Gå til innhold

Meg og babyen min:)


*Heidi*

Anbefalte innlegg

Ja, jeg tror vi kommer til å spørre om å få vite kjønnet :-) Ser ingen grunn til å la være, det er like spennende når babyen kommer likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jippi :hoppe: Fikk kjøpt vuggen i dag, svigemor og svigerrinnen min kom innom med en kjempestilig dress og lue til barnebarnet og tantebarnet sitt, så jg fikk hu til å svippe meg bort.. selvfølgelig var det ikke flere igjen da, men de var veldig ivrige på å selge(den er litt dyr,1500)så de skulle kjøre den til døren etterpå i kveld.. Den er skikkelig kul, den vugger av seg selv, kan velge tempo, så spiller den musikk, har sånn uro som går rundt osv..

Gleder meg til å bruke den etterpå!

Nå lukter det her ja :-? må gå å skifte bleie tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hvilken måned tok dere 3D ul? Har lyst til det, og tror Oslo er det nærmeste stedet vi kan ta det. Så da vil vi jo ha mulighet til å se mest mulig, når vi først kjører inn dit :-)

Har gutten din prøvd vuggen enda? Fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skrev vugge så mente jg vippestol :) Vi fikk den ikke før sent i kveld så vi skiftet på han for at han skulle våkne, så satte vi han i den men han sovnet med en gang.. ikke så rart, han var dødstrøtt, og vippestolen vugget frem og tilbake samtidig som den spilte havbølger lyd.. hvem ville ikke sovnet av det :) Kanoxo spille musikk,regndråper osv, så jeg tror den blir deilig å ha når han er suttrete! Skal prøve den mer i dag da, når han våkner skikkelig!

Mannen min hadde en lang "dialog" med han i dag tidlig, det var så morsomt å se på, han smilte og lo :) Det er så gøy, vi får mye mer kontakt med han og han er så nydelig når han ler uten lyd.. hehe!

Vi var på 3D i uke 30 eller 31 tror jeg å huske, men dere må ikke komme senere en det, fordi de advarte oss om at det kunne hende han hadde snudd seg med ryggen i mot og da er det ikke så spennende lenger :tunge1: Ring majorstua klinikken og spør om når de anbefaler at dere drar..

I dag skal jeg få ut de siste takkekortene fra bryllupet vårt, kanskje på tide etter et år.. :ler: Så skal jeg sette inn bilder i albumet til både babyen og bryllupsbildene våre, hvis jeg kommer så langt.. så skal jeg ta huset(som jeg forøvrig føler at jeg tar hver dag nå,hehe)men det er for å slippe på fredag da jeg først skal på vennine lunsj og så på hytta! Så jeg har litt å gjøre i dag, heldighvis for mannen er ikke hjemme før sent som vanlig.. skal på to jobber etter jobben!! Skal oxo prøve koketoppen min, elektrikeren var her i går, så nå funker alt av strøm i huset, uten skjøteledninger osv, deilig!! Oxo har jeg fått en sånn induksjons oketopp som er sååå kul,prøvde den fort i går for å se om den funka, og det gjorde den. Vi satte først på varmen og holdt på plata lenge, kjente ingen ting.. så tok vi på en teflon panne, kjente ingen ting.. så tok vi på en kjele som er ment for induksjon og den ble glo varm med en gang.. Så tok vi på plata igjen og kjente ingen ting.. hehe facinerende :) Prøvde oxo å koke opp vann og det gikk på ett min, ingen overdrivelser,det går sååå fort! Kult!

Vi snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble ikke sånn jeg planla i går.. jeg fikk bilen så jg dro heller å shoppet litt, møtte to venniner oxo dro jeg å grillet hos en annen venninne til slutt, var ikke hjemme før elve, så jeg fikk verken tatt huset eller ordnet bildene :roll: Men jeg fikk shoppet, og vært sosial, og det var kos :wink:

I dag har jeg hatt besøk av svigerinnen min, vi har gått til senteret, så nå er jeg ganske sliten, blir jo helt satt ut av denne varmen!! Skulle ønske jeg hadde et badebasseng, og en deilig hage å sitte i! Har hage da, og den hadde vært deilig, hvis mannen hadde hatt tid til å klippe gresset som nå ser ut som en åker fordi han aldri er hjemme.. pluss at vi trenger ny terrasse men det tror jeg vi tar til neste år, vi har jo pusset opp i et år nå, og er litt lei ja..

