søndagsengel? Skrevet 4. juni 2005 #101 Del Skrevet 4. juni 2005 Obs, må amme, skriver mer senere!! Ååå, blir helt rørt jeg!! Livet ditt blir nok ganske annerledes fra nå av! Gleder meg til å høre hvordan fødselen og de første dagene har vært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heidi* Skrevet 8. juni 2005 Forfatter #102 Del Skrevet 8. juni 2005 Så var jeg tilbake noen dager senere.. helt klart et helt annet liv ja.. Jeg fikk ihvertfall denne pillen da, og måtte ligge stille i en time så den fikk velge! Så fikk jeg beskjed om at jeg måtte komme tilbake 6 timer senere, så jeg dro hjem til mamma og pappa som bor rett ved sykehuset og slappet av og spiste i mens! Fikk sterkere og sterkere sammentrekninger mens jeg var hjemme, men viste at det ville komme noen narre rier.Kl fem var jeg tlb på sykehuset og fikk en ny pille. Åpningen hadde ikke forandret seg. Jordmoren forbredte meg på at jeg antagelighvis måtte sove på sykehuset og få en ny pille morgnen etter, så jeg regnet ikke med at det ville komme noen rier, bare disse narre veene. MEN, en halv time etter at jeg var ferdig med å ligge, kom den første rien, og den kom HARDT. Fra da hadde jeg konstandt veer, med bare et min mellom rom. Jeg fortalte jordmoren hvordan jeg hadde det, og sa at jeg trengte smerte stillende, følte meg litt dum, for veene hadde jo akkurat begynt. Så jeg fikk et badekar, men det hjalp jo ingen ting. Sa så at NÅ trenger jeg epidural, og da måtte hun sjekke åpningen, da hadde jeg fem cm, og sa at Når jeg fikk begynne å presse forsvant smertene,men jeg ble mer sliten for jeg måtte jo presse som gal. Etter en og en halv time med press veer, kom babyen min ut, 4210 kg, 50 cm lang og 37 rundt hode.. Ganske stor.. Fødselen varte assa bare tre timer, og godt er det, for de veene var vonde.. men jeg fikk topp veer med en gang jeg, fordi jeg ble satt i gang.. så da fikk jeg bare en storm av veer.. Men den følelsen av å få gutten på brystet, var bare helt helt sinnsyk.. det beste jeg noen gang har følt, helt uberskrivelig Nå koser vi oss veldig alle tre, med pappa som har pappa permisjon.. Må gå nå, for jeg får besøk, utrolig hvor populær en blir etter en fødsel Har hatt eller vært på besøk, konstant etter fødselen, så nå blir det godt å slappe av i morgen, da kommer jeg nok på da! Klem fra Heidi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kunstner'n Skrevet 9. juni 2005 #103 Del Skrevet 9. juni 2005 Så herlig å høre at du og den lille har det bra Det må være en helt unik følelse, og unner deg den flotte tida framover. God klem fra meg Down Under Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 9. juni 2005 #104 Del Skrevet 9. juni 2005 Høres ut som dere koser dere masse med den lille!!!! Det blir sikkert en herlig sommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heidi* Skrevet 10. juni 2005 Forfatter #105 Del Skrevet 10. juni 2005 Oj, ser at ting gikk litt fort når jeg skrev om fødselen, var litt stresset!! Hehe.. Har ikke så mye tid til å gå på innternett for tiden, men det kommer seg nok når mannen min er ferdig med permisjonen! Ha en kjempefin og solfylt helg jenter Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 10. juni 2005 #106 Del Skrevet 10. juni 2005 Ha en fin helg du også! (ps: Nå kan du endre signaturen din... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heidi* Skrevet 22. juni 2005 Forfatter #107 Del Skrevet 22. juni 2005 Signaturen er endra Bare en stund siden jeg har vært her! Jeg koser meg masse med babyen min om dagen, som nå er tre uker og en dag gammel! Han er så nydelig og god og veldig snill Sover hele natta mange av nettene, hvis ikke bare tar jeg og legger han inntil puppen og sovner, så sover vi ved siden av hverandre! Det er utrolig kos og veldig spesielt! Siden jeg kom hjem fra sykehuset føler jeg at jeg har hatt besøk konstant, veldig koselig men litt slitsomt oxo, ikke så slitsomt med selve besøkene, heller det at jeg må ha det strøkent i huset til en hver tid (er litt perfeksjonist på det der),men det begynner å avta litt nå, de fleste har sett han nå.. Ellers er slankinga i gang da, etter graviditeten og det er ikke så lett for etter at jeg begynte å amme er jeg blitt mye mer sulten og sugen på godt.. men jeg skal begynne for alvor.. snart Neida, jeg skal det.. Men hvordan blir det egentlig med dagboken nå, må jeg starte ny? Er vell ikke riktig at jeg forsetter med graviditetsdagboken vell? Men jeg vil jo gjerne ha med meg det jeg har skrevet da, det er jo koselig å se tilbake på.. Klokken er halv tolv mens gullgutten sover på brystet mitt! Vi sitter og venter på at pappaen hans skal komme hjem, han er på jobb enda, men det er ikke akkurat noen bombe.. egentlig ganske trist! Men men,blir vell bedre etterhvert håper jeg! Håper alt er bra med dere jenter, skal prøve å komme innom litt oftere! Klem klem fra heidi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 22. juni 2005 #108 Del Skrevet 22. juni 2005 Koselig å høre fra deg. Høres ut som om dere har det kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 23. juni 2005 #109 Del Skrevet 23. juni 2005 Koselig at du er innom igjen!! :-) Det høres utrolig herlig ut å være mamma til en snill, liten gutt!! Vet ikke om du har sett det i signaturen min, men jeg har vært så heldig å bli gravid! Det har jeg venta lenge på, det!! :-) (Ikke prøvd lenge, men venta på å begynne prøvinga... ) Gleder meg til å lese hvordan det går videre med den lille familien deres! Du trenger vel ikke å lage ny dagbok? Eller så er det mulig å printe ut hele dagboka di, eller lagre den i word, så du kan ta vare på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 23. juni 2005 #110 Del Skrevet 23. juni 2005 Koselig at du er innom igjen!! :-) Det høres utrolig herlig ut å være mamma til en snill' date=' liten gutt!! Vet ikke om du har sett det i signaturen min, men jeg har vært så heldig å bli gravid! Det har jeg venta lenge på, det!! :-) (Ikke prøvd lenge, men venta på å begynne prøvinga... ) Gleder meg til å lese hvordan det går videre med den lille familien deres! Du trenger vel ikke å lage ny dagbok? Eller så er det mulig å printe ut hele dagboka di, eller lagre den i word, så du kan ta vare på den.[/quote'] Ja, nå ser jeg jo at du allerede har vært innom den nye dagboka mi :-) Takk for hilsen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 26. juni 2005 #111 Del Skrevet 26. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 2. juli 2005 #112 Del Skrevet 2. juli 2005 Hvordan står det til? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathie Skrevet 2. juli 2005 #113 Del Skrevet 2. juli 2005 Hei vennen... Nå må du skrive mer her snart!!! Også kan du jo stemme på meg hvis du vil :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heidi* Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #114 Del Skrevet 4. juli 2005 Ja, vet jeg må skrive mer, er her for sjelden gitt.. Selv om gull gutten er veldig snill og god så blir tiden fylt opp på en helt annen måte nå! Nyter dagene med lille prinsen min, skal han forsette å være så snill, så kunne jeg blitt gravid igjen nå gitt! Han sover hele natten, ammer rundt tolv og seks og da bare slenger jeg puppen til han mens jeg sover videre! Han er en utrolig god gutt.. begynt å smile litt og fått litt mer personligher er sååå kos.. Eneste skåret i gleden akkurat nå, er at mannen min jobber så vannvittig mye! Han er seriøst ikke hjemme før tidligst 21.00-22.00 hver kveld, og som regel ikke før elve.. og han drar klokka syv om morningen! Jeg overdrever ikke assa, han jobber som en gal! Det er veldig deprimerene fordi han må ha bilen så jeg er veldig stuck hjemme.. I dag syns jeg det er ekstra trist og være alene hjemme, vi skulle egentlig grille og kose oss, men han er ikke hjemme før elve,tolv.. det skjedde hele sist uke oxo! Han lovte først at vi skulle kose oss her hjemme, og så kommer han ikke hjem før kjempesent! Og folk ringer hele tiden og gir han nye jobber, trist! Kunne jo selvfølgelig vært sammen med venninner men noen ganger vil man bare være hjemme, men ikke alene, hvis dere skjønner hva jeg mener!! Så i dag har jeg tatt huset, hadde gjester i helgen.. Vasket huset opp og ned på torsdag men det er faktisk nesten ikke vits å vaske så mye før man får masse gjester, det blir veldig like fort ille igjen! Like greit å bare ha det pent og ryddig og støvsugd og heller ta stor vasken etterpå! Skulle egentlig til senteret, vurderer det enda, men vet ikke om jeg orker.. man blir så slapp av å være hjemme! Men jeg skal kjøpe en vippestol til gutten min, den er kjempekul, den vugger og sånn, så jeg tror jeg skal gå.. for jeg har så lyst på den Ja, jeg får gå.. må gå nå, det stenger jo åtte, og det er et stykke og gå, så kommer jeg heller tilbake etterpå ,skal jo tydelighvis være litt alene i dag! Godt å lufte tanker og sorger Klem fra Heidi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. juli 2005 #115 Del Skrevet 4. juli 2005 Hei! Fint at du koser deg med gutten din! :-) Jeg vet hvordan det er med en samboer som jobber mye! Det du beskriver høres ut som sånn det er hos oss! Sambo har lovet dyrt og hellig at det ikke skal være sånn når vi får barn, og det håper jeg han har rett i! Han gjør det jo for oss begge, vi har jo lån og regninger, og jeg har vært student helt fram til nå, og er nå arbeidsledig :-? Fikk telefon om jobbtilbud i dag, faktisk, men da jeg sa at jeg er gravid, sa de at de måtte revurdere det... :evil: Fikk du kjøpt vippestolen da? Jeg gleder meg sånn til å kjøpe babyting!! Kommer så klart til å vente flere måneder før vi begynner med det, men jeg føler meg i allefall mer trygg på at spiren vil bli i magen nå som vi snart er ferdige med første trimester :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heidi* Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #116 Del Skrevet 4. juli 2005 Samboeren din jobber mye oxo ja.. Det er ikke noe koselig! Jeg håper oxo for både din og hans skyld at han er mer hjemme når babyen din kommer, det er jo viktig at man får et far-sønn eller datter bånd! Mannen min er veldig flink når han først er hjemme da, håper det blir bedre etter hvert når han er ferdig i siviltjenesten og får jobbet med firmaet sitt på dagen! Vippestolen fikk jeg selvfølgelig ikke kjøpt, jeg dro meg ut,selv om jeg ikke hadde lyst, men tror du ikke det var stengt du a!! Det var kjedelig ass.. får kjøpe den i morgen i stedet da! Heldighvis ringte mannen meg når jeg var på vei hjem, og sa at han kom litt tidlig alikevell, så vi koste oss med grillmat og vannmelon Å kjøpe babyting er sååå gøy søndagsengel, gled deg masse! Men skjønner at du vil vente, det ville jeg oxo.. Vil du vite om det er en jente eller gutt eller? Var inne på Mam sine hjemme sider og kjøpte smokker til sønnen min med navnet hans på ,de er såå søte! Sov godt jenter Nattaklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. juli 2005 #117 Del Skrevet 4. juli 2005 Godt å høre at du koser deg med gutten din. Nyt det nå for plutselig er han blitt stor. De første 10 mnd med baby har gått kjempefort. Aner ikke hvor dagene har blitt av, så nyt nyt nyt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 5. juli 2005 #118 Del Skrevet 5. juli 2005 Å kjøpe babyting er sååå gøy søndagsengel, gled deg masse! Men skjønner at du vil vente, det ville jeg oxo.. Vil du vite om det er en jente eller gutt eller? Ja, jeg tror vi kommer til å spørre om å få vite kjønnet :-) Ser ingen grunn til å la være, det er like spennende når babyen kommer likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heidi* Skrevet 5. juli 2005 Forfatter #119 Del Skrevet 5. juli 2005 Godt å høre at du koser deg med gutten din. Nyt det nå for plutselig er han blitt stor. De første 10 mnd med baby har gått kjempefort. Aner ikke hvor dagene har blitt av, så nyt nyt nyt. Ja, jeg prøver å nyte det så godt jeg kan, merker virkelig at han vokser fort.. Nå er han fem uker(i dag faktisk) og han har vokst såååå mye siden fødselen! Fysisk har han vokst fra 4210 på sykehuset, så gikk han ned til 3910, så var jeg på helsestasjoenen når han var rundt tre uker, da veide han 4490 og ti dager senere veide han fem kg.. Oxo er han blitt 55 cm lang og 39 og en halv rundt hodet! (Han var 50 com og 37 rundt hodet når han ble født) Så merker jeg at han har blitt mye mer "solid", tør å ta mer i han liksom Psykisk har han oxo vokst mye, han har fått mye mer personlighet, vi får veldig øyekontakt og han gransker ansiktene våre, snur seg etter ting og lyder og smiler Nyter at han vokser men syns jo det går litt fort,selv om jeg gleder meg til han løper omkring Men da kommer jeg sikkert savne tiden da han var så liten som nå og så avhengig av mammen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Heidi* Skrevet 5. juli 2005 Forfatter #120 Del Skrevet 5. juli 2005 Godt å høre at du koser deg med gutten din. Nyt det nå for plutselig er han blitt stor. De første 10 mnd med baby har gått kjempefort. Aner ikke hvor dagene har blitt av, så nyt nyt nyt. Ja, jeg prøver å nyte det så godt jeg kan, merker virkelig at han vokser fort.. Nå er han fem uker(i dag faktisk) og han har vokst såååå mye siden fødselen! Fysisk har han vokst fra 4210 på sykehuset, så gikk han ned til 3910, så var jeg på helsestasjoenen når han var rundt tre uker, da veide han 4490 og ti dager senere veide han fem kg.. Oxo er han blitt 55 cm lang og 39 og en halv rundt hodet! (Han var 50 com og 37 rundt hodet når han ble født) Så merker jeg at han har blitt mye mer "solid", tør å ta mer i han liksom Psykisk har han oxo vokst mye, han har fått mye mer personlighet, vi får veldig øyekontakt og han gransker ansiktene våre, snur seg etter ting og lyder og smiler Nyter at han vokser men syns jo det går litt fort,selv om jeg gleder meg til han løper omkring Men da kommer jeg sikkert savne tiden da han var så liten som nå og så avhengig av mammen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå