Gå til innhold

Meg og babyen min:)


*Heidi*

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte faktisk på deg i går kveld :-) Hadde på følelsen at babyen hadde kommet! Håper det skjedde i natt! Hvis ikke, så er det jo ikke lenge til onsdag, og det hørtes ut som fødselen skulle settes i gang da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte faktisk på deg i går kveld :-) Hadde på følelsen at babyen hadde kommet! Håper det skjedde i natt! Hvis ikke, så er det jo ikke lenge til onsdag, og det hørtes ut som fødselen skulle settes i gang da?

Hadde det bare vært så vell :) Eller, er forsåvidt glad han ikke kom i natt, sovnet ikke før tre og stod opp syv, så i dag har jeg gått i halvsvime.. Gleder meg til å sove noen timer nå! Skal på ikea i morgen og traske, kanskje det setter noe i gang :wink:

Sov godt og drøm søtt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow...Dette er bare så spennende å følge med på! Sender deg masse gode tanker fra Australia og håper at ting går bra.

Flott mann du har som jobber dag og natt for å få opp kjøkkenet. Selv om den første forelskelsen er dabbet av og gått over til noe mer dypere og trygt, kan man alltids gjøre noen småting som får følelsene til å blusse opp igjen. Noen ganger blir jeg helt ør hvis sambo legger igjen en liten lapp på rommet vårt, bare sånn helt tilfeldig. Jeg pleier å få slike intense forelskelses følelser over meg når jeg er på skolen, og da sender jeg han en melding eller skriver et brev til han og forteller hvor flott han er.

Vi går mot 4,5år sammen og gleder oss til vi er ferdige med hver vår Bahelor grad i juni og skal hjem for å jobbe og starte vårt eget liv sammen.

Dere har noe spesielt sammen og det blir helt unikt å se hva dere har skapt sammen.

Mange klemmer fra Kunstner'n. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha kunstner'n! Det må være rart å være på andre siden av jorden :) Legger han igjen lapper til deg? Sååå søt :hjerter: Det er sant det, at man kan og bør holde romantikken oppe, gi hverandre komplimenter osv! Blir vell deilig for dere å komme hjem og starte et liv sammen, dere har vell studert en stund dere da?!

I dag var jeg på legen, han syntes det var rart at fødselen ikke hadde begynt enda, fordi hodet ligger så langt ned. Vi ble enige om at jg skulle komme tlb på mandag(hvis jeg ikke har født) og da skal han ringe jordmor. Fant ut at det ble litt tidlig å ringe jordmor i dag, når jeg "bare" er noen dager over termin, men når det har gått en uke over skulle han ringe. Syns det er greit for jg har lyst at det skal begynne naturlig, og ikke på drypp eller noe. Har hørt og lest at det er mye værre.. Men jeg og venninnen min dro innom en homopat i dag da, jeg skulle bare høre hvordan dette med å sette i nåler for modning og start av fødselen var. Han sa bare at jeg skulle komme inn, og legge meg ned og plutselig hadde jeg to nåler i hver fot.. rart :) Får se om det hjelper! Er utrolig kvalm og sånn nå, tror det er en bivirkning av akupungturen..

Men han hadde aldri gjort det før da, så jeg er litt usikker.. Skal spørre kg jentene her om de vet noe om hvordan sånt foregår, og se om han gjorde det på samme måte som de andre har opplevd!

Så har jeg kjøpt bringebær te og lavendel olje(skal vist smøres på mage og rygg) så det skal jeg prøve etterpå, når jeg blir litt bedre i formen!

Snakkes senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detta er mer spennende enn alle actionfilmene tilsammen! Bra du holder oss nysgjerrige oppdatert :ler:

Vi har studert i Australia i 3,5 år. Det startet med en drøm i barneskolen og etter videregående bestemte jeg meg for å hoppe på drømmen. Jeg møtte sambo 1 år før vi dro ned sammen, han hadde tenkt å begynne på skole i Bergen. Når jeg tenker tilbake på det så var det ganske riski å dra sammen uten å ha vært så lenge sammen. Men sjøl om vi gikk igjennom litt vind og vær i begynnelsen, så er vi sterkere enn noengang. Tror nok at de store utfordingene ligger å venter på oss hjemme i gamlelandet, men får bare kaste oss i det!

Gleder oss til vi en dag kan oppleve det som du går igjennom nå.

Håper fødselen starter snart da og at alt e bra.

Stor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går(og i dag) drakk jg bringerbær te som bare det, og instalerte kjøkken til kl to om natten, men ingen ting enda.. skal prøve den lavendel masasjen etterpå! I morgen har det gått en uke over tid.. håper jeg slipper å sette i gang!! Skal forresten på barn og familie messen i helgen, hvis det ikke skjer noe, og det blir jo koselig!

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen i bryllupsdagboka mi :-) barn- og familiemesse høres koselig ut! Kunne nesten tenkt meg en tur dit selv, selv om familien min foreløpig bare består av sambo og meg... Men jeg må nok bruke helgen til eksamenslesing, dessverre :-? Kanskje det blir barn- og familiemesse neste år, da. Kanskje MED barn til og med??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje det er du som går der høygravid neste år søndagsengel :)

Messen var veldig bra, vanskelig å ikke gå berserk! "Heldighvis" har vi lite penger å rutte med for tiden, så det at bestemødrene valgte å bli med, passet oss veldig bra :wink: Det ble ammepute, bodyer,3 bamser, fire sengetrekk, utedress og bilstol :) Bilstolen skal vi betale tilbake da, syns bare det var så greit å kjøpe den der fordi den var på salg, 25%, så vi sparte jo litt!

Har ikke skjedd noe nytt når det gjelder lille gullet mitt, vil være der inne han! Jeg var på akupunktur time på fredag, det var så sinnsykt vondt, mamma var med og sa at han satte de veldig dypt, så drev han å vrei på dem når de var inne, det var veldig vondt.. han spurte om jeg ville komme tilbake på mandag, men jeg sa nei, ble så kvalm av det oxo, så det orker jeg ikke mer!

En venninne kom innom med noen bringebær kapsler i dag da, som jeg skal ta.. det skal vist hjelpe, men jeg begynner litt sent, skal egentlig taes fra tredje måned :) Men men, det skader vell ikke!! På mandag skal jeg til legen kl 14.15 og da ringer han jordmor mens jeg sitter der, så får vi se hva som skjer.. De ber meg vell komme inn på tirsdag og onsdag for stripping eller noe, blir spennende, selv om jeg så veldig gjerne vil at det skal begynne naturlig!

I dag har jeg og mannen min hatt en skikkelig slappe av dag, vi sov til 12, så gikk vi ned, spiste en gods frokost og la oss på sofaen forann tven og bare slappet fullstendig av! Spilte litt worms på playstation, så på tv, sov litt, koste, spiste godteri osv.. Så bestemte vi oss for å dra til svigers å låne badekaret og der ble vi resten av kvelden.. spiste litt mat og godteri sammen med dem! Deilig med en sånn dag, spesielt for mannen min, som jobber fra syv til kvelden hver dag, enten ute eller hjemme med kjøkkenet, eller alt annet vi har pusset opp! Fint for meg oxo, som skal føde snart.. hadde passet perfekt om han kom i natt da, når jg er så utvilt..

Vi får vell legge oss vi da, selv om vi har sovet i hele dag, har litt vondt i ryggen, kanskje det er noe?? nei, har hatt vondt i ryggen i hele svangerskapet så..

Natta :sove::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg og mannen min vært skikkelig naturmennesker og gått syv km i skogen, sett på trærne og fuglene osv :wink: Så kanskje det kan fremskynde noe? Nå er jeg NI dager på overtid da, ti om noen min, så nå gjør det ikke om det skjer noe snart liksom..

Lengter etter babyen min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIIIIPPPIIII :hoppe: Jeg fikk time i morgen kl 08.30 på sykehuset!! Det blir spennende.. endelig skjer det noe :) Satt flere timer på legekontoret i stad og når jeg endelig kom inn, ringte han sykehuset og der var det stengt... Ble enige om at de skulle ringe meg i morgen, ble skikkelig deprimert fordi jeg var sikker på at noe skulle skje men så skjedde det ikke noe, pluss at jg var sliten og sulten osv.. Men så ringte de meg fra sykehuset når jeg kom hjem og gav meg time i morgen tidlig!! Gleder meg masse..

Stor klem fra Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: MASSE LYKKE TIL HEIDI!!! :hoppe: Endelig får dere møte den lille gutten deres! :) Håper alt går som en lek! Gleder meg til å høre!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse med gutten din!! En herlig tid du har i møte. Håper alt går bra med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei jenter og takk for gratulasjonene :)

Nå er endelig gullgutten min ute, elve dager på overtid!

På tirsdag hadde jeg jo time halv ni, og vi møtte opp i den tro at de kanskje ville strippe meg og sende meg hjem igjen. Først kom jeg inn til en jordmor som registrerte hjertelyden og sammentrekninger med to sånne bånd i 30 min. Jeg fikk oxo en "pinne" jeg måtte trykke på hver gang han bevegde seg. Etter dette ble jeg sendt inn til en lege, en skikkelig ekkel en, som hadde masse sår i ansiktet og sånt, og han skulle selvfølgelig skjekke meg innvendig. Han fant ut at jeg hadde to cm åpning og kunne bli satt på en modningskur! Han sa at han skulle ringe å høre om de hadde tid til å sette den i dag, og det hadde de :)

Obs, må amme, skriver mer senere!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...