Justlooking Skrevet 5. januar 2021 #4621 Skrevet 5. januar 2021 Måne1234 skrev (14 minutter siden): Er hun virkelig i Dubai!?? Nå?? Nei nei nei! Hun har vel vært på to turer til Dubai i det siste pluss en annen utenlandstur nylig. Følger ingen på snap eller insta, men det er visst der det fremkommer om dette i følge de som følger der. Tenker mest på lille valpen som stadig får mat av nye antagelig. Mat må den jo ha. 7
flusa Skrevet 5. januar 2021 #4622 Skrevet 5. januar 2021 Mer dobbeltmoralsk person finner man ikke.. 6
Curlyme Skrevet 5. januar 2021 #4624 Skrevet 5. januar 2021 Et kjapt google søk og ja. Pupper,nese,rompe. 2
Poyse Skrevet 6. januar 2021 #4625 Skrevet 6. januar 2021 Er det bare meg, eller er det fler som har inntrykk av at hun jobber som luksusprostituert i Dubai?https://www.instagram.com/p/CJrPfJPg7EW/?igshid=19a000yal7k81 7
LoveMoschino Skrevet 6. januar 2021 #4626 Skrevet 6. januar 2021 Tror ikke han betaler for henne. Men at dette kommer til å vare tror jeg neppe 2
Gjest MadameDeRosa Skrevet 6. januar 2021 #4627 Skrevet 6. januar 2021 Hadde det vært min datter, hadde jeg nok vært syk av bekymring nå... Ut på overraskelsestur i Sauda-Arabia til et sted hun ikke vet hvor er, med en mann hun nettopp har møtt. Altså, han overrasket henne med: opp og pakk nå, vi skal til et ukjent sted! Ja, det kan være hyggelig, men alt kan skje... Hvor godt kjenner hun han, egentlig?
Gjest MadameDeRosa Skrevet 6. januar 2021 #4628 Skrevet 6. januar 2021 Poyse skrev (3 timer siden): Er det bare meg, eller er det fler som har inntrykk av at hun jobber som luksusprostituert i Dubai?https://www.instagram.com/p/CJrPfJPg7EW/?igshid=19a000yal7k81 Siden lastes ikke
J.. Skrevet 6. januar 2021 #4629 Skrevet 6. januar 2021 MadameDeRosa skrev (30 minutter siden): Hadde det vært min datter, hadde jeg nok vært syk av bekymring nå... Ut på overraskelsestur i Sauda-Arabia til et sted hun ikke vet hvor er, med en mann hun nettopp har møtt. Altså, han overrasket henne med: opp og pakk nå, vi skal til et ukjent sted! Ja, det kan være hyggelig, men alt kan skje... Hvor godt kjenner hun han, egentlig? I følge podden har de vel datet i 3-4mnd nå. De møtes i Dubai for å unngå karantenehotel reglene,siden de ikke kan sitte i karantene sammen.
SinfulBby Skrevet 6. januar 2021 #4631 Skrevet 6. januar 2021 (endret) Lilla80 skrev (13 timer siden): Mer dobbeltmoralsk person finner man ikke.. Bedre med dobbelmoral enn ingen moral ?! Tipper hvis dere leter litt inni dere selv finner dere nok en en dobbelmoral eller to inni der😆 Endret 6. januar 2021 av SinfulBby 2
SinfulBby Skrevet 6. januar 2021 #4632 Skrevet 6. januar 2021 Nutz skrev (1 minutt siden): Hvor er valpen?? Sikkert hos moren eller Konny? Jeg har og hund å lot fam passe den da jeg var på ferie .. 1
flusa Skrevet 6. januar 2021 #4633 Skrevet 6. januar 2021 SinfulBby skrev (16 minutter siden): Bedre med dobbelmoral enn ingen moral ?! Tipper hvis dere leter litt inni dere selv finner dere nok en en dobbelmoral eller to inni der😆 Jeg velger å holde meg i norge. Å dra til utlandet for å kose seg i disse dager, er ikke det smarteste man kan gjøre. Direkte egoistisk,heller. 12
SinfulBby Skrevet 6. januar 2021 #4634 Skrevet 6. januar 2021 Lilla80 skrev (2 minutter siden): Jeg velger å holde meg i norge. Å dra til utlandet for å kose seg i disse dager, er ikke det smarteste man kan gjøre. Direkte egoistisk,heller. Det gjør jeg og. Alt annet føles litt feil. men vi er ikke henne. hun prioriterer å reise, om hun skulle bli syk på reisen sin er det henne om det. Regner med det er karantene når hun kommer hjem.... 1
SinfulBby Skrevet 6. januar 2021 #4635 Skrevet 6. januar 2021 MadameDeRosa skrev (1 time siden): Hadde det vært min datter, hadde jeg nok vært syk av bekymring nå... Ut på overraskelsestur i Sauda-Arabia til et sted hun ikke vet hvor er, med en mann hun nettopp har møtt. Altså, han overrasket henne med: opp og pakk nå, vi skal til et ukjent sted! Ja, det kan være hyggelig, men alt kan skje... Hvor godt kjenner hun han, egentlig? Han er jo «kjent».. mange drar jo på tinder dates uten å kjenne dem. De har jo data en stund.. dubai har hun vært i før så tror ikke d føles så ille. Dessuten reiser hun helt sikkert ikke alene . Har sikkert med en venninne. Han og, de er nok flere... 1
flusa Skrevet 6. januar 2021 #4636 Skrevet 6. januar 2021 SinfulBby skrev (1 time siden): Det gjør jeg og. Alt annet føles litt feil. men vi er ikke henne. hun prioriterer å reise, om hun skulle bli syk på reisen sin er det henne om det. Regner med det er karantene når hun kommer hjem.... Men om hun blir smittet/bærer smitte, er sjansen mangedoblet for at andre også blir syke. Hjelper lite å gå i karantene om man allerede har smitten i seg. 5
Gjest MadameDeRosa Skrevet 6. januar 2021 #4637 Skrevet 6. januar 2021 J.. skrev (3 timer siden): I følge podden har de vel datet i 3-4mnd nå. De møtes i Dubai for å unngå karantenehotel reglene,siden de ikke kan sitte i karantene sammen. Av de 3-4 månedene har 90% av tida vært fra hverandre og kontslt vært digitalt. Man kjenner ikke noen særlig godt på så kort tid.
*Marihøna* Skrevet 6. januar 2021 #4638 Skrevet 6. januar 2021 Overrasker meg at hun kun dater britiske menn, når hun stadig i podcasten gjør narr av den dårlige engelsken sin 🙈 3
Halle-Palle Skrevet 6. januar 2021 #4639 Skrevet 6. januar 2021 SinfulBby skrev (5 timer siden): Det gjør jeg og. Alt annet føles litt feil. men vi er ikke henne. hun prioriterer å reise, om hun skulle bli syk på reisen sin er det henne om det. Regner med det er karantene når hun kommer hjem.... Men om hun blir smittet er det jo fare for at hun smitter andre mellom reisemålene? Det er lov å tenke litt lenger enn sin egen nese. 3
MoKath Skrevet 6. januar 2021 #4640 Skrevet 6. januar 2021 Om han er britisk er det vel ikke helt innafor for han å dra utenlands heller. Store deler av England var Tier 4 og det var ikke lov å reise utenfor sitt lokalområde. Nå er det lockdown igjen. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå