Gå til innhold

Meg og babyen min:)


*Heidi*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei!

Da var helgen over og uken begynt igjen :)

I dag har jeg vasket uset.. nå sitter jeg på dataen mens mathias sover litt. er sulten så je skal gå å lage meg wok! Kjøpte noen sånne wok poser på maxi på tilbud ti ni kr(de hadde sånn ni kroners uke) og de er så sinnsykt gode.. det er ikke ofte, at sånn ferdig poser er gode,syns jeg ihvertfall!

Var på vei ut døra i stad for å gå på senteret men jeg hadde glemt hus og bil nøkkelen i bilen til mannen min, så jeg fikk bare satt på alarmen og gått en liten tur i nabolaget! Kjedelig..

I morgen skal jeg passe en liten jente på et år og tre måneder, det blir koselig, men sikkert litt stress oxo! Skal passe henne noen dager hver uke i nov og des!

På lørdag var jeg og mannen min å så på biler, så på den nye passaten, den er så utrolig fin assa. Så på andre biler og da, men jeg syns denne er finest.. dyr da.. med skinnseter,automat,og disel kom den på 350000, og da er det ganske lite utstyr( i forholde til det du kan velge)Mannen min er veldig ivig da, men jeg vil vite hva det kommer til å koste i måneden først. Vet dere hvor jeg kan regne ut det?

Fikk sånn 3G mobil i gave av mannen min i helgen, skikkelig kul, nå kan vi se på hverandre når vi snakker :) Koselig. Man kan se på tv oxo da, men jeg skjønner ikke hvordan man gjør det, må finne det ut.. har spurt på data og telefoni.

I dag er det skikkelig sitte-inne-med-dyne-og-kakao-og-film dag.. skikkelig koselig.. bare ikke alene :forvirret: Håper mannen min ikke skal jobbe etter jobben i dag, håper håper håper! Men tror han skal det.. en venninne sendte mld og spurte om hun kunne komme opp å gå tur med meg i dag da, så hvis mannen skal jobbe blir det vell til det.. kjempekoselig det assa, bare kjenner på meg at jeg har lyst til å være sammen med mannen min i dag... kose litt :klem:

Ne, får lage meg litt mat jeg da, så lenge gullet sover.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skiftet dekk :) Helt selv :danse: med instruksjoner da..

så fikk jeg besøk av en venninne... lagde taco,så på topmodell, pratet og hun gikk nå.. Nå MÅ jeg sove. skal jo passe barn i morgen og skal opp syv.. tidlig for meg å være!

Natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så flink du er som skiftet dekk! :) Har aldri prøvd engang, jeg... :sjenert: Kan tenke meg det blir livat med to så små barn å passe på! Sikkert koselig! Så får du jo øvd deg litt til nestemann kommer, hvis dere skal ha to tette ;)

Jeg mener å huske at du var på en messe (på Lillestrøm?) og kjøpte barneutstyr før gutten din ble født. Kan det stemme? Hvilken messe var det i såfall, og er den hvert år? På våren kanskje?

Ha en fin dag med de to små :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, så flink du er som skiftet dekk! :) Har aldri prøvd engang, jeg... :sjenert: Kan tenke meg det blir livat med to så små barn å passe på! Sikkert koselig! Så får du jo øvd deg litt til nestemann kommer, hvis dere skal ha to tette ;)

Jeg mener å huske at du var på en messe (på Lillestrøm?) og kjøpte barneutstyr før gutten din ble født. Kan det stemme? Hvilken messe var det i såfall, og er den hvert år? På våren kanskje?

Ha en fin dag med de to små :)

Takk til dere begge, følte meg ganske stolt, hehe :sjenert:

Jeg var på messen som heter barn&familie, den var på hellerudsletta i mai i fjor, og den skal være i år også, syns å huske at det var i mai dette året og.. anbefales, masse tilbud og sånn der.. :)

Var veldig koselig å passe veslejenta i dag, var mye liv her, men det gikk helt greit, ikke så slitsomt som jeg hadde trodd.. Fikk begge to til å sove mitt på dagen så da fikk jeg litt pusterom :) Men det blir nok bare kos denne perioden hvor hun skal være her..

Jeg klarte å brenne av en tusen lapp på sparkjøp katalogen av alle ting!!!! Hadde aldri trodd det var noe fint der, men bare bladde gjennom den da jeg fikk jeg i butikken her om dagen, og det var masssse fint (til Mathias da). Kjøpte ett kosesett med bukse og genser og body i marine fra disney(olebrumfigurer) til 149, kjøpte dette settet i rødt også, men det ble for feminint så jeg skal gi det bort, kjøpte en vest,en kord bukse og en shorte,dette settet var utrolig stilig,til 159. Så kjøpte jeg en del ullbodyer, og boksere til mannen, og en timer til kjøkkenet! Fikk dette i dag og syntes alt var skikkelig fint.. så da vet dere det jenter, sparkjøp er tingen ;) Brukte barnetrygda da.. som jeg egentlig skulle bruke på ikea til å handle masse ting men..

Når jeg får "lønning" for jenta som jeg passer etter denne måneden her,så skal jeg kjøpe en babycall som også kan kobles til tv. Veldig greit, bare svicthe over til Mathias når han ligger å sover, for å se at han har det bra. Om sommeren når vi er ute i hagen kan vi ta med monitoren ut og se på han derfra! Og denne kan jeg jo ha til han blir ganske gammel.. til og med bruke når han er tenåring for å passe på at han ikke sniker seg ut i natten :grine2: Neida.. skal ikke det da..

Nå må jeg sove for å få energi til disse to viltre barna i morgen!

Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere begge, følte meg ganske stolt, hehe :sjenert:

Jeg var på messen som heter barn&familie, den var på hellerudsletta i mai i fjor, og den skal være i år også, syns å huske at det var i mai dette året og.. anbefales, masse tilbud og sånn der.. :)

Var veldig koselig å passe veslejenta i dag, var mye liv her, men det gikk helt greit, ikke så slitsomt som jeg hadde trodd.. Fikk begge to til å sove mitt på dagen så da fikk jeg litt pusterom :)  Men det blir nok bare kos denne perioden hvor hun skal være her.. 

Jeg klarte å brenne av en tusen lapp på sparkjøp katalogen av alle ting!!!! Hadde aldri trodd det var noe fint der, men bare bladde gjennom den da jeg fikk jeg i butikken her om dagen, og det var masssse fint (til Mathias da). Kjøpte ett kosesett med bukse og genser og body i marine fra disney(olebrumfigurer) til 149, kjøpte dette settet i rødt også, men det ble for feminint så jeg skal gi det bort, kjøpte en vest,en kord bukse og en shorte,dette settet var utrolig stilig,til 159. Så kjøpte jeg en del ullbodyer, og boksere til mannen, og en timer til kjøkkenet! Fikk dette i dag og syntes alt var skikkelig fint.. så da vet dere det jenter, sparkjøp er tingen ;)  Brukte barnetrygda da.. som jeg egentlig skulle bruke på ikea til å handle masse ting men..

Når jeg får "lønning" for jenta som jeg passer etter denne måneden her,så skal jeg kjøpe en babycall som også kan kobles til tv. Veldig greit, bare svicthe over til Mathias når han ligger å sover, for å se at han har det bra. Om sommeren når vi er ute i hagen kan vi ta med monitoren ut og se på han derfra! Og denne kan jeg jo ha til han blir ganske gammel.. til og med bruke når han er tenåring for å passe på at han ikke sniker seg ut i natten :grine2: Neida.. skal ikke det da..

Nå må jeg sove for å få energi til disse to viltre barna i morgen!

Natta :klem:

Butikken faktisk.. mente selvfølgelig posten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og denne kan jeg jo ha til han blir ganske gammel.. til og med bruke når han er tenåring for å passe på at han ikke sniker seg ut i natten :grine2:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det litt styr med mathias og vesle jenta, for jeg bestemte meg for å ta de med ut på en kjøretur! Kledde på dem og ordna og styra, er ikke lett å skal kle på to, kler på den ene først og mens du kler på den andre kler den ene av seg igjen osv osv :) Som sagt, all kreditt til småbarnsmødrene.. Hvertfall, mathias hylte og veslejenta styra, men endelig kom vi oss i bilen. Dro på butikken hvor begge ville bli bært, mathias må jo bæres da men veslejenta vil alltid gå selv, men ikke nå.. fikk leid en sånn vogn med sete til babyer da, men hadde ikke penger så jeg måtte veksle osv. Kom meg endelig inn i matbutikken og fant frem mat, dette var oxo et styr uten videre, plukket meg den deilige salaten i plukk selv disken, jeg var så sulten så jeg gledet meg til å spise den.. Så kom jeg i kassa, lang kø, veslejenta på armen og gullet i vogna, drar kortet og det viser ikke dekning :sjokkert: prøver igjen men neida... viser seg at de pengene jeg hadde overført fra mannen min til meg ikke hadde kommet enda og det pleier å skje med engang! Alt styr for ingen ting... :klaske:

Men men, når veslejenta dro så dro jeg til en i nærheten som oxo har barn, lenge siden vi har møttes og vi hadde en del og prate med henne om.. sendte mannen hennes på mc'ern for oss :cool: digg.. koste oss, var der til sånn ni,så dro jeg til naboen vår og fikk en latte, de har sånn latte maskin, må jeg skaffe meg.. og hentet stolen vi har kjøpt av dem, de har den samme sofa serien som oss, men de har fått ny sofa,så vi kjøpte stolen som hører til av dem da.. koster egentlig 5000 men kjøpte den for 2500.. og den er sååå fin, syns den er finere en sofaen nesten jeg :)

Så vi var akkurat hjemme til slutten av lost, gav gullet grøt og la han..

og nå betaler mannen min regninger og jeg surfer litt :)

Nytt resyme i morgen ;)

Natta :flekke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes litt stressende ut den der turen din, men det er sikkert bare en vanesak. Sikkert god trening ja... ;)

Håper du får en god torsdag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes litt stressende ut den der turen din, men det er sikkert bare en vanesak. Sikkert god trening ja... ;)

Håper du får en god torsdag.

:klem:

Tusen takk, i like måte, eller mandag da.. Ha en fin UKE :)

Da var helgen over :grine: Det går så alt for fort.

Oppsummering av helg:

Fredag: Dro til en venninne på carl berner, pratet og koste oss. Lenge siden sist, koselig. Møtte så en annen venninne på mcdonalds før vi dro hjem. Fikk venner på besøk på kvelden, bare slappet helt av, deilig.. så på filmstjerne, bestilte pizza på dollys osv!

Lørdag: Sov til vi våknet, eller dvs, sov til Mathias våknet!! Hehe, han våknet rundt ni, men vi lå i senga og koste oss alle tre, deilig, for det er LENGE siden sist.. Stod opp, mannen malte på garasjen, jeg vasket huset og lagde mat til kvelden. Lagde pinnekjøtt og det tar jo litt tid. Fikk svigers på besøk, MENY: Tequila sunrise til velkomms drink, ikke akkurat pre dinner drink men veeeldig god.. pinnekjøtt, poteter,kålrabistappe, og sjysaus til middag, og det beste av alt, desserten.. sjokolademouse og ananas is til dessert, hjemmelaget og utrolig godt.. det må jeg lage mer av :sikle: Kvelden var kjempekoselig da, lagde drinker og koste oss..

Søndag: Mannen spurte meg om jeg ville bli med han ut å spise :) Koselig.Men noen venner spurte om vi ville komme på stek til dem i stedet og det ville vi.. er så koselig å bli bedt bort. Var der hele kvelden, mannen fikk irish coffe og jeg kjørte, greit siden jeg ammer. Mathias fikk middag for første gang, og elsket det! Tror vi snart må begynne med mat til han tror jeg, for han har begynt å våkne om natten.. han får grøt om kvelden men det virker ikke som det hjelper!

Mandag: Passet veslejenta, det var veldig greit, for hun sov fra halv elve til hun ble hentet halv to.. Fikk besøk av en venninne og vi gikk til senteret og handlet litt småting, deilig å komme oss ut. Kjøpte stol til å henge på bordet til mathias og han elsker å sitte i den, føler seg skikkelig stor vettu, så får han sitte med oss voksne. Etter at venninnen min dro har jeg sett på top modell og nå er jeg på kvinneguiden. Mannen min kommer ikke hjem før sent.. :forvirret: ikke kom oppvask maskinen i dag heller.. den skulle ha kommet!

I morgen har jeg ingen planer, onsdag skal jeg på helsestasjon og til tante og boble i boblebadet(utendørs, deilig) torsdag er bokka og fredag passer jeg veslejenta, pluss at jeg skal være på fame 14.00 og se på bildene vi tok, blir spennende :) Får besøk av et vennepar oxo, vet ikke helt hva jeg skal servere.. får se..

Ser dere så fin telling jeg har fått av mathias sin alder? Måtte bli supermedlem for å få det da... hva kan jeg egentlig gjøre som supermedlem, noen som vet??