Selv om ikke jeg får badet skal ihvertfall gutten min få det, så nå skal vi opp i vasken med han :wink: Er så varmt for han stakkars, klamt og ekkelt! Så vi skal bade litt, så skal vi drikke litt vann på flaske!!

Ciao :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, dette var jo helt annerledes jo.. har ikke tid til å se så mye på det nå, men får bli kjent med det senere :) Søte Smileys da :D

Var på hytta i helgen, bygger en diger terrasse der, blir så deilig når den blir ferdig. Fredag ringte en venninne meg og spurte om vi ville bli med på stranden og det ville vi :) Det var kjempe hærlig! Hadde egentlig tenkt å bade masse på hytta men ble til at jeg ble med å bygde i stedet, Mathias (bare skriver navnet hans jeg, har allerede skrevet det før et sted så) måtte jo være inne i hytta for det var så varmt så. Nå sitter han i vippe stolen sin, som virkelig var en god investering og ser på fiskene som snurrer rundt. Han koser seg veldig i den, gliser med en gang jeg setter han ned. Deilig for da kan jeg gjøre det jeg trenger å gjøre, uten å ha dårlig samvitighet for at han ligger i vugga å ser i et hvit tak ;)

Nå skal jeg trene litt, har begynt å bruke dansematten min som trening, genialt, blir like svett som på aerobic timene, slipper å dra ut av huset og har det gøy samtidig :) Så skal jeg på senteret og handle inn litt, seks uker siden fødselen i dag så jeg og mannen min tenkte vi skulle kose oss litt i kveld :wub:

Endret av *Heidi*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..

Sitter her solbrent og syk :tristbla: Snufs.. Litt bedre i dag da! Ble spurt på tirsdag om jeg ville bli med på stranda, huk, i går og det ville vi jo.. Var der hele dagen,kom halv elve og dro halv seks, det var utrolig hærlig! Har glemt hvor godt det er der! MEN, det blåser jo en del der,så du kjenner ikke varmen så intenst, det er jo utrlig deilig, men du blir fort lurt av sola! Jeg smørte meg med seks på morningen(eneste solkremen de hadde igjen i butikken)men når jeg kjente jeg begynte å bli litt rød fikk jeg låne 15 av en av de jeg var der sammen med! Men da var det nok for sent for jeg kjente det begynte å svi veldig på slutten av dagen, dekte meg til, men når jeg kom hjem var jeg veldig rød. Og så utrolig slapp, følte meg helt ødelagt, bare gikk rett opp i sengen og lå der til ti med to dyner over meg for jeg frøys så fælt, og det er vannvittig varmt på soverommet vårt så jeg skjønte at jeg var syk! Tok tempen og den viste 39,4. Tror det var et at jeg ble brent som gjorde at jeg fikk feber, var liveredd for at det vsr bryst betenelse(hører at det er værre en å føde, de jeg kjenner som har hatt det, lå først i senga i 4-5dager med høy feber og så hyl gråt dem når babyen spiste for det var så vondt, og det kan vist ende med sykehusinnleggelse og anti biotika hvis du får det skikkelig) fordi jeg var så utrolig øm i melke kjertlene i den ene puppen og jeg hadde vondt akkurat på den måten som de beskrev det, eller begynnende vont da.. Så etter at jeg merket det har jeg masert og masert og masert og latt Mathias nesten bare suge på den puppen, for å få ut den begynnende betenelsen, og det er ømt og vondt i dag, men litt bedre.

Jeg må være flinkere til å tenke på trekk, det er det det kommer av, sånn som vifta og sånn kan jo utløse det. Det er veldig viktig at man ikke fryser, for hvis man gjør det får man det med en gang! De jeg pratet med i går hadde fått det midt i sommeren alle tre, selv om det er steikende varmt da, men vi kom frem til at det kommer nok av at man kler av seg mer,og får mer trekk selv om det er så varmt,bikini,vind osv.. Mens om vinteren kler man jo virkelig på seg, og slipper det trekket på puppene!

Jaja, syns det er litt godt å være syk en gang i blandt da,må innrømme det, bare ligge under duna,med pcen ;) godteri,tv og bli servert god mat osv. Eneste jeg syns er slitsomt er at det er så rotete her,hadde Cathie og mannen her mandag og tirsdag og har ikke fått ryddet etter det, men jeg orker bare ikke. Jeg er sånn som ikke klarer å slappe av jeg, hvis det er rotete,så jeg må nok opp å rydde.. om noen timer ;)

Før det skal jeg lete etter ferie sted på innternett, ser på hytter i danmark akkurat nå, så skal jeg se gode og onde dager og oprah, så får vi se hva det blir..

Mathias har vært veldig sutrete i hele natt og dag han oxo, er redd han brygger på noe! Var så koselig, vi sov siden av hverandre i natt,han i bleia og jg i undertøyet :) Var så koselig med den hudkontakten!

Vi snakkes senere!

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars, er du syk du :troest: Får håpe det ikke er brystbetennelse på vei! Jeg har også hørt at det er så vondt at man gråter når babyen skal spise! En jeg snakket med for en stund siden hadde fått beskjed om at man også kan få det hvis man står foran et åpent kjøleskap i bare bh eller en tynn trøye el. Ikke alltid man tenker på sånt, hvis man f.eks. skal stå opp for å hente noe å drikke om natten! :roll:

Høres deilig ut med ferietur til Danmark, eller hvor det blir :) God bedring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk søndagsengel, er mye bedre nå. Har masert som en gærning og bare latt Mathias suge på den vonde puppen(nesten bare da) så det virker som det har stabelisert seg nå!

Denne helgen hadde jeg og mannen min bryllupsdag :hjertesmil:

På fredag hadde vi besøk hos oss, det var kjempekoselig! Grillet i regnværet og spiste inne :TooHappy: Vi har fått oss to coctail bøker, så vi ekspremterete med masse drinker, det blir man jo fort i godt humør av ;) Jeg og hun andre som var her ammer begge to så vi fikk ikke tatt så mye da men det fikk mennene våre.. og det var morsomt :grine2: Lørdag ble vi med de hjem for da ville de spandere drinker på oss, og etter at jeg var der har jeg fått helt dilla på pina colada, det er jo så godt :) Hadde aldri smakt det før jeg, alltid forestilt meg at det er helt kvalmt! Men det var en skikkelig sommer drink! Fått helt dilla på drinker jeg, typisk, nå som jeg ammer! De vi var hos har en sønn som er seks uker eldre en vår, og det var så morsomt for HVER gang han begynte å gråte så du Mathias ble helt fortvilet og begynte å gråte han oxo.. akkurat som om han forstod at kameraten hans hadde det vondt!! Det var så morsomt, vi skal prøve å få filmet det!

I går så feiret vi bryllupsdagen vår. Det var kjempe koselig. Dro på Thank God Its Friday på aker brygge.. spiste masse god mat,desert og drinker! Vi fikk gratis desert av dem fordi vi hadde bryllups dag :) Vi skulle egentlig på ekebergresturanten men den er det vist flere månders bestilling på :overrasket: Populær ja!! Drev å planla revy og sånn oxo jeg, så nevnte jeg det for mannen og han minnet meg på at vi hadde en liten sønn :lol: Hadde helt "glemt" det i planleggingen jeg..

I natt hadde Mathias såå vondt i magen, tror det kom av chili kyllingen jeg spiste, så vi har ikke sovet noen ting! Men han har egentlig blitt mer følsom på magen og spiser mye oftere en før om natten så hvis det ikke gir seg så må vi finne på et eller annet..

I dag er det faktisk veldig deilig og være alene! Jeg skal ordne litt i huset,etter gjestene i helgen,betale regninger,vaske klær osv.. litt godt å være alene! Mannen skal ikke jobbe så veldig lenge da, så jeg tenkte å planlegge litt kos for han, kanskje noe god mat,rødvin og en film eller noe.. Skikkelig kos i hvertfall :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt time til kiropraktor, skal ditt i dag, men er litt skeptisk. har hørt noen skumle historier men en venninne var der med sønnen sin og han skal vist ha blitt mye bedre så.. vi får håpe det hjelper! Tydelig at Mathias har fått kolikk, han har så mye smerter at han gråter til han ikke klarer å puste mer, blir helt rød i ansikte, og hiver etter pusten :tristbla: Det er så fælt.. og det begynner hver dag sånn mellom 20.00-22.00

I dag er ikke mannen min hjemme før tolv i kveld(natt) så det kommer til å bli en kjedelig dag.. hadde jeg hatt bil kunne jeg i det minste besøkt en venninne, gleder meg til 5 august, da får mannen min bilen sin og jeg får tilbake min, blir deilig!! Skal jo til kiropraktoren med mathias kl 15.00 da, så går jeg litt på senteret etter det, kjøper meg en salat og spiser der(kjedelig å spise hjemme alene) så kommer mamma en tur i seks tiden da.. så det kan jo hende det går greit ;) Har jo mer en nok å gjøre i huset oxo.. Reiser på hytta tidlig på fredagen(hååååper på godt vær) så jeg skal vaske hus og pakke og sånn i morgen!

Ferien er enda ikke planlagt da.. Vi har blitt tilbudt å bli med til egypt, på en all inclusiv reise, og hadde det ikke vært for den elektriker regningen vi fikk i posten( 15 000) så hadde vi nok reist.. Hele turen koster 15 000(da må vi reise fra stokholm da, er ikke ledig fra gardemoen) men da er alt inklusivt! Og vi skulle bodd på et hotell som er skikkelig luksus, ligger på stranden og har 1000kvm2 badebasseng,på stranda!! Da hadde det ikke vært noe problem, for hvis det ble varmt for lille gutten hadde det bare vært å gå opp på rommet, det er jo rett ved siden av! Desutten er alt av mat og alkohol!!! Inkludert i prisen.. Drikk og spis så mye du vil ;) Ikke dyrt det ass syns jeg.. Men men har man ikke råd så har man ikke råd! Syns desutten disse landene som egypt, tyrkia, thailand osv er blitt litt skumle jeg, med tanke på terror og bølger :forvirret: Var jo terror i tyrkia nå bare for noen uker siden.. og jeg som har forelsket meg så i marmaris!

Nei, tror det heller blir hellas eller bil ferie til franrike til våren igjen,for begynne å spare til det! Skal sette opp en spare konto for reise jeg, og putte inn litt etter litt!

Mathias gråter,må gå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Mathias som har fått kolikk! Håper det hjelper med kiropraktorbehandling! Og håper du får en fin dag selv om mannen kommer sent! Som sagt vet jeg at det kan bli ganske kjedelig og ensomt i lengden!! Gratulerer med overstått bryllupsdag forresten, og takk for hilsen i bryllupsdagboka mi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer til å ha bryllupsdag nesten på samme dag vi da søndagsengel ;) Men bare nesten da!

Var på kiropraktor med Mathias både i dag og i går, merket ikke noe i går, da hylte han like intenst, bare ikke like lenge,blir spennende å se hvordan det blir i kveld! Kiropraktoren sa at det måtte 4 behandlinger til da.. men det er jo så sinnsykt dyrt, i går var vi der inne i et kvarter og i dag i 10 min, og i går betalte vi 440 og i dag 270, helt sykt, bare for å "kjenne"litt på Mathias, er ikke mye han gjør! Men men, må jo bare gjøre det, håper det hjelper! Planene ble litt annerledes i går, etter at vi hadde vært på kiropraktoren dro mannen min på en jobb mens jeg måtte vente på senteret i mens.. endte opp i to bukser,et pilgrim armbånd og en jakke det, ikke så veldig sjakktrekk å sette meg på senteret liksom ;) Hehe.. Så skulle mannen kjøre meg hjem i åtte tiden, og da spurte han meg om i stedet for at han skulle dra tilbake på jobb, om vi skulle dra på ikea sammen!!!! Jaaa :) Da ble jeg glad! Så vi dro på ikea, kjøpte en komode(egentlig to men hu dama skrev bare opp en på lappen, så vi orket ikke gå opp igjen,jg må gjøre det på mandag elr no) og innmaten til skyvedørsgarderoben,20 skuffer,stenger osv..

Utrolig deilig for det har bare vært rot i klærne hittil!

Men siden han tok fri i går kveld må han jo jobbe i kveld da, som han egentlig ikke skulle :forvirret: Men men, bedre det! Mamma kommer i dag i stedet oxo, så da går det greit!

Skal på hytta i helgen,så jeg håper virkelig at været bedrer seg, i dag hølja det jo ned,ihvertfall hos oss!

Driver å velger ut brudebilde til å henge på veggen nå, fikk det av mannen i bryllupsgave. Eller han spurte meg om jeg ville bli overasket eller velge noe selv, og siden vi aldri har råd til å prioritere bryllupsbilde, valgte jeg det! Skal ha et ganske stort ett, og det er dyyyrt assa, å bestille hos fotografen! Uff, gruer meg til vi skal fotografgere Mathias, vet at det oxo er veldig dyrt.. men må jo gjøre det,er jo veldig kos å ha når han vokser opp.. kanskje når han er rundt året eller noe!

Nå skal jeg gå og lage meg en smoothies, har fått helt dilla, driver å prøver ut masse forskjelige oppskrifter!

Klem kle,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puh.. i kveld fikk jeg endelig satt meg ned etter laaange dager! På mandag var jeg først hos kiropraktoren, siste gangen med mathias,og det har virkelig funket! Nå er det ingen gråt om kvelden lenger.. deilig! Etter det dro vi til helsesøster for han fikk et spseilet utslett på fredagen som jeg ville sjekke, hun ba meg dra til legen! Veide han,nå veier han nesten seks kg og er 59 cm lang og 40 rundt hode.. stor ja :) Legen mente jeg bare skulle se om det ble borte,at det ikke var noe farlig, han har det enda,men litt mindre.. får se! Etter dette var jeg på senteret en tur og så hjemme igjen!

Både i går og i dag har det oxo vært stress, men nå, nå kan jeg slappe av.. mannen jobber så jeg skal bare kose meg med dataen, og lage meg eplepai :gratulerer: og smoothies.. hadde håpet at en pakke med filmer som jeg har bestilt skulle komme i dag men det gjorde de ikke :forvirret: Har bestilt: Svigers er aller værst, terminalen,prinsesse på prøve 2, dirty dancing 2,og 37 og 1/2 :) Men de kom jo selvfølgelig ikke da!

Vi skal på hytta i helga oxo, egentlig litt kjipt for jeg hadde lyst å slappe av hjemme men nå driver vi med rekk verket,greit å bli ferdig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei hei :) Helt klart alt for lenge siden jeg har vært her ja,shame on me ;) Går alt bra med deg søndagsengel og graviditeten da? Skal forresten gå inn i dagboka di å se! Er endel på kvinneguiden når jeg får fem minutter her og ti minutter der, men aldri så jeg rekker å skrive lixom! Det er jo så mange forum og tråder og lese, skjønner ikke hvordan folk rekker jeg,hehe :)

Alt er ihvertfall bra med oss, Mathias vokser og blir så stor, nå er han tre måneder, blir fire i slutten av måneden og smiler og er med hele dagen, det er kjempekoselig! Han har kommet inn i en periode hvor han sover hele natten og det er såååå deilig :) Må si vi har vært heldig med unge ;) Sjelden store problemer med han! ;) Det eneste er at han sovner litt sent da, mellom 21.00 og 24.00 en gang, det er litt slitsomt da men, men i går ville jeg og mannen legge oss litt tidlig og gikk til sengs kvart og ti(!!!)faktisk, da la vi han oxo, og etter ett par ganger opp for å gi han sutten sov han oxo da, selv om han hadde sovet mye den dagen, og våknet ikke før syv i dag tidlig,deilig :)

Var på legen med han i dag for jeg fant noe blod i bleie hans for et par uker siden(har ikke fått time før nå) Men hu mente det ikke var noe annet en et rift i endetarmen hans, han var veldig løs i magen de dagene det gjaldt, så det stemmer nok det!

Å, så deilig det er å skrive dagbok, hadde helt glemt det jeg :rosasmil: Er kos å skrive om dagen sin osv da! Skal printe ut denne dagboken og legge den i en konfelutt(hvordan skrives det egentlig?) og se på det når vi får neste mann, sammenligne hvordan formen var osv! Har lyst å begynne å prøve på nestemann allerede i februar, mars en gang jeg :babysmokk::) Mannen syns det er litt noian så tdlig da men mange får problemer med å få nummer to, fleeere jeg har hørt om/snakket med som fikk nr 1 kjempelett og fikk problemer med nr 2,gikk mange år! Og det er litt strek i regninga da, når jeg vil ha dem tett!

Så det er bedre å starte i,ja si februar da,og bare ta det rolig istedet for å starte i mai som var planen, og så bli litt desp når det kommer til okt/nov uten barn!

Er litt tidlig å tenke på enda da men..

Ellers har jeg fått skikkelig pusse opp glød igjen og masse energi ;) Nå er ting bare litt vanskelig pga Mathias da, får liksom ikke malt eller noe, utrolig kjedelig egentlig.. Det vi planlegger å få gjort i løpet av de neste helgene som kommer(som vi har ledig) er: Male trappetrinnen mørke, og male hele trappa hvis var biig mistake, belive me!! Det er utrolig pent men utrolig upraktis,ALT syns. jeg må støvsuge den hver eneste dag,skal den se nogenlunde grei ut, bare du går opp trappa og mister bittelitt sokkelo, som man tydelighvis gjør veldig ofte,syns det sååå godt.. det er greit at støv å sånn syns på mørkt gulv,men ikke halvparten så mye som på hvitt!JEg støvsuger jo stua og kjøkkenet så og si daglig, og det er helt greit, men opp trappa er det så slitsomt, for da må jeg bytte stikkkontakt halvveis i trappa osv, greit en til to ganger i uka men ikke daglig liksom.. Det var den utbroderingen av trappa da :ler:

