Gå til innhold

Meg og babyen min:)


*Heidi*

Anbefalte innlegg

Hei! Så koselig å høre fra deg igjen :klem: Kan tenke meg han har blitt stor, ja! Tiden går jammen fort! Egypt høres deilig ut! Også i mars, når det fremdeles er litt kaldt her hjemme :)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg skrev den laaaange oppdateringen her om dagen.. så ble det av en eller anne grunn slettet :frustrert:

Denne helgen har det skjedd noe hele tiden, hadde besøk av svigerinnen min og mannen hennes på fredag, kjempekoselig :) Lørdag var jeg i en vielse,en bekjent giftet seg, og jeg syns det er så spennende med brudekjoler og bryllup så jeg dro å så, og hun var nydelig..

Så dro vi til ett vennepar av oss, det var veldig kos, er alt for lenge siden vi har vært sammen med dem. Så dro vi hjem derfra i 2 tia og da kom ett annet venne par som hadde vært i bryllupet hjem til oss, og jeg som hadde bestemt meg for å legge meg satt oppe til fem.. men det var jo bare kjempe koselig da, satt å pratet litt! Og i dag sov vi lenge alle sammen, hadde søndagsfrokost de lux,dvs egg,bacon osv. Jeg og mannen har bestemt at vi skal ha deilig frokost sammen hver søndag og bare ha den dagen til å slappe av å kose oss sammen.

Så hadde vi hjemmelaget pizza nå på kvelden! Og de dro i ti tia! Etter det har jeg vasket opp og kost meg litt med kg, mens manne min har fakturert litt og sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg postet innlegget for jeg jhar dårlig batt! Nå skal jeg legge meg,er stup trøtt!

Natta alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen la oss tidlig for å kose i sengen og før jeg kom hitt hadde han sovnet.. og jeg har ikke hjerte til å vekke han.. selv om han sikkert hadde blitt veldig fornøyd da.. :icon_lol: hehe, men er det noe han ikke har for mye av så er det søvn.. så vi får ta det igjen i morgen. i morgen tidlig skal vi baaare slappe av, spise goood frokost og ta det med ro! Selv om Tiasen våkner tidlig da.. heldighvis er ha glad i å leke i sengen vår mellom oss så jeg pleier å få slappe av til ti-elve..

Uff, jeg har klart å brekke benet, hvis jeg ikke skrev det, og det er så forferdelig slitsomt! Kan ikke bære Tias eller noen ting, så jeg blir veldig handikappet.. og jeg må ha på gipsen i seks uker!!!! Blææ.. ikke kult :kjempesinna:

I dag sovnet babyen min uten noen klaging!! Kjempeflink :) Har hatt en sånn avveningsperiode, han er vant til å bli kost i søvn han, av pappaen sin som er veeeldig svak for han! Men dette går jo ikke hver kveld, da må vi sitte ved sengen hans omkring en time fordi han blir forstyrret av oss i tillegg! Så vi begynte med avvening.. første kvelden gråt han en time i strekk,minst!! Var inne hvert femte min for å gi smokk,litt kos og ut igjen.Andre natta tok det 45 min, tredje 40 min,fjerde 25 min,og i dag med en gang :danse::hoppe:

Så det funker!!!! Nå er det nattamingen og sove på eget rom som er neste skritt..

Kjenner jeg er trøtt, så jeg får vell sove litt før gullet våkner og styrer(som forsåvidt bare er en time til) :forvirret:

Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det blir tid til lmasse kos i dag da ;) God bedring med beinet forresten! Hvordan klarte du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så leit med beinet. Høres unektelig tungvint ut ja.

Håper det gror greit og at det ikke blir noe tull i ettertid.

Høres ut som om dere skal ha en skikkelig koselig dag.

Kose dere masse :kose:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei hei :)

Har hatt en sååå deilig helg og uke, mannen har vært syk så han har vært hjemmemed meg, og vihar bare våknet, kost oss masse, spist god mat og godteri! Koselig :) Mathias fikk litt feber i dag da, det liker jeg ikke :forvirret: Håper det går over! Disse slappe-av-å-å-kose-oss-dagene har også gitt meg tid til å jobbe med bryllupsalbumet, og albumet til Mathias! Godt å få gjort litt sånne ting.. En venninne kom innom på lunsj i dag og det var litt deilig, få litt avkobling fra seng og film!

Ellers er det vell ikke så mye som skjer.. vi har startet opppussing av kjellerstuen og det syns jeg er veldig gøy, blir morsomt å få den ferdig! Er ikke så lenge til jeg får tatt av gipsen, det gleeeeder jeg meg så utrolig mye til,det har vært helt herk og ha den på! Planlegger bare sååå mye jeg skal gjøre, hehe, håper jeg har like stort pågangsmot når tiden kommer, tenker på å melde meg inn i spenst og gå hvertfall en time tur hver dag ;) Håper å få det til, er litt motivasjon at jeg reiser til egypt i mars da, og har veldig lyst til å gå ned noen kg ja!

Vi har kjøpt oss sånn babycall som vi kan se på gullet enten på tven eller på en egen monitor, som jeg har ved siden av sengen! og det tror jeg er det beste kjøpet jeg har kjøpt til han, det er så deilig, for om natten, i stedet for å gå inn til han for å se om han puster eller om han ligger på magen, så ser jeg bare på monitoren! Og da vekker jeg ikke han, uansett om jeg lister meg på tå, så våkner han, han lukter pupp og kos tror jeg! Så det har resultert i at i natt og forrige natten sov han hele natten :) Deilig!! Har så lyst til å få tlb mensen, skal ikke begynne å prøve før i slutten av april, men jeg vil vite at jeg har mulighet, hvis ikke blir jeg litt stresset jeg! Men jeg merker at jeg tenker for mye på det og det er ikke bra.. da uteblir den sikkert bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

måtte bare poste, er litt for mange ganger jeg har skrevet og så vært nær noe og alt har blitt slettet!

Mathias har fått eget rom da, hadde veeeeldig seperasjonsangst i begynnelsen, har det enda. men det går bedre.. det er blitt kjempe fint, mørke møbler og saueskinn! VI skal male noe kult på veggen da, og finne noe bilder, barnelamper osv men det får li etterhvert!

Vell, det var vell det for denne gang.. bestemmer meg alltid for å skrive oftere, er så gøy å ha, men det sklir ut hver gang.. sånn har det alltid vært med meg, har aldri fullført en dagbok!

Ciao :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Sitter å kjeder meg, har en snekker på kjøkkenet som skal fullføre kjøkkenet, gleder meg til det blir ferdig.. Er så kjedelig med sånn halvveis ferdige greier! Og mannen min fuger flisene så nå blir det bra.. :) Er sliten, ble veldig sent i natt, vi hadde besøk, og han lille gutten min, han våkner mellom åtte og ni han :forvirret: Skal ikke klage da, barna til venninnen min våkner mellom 5 og 6 de, og da er det våkne.. Bare å stå opp :overrasket: Så jeg har det egentlig veldig bra, bare det at jeg syns det er litt deilig å sove litt mer en ett par timer da.. men men, er jo klar over det, når jg legger meg så sent!

Bestemoren hans er ute å går tur med han nå, deilig med litt fri.. så jeg bare sitter å koser meg og nyter å ha litt fri! Må vell ut i butikken og handle inn lørdagsmaten.. Må få noen til å kjøre meg, får ikke kjørt med brukket ben! Under en uke til gipsen skal av, JIPPI :hoppe: Gleder meg!

I kveld er vi bare så klare for en slappe av kveld.. skal ut å kjøpe en film, og god mat og bare ta det rolig! Snekkeren som er her nå, skal være sammen med oss da.. koselig..

Nå skal jeg varme meg ett pizza stykke fra den kjempe gode pizzaen vi spiste i går :)

CIao

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

I morgen skal gipsen av... jeg gleder meg såå fælt, det skal bli så deilig! Så skal jeg hente bildene som vi tok på fotografen av Mathias! Gleder meg til det også :)

Denne uken har jeg.... hmm.. husker ikke.. Jo, mandag hentet en venninne meg, og tok meg med hjem til seg, bare sånn jeg kan dra på besøk nå ;) Tirsdag kjøpte jeg stol til Mat, så nå har han eget stol og bord og koser seg der, når jeg gir han ett brødstykke, smuler over alt, men det må jeg bare støvsuge opp ;) I dag solgte vi tven vår så nå leter vi etter ny tv, i dag så vi på idol på en mini tv, hehe :) Heldighvis har mannen min spart opp litt penger til en tv, så det blir bra med en fin,tynn en ;) Så var jeg borte på lunsj i dag... hos to forskjelige faktisk..

