Miss perfect Skrevet 5. mars 2021 #5061 Skrevet 5. mars 2021 Twinkle~ skrev (1 minutt siden): Stoppe? Det er jo på sin plass at hun gjør det. Bvn har sannsynligvis gjort grove feil i den saken. Vel, hva vet vi om det? Tipper det ligger økonomiske intensjoner bak her og.. som alt annet denne dama gjør. 7
GhostHug Skrevet 5. mars 2021 #5062 Skrevet 5. mars 2021 Miss perfect skrev (Akkurat nå): Vel, hva vet vi om det? Tipper det ligger økonomiske intensjoner bak her og.. som alt annet denne dama gjør. Hun har opplevd å bli oversett av et system som skulle beskytte henne. Det er jo utrolig bra at hun saksøker og jeg ser ikke noe problem i å ha økonomiske intensjoner på dette punktet. 17
Miss perfect Skrevet 5. mars 2021 #5063 Skrevet 5. mars 2021 Nei.. rart at det kommer nå da? Hun er voksen og har funnet ut at med sin posisjon så er det bare å kjøre på.. 6
Jobbermedbarn Skrevet 5. mars 2021 #5064 Skrevet 5. mars 2021 (endret) Miss perfect skrev (1 time siden): Nei.. rart at det kommer nå da? Hun er voksen og har funnet ut at med sin posisjon så er det bare å kjøre på.. Jeg har veldig lite til overs for hvordan IR har oppført seg ifht reiser og korona, men her støtter jeg henne. Synes ikke det er rart det kommer nå i det hele tatt, hun måtte nok åpne opp for mye hun har fortrengt da hun skrev boken. Dette er jo ofte en prosess og det har nok krevd mye å komme dit hun er i dag. Jeg tviler på at dette har noe med penger å gjøre. Endret 5. mars 2021 av Jobbermedbarn 24
Miss perfect Skrevet 5. mars 2021 #5065 Skrevet 5. mars 2021 Jobbermedbarn skrev (22 minutter siden): Jeg har veldig lite til overs for hvordan IR har oppført seg ifht reiser og korona, men her støtter jeg henne. Synes ikke det er rart det kommer nå i det hele tatt, hun måtte nok åpne om for mye hun har fortrengt da hun skrev boken. Dette er jo ofte en prosess og det har nok krevd mye å komme dit hun er i dag. Jeg tviler på at dette har noe med penger å gjøre. Haha, ikke noe med penger å gjøre nei.. vi får nå se på det da. 8
GhostHug Skrevet 5. mars 2021 #5066 Skrevet 5. mars 2021 Miss perfect skrev (42 minutter siden): Nei.. rart at det kommer nå da? Hun er voksen og har funnet ut at med sin posisjon så er det bare å kjøre på.. Omtrent alle som gjør noe sånt gjør det i voksen alder. Som nevnt over her, det er en prosess. 18
Velinda Skrevet 5. mars 2021 #5067 Skrevet 5. mars 2021 Klart det handler om penger alt hun gjør handler om penger.....prøver nok å høste noen "stakkars"meg poeng etter all reisinga også....spyr av den dama...sikker på at hun snart ska gi ut noe å da trenger hun all publisitet hun kan få,kalkulert 6
EtLiteTroll Skrevet 5. mars 2021 #5068 Skrevet 5. mars 2021 (endret) Greia er at hun må gråte om å ikke reise til kjæresten, SAMTIDIG som hun gråter om at denne rettsaken. Som om hun tror hun skal få sympati og forståelse i forhold til reising, fordi hun sliter med det andre? Nesten alle sliter med noe de ønsker å rømme fra, noen mer alvorlig enn andre, og det er ikke mer synd på henne enn alle andre i disse korona tider. Skal hun få frikort til å reise hit og dit x antall ganger, fordi hun sliter med denne rettsaken, mens andre knapt krysser kommunegrenser? Om hun gråt for enten den ene eller den andre tingen, og ikke begge deler, så hadde det kanskje vert litt mer troverdig. Men nå virker det bare veldig taktisk, for å få sympati. Husk dere har med en paradise hotell deltaker å gjøre, hun er ikke redd for å spille for galleriet. Hun spilte "hardt" der inne, følelsene for hva andre sliter med sitter nok ikke så dypt. At hun poster lange avhandlinger for å få "tillatelse" til å reise, sier en hel del. I tillegg så vil hun jo gjerne ha "content", og derfor håper på at flere skal si hun mer enn gjerne må dele reisen sin på sosiale medier. Må også legge til at hun stadig deler når folk oppmuntrer henne til å reise, og å vise det på SoMe. Jeg har full sympati med henne angående barndommen og at hun anmelder kommunen, men hun trenger ikke dra typen og reising inn i det! I tillegg har hun nettopp vert mange uker i Dubai med ham, og nettopp i England på Valentines day. Å grine fordi hun kanskje ikke kan reise utenlands eller få han hit på bursdagen sin, ja da begynner du å få skikkelig diva nykker! Inne normalt å leve slik et "yetsetter" liv for folk flest, det er luksus. Så skal hun klage? Hun burde være takknemlig, for å ha kunne ta seg friheten å reise så mye som hun har gjort allerede, mens alle andre "gjort jobben" for fellesskapet. Endret 5. mars 2021 av EtLiteTroll 25
spirå12 Skrevet 10. mars 2021 #5069 Skrevet 10. mars 2021 EtLiteTroll skrev (På 5.3.2021 den 22.16): Greia er at hun må gråte om å ikke reise til kjæresten, SAMTIDIG som hun gråter om at denne rettsaken. Som om hun tror hun skal få sympati og forståelse i forhold til reising, fordi hun sliter med det andre? Nesten alle sliter med noe de ønsker å rømme fra, noen mer alvorlig enn andre, og det er ikke mer synd på henne enn alle andre i disse korona tider. Skal hun få frikort til å reise hit og dit x antall ganger, fordi hun sliter med denne rettsaken, mens andre knapt krysser kommunegrenser? Om hun gråt for enten den ene eller den andre tingen, og ikke begge deler, så hadde det kanskje vert litt mer troverdig. Men nå virker det bare veldig taktisk, for å få sympati. Husk dere har med en paradise hotell deltaker å gjøre, hun er ikke redd for å spille for galleriet. Hun spilte "hardt" der inne, følelsene for hva andre sliter med sitter nok ikke så dypt. At hun poster lange avhandlinger for å få "tillatelse" til å reise, sier en hel del. I tillegg så vil hun jo gjerne ha "content", og derfor håper på at flere skal si hun mer enn gjerne må dele reisen sin på sosiale medier. Må også legge til at hun stadig deler når folk oppmuntrer henne til å reise, og å vise det på SoMe. Jeg har full sympati med henne angående barndommen og at hun anmelder kommunen, men hun trenger ikke dra typen og reising inn i det! I tillegg har hun nettopp vert mange uker i Dubai med ham, og nettopp i England på Valentines day. Å grine fordi hun kanskje ikke kan reise utenlands eller få han hit på bursdagen sin, ja da begynner du å få skikkelig diva nykker! Inne normalt å leve slik et "yetsetter" liv for folk flest, det er luksus. Så skal hun klage? Hun burde være takknemlig, for å ha kunne ta seg friheten å reise så mye som hun har gjort allerede, mens alle andre "gjort jobben" for fellesskapet. Helt enig. Vi opplever nå at vår kommune stenges helt ned, og da kjenner jeg på bitterhet; Vi har gjort en god jobb, men pga de som stadig bryter anbefalinger og mener de er viktigere enn oss andre, blir vi andre "straffet.." 15
Elleven Skrevet 16. mars 2021 #5070 Skrevet 16. mars 2021 Hvilke influencere sikter hun til på instastory, som slenger dritt om henne nå? 5
spirå12 Skrevet 16. mars 2021 #5071 Skrevet 16. mars 2021 Elleven skrev (18 minutter siden): Hvilke influencere sikter hun til på instastory, som slenger dritt om henne nå? Kjenner jeg er glad jeg ikke følger henne... 2
Tulla25j Skrevet 17. mars 2021 #5072 Skrevet 17. mars 2021 Elleven skrev (3 timer siden): Hvilke influencere sikter hun til på instastory, som slenger dritt om henne nå? Kristin Gjelsvik snakket noe om at det var merkelig at man tillot utenlandsreiser (eller innreise fra utlandet) når det var så mye importsmitte om dagen. At det var rart man bare kunne ta en tur til Dubai, sitte i karantene når man kom hjem også var alt greit. (Husker ikke helt ordrett, men noe i den duren). Det var her om dagen! 6
Cocogirl Skrevet 17. mars 2021 #5073 Skrevet 17. mars 2021 Herregud hun tåler fa** meg ikke kritikk... voksen dame oppfører seg slik 🤣 15
J.. Skrevet 17. mars 2021 #5074 Skrevet 17. mars 2021 Elleven skrev (13 timer siden): Hvilke influencere sikter hun til på instastory, som slenger dritt om henne nå? Yasmin (PH/Ex on the beach deltager). 3
Cocogirl Skrevet 17. mars 2021 #5075 Skrevet 17. mars 2021 J.. skrev (1 time siden): Yasmin (PH/Ex on the beach deltager). Hva har hun sakt? 2
J.. Skrevet 17. mars 2021 #5076 Skrevet 17. mars 2021 Cocogirl skrev (11 minutter siden): Hva har hun sakt? Lagde en YT video hvor hun slenger dritt om IR og div andre,det var ikke konstruktiv kritikk,foråsidetsånn. Hun slettet den etter 19 timer. 1
ARima Skrevet 17. mars 2021 #5077 Skrevet 17. mars 2021 J.. skrev (4 timer siden): Lagde en YT video hvor hun slenger dritt om IR og div andre,det var ikke konstruktiv kritikk,foråsidetsånn. Hun slettet den etter 19 timer. Men hva gikk all kritikken på? 1
J.. Skrevet 17. mars 2021 #5078 Skrevet 17. mars 2021 ARima skrev (1 time siden): Men hva gikk all kritikken på? Det var ikke kritikk,det var dritslenging. Det gikk på utseende, at hun er desperat som "må" utenlands for å få kjæreste, hvor harry hun er,tja,du skjønner greia. Det var Yasmin og Mie (Love Island) som sammen satt å snakket dritt,videoen ble tatt ned nesten like fort som den kom opp når den ikke gikk helt deres vei. 2
ARima Skrevet 17. mars 2021 #5079 Skrevet 17. mars 2021 J.. skrev (1 minutt siden): Det var ikke kritikk,det var dritslenging. Det gikk på utseende, at hun er desperat som "må" utenlands for å få kjæreste, hvor harry hun er,tja,du skjønner greia. Det var Yasmin og Mie (Love Island) som sammen satt å snakket dritt,videoen ble tatt ned nesten like fort som den kom opp når den ikke gikk helt deres vei. Oi! Vet ikke hvem Mie er men Yasmin så jeg på paradise og det du beskriver forundrer meg ikke 😅 1
WonderWomaan Skrevet 17. mars 2021 #5080 Skrevet 17. mars 2021 (endret) shash90 skrev (På 30.12.2020 den 13.42): Jeg merker det på folk fra Midtøsten ja. Jeg er selv kurder fra Iran. Har ofte fått høre fra arabere, tyrkere eller kurdere fra Tyrkia og Irak: at iranere er for vestlige. Har også blitt kalt hore eller at jeg er fisefin. vil si at folk fra Iran (uavhengig om de er persere, kurdere, azeri, lurere) er mer avslappet ift kultur og religion. Jeg merker veldig stor forskjell mellom kurdere fra Iran og Irak. De fra Irak er veldig strenge muslimer, som arabere. Eller det kommer an på. Å være muslim er ikke såå viktig for kurdere. Men en god del kurdere fra Irak er religiøse. BULLSHIT. Mange kurdere jeg kjenner, og min sambo som er kurder fra Irak stemmer ikke med det du sier. Det du sier er tull. Slikt avhenger fra familie til familie. De sier det samme om dere, at kurdere fra Iran er svært strenge muslimer og lite frihet. Er mange religiøse iranere også. Har hatt iranere som venner og de har fortalt meg hvordan det er der. Så ikke spre feil fakta. Og et tips, aldri sammenlign en kurder fra Irak med en araber.... Endret 19. mars 2021 av WonderWomaan 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå