Aurora** Skrevet 19. mars 2018 #2441 Del Skrevet 19. mars 2018 Isavel har en nydelig hudfarge Men synes det er bra ikke Pierre kunne være med likevel. Hadde ikke orket å hatt Isabel, Carl Aksel og Pierre der samtidig 😝 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 19. mars 2018 #2442 Del Skrevet 19. mars 2018 (endret) Jeg er redd for at dette hørtes veldig feil ut, men brunfargen hennes i Paradise er virkelig ikke pen. Endret 19. mars 2018 av Prinsesse788 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 19. mars 2018 #2443 Del Skrevet 19. mars 2018 17 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Jeg er redd for at dette hørtes veldig feil ut, men brunfargen hennes i Paradise er virkelig ikke pen. Hva mener du med det? At den er for mørk eller? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 19. mars 2018 #2444 Del Skrevet 19. mars 2018 2 timer siden, Helhvete skrev: Det er bare nesten utroskap da! Ganske drøyt. Du burde skamme deg for å være nesten utro med 3 stk. Fysj! Men de synger og spiller jo så fiiiiiiint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flisespikker Skrevet 19. mars 2018 #2445 Del Skrevet 19. mars 2018 Huden hennes er veldig solskadet. Skikkelig lærhud. Man ser det godt på de bildene i siste blogginnlegget hennes. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 19. mars 2018 #2446 Del Skrevet 19. mars 2018 4 minutter siden, Flisespikker skrev: Huden hennes er veldig solskadet. Skikkelig lærhud. Man ser det godt på de bildene i siste blogginnlegget hennes. Ser ingen skader jeg 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse788 Skrevet 19. mars 2018 #2447 Del Skrevet 19. mars 2018 (endret) 1 time siden, Aurora** skrev: Hva mener du med det? At den er for mørk eller? Den ser litt skitten ut. Ser sånn «lærete» ut som ei annen nevnte. Endret 19. mars 2018 av Prinsesse788 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 19. mars 2018 #2448 Del Skrevet 19. mars 2018 Isabel har vært mye i land med sterk sol og noe sier meg at hun ikke bruker solkrem. Mye festing og mye sol setter sine spor 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 19. mars 2018 #2449 Del Skrevet 19. mars 2018 2 timer siden, LeilaS skrev: Isabel har vært mye i land med sterk sol og noe sier meg at hun ikke bruker solkrem. Mye festing og mye sol setter sine spor Solkrem nei! Hun skal jo bli brunest mulig, og alle vet vel at solkrem gjør en bleik 🙄... Det er noe med det. Hun kan ta fillers og botox i ansiktet, men huden på resten av kroppen vil ikke henge med i lengden. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 19. mars 2018 #2450 Del Skrevet 19. mars 2018 12 minutter siden, Milio skrev: Solkrem nei! Hun skal jo bli brunest mulig, og alle vet vel at solkrem gjør en bleik 🙄... Det er noe med det. Hun kan ta fillers og botox i ansiktet, men huden på resten av kroppen vil ikke henge med i lengden. Nei, da må hun ta Botox over hele kroppen 🙊 man får fort rynker på brystet/mellom puppene når man soler seg mye over lengere tid. Ser ikke bra ut. Lurer på hvordan hun ser ut som 10 år, som inntørket rosin? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 19. mars 2018 #2451 Del Skrevet 19. mars 2018 10 minutter siden, smalls skrev: Nei, da må hun ta Botox over hele kroppen 🙊 man får fort rynker på brystet/mellom puppene når man soler seg mye over lengere tid. Ser ikke bra ut. Lurer på hvordan hun ser ut som 10 år, som inntørket rosin? Det blir vel syrepeeling som er eneste alternativ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 19. mars 2018 #2452 Del Skrevet 19. mars 2018 Jeg kan ikke se at det er noe i veien med huden hennes? I PH-episoden i dag så hun da fortreffelig ut, eller var det masse sminke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 20. mars 2018 #2453 Del Skrevet 20. mars 2018 8 timer siden, orfeus skrev: Jeg kan ikke se at det er noe i veien med huden hennes? I PH-episoden i dag så hun da fortreffelig ut, eller var det masse sminke? Hun har på masse sminke hele tiden der inne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 21. mars 2018 #2454 Del Skrevet 21. mars 2018 (endret) Som jeg forventet, så er hun ufyselig på hotellet og tror hun er bedre enn alle andre. Jeg blir faktisk flau over henne. Hun er utrolig umoden og bitchy. Kaller han ene for fitteunge. Dette er slemt sagt av meg, men skjønner hun ikke har så mange venner. Hun virker ikke som en hyggelig person Endret 21. mars 2018 av smalls 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora** Skrevet 21. mars 2018 #2455 Del Skrevet 21. mars 2018 34 minutter siden, smalls skrev: Som jeg forventet, så er hun ufyselig på hotellet og tror hun er bedre enn alle andre. Jeg blir faktisk flau over henne. Hun er utrolig umoden og bitchy. Kaller han ene for fitteunge. Dette er slemt sagt av meg, men skjønner hun ikke har så mange venner. Hun virker ikke som en hyggelig person Enig. Hun var ille sin sesong og like ille nå. Så cocky 😝 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 21. mars 2018 #2456 Del Skrevet 21. mars 2018 Jeg tror hun har sett litt før mye på The Kardashians. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wisket Skrevet 22. mars 2018 #2457 Del Skrevet 22. mars 2018 Blir flau på Isabell Raad sine vegner... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 22. mars 2018 #2458 Del Skrevet 22. mars 2018 Jeg har ikke sett noe på PH, men ikke overaset over hennes oppførel. Helt siden hun begynte å blogge, så har hun vært skikkelig arrogant og trodd hun er bedre enn alle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 22. mars 2018 #2459 Del Skrevet 22. mars 2018 Hun sanker ikke mange sympatipoeng på å være så ufin mot andre. Hun er ett eller to år eldre enn resten av gjengen, men oppfører seg som en trashy dame på 40 +, ei som føler alder skal gi fordeler. Huttetu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 22. mars 2018 #2460 Del Skrevet 22. mars 2018 21 minutter siden, orfeus skrev: Hun sanker ikke mange sympatipoeng på å være så ufin mot andre. Hun er ett eller to år eldre enn resten av gjengen, men oppfører seg som en trashy dame på 40 +, ei som føler alder skal gi fordeler. Huttetu. Herregud 🤣 kanskje jeg må begynne se på denne sesongen. Bare får å se hun drite seg ut 🙊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå