Gå til innhold

Meg og babyen min:)


*Heidi*

Anbefalte innlegg

Skriver litt mens jeg venter på maten jeg.. kyllingen må i ovnen, så jeg må vente til den blir varm :)

I dag stod jeg vi opp ni, og jeg og Mathias gikk i dusjen,det er så kos å bade sammen, han elsker det :) Så ryddet jeg litt, ordna litt og spiste frokost, burde egentlig støvsugd her, er så mye støv, men mannen min skal liste når han kommer hjem, så det er like greit å vente til i morgen, han går ut og inn med sko og sagflis og sånn på seg.. Var på senteret og handlet litt klær til Mathias, en joggedress,en genser og en jakke,25% på babyklær på cubus forresten, handlet litt mat, og var på bibloteket og lånte to bøker: P.S Jeg elsker deg og Hot love.

Begynte på P.S jeg elsker deg med en gang jeg kom hjem og innen jeg hadde kommet til det tredje kap hylgråt jeg.. da snakker vi om skikkelig gråting, akkurat som noen var død!! Den var så trist og deprimerende, ihvertfall det jeg har lest til nå, men jeg tror den blir bedre og "gladere" etterhvert.. uff,orker ikke bøker hvor det bare er trist! Liker sånne bøker som Marian Keynes eller hva hun heter skriver,har lest noen bøker av henne i det siste: Tre sider av en sak, og engler i LA , de var bra! Oxo leste jeg shoppaholic her om dagen, ganske bra den oxo.. lette etter Venninnen av Denise Rudberg i dag da, men den hadde de ikke fått inn enda, så jeg endte opp med PS jeg elsker deg!

Noen som har lest den? Har spurt på film,kultur tråden oxo..

Resten av dagen i dag har jeg tenkt til å kose meg med bøkene, og så er det nannyhjelpen , og top modell i kveld, med andre ord, bare slappe av :roll: Kose dag! Hatt litt behov for det i det siste, litt mer sliten en ellers!

Har oxo begynt å spille noe som heter Starcraft, begynte først å spille for å holde mannen min med selskap, og får å få noe til felles med han utenom kos og film, når vi koser oss, men er faktisk blitt skikkelig hekta, det er rå gøy! Sitter og spiller når jeg er alene oxo :ler: Prøve å bli bedre en mannen min.. ;) Men det blir jeg nok ALDRI, han er ganske flink, har spilt i mange år da, og jeg har ikke tid til å lære meg alt og alle triks, det er veldig mye.. Man må egentlig spille flere ganger om dagen, men vi gjør det knapt en gang i uken, som regel søndag, da vi har tid!

Nei, får gå og lage ferdig maten jeg, blir bali kylling gryte med hvitløksbrød og salat i dag, har en mat fløte jeg må bruke opp!

Kos kos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig å høre hva dere har gjort i det siste!! Hørtes ut som en deilig og avslappende helg! :) Er det du og mannen som har hytte? Jeg har ikke lest noen av de bøkene du nevnte (har lest en shopaholic-bok tror jeg, som fulgte med i Det Nye i sommer). Men PS Jeg elsker deg må jo være skikkelig bra skrevet da, når du faktisk hylgråter av den! :ler: Kos dere med god middag!!! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre hva dere har gjort i det siste!! Hørtes ut som en deilig og avslappende helg! :) Er det du og mannen som har hytte? Jeg har ikke lest noen av de bøkene du nevnte (har lest en shopaholic-bok tror jeg, som fulgte med i Det Nye i sommer). Men PS Jeg elsker deg må jo være skikkelig bra skrevet da, når du faktisk hylgråter av den! :ler: Kos dere med god middag!!! :sikle:

Hei hei :)

ENDELIG sov gullet litt, han har hylt i hele dag, det må være tennene som gjør vondt.. prøvd alt fra sukkervann,til massasje,til syklnig,til amming.. ingen ting har hjulpet! Men nå sovnet han endelig av utmattelse! Stakkars liten, det er vanskelig når man ikke vet hva man kan gjøre for dem! Så dagen miner blitt litt utsatt da, drev å støvsugde når han begynte, og får gjøre ferdig det vell! Etterpå skal jeg og mannen min på norfloor og velge ut fliser til kjøkkenet :hoppe: og kjøpe glassbyggestein til å lage rekkverk av! Gleder meg for jeg tror det blir kjempefint!

Hytta er mamma og pappa sin, men den er på en måte vår oxo da :)

Bruker den så mye vi vil, og vi vil jo få den etterhvert!

Nå har han begynt å gråte igjen :murvegg: Blir GAAL! Okey, må gå..

Ciao :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter manne og passer på sønnen,deilig! Selv om jeg klarer ikke helt å slappe av når han hyler så.. :tristbla:

Var å så på fliser i dag,fant tre forskjelige typer,så nå må vi bare bestemme oss for hvem vi vil ha, så får vi satt det opp :) Var oxo å så på glassbyggestein men det er såååå utrolig mange former og typer å velge mellom, så vi får se :)

Nå skal jeg og mannen spille starcraft, sønnen har endelig sovnet!

Nattinatt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å venter på at mannen skal betale ferdig regninger.. :klaske: Kjedelig.. egentlig så er det jeg som har hele regnskapet her i huset, det er veldig greit,for da har jeg kontroll på hva vi har, hva vi kan bruke osv, men han betaler regningene til firmaet sitt, det er litt for mye for meg å sette meg inn i, enda.. skal gjøre det etterhvert.. bare ikke akkurat nå.. :)

I morgen skal jeg på café med en gammel skolevenninne, kos kos! Lenge siden jeg har sett henne så.. fredag skal jeg få besøk, oxo skal vi reise bort i helgen til et venne par som har bryllupsdag.. det blir koselig det.. bare oppsummerer hva som er planen denne uken.. Håper bare Mathias ikke får disse gråtestundene sine igjen, det er så vondt :tristbla: Eller jeg vet jo at han vil få det.. :roll: er jo mange tenner som skal opp og ut.. I dag brukte jeg nesten hele dagen på å ta huset,for jeg måtte gjøre alt mellom slagene! Men gjorde sånne ekstra ting da, som jeg ikke pleier.. som å skrubbe dusj kabinettet, drittjobb.. Må få vasket vinduene oxo nå, det har jeg nesten ikke gjort siden vi flyttet inn, glemmer sånne ting jeg!

I dag sovnet tiasen (kaller han det jeg ;) ) en time før vanlig tid, så jeg er spent på når han våkner i natt.. har en sånn snill baby jeg, som sover hele natten, fra halv elve til halv syv hver natt.. deilig :) Innebærer at han er mer våken om dagen da, og det blir mindre fritid til meg, men det må vell bare regnes med når man får barn gitt.. :) Nå tar jeg husarbeid,kg og andre ting mellom slagene(assa når han sover) men lurer på hvordan det blir når han nesten ikke sover på dagen lenger eller når han ikke sover i det hele tatt :) Det blir en helt annen hverdag.. men det blir kos da, da kan vi være på lekeplassen om dagen, leke sammen osv! Så får jeg bare ta disse tingene enten når mannen passer han eller når han har lagt seg, for han vil jo legge seg tidligere etterhvert! Jaja, mange tanker som kommer nå på kvelden..

Nå må jeg legge meg ja :klem:

Natti natt alle kvinneguide kvinner :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var dagen i dag gått :)

Sto opp rundt ti og soset litt rundt i huset, vasket litt klær,koste med gullet osv! Skulle egentlig dra hjemmefra sånn ett for jeg skulle en tur til living,babyshop og butikken før jeg skulle møte en venninne kl 15.00 på café! Klede på meg og gullet, gjorde han fin med olabukse og solbriller osv, og gikk for å gå ned til bilen..SÅ husket jeg at bilstolen min stod i bilen til mannen min :klappe: som var langt unna og kom hjem sent.. KJIPT ja! Tenkte, okey, for gjøre som gamle dager, og ta buss+tog! Sjekket busstiden, og måtte løpe ut av huset, var på bussholde plassen sånn 5-10 min før bussen skulle komme, men det kom ingen buss!! Skikkelig nedtur, var klar for å shoppe og komme meg litt ut i dag! Men det endte godt alikevell da ;) Jeg valgte å gå til butikken for å få meg litt trim og for å handle mat, så jeg gjorde det, dro hjem, lagde meksikansk pai, og så kom venninnen som jeg egentlig skulle møtt i lillestrøm hjem til meg istedet! Det var kjempekos, vi pratet og pratet.. og pratet.. og gikk tur :) Hun dro rundt ti, og da koste jeg og mannen oss til han sovnet nå, og jeg fikk noen dyrebare min på laptoppen og kg!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig batt på pcen og jeg orker ikke å gå ned og hente, så dette må bli fort og gærli ;) Uka har gått i ett til nå og den vil nok det resten oxo.. I dag var jeg på en kjempekoselig venninne lunsj, så hjemme og vasket huset, så ut igjen, og så hjem og lagde mat og la oss! I går oxo hadde jeg masse ærend, spesielt for mannen min, hente papirer på ligningskontoret osv! I morgen skal jeg møte mamma, så en tur på bo og bolig messen, så møte en venninne.Torsdag på familielunsj med masse tanter, og fredag kommer barnetrygden så da skal jeg og en venninne ut på ikea og shoppe! Bare en rask oppsumering, regner med å komme tilbake i morgen for mer ;);)

Hehe! Da legger jeg meg siden av min bråkete (snorkende) mann, og tar opp boka!

Nattinatt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har det fin om dagen! Ha en strålende uke :klem:

Tusen takk og i like måte :) God helg må jeg vell si nå!

Puh, nå er pusten slått ut av meg, dette har vært en uke med myyye stress! I dag oxo, har ikke fått satt meg ned før nå, kl 23:37.. men men, bare kos at det skjer mye da! Var hos tante på tantefrokost i dag, kjempe koselig! Jeg,to tanter og en kusine har det hver tredje uke nå, så ber vi med de andre tantene når de kan og har mulighet! I morgen er det helg,skulle ønske vi bare skulle slappe helt av, men det er så mye å gjøre i huset som vi er så ivrig på å bli ferdig med! Sikkert fordi jeg er så sliten nå at jeg tenker at jeg bare vil slappe av.. får vell litt pusse opp spirit til helga håper jeg!

I dag bestilte jeg brudebilder, bestilte på www.Allfoto.no, det første bildet du bestiller koster bare 10 kr!! Veldig greit! Skal bestille av gullet der etterhvert oxo, må bare få lagt inn bildene i pcen osv!

I morgen skal jeg på ikea, gleder meg :) Trenger en del til huset!

Og der er jo alt såå mye billigere!

Jaja, nå skal jeg sooove.. deilig ;) Guttungen sover forhåpentlighvis til ni i morgen oxo, er så deilig! Så herlig bass jeg har :hjerter_rundt: Om et kvarter er han 4 mnd (siden det er ingen 31 september.. hehe litt rart!)

Nattinatt :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Takk for koselig hilsen i dagboka mi! Det blir oppussing hos oss i helgen også. Ganske kjedelig når man har gjort det en del, men det er jo kjempedeilig å få det unna, og gøy å se hvor fint det blir etterpå!

Tantefrokost høres koselig ut :)

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagsengel: Helt klart kjempegøy når man ser hvor fint det blir ja :) Hva pusser dere opp? Barnerom? Gleder meg til å ordne rommet til gullet jeg oxo, det er veldig kos :)

Mrs Potter: Fant alt for mye på ikea vettu, syns de har kommet seg så fælt nå. Før var det mer sånn plastik og stål men nå har de fått mer stil og masse som passer til stilen min :) Men jeg var flink da, og handlet ikke så mye, hadde ikke råd. Venninnen min handlet for mange tusen :roll: Men man får jo mye for pengene på ikea da!

Nå sitter jeg og en venninne på hver vår laptopp og surfer, gutta spiller James Bond på ps2 og gullet sover! Deilig med en sånn fredag.. bare kost oss med taco, sett på filmstjerne(skikkelig wannabe Idol, men kult fordet ;) ) og bare slappet av!

Lader opp til resten av helgen!

Ha en kjempefin helg folkens :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søndagsengel: Helt klart kjempegøy når man ser hvor fint det blir ja :)  Hva pusser dere opp? Barnerom? Gleder meg til å ordne rommet til gullet jeg oxo, det er veldig kos :) 

Ja, barnerom. Også skal vi lage vaskerom i kjelleren samtidig, og male noen vindus- og dørkarmer som har stått med grunning i nesten to år... :sjenert:

Ha en kjempefin lørdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste nettopp tråden din om at Mathias nesten ble kvalt i natt! Det hørtes skikkelig ekkelt ut, sikkert ikke lett for dere å sove godt da! Håper dere får noen gode råd fra lege eller jordmor til hvordan det kan unngås, eller at han får hjelp hvis noe må gjøres med det! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei søndagsengel og mrs potter! Det som skjedde med mathias var fælt ja, men det har ikke skjedd igjen, heldighvis.. var hos legen og sjekket han opp og ned og de fant ingen ting. Nå sover han rett ved siden av oss, med votter på om natten ;) for det er litt kaldere der!

Er veldig lenge siden jeg har vært her, er alt bra med dere? Jeg er innom KG hver dag, men jeg er alltid så utrolig trøtt når jeg har lest gjennom trådene, og siden denne ligger nederst blir det til at jeg ikke orker..hehe :)

Mannen min kom hjem i dag og var sååå keen på å se lost, fant frem godteri,tente sterinlys,hentet dyne og la gullet, skikkelig klar!! Sååå sovnet han.. så nå sitter jeg alene med all kosen, lost i bakgrunnen,forresten veldig spennende akkurat nå! Har ikke sett noe på lost jeg, så jeg skjønner ikke så mye for å være ærlig, men jeg kommer kanskje inn i det? Alle syns det jo er sååå kult, så jeg ville se hva det var jeg oxo!

Gullet blir bare større og større, babler og skriker i vei :) Er så gøy.. her om dagen snudde han seg på magen for første gangen, helt av seg selv.. :klappe: mammaen var kjempestolt :danse:

I helgen var vi i bryllup i stavanger, sinnsykt lang reisevei.. skulle egentlig ta fly, men når jeg gikk inn for å bestille var billetene plutselig dobblet seg i pris, hadde ikke anelse om at det ville skje? Viser seg at jo fler som bestillet jo dyrere blir det, utrolig irriterende! Bryllupet var sinnsykt kult da,ett av de morsomste bryllupene jeg har vært på.. sååå mye liv, vi danset halve natten :tommel:

Skulle ønske jeg hadde flere single venner ;) for bryllup er skikkelig gøy..

Hva mer har skjedd da?! Ikke så mye.. skal være dagmamma i nov og des, det blir jo liv! Var krise for en venninne, så da ville jeg stille opp! Ellers er dette en skikkelig lunsje uke :) På mandag var jeg hos lunsj hos en venninne, i dag hadde jeg lunsj med noen venninner og i morgen kommer tantene mine hitt på tante lunsj, koselig.. litt mye pailaging da men ;)

Neste uke kommer en mann å legger fliser på kjøkkenet vårt, jippi :danse: han skal oxo legge ferdig kjøkkenet vårt,og sette opp glassbyggestein rekkverket, gleder meg! Gleder meg oxo til fredag for da får jeg oppvask maskin, det blir deilig det.. syns ikke det er noe stress å vaske opp, når det bare er oss to, men jeg som har endel gjester syns det er slitsomt med så mye oppvask.. har også fått ny innbyggningsmikro som matcher ovnen(står over hverandre)ble kjempefint, men døra over mikroen er litt for lang så vi må bestille ny dør.. det er litt kjipt da.. men når mikroen passer så godt inn, bytter vi heller dør en mikro, detaljefiksert ja :)

Driver å leter etter steamdusj med boblebad, fikk helt dilla etter at vi var på hoteltur i helgen,da badet vi masse sammen alle tre, og mathias likte det så godt! Så vi håper vi finner noe vi liker snart..

Mannen er forresten blitt kjempeivrig med å :kline: for å få en liten :babysmokk: til.. hadde jeg aldri trodd, han som mente det var mere nok med 1??!! Sier hele tiden:har så lyst på en ny baby jeg.. kanskje bare en unnskyldning for å :humpe: hehe,neida.. er ikke akkurat stress da.. vil ha dem tett men dette blir jo veldig tett(hvis jeg hadde blitt gravid nå)!! Har uansett ikke fått tlb mensen enda så..

Får rydde litt og se på gullet før det begynner igjen jeg!

Det var noen ord om det som har skjedd siden sist, så skal jeg prøve å ikke la det bli så lenge til neste gang ;)

Nattinatt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Så koselig med oppdatering! :)

Høres ut som om dere koser dere om dagene,med venninnebesøk og bryllup og greier.

Artig at mannen er ivrig på ny bebis da! Kommer dere til å starte prøvingen når du får tilbake mensen eller?

Ha en fin kveld og ei god natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med oppdatering! :)

Høres ut som om dere koser dere om dagene,med venninnebesøk og bryllup og greier.

Artig at mannen er ivrig på ny bebis da!  Kommer dere til å starte prøvingen når du får tilbake mensen eller?

Ha en fin kveld og ei god natt! :klem:

Hei hei :) Går ikke inn for å prøve men gidder vell ikke tenke på prevensjon heller.. blir vell mer sånn som sist, tar det som det kommer ;)

Ha en fin natt du oxo, som jg har forstått om deg, så sitter du vell oppe noen timer mer?? ;) Hehe, skikkelig nattemennenske :) Det er ikke jeg for jeg er dødstrøtt!

Fikk sparkjøp av alle ting i posten i dag, og klarte å brenne av nesten 1000 kr!!! Hvem ville trodd jeg ville klart det på sparkjøp? Viser bare shoppe evnene mine,hehe! Neida, kjøpte mye til Mathias, er faktisk veldig billig (og fine)barneklær der.. så kjøpte jeg boxere til mannen.. og en timer til kjøkkenet ;)

Da mååå jeg sove, skulle egentlig skrive brev til en venninne som akkurat har flyttet til lillehammer fra nordnorge, men jeg får gjøre det i morgen.. skal opp klokken åtte.. får besøk kl 11, og masse som m gjøres før det.. bla pai laging, for tredje dagen på rad :) Sånn er det for hjemmeværende, vi lunsjer(MYE), drar på cafeer og baker ;)

Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter
Ha en fin natt du oxo, som jg har forstått om deg, så sitter du vell oppe noen timer mer?? ;) Hehe, skikkelig nattemennenske :)  Det er ikke jeg for jeg er dødstrøtt!

:sjenert: Blir sent som vanlig,men har planer om å legge meg straks!

Kos deg med besøk i morgen da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...