Ha en fin kveld og uke..

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har litt av hvert å drive med, ja :) Det høres veldig koselig ut! Jeg ser ikke den tickeren neders, bare en url-adresse eller noe sånt. Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har litt av hvert å drive med, ja :) Det høres veldig koselig ut! Jeg ser ikke den tickeren neders, bare en url-adresse eller noe sånt. Ha en fin dag! :klem:

Ja det funker ikke av en eller annen grunn.. irriterende.. :forvirret: skal fikse det men jeg har ikke tid nå!

Mathias har blitt syk da :icon_neutral: kjedelig.. feber og snørrer og helt blank i øynene, sover nesten hele tiden! Så vi har måtte holde oss inne i hele går og i hele dag også tror jeg! Skal egentlig til tante i kveld men.. tror ikke det går, han er så varm! Uff, det er fælt..

Så har vi solgt bilen, den blir hentet idag.. det er med blandede følelser.. deilig å bli kvitt den for det var så mye tull med den, men jeg syns det er slitsomt for nå må vi ut å finne ny bil og jeg har ikke lyst på en dyr en for jeg føler at vi ikke har råd mens mannen driver bare å ser på de dyreste bilene...vil virkelig ikke ha det! Vil helst ha den vi har nå som ting ikke er sååå "nøye" med, og som vi betaler lite på! Vi prater om privat leasing oxo da, det koster ca 1800 i måneden og det er helt nye biler.. vet ikke helt jeg,, man selger jo aldri med forjeneste uansett føler jeg, så det på en måte er det samme om man bet til et lån eller i leie! Uff, ønsker bare å komme meg fra a til å jeg.. skulle ønske mannen ikke var så glad i biler :forvirret: ordner seg vell!

Nei,nå skal jeg trene litt dansematte, så får jeg vaske litt hus og sånn.. har krevd at mannen skal komme litt tidlig hjem idag for jeg orker ikke å være alene, inne hele dagen! Skulle bare mangle, på mandag var han hjemme over midnatt og i går var han hjemme i seks tia!

Snakkes :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en helg! Mathias har vært veldig dårlig en stund nå, først hadde han feber og hostet litt, og hosten hans ble bare værre og værre. Lørdag kveld var han så ille at vi bestemte oss for å dra på legevakten med han. Jeg hadde tatt et glass vin og mannen min noen øl(vi var på besøk) så vi kunne ikke kjøre. Bestilte taxi. Hos legen fikk vi bare beskjed om å gi han hostesaft(kjøpe på apoteket dagen etter). Så vi gjorde dette. Det hjalp ingen ting.. så søndag bestemte vi oss for å dra på legevakten igjen. Vi dro og ble sendt rett til sykehuset. Han kunne ikke forstå at vi ikke hadde blitt sendt dagen før. Mathias var så tungpustet og dårlig. Han fikk adrenalin for å åpne opp i brystet og medisin på maske.. dette forsatte hele natten! Han har falsk krupp! Skikkelig fælt.. han er mye bedre nå men ikke helt bra!Må lufte han når han får hosteanfall! Skal lese litt om falsk krupp på inntenett nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars liten! :troest: Så dårlig at dere ikke ble sendt videre emd en gang! Godt dere tok en tur dagen etter da, og ikke stolte på legens råd om hostesaft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Stakkars liten! :troest: Så dårlig at dere ikke ble sendt videre emd en gang! Godt dere tok en tur dagen etter da, og ikke stolte på legens råd om hostesaft!

Veldig glad for det! Har pratet med en del som også har opplevd lignende, så man må stole på sin egen dømmekraft.. !

Jeg skulle egentlig skrive litt om uken og sånn men er så trøtt så jeg får gjøre det i morgen eller noe :sjenert:

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Leeeenge siden jeg har skrevet her ja!! Alt bra med oss tre :) Mathias er blitt så stor, han ruller frem og tilbake på magen hele tiden :) Skal han noen steder så snurrer han seg ditt, hehe.. Utrolig hvor stor han er blitt på bare syv mnd! Nå har vi bestilt oss reise til Egypt, skal i mars :hoppe: Gleder meg! All inclusive, i hurgadha! Lurer på hvordan det kommer til å gå med mathias, det går sikkert bra,må bare ta litt forhyoldsregler..

Bare en snar visitt innom :)

Kos og klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...