nummer 2: Male ett hjørne i stua vi lot være fordi vi ville ha peis, men har funnet ut at vi skal ha spisestue der i stedet for,GLEEDER meg til å få det, er lei av spise på stuebordet. Nummer 3: Lage rekkverk av glassbyggestein oppe, nummer 4:Lage vindu av glassbyggestein på doveggen,nummer 5: Lage en rekke av glassbyggestein på veggen på kjøkkenet(vanskelig å forklare) og så legge fliser på kjøkkenet.. jeg tror det var det,for nå..

Må stikke jeg, skal en tur til svigers, puh i dag har alt gått i ett, sliten ja.. hele uka har forsåvidt gått i ett..

Blir deilig å slappe av i helga med mannen min :kline: som selvfølgelig ikke er hjemme før sent i kveld, onkelen min som har leid han inn da,ikke så lett å si nei :)

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Koselig å høre fra deg igjen :klem:

Tusen takk :klem::smilyblomst:

Puh, nå har endelig mann og barn sovnet, jeg har ryddet og laget matpakke til mannen min og nå kan jeg bruke litt tid på KG.Nesten umulig om dagen for når gullet endelig sovner(som han nå gjør sjelden på dagen,så lenge han ikke blir trillet eller vi kjører bil) så har jeg mere nok med å vaske hus,vaske klær, lage mat osv! Han sover veldig lite på dagen nå men sover hele natt da(skrev jeg det i sted?? Surr :overrasket: )

Uff,burde egentlig sove nå, planen var jo å stå opp tidlig å ta huset (fredagsvasken ;) ) Men det spørs hvor tidlig det blir gitt.. ikke så tidlig som planlagt(syv med mannen min)! Har endel ærend i morgen,skal levere et armbånd jeg har kjøpt til mannen min,som han ikke likte,som jeg kjøpte fordi jeg hadde kjøpt en klokke han ikke likte ;) Hehe, kresen han! MEN da blir det et smykke eller en ring til meg til 1200 og det er greit det.. han som sa det så.. :) Så skal jeg på bibloteket en tur og låne mg en god bok.. har akkurat lest ferdig engler i la,bra bok! Så har jeg lyst å planlegge noe fint for mannen min til kvelden men vet ikke helt hva..

Må sove,svir i øyenlokkene :forvirret:

Nattinatt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Takk for hilsen i dagboka mi! :) Kjempekoselig å høre at det står bra til med dere, og at han sover bra om natten! Skjønner at du ikke har like god tid til KG nå som tidligere! :Nikke:

Planlegging av nr to, ja. Vi har vel allerede snakket om når vi skal begynne å prøve vi også... og vi har jo ikke fått nr 1 en gang! :ler: Men det var liksom med tanke på når jeg skal gå ut i jobb igjen etter førstemann da... Vil ha dem ganske tett vi også. Max 2,5 år mellom er fint synes vi. Ganske vanskelig å beregne da, som du sier. Vet jo aldri hvor lang tid det tar.

Vel, nå får jeg vel snart komme meg på skolen. Du får ha en fin dag med fredagsvasken, og god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen og dagen i dag:

Fredag var en bare slappe av dag.. Gikk til senteret, handlet litt og sånn.. møtte mannen min på vei hjem, vi dro og tok noen ærend, så fikk vi noen venner på besøk på kvelden. Bare tok det helt rolig, jeg som er ganske glad i og lage mat og sånn slang i et par grandis,orka ikke å rydde eller noe :) Greit å ha sånne venner på besøk, at man ikke trenger å tenke på alt:)

Tidlig lørdag dro vi på hytta, gjorde siste finishen denne sommeren, hogde ned noen trær og hogde ved, og dro hjem ganske tidlig søndag etter å ha gått en lang tur!

Søndag dro vi på macern, jobbet i huset (listing, er såååå kjedelig) har bestemt oss for å begynne å pusse opp igjen da vi har hatt pause hele sommeren, etter at gullet ble født, så nå er det full fart igjen! Bare deilig med en pause da, for nå er vi skikkelig gira begge to, til å bli ferdig, og det er jo fint!

Oj, ser at klokka er halv fem, og jeg har lovt å ha middag ferdig til fem, må nesten begynne med det jeg da, men skriver mer senere i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...