Gå til innhold

Meg og babyen min:)


*Heidi*

Anbefalte innlegg

I dag er lille Mathias 37 uker.. Bare tre uker igjen :)

Gleder meg sååååå fælt.. mye pga plagene med å ha en så stor mage, men mest fordi jeg lengte etter å se den lille babyen min, hvordan han ser ut og er :) Det blir så kos. Helt uvirkelig.. Syns det er så rart at jeg skal få oppleve noe sånt liksom!

Men nå håper jeg virkelig han vil bli tiden ut, fordi vi fikk beskjed i går, om at kjøkkenet ikke kommer før 19 mai!!! *KRISE* Det er bare en dag før terminen min det.. Det værste er egentlig ikke å vente på kjøkkenet, det værste er all den resturang og mikro maten vi må spise.. blir så utrolig lei! Men men, vi kommer til å huske denne tiden i hvertfall!

En annen ting jeg er litt lei meg for, er at jeg har begynt å sprekke litt på magen.. har ikke sprukket noe på magen før nå, bare litt på puppene og har vært sååå glad for det, men nå, nå har jeg begynt å sprekke litt :veldigsur: Jaja, har ihvertfall gjort alt det jeg kan(jordnøtt olje osv) Så det er ikke noe mer jeg får gjort.. De sier jo at det er genetisk uansett! Men mamma sprakk ingen ting, men så var jeg bare 2300 eller noe da, ikke stor, og det er denne babyen!"! Jeg er sååå stor nå!

Men men, samme kan det være, for om tre uker, maks fem, holder jeg babyen min i armene mine :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt at du gleder deg! Tenk så fantastisk å endelig få SE babyen!! Hvem han ligner på, om han har hår, den bittelille nesa og de knøttsmå tærne :hjerte: Gleder meg noe helt vannvittig selv, som du vet! :) Jeg kjenner jo så klart ikke til den siden som handler om den store magen som er i veien hele tiden :ler: Men det er sikkert verdt det! :) Gleder meg til å følge med videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok verdt det ja, men veldig slitsomt oxo.. har liksom vondt overalt, i bekkent,i ryggen, i ribbbeina osv!

I tillegg svartner det for meg bare jeg skal reise meg opp *slitsomt*!! Men men, det er ikke lenge igjen..

Nå er det endelig helg igjen, kos. Vi skal ikke noe spesielt i helgen da, bortsett fra i kveld, da skal vi til et vennepar av oss, på middag :) Blir kjempekoselig! I morgen og søndag skal vi jobbe i huset, spikre opp resten av panelen osv. Nå viser det seg at gulvet kanskje har tre ukers leveringstid oxo, typisk.. eller, hvis jeg velger et annet gulv, så får jeg det fortere, det er den typen jeg ønsker meg som tar tid.. Men jeg prøver å ikke stresse med det, jeg får bare bo hos mamma noen dager hvis vi ikke er ferdig her, selv om det er kjipt, men det får bare være!

Bare noen tanker :)

Ha en kjempefin helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med siste innspurt!

Og med huset, håper dere ikke kommer hjem til en byggeplass etter fødselsen, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for det Siam :) Det er en spennende tid!

Ville bare komme fort innom å si at jeg ikke har født, jeg bare har sjelden mulighet til å gå inn hitt nå.. Vi har malt trappa så derfor borjeg hos svigers hele denne uken! Den private UL terminen er 14 mai, så nå går jeg bare å kjenner etter noen tegn.. Foreløpig er det ingen, bortsett fra at det er veeeeldig trangt for babyen nå så jeg skjønner at det ikke er lenge til han kommer! Oxo har hodet festet seg.. men det kan jo skje uker før..

Ville bare si hei :)

Kommer innom senere!

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk skal dere ha jenter :):)

Nå har jeg endelig fått flytta hjem igjen, utrolig deilig. Svigers har vært veldig greie og alt sånn, men når man er høygravid og sliten, er det slitsomt å bo i en "bagg", så det var godt å komme seg hjem.

Gulvet har blitt lagt i leiligheten, så det er mye mer orden her :hoppe: Det eneste jeg har å klage på nå, er at det er kjipt å leve uten kjøkken. Begrenset hva man får spist, og jeg som er sååå kresen nå.. Da blir det til at jeg ikke spiser, for jeg orker ikke mikro/brød mat, og så blir jeg slapp og grinete, og ender med å spise noe take away dritt mat! Så får jeg dårlig samvittighet etter på pga vekta.. Med en gang babyen er ute skal jeg på en skikkelig diett, nå vil jeg bli tynn igjen. Jeg har ikke lagt på meg så mye i svangerskapet, bare elve kg, og det sier legen at jeg vil bli kvitt ganske fort,etter fødsel og amming osv,men jeg la på meg så mye etter at jeg ble sammen med mannen min. Før han kom inn i bildet med bil og masse godteri var jeg mye ute å gikk, hadde ikke bil, så jeg tok kollektivt, som igjen ga mye gåing, så jeg la på meg mye når jeg møtte han. Dette har jeg bestemt meg for å gå ned nå, uansett hvor streng jeg må være. Har så mye å si for selvtillit og velvære!

Det var dagens klaging :) Godt å kunne åpne seg her noen ganger..

Ellers går jeg her høygravid da, bortsett fra en del kynnere og smerter i ryggen, er det ingen tegn til at gullet mitt vil komme enda! "Heldighvis"har jeg mye å tenke på når det gjelder huset, og mye å gjøre, hvis ikke hadde jeg vell blitt gaaal av å vente.. skjønner godt at folk blir desperate etterhvert, ihvertfall hvis de ikke har noe annet å tenke på!

Nå får jeg ordne meg litt, skal til noen venner og spise og bowle senere i kveld.. kan jo bli spennende med denne store magen :)

Stor klem fra Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bowle senere i kveld.. kan jo bli spennende med denne store magen :)  

:ler: Kos deg i kveld da! Kan tenke meg det var deilig å flytte hjem igjen ja! Og, som jeg har skrevet før, så blir det spennende å følge med på hva som skjer med deg den nærmeste tiden!!! Babysyk som jeg er, så sluker jeg alt jeg kommer over av sånt! :babysmokk: Og det er ekstra koselig når jeg har fugt med i dagboka di en god stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe koselig at du følger med søndagsengel :)

Bowlingen gikk ikke så veeeldig bra for å si det sånn, fikk rundt 16 poeng eller no :oops: Ikke så mye å skryte av.. har aldri vært så kjempeflink i bowling men dette tok kaka :ler:

I dag var jeg hos legen, han kjente at hodet var så langt nede, at det neste "pushet" nedover nå, ville være begynnelsen på fødselen :) Gøy! Jeg har fått time neste onsdag da, hvis jeg ikke har født innen da, vil han ringe jordmoren mens jeg er der, og avtale en overtids time på sykehuset.. men han gav meg en stor klem når jeg dro, og ønsket meg lykke til, så jeg tror han tror jeg vil føde før den tid! Det er rart.. selv om jeg er mer en klar for fødselen, syns jeg det er helt sinnsykt at jeg snart skal føde, og se babyen min, helt uforståelig!

Våknet med veldig rygg smerter i dag, så nå ligger jeg bare på sofaen, surfer litt på kvinneguiden og ser på gode og onde dager. Blir nok en lat dag, men det er bare litt deilig, spesielt fordi jeg ikke klarer å være så i aktivitet pga ryggen!! Har unnskyldning for å bare late meg og kose meg oxo nå syns jeg.. :wink: hehe

I morgen kommer kjøkkenet, så da blir det jo full aktivitet igjen, det kommer heelt flatpakket og vi skal sette det opp selv, så det kommer nok til å ta noen dager ja! Gleder meg veldig til det er oppe :)

Får ordne meg noe mat jeg!

Stor klem fra Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo bare så spennende å følge med på! Jeg er lik Søndagsengel, er så babysjuk. Vi skal danse inn i vår 2 pp nå og det blir spennende. Har lært fra forrige måned om å ta det med ro og la symptomene komme til meg og ikke omvendt :ler: .

Ønske deg masse lykke til og hold oss oppdatert!

God klem fra Kunstner'n :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå skjer det snart!! :-) :-) Lykke lykke til!! Det blir sikkert fantastisk å endelig få se babyen! :klem: Skal mannen være til stede under fødselen forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, tenkte å legge igjen en hilsen hos deg etter å ha smuglest en stund. Vil ønske deg masse lykke til, vondt i ryggen var et klart fødselstegn for min del i hvert fall! Håper du slipper å vente lenge på å få møte babyen din.

Ikke slit deg ut med å montere kjøkken da!

Klem fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innlegg kunstner'n, søndagsengel og La traviata :) Veldig kos at dere følger med!

I dag er termin datoen og ingen baby kommet enda, var sikker på at det skulle skje noe på onsdag/natt til torsdag, men neida, våknet opp torsdag i mye bedre form en dagen før, så nå får vi bare vente å se.. De sier jo at førstegangsfødende som regel går en stund over tiden, så jeg må bare innstille meg på det. Har ikk prøvd noen av kjerringrådenen heller, kanskje det hadde hjulpet men.. "Heldighvis" så har jeg endel å tenke på når det gjelder huset, så jeg rekker ikke å lenkte så veldig.. Syns virkelig syns på dem som går ut i permisjon, og bare kjeder seg og venter.. da må tiden gå utrolig sakte!! Men men, viktig å aktivisere seg ja..

Selv om det ikke har kommet noen baby, så er det jo idol finale i kveld, heia Jorunn!! :) Blir spennede å høre årets idol sang! Vi skal ha noen venner over på grilling, det blir kos, selv om været ikke er det beste enda hvertfall.. får grille ute og spise inne!! Nå kl 12 skal jeg bort til en venninne av meg som fikk en nydelig gutt i slutten av april, det er så kos å kose med han, til jeg venter på min egen :) Skulle egentlig ta huset i dag, men når hu sendte mld og spurte om jeg ville komme bort, gjorde jeg heller det, hehe :) Er egentlig sånn som vil ha det feilfritt rundt meg hjemme, men i det siste har jeg bare ikke orket.. det har litt med at kjøkkenet kommer og alt bare er halvveis her hjemme uansett!

Kos dere masse med idol finale, melodi grand prix, og big brother finale i helgen jenter :):) Hvis dere skal se på det da! Skikkelig tv helg!

Stor klem fra Heidi :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg skal se på det!! I hvertfall idol og Grand Prix! Kos deg masse i kveld!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jipppiiii :hoppe: Jorun vant idol :) Og var det bare meg eller kysset hun og Christian? Kult hvis de er sammen :)

Men ingen baby enda.. Nå skal jeg legge meg, klokka er såpass mye, så jeg håper det ikke kommer noen baby i natt, trenger å sove! Mannen min har skrudd kjøkken i hele kveld sammen med kameraten sin, det er tuuuuusen biter, men det kommer seg, de er så flinke :)

Sov godt og drøm søtt :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jipppiiii :hoppe: Jorun vant idol :) Og var det bare meg eller kysset hun og Christian? Kult hvis de er sammen :)

Det så sånn ut ja! :hjerte: Ble jo nesten litt misunnelig av å se hvor forelska de så ut :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nussa i alle fall på munnen. Og han så litt flau ut etterpå... Søte var de.

Lykke til med siste innspurt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har de jo gått ut offentlig med det oxo, søtt :hjerter: Har lyst å være nyforelsket jeg oxo.. ikke misforstå meg, det jeg har med mannen min er jo helt fantastisk, en varm kjærlighet jeg er helt trygg på, men jeg savner litt den spenningen med å være nyforelsket.. blikkene osv.. Når jeg tolket alt han sa, fikk hjerte bank bare mob peip eller ringte... brukte hundre år på å formulere en mld til han.. bare den illingen i kroppen :hjerte: Skulle ønske man klarte å gjenskape den følelsen.. men er man blitt trygg på hverandre og kjenner hverandre ut og inn, er den første spenningen i et forhold, umulig å oppdrive igjen.. tror jeg..

Da var helga over og ingen baby har kommet til oss. I dag er mensen terminen min oxo(22 mai) så nå har jeg gått forbi alle terminer! Bare å vente... å vente.. men det går greit, kjenner etter tegn, men er ikke desperat lei.. enda i hvertfall.. jeg føler at det er så langt frem i tid til jeg skal få se babyen min, at jeg ikke skjønner at det kan skje vært øyeblikk tror jeg!!

Kjøkkenet er halvveis oppe, mannen min og kameraten hans har holdt på hele helga, fra morgen til kveld(eller natt for å si det sånn), det tar utrolig lang tid å få opp.. er så sinnsykt mange deler, og papp esker og ingen bruksanvisning!!! De har vært veldig flinke.. er selvfølgelig noen deler som mangler osv, håper det ikke tar så lang tid før vi får de delene!

Får vell sove litt jg, tilfelle noe skulle skje i natt :wink:

Sov godt og drøm søtt :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...