Og fredag skal jeg på lunsj hos en venninne, sånn er det å være "desperate housewife".. :-D

Ser litt dårlig ut for egypt turen vår da.. :grine: Vil ikke reise ett sted hvor jeg må juge om nasjonaliteten min for å overleve liksom.. :forvirret: Neida, er ikke sikkert det blir så ille men jeg tror ikke vi tør.. vi kommer til å se det ann litt..

Jeg fant deeeet fine all inclusiv hotellet i den dominikanske republikk men jeg er litt usikker på om det også er ett muslimsk land?Det må sjekkes hverfall.. til syden skal vi hvertfall, jo før jo bedre..

Nei, nå er holmgang og nyhetene ferdig, mannen min er helt hekta på det som skjer i midt østen så han ser på holmgang hver dag nå.. det er skikkelig skumle greier..

Nattinatt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mensen er tilbake :hoppe: og det er jeg veldig glad for fordi snart har jeg lyst til å :humpe: for å få en baby til.. :babysmokk: Egentlig lyst til å vente til etter egypt turen da.. men får se!! Jeg tror det at å ha to små barn i en hektisk hverdag er ett slit..Det tror jeg virkelig, ihvertfall de tre første årene. Men jeg vil ha dem tett for at de skal få mest mulig glede av hverandre, like de samme tingene(kan ta de med på samme kino osv) og at de kan leke sammen når de blir eldre.

Så det blir gøy å begynne med "prøvingen", hadde jo ingen prøving sist.. Begynner uansett i April da, etter Eypt turen. venter nok til det!

I dag er jeg litt usikker på hva jeg skal finne på, hadde stooore planer om å gå til senteret, MEN det snør, MASSE! Så det er nok bare tungt å dytte vogna.. Planla så å kjøre bort på senteret, men Mathias sovnet, og ligger og sover nå så vi får se hva det blir til etterpå.. Er Idol i da da :icon_lol: Elsker Idol.. skulle ønske mannen min kom tidlig hjem så jeg kunne laget en god middag til han på det nye spisebordet vårt, men han må jobbe.. :forvirret: Jobber sent.. og han er syk og deprmert.. uff, det er så mye bekymringer!!

Har lyst på noe godt til middag men er fullstendig fri for all fantasi.. får se litt på matogdrikke tråden her på KG!

Vurdere å dra til spenst, skal melde meg inn, men trenger noen nye treningsklær for jeg har ingen, og det er litt vanskelig å trene uten, hehe :) Og vi må ligge litt lavt i budsjettet for tiden, kjøpte jo spisestue i går til elve tusen og i morgen må vi bet resterende beløpet av Egypt reisen, 16 000.. så da er det bare å ligge lavt å spise tomatsuppe til middag resten av uken ja ;)

Jeje, da fikk jeg luftet tankene mine litt :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Hei hei!

Da er jeg tilbake jeg :) Det har tatt litt tid men i dag testet vi positivt :hoppe:

Jeg ammet Tias til han var 18 mnd (bare bitte litt om natten på slutten) og nå er han 20 mnd så jeg tror det er det som har drøyd! var litt nervøs i en periode for at det kunne være noe galt.. siden vi ikke har brukt prevensjon på lenge... så det var en utrolig gledelig nyhet og se ett kryss i dag :) Ringte mamma og pappa og svigers og mathias sa: Pappa mamma baby :) Han er så flink atte! Nå er jeg stuptrøtt men det blir koselig å begynne å skrive dagbok igjen, gleder meg allerede!

Stor klem til alle dere kg jenter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag våknet jeg med en litt rar følelse.. Håper det vil gå bra! Er så utrolig mange rundt meg som har abortert i det siste.. men man kan vell ikke tenke sånn! Men det gjør man jo for det.. :forvirret:

Men jeg skal bestille gy undersøkelse til uken så får vi se da! Tar det privat hos en dame, koster litt men hun er kjempe koselig og en helt annen en fastlegen min,som er mann og som jeg ikke skjønner ett ord av det han sier!

Nå skal jeg og Mathias bade.. han har fått en bade and av mimmim som han kaller henne, så det er litt stas..

:hjerter_rundt: Han er så søt, mannen dro på jobb nå så roper mathias, "hadet pappan din"..

I dag skal bestefar være barnevakt for første gang og det blir spennende!

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

KJEMPEKOSELIG at du er tilbake igjen :hoppe: Og gratulerer så mye med en spire i magen! :legrine: Gleder meg til å følge med i dagboka di! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...