faceroller?😅

Nei😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...